Fórum - Téma


Rez za sedackami


Fórum 3 III BM Rez za sedackami

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 3 III BM  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2017 3 III BM 2.0

1 fotek  |  69 diskuzí

Výkon motoru 88 kW (120 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment 210 Nm (155 ft/lb) . Maximální rychlost 198 km/h. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 2.0G.

Bílá perlička


1  2  3

doris  
Doris
2017-06-14 12:39:54

Takových neošetřených a zkorodovaných míst bude v tom autě mnohem víc, tohle je jen špička ledovce, bohužel. Holt éra spotřebního zboží. Když tak koukám na ta nová auta, tak je to snad s každou další generací čím dál horší.

2017-06-19 11:51:36

fetaaak: :-DD pokud to není pozlacené, tak první náznaky mám i já (mazda 02/2017). Takže už ráno reklamováno do Mazdy. Ale stejnak to auto miluju

2017-06-19 13:16:23

Ja jeste odpoved nemam a bude to skoro mesic. Jak dlouho na to maj?

2017-06-19 13:21:46

blacksite: Ahoj, já jim fotky poslal včera, dneska se mně ozval p. Zelený (vedoucí mazda AutoZeman), že se s tím ještě nesetkali. Pokud se technik tento týden neozve, mám mu zase napsat. Budou to řešit s Mazdou, tak uvidím. Pak písnu co bude dál.

2017-06-19 13:23:33

No my uz to resime od 16.5. Me rekli to same

2017-06-19 13:28:08

blacksite: To někde zapadlo, zavolej tam a urguj. Nevím jak tohle funguje, když je trabl, kdo vše to musí schválit, než něco udělají (jako že zadarmo a reklamaci).

2017-06-20 07:35:36

tulla3: stejne plechy jsou zespod předních sedacek, tam koukněte taky...

2017-06-20 08:22:13

Třeba by byl pro Mazdu dobrý podnět, aby zavedla příplatovou vybavu AntiRust 1.0 v hodnotě 12.000Kč zahrnující nerezové plechy sedadel, ošetření dutin a podvozku. Ale to by musela přiznat, že na to doteď ser... Radeji bych si připlatil již v počátku při koupi a měl klid. Tipuji, ze ty plechy v sedadlech mají výrobní. Cenu pod 30 Kč za kus o kolik myslíte, ze by byl nerez verze či jejich nástřik dražší... Hlavně že máme G Vectoring.

doris  
Doris
2017-06-20 09:16:34

Nerezové plechy sedadel.... To je úsměvná představa, navíc i zcela mimo ekonomické uvažování, když výrobci sériových aut absolutně nemají v úmyslu dělat dnes výrobky s dlouhodobou trvanlivostí a šetří doslova na haléřových položkách, které ale v tom kvantu vyrobených aut udělají obrovskou sumu peněz. Ať se nám to líbí nebo ne, Mazda nepatří mezi prémiové výrobce, tahle auta jsou spotřební zboží tuctového charakteru, k jejichž výrobě se používají levnější materiály a povrchová úprava je mizerná, prostě jen tak na oko...... Nejspíš některé milovníky Mazdy tahle slova namíchnou, ale objektivně vzato je tohle holá realita. Také jsem se s tím už smířila, byť kdysi jsem byla z Mazdy hodně natěšená.....

Z mého pohledu, Když porovnám naší M6 (střední třída) a o rok mladšího Yarise (tehdy nejobyčejnější model od Toyoty), tak ten Yaris je na tom s trvanlivostí a kvalitou povrchové úpravy mnohem líp. U M6 musím vynakládat mnohem větší úsilí, abych ji udržela v krásném stavu a bez koroze. U Yarise naopak spoustu věcí neřeším a stejně je to auto - ač negarážované a denně v provozu - stále ve výborné kondici po všech stránkách.

Pokud chce někdo používat takové "nedotažené" auto delší dobu a mít ho v dobrém stavu (řekněme více jak těch 5-6 let), nezbývá, než do toho investovat a dodělat to, co výrobce (úmyslně) neřeší. Vždy mne akorát vytáčí, jak se zákazníkům věší bulíky na nos, že je auto z výroby dostatečně ošetřené a není třeba to nijak řešit. Když to za pár let rozkvete, dostanete od prodejce jinou odpověď - a to - že nyní už to řešit nemá cenu - kupte si raději nové.

Jak jsem zde již mnohokrát psala, auto nejvíc stárne vlivem zanedbání údržby a špatného zacházení. Pokud se o to majitel řádně stará, nemusí reznout ani za 20 let. Dnes je však už jiná doba i preference....

2017-06-20 16:17:14

vojtavojta: ahoj :), kontrola provedena, tam je to ouk;).


Odpovědět

1  2  3