Fórum - Téma


RJ centralu


Fórum 626 GF / GW RJ centralu

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW


1  2

2010-01-04 23:31:58

Zdravim, mam 626 GW 1999 2.0i. Pri kupe som dostal dialkove ale nefunguje. Central funguje, dokazem zamknut vsetky dvere klucom zo soferovej strany. V servise som sa bol pytat na to dialkove, tak mi pan poradil ze lacnejsie bude kupit nejaky alarm s dialkovym, baterku sme vymenili, ale nefungovalo to. Tak som kupil alarm ze si ho sam namontujem, ale ... neviem najst riadiacu jednotku centralu. Hladal som vlavo hore nad spojkovym pedalom ,ale ... nic. Akurat sa mi podarilo najst nejaku krabicku s oznacenim TIMER, odkial sa mi podarilo vziat signal na odomknutie auta. ALe signal na zamknutie sa mi najst nepodarilo podla schemy sa tam ani nenachadza. Poradi niekto kde vziat signal na zamknutie auta?? Nechce sa mi tahat vodic z kabiny do dveri. Od pana co mi predaval alarm viem ze to ma byt vodic sivo ciernej farby pre odomknutie ten som nasiel, ale vodic sivo cervenej farby na zamknutie sa mi zatial nepodarilo najst. Poradie niekto. Popozeral som uz kopec veci ale zatial nic. DAKUJEM

2010-01-05 16:27:24

Takze dnes som zas troska maturoval s tym alarmom a zistil som, ze pani v mazde to asi vymysleli tak aby si tam sam nevedel nic domontovat. Som z toho uplne na ..... Odmontoval som tapacirung a signal na odomknutie a zamknutie si vezmem priamo z motorceka na central vo dverach. Nachadza sa tam 6 pinovy konektor. Riesil som to tak ze kus droutu som cez ziarovku pripojil na minus a pripajal som na jednotlive piny konektora co vedie k motorceku. Ziarovka sa par krat rozsvietila. Nakoniec som nasiel vodic, ktory odomyka, ale vodic so signalom na zamykanie som nenasiel. Ten isty postup s plusom z baterie ale nic. Je to zaoujimave. Odomknut viem ale zamknut nie?? Kdde moze byt zrada.

2010-01-08 17:49:11

Mozno som nasiel RJ centralu. Ide vikend tak de dobre pocasie. ..

Vyzera to tak ako keby RJ bola umiestnena na soferovej strane niekde vlavo dole pod volantom. Zajtra sa s tym pohram a dam vediet ako to dopadlo.

2010-01-12 16:23:54

RJ centralu na 626 gw sa nakoniec nasla nie na pravej strane ako pise prirucka, ale na levej strane. Aspon ze miesto ulozenia RJ bolo podla obr. vid. vyssie.

2010-01-16 13:20:07

No nevím, ale podle fotky jsi pořád na pravé straně, stejně jako je na tom kresleném obrázku, tedy u spolujezdce..

2010-01-16 14:42:49

Přesně tak na pravé straně viz foto je řídící jednotka ale pouze pro dálkové ovládání- origo mazda (je k ní pripojen coax. kabel pro anténu dálk. ovládání) ,na levé straně tedy u řidiče je druhá řj nebo reléová jednotka chcete li "TIMER UNIT" a ta řeší napájení servo motorků pro centrální zamykání ( a zde mám připojené externí dálkové ovládání)

2010-01-16 19:56:47

ja ktej RJ mam aj ten kabel na dialkove ale kedze ho neviem naprogramovat tak riesim dorobenie alarmu s dialkovym.

2010-01-16 20:07:23

marek to externi dalkove mam chapat akoze si si ho dorabal?

2010-01-16 21:59:32

Ano ,auto mělo jen centrální zamykání na klíč a dodával jsem autoalarm který ovládá centrální zamykání. Jinak ta jednotka tedy relé se nachází přesně pod palubní deskou jako by na vlevo vedle spojkového pedálu je zelené barvy a je na ní napsáno BG2M 67 830 relay door look výrobce IMASEN a zapojeny mám na zámky tyto vodiče bílý s červeným pruhem a stříbrným žíháním příčně přes kabel a druhý vodič tedy kabel je bílý s černým pruhem a také stříbrným žíháním oba kabely pracují se záporným -minusovým impulsem od jednotky alarmu ted´ přesně nevím který je na odemykání a který na zamykání ale to už dohledáš -přikládám foto a pozor mám GF z roku 1998 tak nevím jak se to může eventuelně lišit ?

