Fórum - Téma


Rez za sedackami


Fórum 3 III BM Rez za sedackami

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mazda 3 III BM  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

2017 3 III BM 2.0

1 fotek  |  110 diskuzí

Výkon motoru 88 kW (120 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment 210 Nm (155 ft/lb) . Maximální rychlost 198 km/h. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 2.0G.

Bílá perlička


1  2  3  4  5

doris  
Doris
2017-06-14 12:39:54

Takových neošetřených a zkorodovaných míst bude v tom autě mnohem víc, tohle je jen špička ledovce, bohužel. Holt éra spotřebního zboží. Když tak koukám na ta nová auta, tak je to snad s každou další generací čím dál horší.

2017-06-19 11:51:36

fetaaak: :-DD pokud to není pozlacené, tak první náznaky mám i já (mazda 02/2017). Takže už ráno reklamováno do Mazdy. Ale stejnak to auto miluju

2017-06-19 13:16:23

Ja jeste odpoved nemam a bude to skoro mesic. Jak dlouho na to maj?

2017-06-19 13:21:46

blacksite: Ahoj, já jim fotky poslal včera, dneska se mně ozval p. Zelený (vedoucí mazda AutoZeman), že se s tím ještě nesetkali. Pokud se technik tento týden neozve, mám mu zase napsat. Budou to řešit s Mazdou, tak uvidím. Pak písnu co bude dál.

2017-06-19 13:23:33

No my uz to resime od 16.5. Me rekli to same

2017-06-19 13:28:08

blacksite: To někde zapadlo, zavolej tam a urguj. Nevím jak tohle funguje, když je trabl, kdo vše to musí schválit, než něco udělají (jako že zadarmo a reklamaci).

2017-06-20 07:35:36

tulla3: stejne plechy jsou zespod předních sedacek, tam koukněte taky...

2017-06-20 08:22:13

Třeba by byl pro Mazdu dobrý podnět, aby zavedla příplatovou vybavu AntiRust 1.0 v hodnotě 12.000Kč zahrnující nerezové plechy sedadel, ošetření dutin a podvozku. Ale to by musela přiznat, že na to doteď ser... Radeji bych si připlatil již v počátku při koupi a měl klid. Tipuji, ze ty plechy v sedadlech mají výrobní. Cenu pod 30 Kč za kus o kolik myslíte, ze by byl nerez verze či jejich nástřik dražší... Hlavně že máme G Vectoring.

doris  
Doris
2017-06-20 09:16:34

Nerezové plechy sedadel.... To je úsměvná představa, navíc i zcela mimo ekonomické uvažování, když výrobci sériových aut absolutně nemají v úmyslu dělat dnes výrobky s dlouhodobou trvanlivostí a šetří doslova na haléřových položkách, které ale v tom kvantu vyrobených aut udělají obrovskou sumu peněz. Ať se nám to líbí nebo ne, Mazda nepatří mezi prémiové výrobce, tahle auta jsou spotřební zboží tuctového charakteru, k jejichž výrobě se používají levnější materiály a povrchová úprava je mizerná, prostě jen tak na oko...... Nejspíš některé milovníky Mazdy tahle slova namíchnou, ale objektivně vzato je tohle holá realita. Také jsem se s tím už smířila, byť kdysi jsem byla z Mazdy hodně natěšená.....

Z mého pohledu, Když porovnám naší M6 (střední třída) a o rok mladšího Yarise (tehdy nejobyčejnější model od Toyoty), tak ten Yaris je na tom s trvanlivostí a kvalitou povrchové úpravy mnohem líp. U M6 musím vynakládat mnohem větší úsilí, abych ji udržela v krásném stavu a bez koroze. U Yarise naopak spoustu věcí neřeším a stejně je to auto - ač negarážované a denně v provozu - stále ve výborné kondici po všech stránkách.

Pokud chce někdo používat takové "nedotažené" auto delší dobu a mít ho v dobrém stavu (řekněme více jak těch 5-6 let), nezbývá, než do toho investovat a dodělat to, co výrobce (úmyslně) neřeší. Vždy mne akorát vytáčí, jak se zákazníkům věší bulíky na nos, že je auto z výroby dostatečně ošetřené a není třeba to nijak řešit. Když to za pár let rozkvete, dostanete od prodejce jinou odpověď - a to - že nyní už to řešit nemá cenu - kupte si raději nové.

