Fórum - Téma


Prosím pomoc :-( - M6D občas hulí, netáhne


Fórum 6 GG / GY Prosím pomoc :-( - M6D občas hulí, netáhne

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2  3  4

2012-01-31 08:06:19

predepsana vymena je po 120tkm...

X-Filda: no jako netvrdim, ze to neni mozne, ale osobne se mi to nikdy nepodarilo a to ani s firemni Oktavkou II se kterou se jezdi vyhradne po dalnici a dlouhy streky. Co jsem s ni jel, tak max 6.5l/100km. Jinak ja osobne jezdim spis kratsi vzdalenosti (denne max do 30km) a z 50% mesto, takze mozna i proto jsem tam kde jsem. mozna mam nacate vstriky ikdyz auto zatim necoudi, olej nezere a tahne dobre (podotykam zatim)!

2012-01-31 09:38:06

ked ti zerie olej treba vymenit, ak teda nemas dpf-ko

2012-01-31 10:53:01

Nastartuj - otevři kapotu, otevři víčko od motoru - to kterym se do motoru leje olej a poslouchej - pokud uslyšíš takovej přerušovanej sykot - těžko se píše zvuk fakt že jo :-D ale takový tss tss tss v pravidelnejch intervalech tak je třeba podložky udělat, navíc bude trošku odstřikovat olej víčkem ven

pokud 50% město tak to je jasná já když měl jedničkovou oktávu tak záleželo na trase - dálnici atp sem jel tak 5,5,.. Na dovolenou do chorvatska ve 4 lidech a po střechu naložený sem měl spotřebu 6l.. a když sem opravdu jel dle předpisů tak sem se dostal i na spotřebu 4.5.

Jinač když sem jel z anglie do čr tak na tý celkový trase sem měl spotřebu 6l - převážně dálnice

2012-01-31 16:41:49

xFilda děkuji pěkně za radu, pane... zkusím to...

2012-02-04 14:20:33

tak jak si s testem dopadl ?? odkud od kolína seš ?

2012-02-04 18:13:19

xFilda: Tak je to naprd.. vypadá to že bude fakt potřeba vyměnit ty podložky... sičí to, fouká z víčka ven a když otevřu víčko u teplýho motoru, tak se z něj čoudí.. trochu, ale přece....

jinak já jsem přímo z Kolína...

2012-02-04 18:28:34

chce je to udělat, je to pak znát na chodu motoru a na všem s tim souvisejícím a zase taková pálka za to to není můžem udělat mini sraz jsem kousek od kolína :-D

2012-02-05 19:22:44

Tak paráda.. můžem se domluvit.. dlouho dlouho jsem úplně sám mazďák v kolíně... A to jak z 323f klubu i mx3 klubu... Na kolikpak vyjdou asi ty podložky??

2012-02-05 20:55:43

mě to vyšlo na 900,- se všim všudy :) jasný a přitom šestek potkávám hodně :) já spíš potřebuju ještě najít nějakej pořádnej BMW klub. šestku dostane přítulka a já si koupim jinou šestku ale tu německou :D

2012-02-05 21:15:28

jo aha!! tak až teď to chápu ty zvrhlíku německej....

2012-02-05 22:01:27

co až teď chápeš ? :-D nejsem zvrhlík německej.. Mazdička je super , nemůžu na ní říct křivýho slova, jezdí pěkně, slouží dobře pár věcí mi sice chybí ale to už se nedá nic dělat.. mazdčka zůstane v rodině furt, jen já se navrátím ke své lásce bmw :-D ale mazda nebude opovrhována, furt ji budu udržovat jelikož to se ženský svěřit nedá :-D

2012-02-26 20:23:36

Hele, bavil jsem se s mým mechanikem o tom že když otevřu víčko od oleje při nastartovaným motoru tak to funí a fouká jak hovado. A říkal že spíš než podložky pod vstřikama to budou připečený kroužky.... \Tak já nevim..

MAX6  
J.
2012-02-26 20:28:35

Jestli ti to fouká z víčka tak to dělaj kroužky a nebo že neni olej na ventilech.Ale to u benzínu,ale jestli je to samí u nafty to nevim. Jestli ti to dělá jen při nastartování tak je to tim olejem a příště si kup olejovej filtr s klapkou aby ti olej přidržel v horní části.

2012-02-26 20:34:39

on mi právě říkal že to u nafty dělaj kroužky a že jsem blbej, když mi dřív řikal ať rozhodně nekupuju naftu a já ho stejně neposlechl.... njn. radši jsem se pak ani neptal na kolik by vyšla nějaká oprava, páč by to určitě bylo na půlku motoru..

MAX6  
J.
2012-02-26 20:35:30

A to ti to fouká jen po nastartování a pak to přestane ?

2012-02-26 20:39:01

nee. furt..

MAX6  
J.
2012-02-26 20:40:36

Tak to jsou kroužky. Pokud to teda u dieselu neni jiný. Samotný kroužky stojej prd,ale musíš najít někoho kdo ti rozebere motor a to už něco stojí,pokud si to neuděláš sám.

2012-02-26 20:46:40

no právě.. mě připadá že můj mechanik je prostě línej... co se ještě kolem toho musí měnit (krom těsnění pod palicí)?

MAX6  
J.
2012-02-26 20:53:49

No jelokož písty se vyndavaj spodem,tak teoreticky to těsnění pod hlavou ani nepotřebuješ. Spíš se mění těsnění na spodku motoru,ale to bejvá většinou těsnící pasta. Pak tam bude asi rovnou výměna gufer na klice.Tenhle motor ani nevim jak vypadá tak to by ti spíš poradil někdo jinej co je tam všecko za překážky.

2012-02-27 09:45:25

Jsou to podlozky pod vstrikama .. 100%


Odpovědět

1  2  3  4