2010-01-17 11:35:22

dikes marek. ja som to chcel riesit tak ako ty ale? prepojil som drotom sivocerveny kabel a kostru a auto sa otvory. a ked som prepojil biely s ciernym pasom tak auto sa mi nezamkne. skusal som vsetky kable ale na zamykanie som nenasiel. uz by som to mal hotove ale bez zamykania to neni ono:) nevies nahodou kde bude hacik? dik

2010-01-17 11:58:20

Vyzkoušej odpojit ten TIMER UNIT a odzkoušet to s vyřazeným originálním dálkovým ovládáním od mazdy (myslím tím co je na pravé straně vozu viz tvé foto ) a fakt si dej pozor na ty barvy kabelů je na nich ten stříbrný proužek a je dost špatně vidět mohl by si natrefit stejný kabel akorát bez toho pruhu ,většinou mají metalické odstíny ono pod palubní deskou kde není dostatečné osvětlení . Také musíš mít zavřené dveře, tedy stisklý spínač dveří jinak auto nezamyká ,stačí když ti ho někdo podrží stisklý během testu a musí to fungovat. Ještě mi napiš auto je kupované v SK nebo třeba dovezené z EU?

2010-01-17 12:15:22

to neni zly napad. dikes. vyskusam.auto je z nemecka. ja mam miesto tvojej zelenej krabicky sivu a troska vecsiu ale koncovka a kable su rovnake.

2010-01-17 12:42:05

odpojil som a? nepomohlo. sa chcem opytat odomykanie a zamykanie mi maju zopnut obe s kostrou?

2010-01-17 12:53:32

Ano s kostrou -mínusový impuls minimálně cca 0,4sec

2010-01-17 13:27:33

no ja mam asi neaku dement verziu centralu lebo na zamikanie kabel neide ani jeden :(

2010-01-17 13:45:01

Ještě mě napadlo když jsem měl 626GD 1991 koupeno v ČSFR tak tam to bylo taky něco podobnýho že to nešlo najít a bylo to tak že se signál pohyboval jen v jednom kabelu který když byl trvale ukostřen tak auto bylo odemčené a když nebylo v kabelu nic tak se uzamklo tak trochu proti logice , a musel jsem to vyřešit přídavným motorkem který byl nainstalován ve dveřích řidiče a byl spojen s ovládacími táhly origo zámku . Tak trochu bastlírna ale fungovalo to jak na klíč tak i na D.O. klíčem to řešil původní systém a dálkou přídavný motorek. Tak budeš muset demontovat tapecírunk dveří řidiče a dojít ke kabeláži zámku zjistit kolik tam je kabelů , zjistit které jsou pracovní pro motorek to jsou ty v kterých se otáčí polarita pro provoz motorku +/- , -/+ a poté proměřit ostatní co se v nich nachází při odemčení a uzamčení zámku . Tak trochu pakárna ale jinak to asi nezjistíš ,to už jsem zde popisoval v jiné diskuzi že se elektrika u mazd neustále mění a stačí že je vyrobeno pro jiný stát. hodně štěsí a nervů při hledání bludných proudů , a dej vědět jak postupuješ

2010-01-17 13:48:34

Oba kabely s kostrou to asi určitě ne to by se určitě dohadovalo.

2010-01-17 14:32:31

Podle workshopmanualu MAZDA by ukazovalo že u tvého GW je to opravdu řešeno jedním drátem a to u konektoru u TIMER UNIT a to vodičem označeným písmenem J u osmi polové svorkovnice viz tvůj obrázek v manuálu v ruštině a v tom kabelu je +12v -0- +12v

2010-01-17 15:23:42

akoze dali tam obe kable aj na zamikanie aj odomikanie a funkcie dali len do jedneho? to asi robili v piatok pred fajrontom :( nechapem oco im slo.

2010-01-17 16:44:54

Oni to ve fabrice neřeší aby to komunikovalo s alarmy a jinými výrobky na trhu které z 90% fungují na principu dvou vstupů záporných impulsů ale fakt je to kokotina dvě stejný auta ze stejného roku výroby každé prodané od sebe tak zhruba 500km stejné motory 2,0/85kw akorát ty máš kombíka a já sedan. vyzkoušej rozebrat ty dveře a budeš mít jistotu jestli to půjde ??? Já měl výhodu když jsem auto kupoval tak v něm byl původní alarm FLASH POINT 600 krerý tam dali v mazdě na přání zákazníka a já ho dal jen pryč, protože už nefungoval za ty léta v motorovém prostoru úplně zoxidoval a zátekalo do něj. A tak jsem si myslel že už v Mazdě pochopily že prodávají auta do evropy a trochu tu elektriku zjednodušily pro takovéto případy a jak vidím je fakt důležitý jen to jestli vyrobí v úterý nebo v pátek jak píšeš. Já má auto z úterka 21.7.1998 ale opravdu!


Odpovědět

1  2