Fórum - Téma


Recenze Mazda 323 F 1.6 16V 72kw


Fórum 323 (obecně) Recenze Mazda 323 F 1.6 16V 72kw

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé



2016-08-07 08:48:18

Dobrý den,

Zajimá mě recenze Mazdy 323 F r.v.2003 1.6 16V 72kw, Nazory a atd o vozidle spokojenost a nespokojenost. děkuji

2016-08-07 09:40:02

mazdik323: Nevím co chceš číst o autě 13 let starým ale na klubu je v příslušné sekci dost informací. Spolehlivost? Nemám motor 1.6 ale znám jej. Připrav se na prvotní náklady pro údržbu jako olej, rozvody, svíčky...

Auto je oproti předchozímu modelu měkčí a houpe se v zatáčce více než třeba to co mám já ve verzi GT. Srovnat se to samozřejmě nedá ale pokud uděláš potřebné jako oprava zadních lemů a repas zadních třmenů, budeš spokojený.

Spolehlivostí nadprůměrné, propracování taky. Jízdní vlastnosti super. Přijeď, svezu tě

2016-08-07 11:20:43

Právě mám vyhlédnutou od jednoho pána je motorický v pohodě akorát bude reklamovat spojku mu udělali špatně a do opraví lanko od otvírání nádrže jinak mu začínají lemy zadní reznout to si upravím sám ... Tak jsem chtěl vědět pro a proti o tom to modelu .

2016-08-07 14:46:47

mazdik323: Motoricky celkem v pohodě. Osobně mám 3 tyto auta

  • 1.9 84kW benzín s ostrými vačkami a úpravou ECU
  • 2.0 96 kW benzín jít nepojízdnou
  • 2.0 66 kW nafta upravenou na 77 kW a chipem a snížením podvozku 30/30 mm.
  • M6 2.3 122 kW v sedanu

(mrkni do profilu a pochopíš)

2016-08-07 19:05:31

ahoj, já mám 323F BJ v 1.6 72kW a za mě naprosto super auto, motor dostatečný, při plném naložení je znát pomalejší reakce, záleží jak často člověk jezdí plně naložen (já najezdil většinu km sám nebo ve dvou + dítě) spolehlivost veliká, občas se něco ukáže, ale rozhodně nic, co by člověka položilo. Prostě u auta 15let starém se musí počítat se servisem. Mám ho 5,5roku najel jsem s ním přes 100tis.kmm a klidně doporučím. Vždy když přijedu na STK, tak zírají v jakém je stále slušném stavu, i když už má svůj věk... Já ho teď nabízím k prodeji, protože z rodinných důvodů potřebuji něco většího, jinak bych ho nechal... je to auto ještě z let, kdy se dělaly pořádné káry!

2016-08-09 20:14:37

Zajimal by me ten rozdil v mekkosti podvozku mezi starsim a faceliftovym modelem. Mam starsi bj 1.5 z roku 1999 a pracovne ji nazyvam kostitras. Prestoze podle mechaniku je podvozek v poradku, jizdu s ni nelze nazvat pohodovou. Je citit kazdy flek na silnici, nemluve o vymolech a hrbolech. Kdybych mel recenzovat tento model, tak bych ji dal velke minus prave za tvrdost a nizkost podvozku, ani s tim nemuzu zajet do garaze aniz bych ocesal vyfuk. Samozrejme ma i kladne stranky - prostor uvnitr, ovladani apod, ale pro cloveka ramcove dodrzujici dopravni predpisy (coz je dany i vykonem motoru)je sportovni podvozek zbytecnost. Samozrejme v teto cenove kategorii na to auto nelze mit buhvijake naroky, ale co se tyce pohody pri jizde tak to predci i escort nebo felicie. Nejde do ni treba nejak premontovat pruziny a tlumice z roku 2000+ ? Dik.

2016-08-09 23:26:47

chucky: Souhlasím s OUTDOOREM

Mám momentálně 2 tyto káry které jsou pojízdné a jedna v BA a druhá v NM.

Jasně že ta benzínová je lepší ve všech ohledech protože je to GT v motorizaci 1.9 84kW (původně ).

