Fórum - Téma


Prosím pomoc :-( - M6D občas hulí, netáhne


Fórum 6 GG / GY Prosím pomoc :-( - M6D občas hulí, netáhne

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2012-02-27 10:03:58

tak tak, podložky podložky

2012-02-28 10:03:56

xFilda: hele a tobě je dělal někdo tady od kolína?

2012-02-28 10:44:22

nn můj mechanik z pardubic

2012-02-28 11:11:58

a na kolikpak ti to vyšlo?

2012-02-28 12:47:19

podložky + zaslepení EGR + práce - 900,- :-D

2012-02-28 14:00:40

jůůůů, to je bomba.. dáš mi na něj kdyžtak kontakt???

2012-02-28 19:09:09

non problema, já se za nim stejnak zejtra budu stavovat tak mu to řeknu a kontakt mám v telefonu v autě, akorát v tomhle marastu se mi nechce ven tak ráno pošlu do PM :-D

2012-02-28 20:02:10

No to budeš úúúúplně zlatej, draku! máš u mně pivko..

2012-02-28 20:58:05

abych tě nevzal za slovo :-D

2012-02-29 13:35:22

Tak to si piš že jo! počkej až se někde uvidíme na srazu...

2012-02-29 23:55:03

kluci, abych nezakládal nové vlákno. Mám takový problém: mám 6 druhé generace dva měsíce a nyní se mi občas stává taková věc. Přijíždím na křižovatku, kde není třeba úplně zastavit, mám volno, zařazenou dvojku, tak přidám plyn, jakože fičím pryč a ono skoro nic. Auto poškubává, netáhne, ledva odjedu, pak se vzpamatuje a zabere. Jakoby neseplo turbo nebo co. taky se mi zdá, že nejede úplně hladce v nízkých otáčkách, škube mezi 1000-2000 hlavně na dvojku. Zvuk motoru je normální, nic nepíská, žádná kontrolka nesvítí. Před šestkou jsem měl MB áčko a to táhlo pěkně odspodu, od nízkých otáček . Je to charakteristika mazďáckého motoru? Přece když na to šlápnu, tak musím odfičet pryč a ne abych tam poskakoval a ledva odjel. Je to 2,2 diesel, 92 kW. Palivový filtr mám nový. A dělá to jen někdy.

2012-03-01 12:10:15

mazda někde do cca 1700rpm je totál mrtvá. Taky mi dalo než jsem si na to zvykl.

2012-03-01 13:14:31

1000 je málo to jo ale mě to tahá od 1500 v pohodě tak nevím, i když občas mi přijde že se jí nechce ale většinou 1500 a pohoda.. asi záleží jak se vyspí :-D

případně jedině mě napadá - liješ aditiva ?

2012-03-01 16:15:01

běžně neliju nic, jen teď kvůli tomu škubání jsem dal nějaký čistič palivové soustavy na doporučení mechanika. divné je, že když na to šlápnu, tak neletí otáčky nahoru a auto nevyrazí, byť s malou prodlevou, to bych chápal, ale mám pedál na zemi a auto drhne, cuká a nejede. obávám se, aby se z toho nevyklubaly časem vstřiky.

čekám, až borec u nás co dělá úpravy motorů bude mít soft na ŘJ Denso, tak pak snad něco zjistí a doladí. dám i zvednout výkon a třeba bude táhnout víc odspodu.

2012-03-01 21:18:22

tak potom zkus ještě aditiva ať to ty vstřiky vyčistí, může to bejt taky příčina kor když to dělá jen někdy, případně mě ještě napadá EGR ventil ?

2012-03-02 15:11:22

co konkrétně? máš nějaký tip? to co jsem tam nalil, byl myslím Fuchs na vyčištění pal. soustavy, měl by působit 4000 km, poradil to mému mechanikovi nějaký kolega, který to prý přímo vyvíjí. dávate nějaké additivum běžně po celý rok?

Právě ten EGR ventil házel chybu na diagnostice, tak jsme ji smazali a kontrolka už nesvítí, navíc to škubání nebo ne"výkon" se objevují jen občas. Třeba mám fakt špatné návyky z áčka, když chcu, aby auto táhlo z příliš nízkých otáček. ale přece tam necpete jedničku, když auto úplně nestojí?! Z pomalé rychlosti do zatáčky, kopce nebo na křižovatce by měla tahat dvojka, ne?

2012-03-03 12:08:27

já sem používal aditiva shell myslim a tedka mám VIF a pohoda jaz, jestli EGR házel chybu tak ho nech zaslepit, stojí to pár kaček a beztak tam je víceméně k ho..u pokud to dělá jen někdy tak to někde chyba bude, a pomalý zatáčky i v kopci mě dvojka roztahá celkem v pohodě. Odkud seš ?

2012-03-04 13:47:45

jsem z Těšína. to additivum dáváš pořád? k čemu přesně slouží? zaslepený EGR ale poznají na emisích, ne? abych prošel. uvidím, co ještě zjistí borec na brzdě, až bude mít potřebný soft. co vlastně způsobuje ten EGR. Nějak vrací splodiny zpět do motora? Je to jen k ekologii, nebo i snižuje spotřebu? dík.

2012-03-05 17:14:51

aditivum dávám pořád, aj z důvodů těch ekosr..ek co míchaj do nafty poslední dobou konkrétně řepku... aditivum ti hlavně čistí vstřiky a udržuje je čistý, díky tomu se ti líp rozstřikuje nafta a tim je i epší spotřeba a hlavně kultivovanost motoru.. a EGR ventil mi mechanik vysvětil asi takhle - je to k ho.nu a když se to pos..e tak to stojí hodně peněz... :-D tak asi tak.. a myslím že zasslepenej EGR na emesích nepoznaj

2012-03-06 11:39:27

prý u 2.gen. se EGR nedá zaslepit, asi ho budu muset vyměnit. zeptám se poláků, jestli ho někdo neumí repasovat za rozumný peníz. můžeš mi napsat konkretní additivum, které používáš? dík.


Odpovědět

1  2  3  4