Fórum - Téma


Režim jízdy a vaše spotřeba


Fórum 626 GE Režim jízdy a vaše spotřeba

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2  3

2010-02-23 18:08:07

Zdravím vás mazdáci.Zajímám mne jak se svým autem jezdíte,a jakou při tom máte spotřebu.Mám zkušenost že na spotřebu mám velký vliv(u ojetiny)skutečný technický stav auta,a taky řidič,jak umí s autem zacházet....

Tak jen pár mých zkušeností...Skutečně jízda po státovce 90-110 Nissan Primera 2,0 6,2 l.Zimní dovolená

(včetně denních studených startů,a dojíždění na sjezdovky)u Primery za 8,0 l, letos u Fiesty 1,3 za 7,4...

Mazda 626 GE,jezdila taky pod 7 l.

2010-02-23 20:00:00

626GE 2.0 v létě na delší tratě 7 litrů. V zimě 9-10.

Nové VW Polo 44Kw nezajetý motor spotřeba dle PC 6,5 litrů, skutečná 7,3 litrů.

Lexus RX400h podle PC 7,5 litrů v zimě i létě, skutečnou nikdo nikdy neměřil.

Vše benzín.

2010-02-23 20:14:45

Vojta:jak jsi psal že ve 130 na dálnici to musí jet za 8-9 l.Já zatím přesně v tomto režimu nemám odskoušenou 626 2,0 85 kw.Ale věřím že to za 7-7,5 umí...Jezdil sem za tolik s Opely 2,0 85kw,to když jsi jel tak kolem 140,tak 7 l.Dálnice na Brno.Nedávno sem měl Calibru 2,0 a na GPS sem změřil 202(tach 220),a jinak jel tachometrových 180( pořád)a 10 l si nevzala,jen kolem 9.To samé Primera 2,0 96 kw,z Brna furt 180,a 9,1 l.U auta rozhoduje stav,nové svíčky filtry,náplně,ale i jak jede řidič plynule,můžu jet 180 ale když nejedu brzda plyn,a předjíždím s předvídavostí a přehledem,tak to takhle jde

2010-02-23 20:40:07

Vyndej ruku z okna při 90Km/hod, pak při 130 a nakonec při oněch 180. uvidíš jaký je v tom rozdíl a stejný je i pro motor. Nesmíš brát v potaz spotřebu v aktuálním okamžiku, ale spotřebu rozjezd+konstantní rychlost+ spomalování a zase zrychlovnání a žádné započítávání předchozích jízd. Pokud máš takové zkušenosti tak máš. Co já odměřil tak nad 110 km/hod spotřeba neůměrně stoupá. Navíc když se podíváš na srovnání spotřeby moderních aut při 90Km/hod a při 130Km hod. Tak 2,0 benzín střední třídy třeba 110Kw s průměrnou spotřebou něco málo pod 8 má při rychlosti 90km/hod nějakých aktuální 6 litru, při 130Km/hod aktuální už okolo 9,5 litrů. Bylo to podobné pro Fordy, Mazdy, Hondy....

2010-02-23 21:15:10

caute. po dialnici mi na mazde 626 GW 2.0 85kw pri rychlosti 130 zo zapnutym tempomatom klesne spotreba pod 8l len ked idem z kopca. robim trasu IT SK co je zhruba 1200km a mam to odsledovane. tak priemerne skace od 8 do 9l. ide tu aj o protivietor... ale chodim tu trasu uz rok kazdy mesiac tam a spet ale 7l mi pri 130 naskoci malo kedy. pri jazde do prace co je 27km sa vlete viem dostat pod 6l ale je to sama rovinka a musim ist tak 80kou. a teraz na lpg to uz neratam na spotrebu ale na dojazd na plnu a preratavat sa mi to nechce:) ale papka to onieco viac.

2010-02-24 15:36:06

Jasně že vím jaký je odpor vzduchu,taky se autum o obsahu 2,0 už moc nechce přes 200...

Jinak spotřebu měřím klasicky,od tankování po tankování,a vždy min cestu třeba 300 km.Takže to rozhodně není udaj z pal.PC.

Taky mi to známí nevěřili,tak sem jim ukázal palubní sešit(proč bych si tam lhal )u své Vectry 2,0 GT,a jezdil sem v průměru za 7,7 l,za celou dobu co sem ji měl...A nejezdím po rovině 80 .

