Fórum - Téma


rani start u 1,8D


Fórum 121 DW (Ford Fiesta) rani start u 1,8D

Informace o modelu: Mazda 121 DW (Ford Fiesta)



2010-01-24 18:09:04

Ahoj všichni,mam Mazdu 121,ale je tam motor Ford 1,8D. Je to rok výroby 1999. Auto i motůrek šlape parfektně,ale mam problem s raním startem v zimně. Ráno strašně špatně chytá,škitne,chcípne a tak dál. Musím ,když je tak -10 3x nažhavit a ještě chytne tak na po 4

Potom jakmile chytne,běží krásně,bez škytání,kuckání,nekouří. Popojedu 5 km,tam auto stojí v celodením mrazu tak 6 hodin,přídu a chytne na jedno nažhavení a cvrknutí klíčkem. Mam nový startér,2roky starou baaterku 78 Ah,zkontrolovaný vstřiky,žhavení,kompresi novýho motoru,čerpadlo seřízený na stolici. Už si stim nikdo nevíme rady,tak prosím jestli vás něco nenapadá. Dávám i do nafty aditiva a nic platný.Dneska sem tam přidal na nádrž 2 litry benzínu,tak sem ráno zvědav.

Dál mě potom napadlo jestli nemůže přez noc spadnout nafta a přeci jak je mráz,tak je ztuhlej olej a motor nedostane takový točky.

Dík za rady

2010-01-24 21:09:00

má rada odvézt do servisu pak vyčistit nádrž protože nalejt do nádrže benzín to je opravdu hloupost nafták není na tohle dělanej a může odejít motor by mě zajímalo kdo tohle poradil????? pak dále přestat s aditivama přidávanýma do nádrže a nechat auto projet diagnostikou ale to raní špatné startování přisuzuju špatnými žhavýcímí svíčkamy nemusí být špatné stačí když do nich jde málo proudu ale prvně vyčistit nádrž protože ten benzím v tom je opravdu sračka.

2010-01-24 21:31:05

S tim benzinem je to bezna vec, ja o tom nazor nemam, diesla jsem nikdy nemel, ale pouziva to dost lidi kvuli lepsim startu a je to pry normalni, kazdej na to rekne neco jineho...

2010-01-24 22:47:15

oooouuu no nevím už jsem čistil plno nádrží kdy si někdo spletl u stojanu pistole a popravdě jsem dával i hodně nových čerpadel i když to nebylo moc paliva které tam šoupnul ale je to asi o kvalitě motoru o zajetí motoru a o značce starej mercedes 190 dísl tak tomu to asi moc nevadí ale motor z třeba z roku 2005 tak u něho je to velikej problém ale je to spíš věc majitele jediné co mohu říct tak že motorové komponenty a části dostávají dost na frak a zkracuje se jejich životnost a příští majitel toho auta se bude divit proč to jde všechno hned do háje.

2010-01-24 23:59:31

a hlavně to nepsat sem ,ale do sekce 121

2010-01-25 10:46:40

ahoj tak to je jasný,že do novějšího auta bych to nedal,u těhlach motorů se ale nemůže nic stát,když dáš na 50 litrů nafty 2 litry benzínu. tady ještě neni žádná elektronika,je to traktor motor a když koukneš u benzínky tak to dělá spousta lidí.

2010-01-25 10:47:28

Kuqi,promin,že sem se tě dotknul,příště se polepším

2010-01-25 10:54:03

ahoj bobyk,auto bylo v servisu už 3x,přímo v diesel servisu a nevědí si stím rady. a je to slušnej servis s výbornou pověstí,já tam vozím 5 aut z práce a vživotě se mi nestalo,že by auto nenaskočilo a to to sou mazdy E2200 a najeto cca 350000km.(to sou ale stroje,neznám na spolehlivost lepší),škoda,že už je knám nedovážeji

2010-01-26 09:06:57

mě ses vůbec nedotkl,jen sem na to upozornil

2010-02-03 11:05:13

Ahoj,tak sem jeste dal zpětnej ventil na naftu jestli nespadává a pořád stejný. Už fakt nevím.Leda ještě zkusit ty žhavičky,ale v servisu řekly,že jsou dobrý.....

2010-02-22 12:41:19

Ahoj všichni,tak to vypadá,že závada je odstraněna :D :D :D Ve všech servisech chtěli měnit vstřikovací čerpadlo a ona padá nafta zpátečkou. Zkusil sem večer odpojit přepad z čerpadla,vývod na čerpadle sem zaslepil a ráno nažhavení a na první otočení motor šel :D . Musím ted zjistit příčinu,přetěsním všechny spoje a když to nebude stačit,tak dám na zpětný vedení nějakej elktromagnetickej ventil,aby když to chípnu to uzavřel.

2013-02-16 16:13:34

Ahoj Hamosi.Podařilo se Ti tuto závadu vyřešit.Mam to samé a nevím si také s tím rady.jestli ano porad prosím Tě.

Dík tony


Odpovědět