Fórum - Téma


prosím o radu (přehození motoru)


Fórum Technický koutek prosím o radu (přehození motoru)



1  2

2009-03-22 19:29:10

mam 626ku 2.0i 16V 85kw(k.o. motor) a chtěl bych do ní dát motor z 323ky 1.9 GTI 94kw ,zajimalo by mě jakés tím můžou být probémy,zda sedne na silembloky,převodovku,řídící jednotku mám,a skrz technickou mi nic nevadí ta není problém.prostě esi so kompatibilní

2009-03-22 20:18:25

no tak snad to pude-díky

2009-03-22 20:49:17

Modli se kamaráde, abys neměl nějakou vážnější dopravní nehodu, pak budeš s tím motorem v prdeli jak Baťa s dřevákama a anibych se nedivil, kdyby jsi švihal kvůli tomu do vězení

2009-03-22 21:03:18

Jak píše Blueberry,nikdo ti na to neudělá přestavbu ,ta de pouze u shodného auta i motoru(legálně) něco se semele,kouknou na motor a si v pr... . Jak si na to vubec přišel?Jestli se ti povede motor, kde máš veškerou elektriku ? Řídící jednotkou počínaje. Nevím, nevím

2009-03-22 23:26:01

no pokud ti to tam pásne fyzicky tedy příruby silenbloky a rochodíš to tak zlegalizovat to néni žádnej problém stačí napsat na zastoupení mazdy do prahy (někde tu ve foru bylo číslo za 2t ti to schválí pokud jim napíšeš že už to máš hotový a že ti to jezdí. největší problém to bude ale napasovat na sebe. dělám něco podobného spousta věcí nepasuje ale zatím to vypadá že to půjde vyřešit

2009-03-23 21:12:18

vězení?myslim že ne,všechno se dá nějak zařídit a nejsem magor

2009-03-23 21:24:13

ty motory jsou okem skoro identický(na motoru akorát přerazíš typ,číslo,a na ouřadě necháš udělat výmaz motoru)

Kámoš má COLTA s motorem z ECLIPSE ,nehodu měl a no problemo,celkem v klidu se mu povedla i nová technická

Jo a řidící jednotku s kabelama SAMOZŘEJMĚ MÁM, silou vůle to asi šlapat nebude

2009-03-24 20:53:56

to jensen: No pokud ti dá někdo razítko a zlegalizuje ti tak nelegalizovatelné, tak chudák ten co ti to razítko tam dá - pak do případného krimu poletí on

Samozřejmě pokud tomu uděláš homologaci u výrobce, tak je to jiná - jen si myslím, že za to schválení zaplatíš více jak za to, kdybys koupil stejný motor.

2009-03-24 20:56:00

to Jensek: Ano - přerazit číslo jde, ale já nepíšu o banálním ťukanci, ale o vážnější nehodě, kdy ti případně auto vezmou do zkušebny někde na kriminalistický ústav - nehledě na to, že s přebouchaným motorem asi do zahraničí ani nevyjížděj a nechoď do originálního servisu.