Ted co sem prodal Mazdu 2,0 GE,tak si jí nový majitel chválí,jak málo žere...prý mín než jeho předchozí(ale značně opotřebované)Clio 1,2 .

2010-02-27 18:37:36

Ahoj,

tak já se snad ani se svou spotřebou chlubit nechci a ani nemůžu. Moje zkušenost je taková, že se málo-kdy najde osoba (řidič), která by měla spotřebu větší.

Jezdím totiž jako prasátko. Nemyslí tím rychle.... Ale tak jak popsal "vojtavojta":

Jezdím ve stylu brzda-plyn, co nejrychlejší start a akcelerace-to je ten pravej požitek z jízdy. (chvilkovej-jezdím totiž většinou jen cukačky).

Minulý týden jsem byl v Praze v centru-po dálnici: Tak po vynulování do PH po dálnici do 120 jsem měl v PH 8,3. Zpátky jsem to držel na 150 a doma jsem už měl 8,8. Myslím si, že je to moc. Podotýkám, že mám určitě něco s motorem, bohužel na to nemůžou přijít ani v Mazdě. Prostě to nejede. Obsah 2,0 litru a mám problém kolikrát stačit filcce 1,6. U6 mě to sere V Mazdě mi nabízejí jízdní diagnostiku. Ale ta stojí 2,5 tis.

Nemáte s tím náhodou někdo zkušenost???

Ať se daří ...............................POZÓR......................START...................................

2010-02-28 20:36:52

natankuj v power na selke a je to vyriesene

2010-02-28 22:05:00

Mám pro tebe řešení. Nebude to v autě ale tobě.

Kamarád mi zrovna včera půjčil Fabku 2002 1.4 74KW se kterou jezdí daleko živěji než-li já se svým nádherně předoucím 2 litrem. Nechápal jsem, vždyť to moje auto je proti oné fabce neřízení střela, přitom mají papírově srovnatelné zrychlení. Ikdyž tě předjíždějí Fabky tak je to o tom jak to honíš. Stačí to vytočit a 99% fábií na tebe nemá. To zbývajcí procento jsou 1.9TDI a RS které jsou o něco rychlejší. Ale hlavně srovnáváš úplně jiné auta jak koncepčně tak velikostně. Navíc nejde srovnat auto jako takové, vždy jeje musí někdo řídit a onen řidič je ten co z něj vytáhne max, nebo se nechá předjet.

Je samozřejmě taky pravda že velkou část úspěchu je palivo, pokud tankuješ někde na JDZ nebo na NoName pumpě v domění že ušetříš pár korun ( někde ty prachy pak stejně utratíš, tak proč nedát motoru to nej? ) nediv se že to nejede, když tam leješ něco co ani benzín není.

2010-02-28 22:06:53

Taky do auta v zimě tankuju V-POWER, obsluha na benzínce vždy čumí a v duchu si říká: " takový drahý benzín do takového střepu ".

2010-03-01 08:18:43

At´se na mě nikdo nezlobí, ale tankuji všude, jen ne na drahejch značkovejch pumpách- přeci jen to "nej" budu raději dávat dětem a manželce, auto to musí nějak chřoupnout-navic 626 mám 5 měsíc, za tu dobu najeto 22.000 km- při průměrnýn rozdílu v ceně cca 2-3 kč oproti drahejm pumpám jsem zbytečně nezaplati cca 4.000,- Nepozoruju žádný problémy s motorem-naopak při mimoměstkým "HIGHWAY" režimu se drží spotřeba pod 8l.Spotřeba min. 6.4l/100km Okresky cca 250km. Max 9.5l/100km Dálnice cca60km s přeloženým autem a vozíkem, celková hmotnost nákladu cca1,5t. Samozřejmě neberu až takový ty extrémy stojan u JZD a pod .

PS: idealní dálniční rychlost mi vycházi ustálenejch 150-žere tak míň než při 130, ale ona je v tom autě naprasená nějaká divná převodovka a jakékoliv předjíždění do 110km/h musím řadit 3, jinak nemá otáčky a netáhne. Doufám, že mě tu za tento názor neukamenujete, ale už jsem vyrostl z každovýkendového leštění a braní V-pover.

