Fórum - Téma


Průběh krouťáku - výkonová křivka


Fórum 6 GG / GY Průběh krouťáku - výkonová křivka

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2009-05-20 21:08:58

Nemáte náhodou někdo průběhy točivých momentů benzínových motorů Mazdy 6? Zajimavé by bylo např. srovnání 2.0 před FL s 2.0 po FL. Mě jde ale především o průběh krouťáku u motoru 1.8. Hledal jsem je i na netu, ale zatím jsem to nenalezl

2009-05-20 21:17:39

http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=M-N

2009-05-20 21:28:52

Dobrá stránka, nicméně nejsou tam motory 2.0 ani 1.8....

Našel jsem však tento dokument, kde to je na straně B-3 http://www.scribd.com/doc...84/Mazda-6-TrainingManual

2009-08-19 21:44:38

na diesla som to nasiel na polskom fore... link uz nemam... bolo tam viac motorov...

mozno to pomoze

2009-12-29 04:48:10

kdyby to ještě někoho zajímalo,nejde stáhnout,takže strana B-3...motory 1,8,2,0 i 2,3.křivka u 1,8 mě docela překvapila

http://www.scribd.com/doc...84/Mazda-6-TrainingManual

2009-12-29 07:29:52

Hmm, mě ty motory taky dost překvapují, ........ ale tím jak jsou dnes ve stínu konkurence v podstatě mrtvé. L8, LF - přestože chodem a servisem celkem příjemné motory, tak jsou ku objemu a spotřebě celkem slabé motory, L3 celkem jede, ale za kolik, že? Ať se člověk podívá kamkoliv /jen tak namátkou - koncern VW, mitsubishi, honda, BMW, i francouzi/ tak je to lepší. Dokonce ve vlastních řadách třeba volvo je na tom líp. A než se na mě sesypete, tak říkám, že to dřív tak nebylo, ale je třeba srovnávat poslední produkci všech výrobcu- a tam to tak bohužel je.

2010-01-04 16:21:39

Nesesypu, máš bohužel pravdu, snad jsou opradu dělané na výdrž.

2013-07-17 22:34:49

Vzhledem k tomu, že se mi nějak nezdál výkon motoru v nižších otáčkách (2.0 diesel - 100kW), rozhodl jsem se, že si nechám výkon přeměřit na brzdě. S výsledným výkonem jsem spokojenej (přeci jenom auto má naběháno už 200tis.) - 98.1 kW jsou +/- tovární hodnoty. Co mě ale znepokojuje je průběh točivýho momentu (i naměřených 290Nm je málo). Z grafu je patrný, že se opravdu motor z nižších otáček sbíra docela těžkopádně, moc se mu nechce. Co na to říkáte, nějaký tipy, čím by to mohlo být způsobeno? A nemáte někdo se stejným motorem taky změřený výkon pro porovnání? Díky...

zeli85, 2013-07-17 22:34:49 napsal:

Vzhledem k tomu, že se mi nějak nezdál výkon motoru v nižších otáčkách (2.0 diesel - 100kW), rozhodl jsem se, že si nechám výkon přeměřit na brzdě. S výsledným výkonem jsem spokojenej (přeci jenom auto má naběháno už 200tis.) - 98.1 kW jsou +/- tovární hodnoty. Co mě ale znepokojuje je průběh točivýho momentu (i naměřených 290Nm je málo). Z grafu je patrný, že se opravdu motor z nižších otáček sbíra docela těžkopádně, moc se mu nechce. Co na to říkáte, nějaký tipy, čím by to mohlo být způsobeno? A nemáte někdo se stejným motorem taky změřený výkon pro porovnání? Díky...

2013-07-17 23:02:12

zeli85: Ahoj, co váha vzduchu ?

Vzduch,filtr ? palivový filtr ? podle toho co píšeš tak auto jde asi špatně z nízkých otáček do vyšších ?... nebo horší regulace turba ??... jen typuji. Nikdy jsem to neřešil ;).

2013-07-18 09:41:43

Já si myslím, že ti pomalu odchází turbo. Ty křivky ukazují, že výkon i točivý moment je celkem dost pod naměřenými hodnotami, které deklaruje výrobce. Přitom každé auto, které sjede z výrobní linky, tak má výkon i točivý moment o něco málo vyšší, než údavá výrobce. Je to z toho důvodu, že kdyby si nějaký šťoural výkon přeměřil, tak aby naměřené hodnoty byly vždy vyšší než údávané- na vyšší výkon si nikdo stěžovat nebude, ale na nižší už ano.

Z toho vyplývá, že bys měl mít výkon i krouťák o něco málo vyšší, než udává výrobce i s ohledem na stáří vozu. Je vidět, že se turbína hrozně těžko roztáčí, jak kbyby byla nedostatečně mazaná nebo byl na hřídeli karbon.

2014-02-16 16:17:51

Protože se mi potíže s výkonem odspoda subjektivně zhoršujou, zkusil jsem včera vyndat váhu vzduchu a ze strany z který proudí vzduch je zasviněná. Mám to zkusit vyčistit nebo je to podle fotek ještě v pohodě a na její správnou funkci to nemá vliv?

A ještě jedna otázka ... mohl by mít vliv na výkon (hlavně v nižších ot.) vadný SCV ventil na čerpadle i přesto, že problémy s volnoběhem a chcípáním motoru nemám? Někde jsem četl, že se to může projevit jenom tím, že se sníží nepatrně tlak a že ani na diagnostice se to nepozná. Je to pravda? Zjistil jsem, že tam mám stále původní (řada 006) najeto 220 tis...

Díky.

2014-02-20 20:17:15

Po výměně SCV ventilu auto jede jako nový, vůbec ho nepoznávám, takhle ještě nikdy nejelo

2015-05-14 14:52:39

zdravim vsechny , prosim o radu ohledne mazdy 6 rv.2006 2.0 105kw . v nizkych otackach od volnobehu po cca.1800 otacek moc netahne ( prirovnal bych ke škodě 105 ) . zrychluje velice pomalu a obcas poskubava. nad tyto otacky jede slušně. diagnostika bez chyb, turbo a vstriky dobre,palivovy filtr novy. pred chvili vyzvednuto ze servisu a auto jede porad stejne :( jen jsem o 2tis.chudsi . uvazuju o vymene SCV ventilu. poradi nekdo co s tim ? pripadne kontakt na nekoho ? dekuji předem

2015-05-17 19:14:55

olis: zkusit váhu vzduchu


Odpovědět