2009-03-25 19:00:19

Blueberry Ty to vidíš hrozně čeně.To se ti to straší,když máš nový auto.Tady se hoch ptal na technickou radu.Taky je v seki "Technický koutek" a ty mu tady valíš do hlavy "Právnický koutek"Ber to tak,že hoch si chce vlastníma rukama udělat něco lepšího než má a hodlá se s tím poprat.Podle mě je to jen dobře.Řekl bych,že nebezpečnější na silnici jsou mladí feťáčci s BMW od tatínka.Já fandím každému,kdo chce něco dokázat.Tady u nás stále přežívá ta komunistická normalizace.Proč třeba v SRN jde přihlásit i vyrobený auto na koleně?Proč Němcům nevadí tuning?Bylo by dobře si uvědomit,že jsme 20 let po srandarevoluci a už by se taky mohlo změnit myšlení nejen vládních úředníků ale i členů tady na clubu.Kdyby se každý plazil po břiše a jen koukal jakej zákon mu co povoluje a zakazuje tak by život neměl smysl.Než mi začneš nadávat,že jsem nezodpovědný fracek tak tě můžu ujistit,že je mi 53 let a vím co píšu.Trocha svobody není na škodu.Jednou žijeme a tak si musíme ten mizernej život něčím osladi aby to za to vůbec stálo.Já mám raději kluka který se snaží něčeho dosáhnout i za cenu útrap a haldy práce než někoho kdo si zajde do krámu a koupí si auto na leasing "aby sousedi viděli"Když si to chce předělat tak až bude hotovej tak si toho auta bude víc vážit než ten kdo si jej jen koupil a užívá ho.Samozřejmě pojištěný aby "kdyby něco".Vsadím se,že ty to rozbiješ dřív než on.Ten alibizmus by už mohl jednou skončit.Tohle neber nijak osobně.Je to jen můj osobní názor na věc.

2009-03-25 19:25:18

no přeju hodně štěstí nervů apod.. většinou s motorem měníš i elektriku, převodovku, nápravy a brzdy... takže není to možná tak jednoduchý jak to na první pohled vypadá.

mmj jenom tak trošku mimo.. více info najdeš zde... viz odkaz

http://www.323f.cz/forum/viewtopic.php?t=9542

2009-03-25 20:36:38

díky Zajdo a Hansi za podporu(a za odkaz),o víkendu budu mít motor tak uvidíme.Jsem optimista takže si myslim že to ňák pude a až to bude tak se pochlubim fotečkama.

2009-03-25 20:46:09

není zač... to je v pořádku.. pak dej vědět jak jsi dopadl

2009-03-25 21:33:44

to Zajda: Nemyslím si, že to vidím černě - jen mu nastiňuji i tu druhou stranu a ty mu jistě nepomůžeš až bude lítat kvůli "klukovině" po soudech - nebo snad ano? S těma feťákama v BMW od tatínka s tebou souhlasím - to je kapitola sama o sobě a není co dodat - a mnohokráte nejde jen o feťáky, ale vůbec o mlaďáky co z Škody 120 sednou do auta o 200 koních a pak v první zatáčce auto rozpůlí o strom ( v tom lepším případě ). Jinak s tím SRN nemáš pravdu - i tady v ČR jde přihlásit auto postavené na koleně, ale musí projít všema atestacema, homologací, atd. a to stojí kolikráte stejně peněz jako nové auto. A k tomu tuningu - v Německu dělají tuning na autech renomované servisy, které na to mají zase povolení atd. U nás kdejaký troubya vykytuje a poplácá plastama starého Favorita či BMW z roku 1990, vymlátí z výfuku katalyzátor a na konec navaří obyčejnou trubku - tohle chceš brát jako tuning?

Jinak nikdo po tobě nechce, abyses plazil po břiše ( jak píšeš) a koukal co mu zákon povoluje a co zakazuje - za své jednání ( pokud ti je už 18 let ) jsi plně odpovědný a tak aspoň neraď někomu blbosti, když se ho pak nezastaneš a nepůjdeš za něho před soud. Jinak dodám " neznalost zákona neomlouvá ".... jedno z nejdůležitějších pravidel, kterým se třeba řídím já. Neboj - nikomu nenadávám - na to jsou jiní experti, ale jen mě to přijde krajně nezodpovědné co píšeš a co komu radíš. Svoboda je sice fajn, ale nesmí se plést s anarchií. Jezdím už nějakých 17 let a můžu tě ubezpečit, že jsem už nějakou menší nehodu měl a naštěstí nikdy né svojí vinou a dokáži tvrdit, že jsem již za svoji řidičskou praxi nejezdil několik set tisíc kilometrů.