2010-03-01 08:34:40

Jasně vpohodě, pokud ti to jezdí na onen levnější benzín tak to ti gratujuji. Známý s tou feldou jezdí tankovat na benzinu pro autobusy a s motorem má takové probléme, že pokud to je způsobeno benzínem tak se to určitě nevyplatilo. On ten V-Power má skutečně něco do sebe. S klasickým benzínem třeba od OMW nebo benzíny jsem na 4 stupeň nemohl jít pod 2000ot/min, pak už si motor stěžoval. S V-Power vklidu jedu na 4 a točím 1600ot. Navíc pruznost taky porostla. Nicméně jak nasadím letní gumy přejdu na klasiku od Benziny nebo OMW.

2010-03-01 11:30:32

to:sumy: ved nevravime o tom že na v power je mensia spotreba ale to že to chlapovy netahne tak nech skusi wéčko.

2010-03-01 19:34:22

Tak ten V-POWER, to už jsem zkoušel......

Houby platný. Už jsem se tu v technický sekci ptal, aby mi někdo poradil. Marně. Každý mě poslal na diagnostiku.

Prostě to auto netáhne Sešlápnu plyn na podlahu a když budu sledovat otáčkoměr, tak je jasně zřetelné, jak ručička povyleze, zastaví se, kousek zase povyleze, zase se zastaví a tak to jde až do 4,5 tis.Pak už to je normoš. Ale co se týče tahu, tak nic moc.

Už jsem se rozhodl. Obětuju prachy (těch 2,5) a nechám si v tom servisu udělat tu jízdní diagnostiku.

Dám pak vědět, jak jsem dopadl.

Ať se daří

2010-03-01 20:22:03

Hodně štěstí.

2010-03-06 19:11:25

Zdravím,tak už sem protáhl svou novou GF .No mě to teda jezdí i pod 1600 ot.min.Motor je pěkně pružný,a výborně zrychluje přes 3000 ot. , přes 5000 taky.No a takhle to zkouším,jak to jede(párkrát na omezovač),nebo taky 170 km/h,a výsledná spotřeba z Jihlavy 8,4 l.Ted mám průměr 8,2 jízda po okreskách,ale rozhodně ne 90

2010-03-06 19:14:03

Joo,já mám dobrou zkušenost s OMW Carerra 95 ok.OMW je jediný benzín z dovozu,Rakousko

2010-03-12 17:39:29

tak posílám důkaz(foto)o aktuální spotřebě mého GF 2,0 85 kw.Tak to bylo včera,za tohohle počasí,v meziměstském provozu.Jel s Mazdičkou můj brácha,a nechvátal,spíš se loudal s ostatními v kolonách.

Pravda je to jen ůdaj z pal.PC,ale rozhodně napoví

2010-03-12 18:41:54

Taky by asi stálo za to vědět kde benzín nebrat vůbec, ale to nám nikdo asi nepráskne. A jsou to i "značkový" pumpy! Jestli jsou někteří pumpaři šmelinářský svině tak je to úplně fuk jaké logo mají nad hlavou...Moje GFko 1840-66kw má ten nejslabší motor co jsem kdy měl, ve městě sežere 7-10L podle ročního období hustoty provozu a "nervózního"stylu jízdy. Hodně jsem najezdil do Rakouska a vždy jede na jejich benzín líp. Jednou jsem to změřil co to udělá a jel jako spousty Rakušáků(né všichni). Nejnižší spotřeba byla při 110km/h. Snažil jsem se to držet mezi 100-120 a spotřebu 5.9 jsem nepřekonal ani při nižší a už vůbec né při vyšší rychlosti! Normálně jezdím 130-140km a sežere cca 6.5-7L. Jestli auto žere moc a není to z důvodu blbého řidiče tak pomůže jen důkladná diagnostika.

Jo, a z keců že v 180ce dvoulitr žere 8L bych prask smíchy tak je neberu vážně.

2010-06-27 00:28:22

Před měsícem jsem jen tak ze zvědavosti zkusil natankovat na Benzině Verva100 (od té doby již asi 50 litrů) a musím uznat, že toto palivo dělá mojí 626GE 2,0i moc dobře. Možná mi to nebudete věřit, ale dostal jsem se na spotřebu pod 7 litrů a motor jede tichounce, jen si ševelí Nárůst výkonu jsem nepocítil, ale stejně jsem rozhodnut tankovat jen toto palivo. Sice je dražší, ale kompenzuje mi to spotřeba a pocit


Odpovědět

1  2  3