Fórum - Téma


Renovacia motora RX-8


Fórum RX-8 I SE3P Renovacia motora RX-8

Informace o modelu: Mazda RX-8 I SE3P


1  2

2009-10-19 12:56:05

Caute ja by som sa chcel len opitat ci tu niekto nema skusenosti s opravou Wankela a ci niekde v cechach alebo na slovensku nieje niejaky servis. Ja mam Pravde podobne uz slabu Kompresiu .

A este som pocul ze Mazda dava teraz tieto nove motory za polovične ceny neviem ci je to pravda za odpoved

DIKY MOC!!

2009-10-25 10:23:08

Nech si nejdříve důkladně změřit kompresi. Setkal jsem se s tím ,že i v autorizovném servisu Mazda s tím mají problém a nedokáží to. A hlavně kolik máš najeto km a kdo s tím jezdil. Hlídat olej a zase olej. To je základ, jak se na to vykašleš, tak se Mazda odmění.

2009-10-29 20:29:22

no ja som komopresiu nemeral len tazko to startujem aj ked je motor zohriaty ale uz ma nabehane 76000km ja neviem ci je to moc ?? a ja som ju kupil ojazdenu tak moc o tom neviem kto na tom jazdil a ako sa o nu stral a kolko by mala mat kompresiu ??? 10:1 ????

2009-10-30 17:47:32

Peter:Preboha76 tisíc kilometrov,čo to je?!Tam je určitě iný problém.Ale sorry ja mám len 626 takže ..... A daj to niekde fakt do servisu.To nie je auto pre opravy na dvore!

2009-11-05 13:02:47

A co svíčky? U 60 tis. se mají měnit. Tak se na ně podívej. Já mám najeto 80 tis. a startuje v pohodě na první šup i studené.

2009-11-06 19:50:23

Zdravim všecky vitejte v klubu oprav mazdy rx8 je pravda ze ani hlavni technik v mazde nevi co stim autem kdyz vam RX8 nechce startovat tak to z nejvets pravdepodobnosti bude svickama vimena stoji tak 7000 kc plus prace :) a kdyz to nejsou svicky tak to jsou tesnici lišty v motoru .. A aby se dalo predejit k nepojizdnemu autu a poznanim ze to budou prave ty listy tak se to pozna tak ze se zvýší spotreba oleje ktera uz tak je nemala ale i spotrebou paliva a hlavne dlouhým intervalem startovani ... Vím o čem mluvím moje mazda je porad v opravach .... ale jinak to je bomba auticko hlavne na drifty diky 9000 tocaku :)) Mejte se

2009-11-06 20:55:53

a ty si uz opravoval tie tesniace listy motora ci ako??? lebo mne akosi ked jej chcem vytočit do otačok tak mi tak zacne trhat okolo 6500 otacok a potom po chvili ma to pusti do tych 9000 tis otacok neviem mal si niekedy taky problem ???????

2009-11-11 12:40:02

Pánové, svíčky jsem si měnil doma, jedna mě vyšla na necelých 1200,- x4 tj. 4800,- Výměna trvala necelou hoďku a nic na tom není. Jinak k vytáčení na 9000 ot. Když není motor dobře zahřátý, tak je tam omezovač tuším že právě nějak kolem těch 6500 aby se předešlo jeho poškození.

2011-01-12 11:25:14

Ahoj Petře, ještě stále máš problém s motorem? Zabývám se RX osmičkama, tak bych ti dokázal pomoci. Podle toho co píšeš, to mohou být již zmiňované svíčky, možná cívky, nebo špatná komprese motoru a také by to mohl být už zapěčený katalyzátor. Vše se dá předem vyzkoušet, aby si hned nemusel utrácet za repasi motoru. Kdyby si potřeboval sněčím pomoct nebo poradit, dej vědět. Vašek

2011-03-02 02:02:24

Ahoj, mám RX-8, najeto necelých 30 tis a po vytažení měrky oleje jsem zjistil,že je pokrytá šedou emulzí. Myslíš,že by se mohla dostávat voda do oleje? Co s tím? Používal jsem olej Valvoline Durablend 5W30. Dík za odpověď

2011-03-04 23:12:23

Ahoj. Nechci byt spatnym prorokem, ale asi bude spatne tesneni v motoru. Pak se muze dostat voda do oleje. Mas ji tam hodne? Zjisti jestli ti tam pribyva. Asi bych vymenil olej, zkusil chvili pojezdit a zjistit jestli se tam ta voda zase objevila. Pokud se tam objevi, tak bude spatne tesneni. Alespon mas moznost to vyzkouset a ne se hned poustet do repase. Kdyztak pak dej vedet jak si dopadl. Kdyztak se daji i zmerit komrese, at vis presne v jaky je motor kondici. To je asi vse co ti k tomu mohu napsat. Preju at se zadari a neni problem v motoru. Mej se.