Jinak jistě uznáš, že je rozdíl mít nehodu z důvodu, že něco porušíš ty či druhý než když např: pojedeš mimo obec a vyběhne ti motor z auta jen proto, že to tam máš přidělané tak aby se to tam nějak vešlo.

Hezký večer a přeji příjemnou a vášnivou debatu.

2009-03-25 23:34:07

Blueberry vidíš to moc černě nejde tu o zástavbu motoru z wv do mazdy ale jen o zástavbu téměř identického motoru s identickým uchycením a pokud néni uplnej debil tak pochybuju že by měl nehodu protože by mu vyběhl motor ven. Taky ač už jsem byl ůčastníkem několika nehod nikdy na žádném autě nikdo nezkoumal co je tam za motor nebo co má za úpravy

2009-03-25 23:41:50

Blueberry - v tom odkazu co jsem tu dával jsou všechny tyhle aspekty jasně napsaný... takže při špetce zdravého rozumu a prokalkulování si všech pro a proti se můžeš rozhodnout úplně jednoduše a bezbolestně.

Jinak tohle všecko řešej spíš pojišťovny... že potom nechtějí proplácet povinný... protože jsou lakomí jak sviň a radši si za ty prachy postaví nové luxusní kanceláře v centru Prahy než aby něco zatáhli. Tak asi.

Jinak v 626 mám taky "jiný" motor.. ale jiný pouze v drobných odlišnostech... a sice jiná hlava válců a jinak načipovaná ECU.. čili rozdílec mezi FS a FS2... a ty rozdíly jsou fakt minimální.. a pochybuju že by v případě nějakýho průseru se v tom někdo nějak podrobně rejpal... kor když jsou jinak tyhle dva motory úplně identický.. krom těhle detailů

2009-03-26 16:36:38

Hansi: Jasný - píšeš, že máš jen jinou hlavu, atd. - pokud jsem četl výše dobře, tak se jedná o úplně jiný motor a ještě ke všemu "načerno" namontovaný. Neříkám, že se tam třeba nehodí či nevejde, ale nejsem zastáncem dělat něco načerno, když se jedná o závažný zásah do vozidla. Pokud to zlegalizuje přes nějakého troubu co mu stačí pár stovek, aby dal razítko, tak je z toho téměř venku v případě průšvihu - samozřejmě pokud bude zapírat a zapírat a ten druhý ho nepráskne Ale už se v tom nechci příliš babrat - každý je strůjcem svého štěstí a už vidím jak krom motoru vyměňuje půlku kabeláže a schání počítač, atd. ... dokážu si představit, že se nakonec na to vyprdne a sežene si stejný motor, aby do toho pak neinvestoval více než kdyby koupil nové auto

2009-03-26 16:43:46

Rendo: Jak už jsem psal - ano vidím to moc černě - ono vždy je všechno v pohodě než se stane nějaký průser. Jinak pokud já vím tak dopravní policie ve většině případů při vážnější nehodě lustruje v evidencích celé vozidlo a pokud je při nehodě smrťák, tak vozidlo jako takové jde ke zkoumání na kriminalistický ústav, kde auto protáhnou třeba i rentgenem.

Jak píšeš - vidím to třeba zbytečně černě, ale kolik už bylo takových co si z někoho dělali téměř srandu, že něco přehání či to vidí černě a pak u soudu plakali do dlaní, když jako obžalovanému státní zástupce navrhoval trest odnětí svobody na 5 let. Já bych do takového auta nesedl ani omylem - prostě bych byl nervozní z toho, že se něco může stát - pokud někdo má nervy na to jezdit s autem co nemá něco schválené, tak by se dalo řící - je to jeho věc, ale ono to tak není, protože až bude průser, tak to třeba odprdne někdo jinej.

Jinak se ne mě nezlob, ale vždy musí být někdo, kdo to nevidí jen z té "pozitivní" stránky, ale vždy musí být i někdo, kdo taky uvede tu horší stránku na kterou je potřeba upozornit.