Nyní mám ostré vačky, vyleštěné sání, sportovní výfuk a modifikovanou ECU. Auto jede jako raketa a věnoval jsem jí dost času i peněz. V autě mám bezmála 160 000 Kč a vůbec toho nelituji. Jediné co však mohlo být lepší je převodovka. Převodovka je na zatáčky absolutně super a neznám protivníka co by mě porazil. Na dálnici to však není protože je dost krátká a jedete při 140 km / h nějakých 4000 ot. / min. což je opravdu zvukově obtěžující. Jinak naprosto super kára na svůj věk (mám 2000).

Auto má celkově tvrdší podvozek a poslat to do škarpy jde jen ztuha a člověk se musí opravdu snažit. Na okruhu k nezaplacení (viz. video na klubu) a také ty jízdní vlastnosti celkově...

Pořídil jsem rozpěru na přední tlumiče a pevnější tyčky stabilizátoru - zde je vidět a cítit jak se to chová v zatáčkách. Letos prošla generálkou motoru (kompletně) a je to jako nové auto. Kilometry počítám od nuly a myslím, že ještě jednou tolik vydrží. Největší průser je spotřeba oleje. Generálka to opraví a zpět k legraci.

Mám vypínatelnou kontrolu trakce (TCS) a to pak to auto musí člověk znát. Brzdy mám všechny kotoučové a stačí bohatě i na ostrou jízdu protože nevadnou (TRW všechno DOT5.1).

Mám plnou výbavu tj. vyhřívané sedačky (zadní dodělávané), kožený volant NARDI vč. řadičky, vše v elektrice... (více profil)

Auto má nové rozvody, motorové díly, silentbloky, spojku EXEDY, brzdy... Má pro mě nevyčíslitelnou hodnotu a nikdy ji neopustím. Mohu doporučit protože například uživatel BLAH, SLOUKY a další koupili BJ na mojí radu a jsou spokojení.

2016-08-29 23:31:40

No vybava je to pekna, pravda ze takhle vybaveny auto potom potesi, a snad i ten podvozek potom dava smysl pri tom vykonu a TCS. Ale vseobecne pro prumerne vybavene auto je takova recenze zavadejici, protoze to je jako kdyby jste napsal, ze tenhle model je super, protoze jsem si ho vytunil.. Ja ji kupoval na cca 5000 km rocne za nejakych 30k, no v te dobe staly fabie a focusy kolem 50k a byly shnily, tak kdyz jsem chtel hatchback tak jsem nakonec vzal tohle kdyz mi nahodou padla do oka. Treba u focuse byly inzeraty ve stylu - auto je naprosto v pohode, za posledni rok investovano pres 30k ... - a tech pripadu bylo dost, anebo na to majitele kaslali a auto melo spoustu zavad, takze jsem si o spolehlivosti udelal obrazek.. no a tak vyber padl na Mazdu. Po koupi v tom skoncilo asi 10k navic - vypaleny-chybejici kat, zasekavajici se zadni trmeny, diry v hadici sani, no a pak uz spis drobnosti, predchozi majitel si nebyl schopny ani vymenit zarovicky v parkovackach a zpatecce. Od te doby klid, olej nezere, i kdyz rozvody by vzhledem ke stocenymu tacho asi chteli udelat, ale celkove spis cekam az to rupne a budu si moct koupit neco lepsiho :). Protoze ten tvrdy podvozek mi dost vadi - to auto nejede ale skace, rucni brzda ma mizeny ucinek (v ostrem kopci to proste nezaparkuju), klima kaput a celkove kosmeticke vady a opotrebeni starim.. ani to moc nejede a celkovou vizualni kategorii je to nekde u escorta a fabie. A nahradni dily kvuli cene lze brat jenom z vrakace, pokud nejde o spotrebak. Kdyz tu lidi pisou jak je to spolehlivy tak se uz zacinam bat ze mi to vydrzi do duchodu . Vnitrni prostor je dobry, ovladaci prvky taky, ale nedelal bych z toho auta hvezdu, dneska je to uz davno prekonane.

Nevi teda nekdo jestli jdou tlumice resp. pruziny z 2000+ pouzit i na 1999 ?


Odpovědět