Jak jsem zde již mnohokrát psala, auto nejvíc stárne vlivem zanedbání údržby a špatného zacházení. Pokud se o to majitel řádně stará, nemusí reznout ani za 20 let. Dnes je však už jiná doba i preference....

2017-06-20 16:17:14

vojtavojta: ahoj :), kontrola provedena, tam je to ouk;).

Tak hotovo, zabrousili, přelakovali a za 2 hodky jsem jel

2017-08-04 19:36:24

Zdravím,

Vybíráme si s přítelkyní nové auto a jedna z voleb a srdcovka je Mazda 3 v sedanu, revolution 2.0l.

S autem jsme se i svezli - nadšený a poté jsem si řekl, že bych se mohl jít podívat na fórum, jak si vede. Hlavně mě zajímala antikorozní ochrana. Trošku šok bylo pro mě zjištění, že se vyrábí v Mexiku, ale budiž. Zaujalo mě toto téma, že po pár měsících jsou již zrezlé sedačky. No nedalo mi to a šel jsem se znova podívat k prodejci a obě Mazdy na salóně mají zrezlé sedačky jak tu popisujete. :( Má někdo nějaké nové info jak tento problém Mazda řeší ? já jen že jsem z toho celkem v šoku a koupit si auto za 550tis a mít ho již při předání zrezlé... :(

2017-08-04 20:20:28

Zdravím, mám Mazdu 3 HB od 1.8.2017 (tedy 3 dny) a šel jsem se podívat na zadní sedačky s tím, že u mého auta rez nebude. Bohužel obě sedačky jsou rezavé jako liška. Ani sem nebudu dávat fotky, jak jsem zklamaný. Dnes jsem to hned v Mazdě reklamoval. Jsem zvědavý, jak se k tomu postaví.

2017-08-04 20:47:37

anakin: Ahoj, to je pozlacené mám auto 3 měsíce a samo to mám taky. Objednal jsem se do servisu, do týdne jsem tam jel, zbrousili, přetřeli a za 2 hodiny jsem jel pryč. Dle mého se to "pozlatí" někde na moři z vlhka, těžko říct proč. Taky jsem byl zklamaný, ale mně to za to auto stojí, je to totiž naše .

2017-08-04 20:48:39

scout_1: Nebuď, i tak za to Mazda stojí, oni ti to přetřou a bude vše oK

2017-08-04 20:51:11

No a k tomu ještě dutiny a podvozek... no prostě počítej s dalšími starostmi a náklady navíc.

2017-08-04 21:12:34

tak jako dutiny a spodek ještě tak nějak "pochopím" ( i když starat se o korozi z koncernu fakt zvyklej nejsem ) ale zrezlé sedačky už u prodejce... Evidentně dojde k problému na moři v kontejneru, kde je velké rozpětí teplot, agresivní vzduch apod. a nulové ochrany plechu. Ale je zvláštní, že CX3 a CX5 má také neošetřené plechy a zrezlé nejsou...

2017-08-04 21:25:47

Co se týká dutin a podvozku s tím jsem před koupí počítal. Mám připravené vše potřebné a co nejdříve se do toho pustím. Jestli Mazda za to stojí se časem uvidí. Rozhodoval jsem se mezi novou Astrou (1.4 T) a Mazdou. Díky tomu, že Astra má problémy s LSPI zvítězila Mazda.

2017-08-04 21:43:18

no nevím, pokud má zreznout část uzavřeného a navoskovaného auta při relativním krátkém převozu po moři, tak bych to asi nesváděl na agresivní povahu prostředí, ale prostě na zfušovanou práci a materiál, tohle bych opravdu nečekal od auta za půl mega, ale jako největší problém vidím to, že o tomhle přece prodejci musí vědět za tu dobu a nejsou to schopní zkontrolovat?! Zarážející.. To není moc dobrá reklama..

doris  
Doris
2017-08-04 22:23:01

laminess: V dutinách ani na těchto kovových dílech žádný konzervační vosk není. Je to naprosto holé a bez pozinku jako zbytek karoserie - ta má alespoň nějaký ten lak, místy sotva 10-20um silný (zákoutí a skrytá místa), prostě tam použili plech druhořadé kvality. Výrobce moc dobře ví, že tahle skrytá místa jsou bez ošetření = úspory.A samozřejmě snaha vyrábět spotřební zboží, které po pár letech vyměníte za nové. Ach jo.

2017-08-05 09:42:48

anakin: mám sedana od června 2015 - Mexiko a sedačky bez známky koroze


Odpovědět

1  2  3  4  5