2009-03-26 17:20:37

ale jo.. to je jasný, my tě chápeme

zase na druhou stranu nemyslím si že rozdíl mezi BP DOHC a FS je natolik propastnej že by někdo kvůli tomu dělal takovou vědu.. jasně.. jinak souhlas... ano pokud se v tom někdo bude rejpat, zjistí že je to úplně jinej motor jiným obsahem počínaje a převodovkou nápravama brzdama a ecu konče... takže z toho může bejt ve finále průser jako vrata ale to jsem říkal že je v tom odkazu.. proto mi přišlo zbytečný to řešit i tady navíc dvakrát... proto jsem si spíš myslel že tady se bude řešit to co je víc k sehnání.. osobně se přikláním k názoru že spíš seženeš zachovalé FS nežli BP DOHC.. ale záleží kus vod kusu... noo takže peace. Rozhodnutí záleží na každým soudným člověku, kdysi jsem měl taky cukání udělat na bobkovi swap z B3 na B8.. ale když jsem si uvědomil co je s tím všechno spojený tak jsem se na to hodně rychle vybodnul. Přijde mi lepší a možná i levnější koupit si rovnou auťák co má pod haubnou B8

Každopádně pokud se tu kdokoliv pustí do něčeho podobnýho má můj obdiv... a přeju mu hodně zdaru!

2009-03-27 23:18:26

Blueberry Ty seš fakt nemožnej skeptik.Ty budeš jistě správňák kterej vše řeší předpisově a jsi jistě v ranci takže nepotřebuješ cokoli řešit nebo nedej bože riskovat.Já měl za to,že v technickým koutku by se mělo spíš k tématu pomoci radou "Jak na to aby to šlo" a ne vysvětlovat jaká hrůza může nastat kdyby.Připomíná mi to starý dobrý časy na loděnici,kdy všichni navzájem si pomáhali.Po revoluci je tam spousta zbohatlíků,kteří ani nedělají brigádnický hodiny neboť si je zaplatí a už se nic nevyrábí jen se každej kasá co si koupil a kolik to stálo.Nezlob se na mě ale nevidím přínos pro klub když je členem člověk který si koupí nový auto a kluky co na to nemají a rádi si něco udělají jen shazuje.Jen tak mezi náma.Proč jsi členem klubu?Jen proto,že máš Mazdu nebo taky přemýšlíš o tom,žejsme taková jedna rodina která si má navzájem pomáhat?Líp by se mi líbilo,kdybys hochovi navrhnul,že mu zajedeš v sobotu pomoct s montáží.To by ses ale ušpinil.Tak raději jen hrozíš.S tím Německem a renomovanejma firmama.Je fakt,že je tam spousta firem co vyrábí díly na tuning ale znám dost němců co si dělají na koleně spoustu věcí sami a nikomu to nevadí.To co jsi vzpomínal tu olaminovanou škodovku?To si jako myslíš,že si někdo takovou prasárnu udělá na Mazdě?Ne kamaráde.Kdo má Mazdu tak na ni nic špatnýho nedá.Je to o lásce k autu a ne o vlastnictví auta stejný značky.

Můžeš mi říct jaký máš povolání?Rozhodně nevěřím,že patříš do dělnický skupiny.Ty jseš někde vejš a možná hodně vejš.Tedy alibista jak hrom.Už staří hyppies říkali:Nevěř nikomu staršímu 30ti let.To už jsou lidi řádně zakřivení,samej kompromis.To už není ono.Vím,máš jistě rodinu,takže musíš být správňák ale když už tedy souhlasíš se životem pod pantoflem tak proč se dáváš do klubu?Prostě,já tě nechápu.Opět podotýkám.Neber to osobně.Fakt proti tobě nic nemám.Jen nechálu tvoje myšlenkový pochody.Na to máš ovšem své demokratické právo a já ti ho nehodlám brát.


Odpovědět

1  2