2011-03-08 22:45:38

K tomu mazutu na olejové měrce...mám to samé, ale je to tím, že nechávám auto venku v mrazu...už to tak mám druhou zimu...minulé léto jsem vyměnil olej, mazut zmizel a nevrátil se, až teď do letošníí zimy...vodou to není a celý rok bych určitě se špatným těsněním neodjezdil. Teď už ale mám podezření...špatné startování za tepla, ve vysokých otáčkách auto sičí a není cítit výkon, takže poměřím kompresi a popř. nechám přetěsnit. Jen nevím u koho, do servisu nechci

2011-03-09 11:52:08

Už jsem o tom taky kdysy slyšel. Proto ideální vyměnit olej a vyzkoušet jestli se objeví voda znovu nebo ne.

Co se týče repase motoru, tak tuto službu ti samozřejmě mohu nabídnout Můžeme se sejít nebo spojit a popovídat. A pokud máš možnost, tak změř ty komprese, kdyby ne můžeš se zastavit a já ti je změřím. Ta ztráta výkonu nemusí být zákonitě ve špatném těsnění. Mohl by to třeba způsobit i katalyzátor. Pokud už je zapečenej, tak se to projeví taky na ztrátě výkonu a auto nejede. Kdyžtak dej vědět, jak si dopadl s těma kompresema.

2011-03-10 19:41:42

Ahoj, s tim mazivem jsem na tom podobne, mam to jen v zimnim obdobi. Minuly rok v zime mi nechtela naskocit :(. Porad skytala skytala a nic. Najivne jsem ji nechal odtahnou do Autorizovaneho servisu Mazda. Nechal jsem rovnou vymenit olej a svicky. Vysledek: Po vymene svicek take nenastartovala, nakonec se jim povedlo auto nastartovat. 1. Nerekli mi proc nechtela nastartovat 2. po jejich zasahu mi prestal fungovat posilovac rizeni (jiz funguje, vymena el. jednotky v neaut... Ale v autorizovanem v servisu M rekli, ze vymena celeho rizeni 150 000??) 3. problem se startovanim motoru kdyz ma provozni teplotu. Tenhle problem je opravdu deprimujici hlavne kdyz zajedete k pumpe, natankujete a potom chci nastartovat a nic. Po cca 2 - 4 minutach naskoci. Kdyz ale natankuju pobliz bydliste nez se motor uvede na provozni teplotu tak naskoci bez problemu. Pri tom studeny starty jsou hned a to i v mrazech -10. Nevim co s tim. Vymenu tesneni motoru myslim dela nekdo za 30 000, bohuzel si ted nevzpomenu kdo a kde. :( Do auto. ser. Mazda uz nechci, neverim jim. Predem dekuju Michal

2011-03-10 22:33:39

Zkus změřit komprese motoru a budeš vědět více. Jinak mě napadá, že by mohl být problém ještě s čidlem teploty. Zkus taky vyzkoušet cívky, jestli sou v pohodě. Ale základ je mít změřený komprese. Pokud nemáš možnost změření, můžeš se zastavit a komprese změříme.

Autorizovaný servis nekomentuju. A repas za 30tis bych chtěl vidět. To neni možný pokud to někdo jen nevykešuje a s motorem se nic nestane. Za 30tis neni možný pořídit ani celou sadu těsnění. A pokud někdo dělá jen částečnou repasi, tak je dobrej risker a je to vyhození peněz. Tady se zrovna šetřit nevyplatí. Toť můj názor.

2011-03-12 12:30:41

K tomu špatnému startování za tepla. Nastartuju vždycky napoprvé jen to dvakrát, třikrát zacinká (motor se netočí) potom už je slyšet normální zvuk startování a motor chytne. Může to být špatný startér? Letos se mi totiž povedlo vypnout motor za studena a musel jsem rexe roztlačit. Předtím sem ho zkoušel asi půl hodiny startovat...tak třeba je to startérem. Na měření kompresí je třeba spešl stroj, že? V normálním servisu mi to nezměří?

2011-03-15 00:37:59

To bude určitě startér. Zasekává se kotva. Rozebrat a vyčistit a měl by zase fungovat

Ano na měření komrese je nejlepší použít speciální přístroj. Ale lze to změřit i klasickým měřákem, když víš jak

2011-04-29 07:38:04

Nabízím měření komprese výše zmiňovaným speciálním přístrojem...

http://www.benrotor.cz/mereni/komprese

Slabá komprese se vždycky projevuje špatným chytáním za tepla. Naopak studený chytá motor většinou bez problémů.

2011-05-25 16:43:36

Měření kompresí pomocí profesionálního přístroje je možné i nás. Po změření odbržíte výsledky v tištěné podobě. Takže pokud chcete prodat svou Mazdu, je ideální mít takovéto potrvzení o stavu motoru. Kupující tak přesně ví, co kupuje

2011-07-20 18:20:15

zdravim. a jake maju byt tie spravne kompresie a zmeraju mi ich original v mazde?


Odpovědět

1  2