Fórum - Téma


prosim o radu


Fórum MX-3 prosim o radu

Informace o modelu: Mazda MX-3



2010-04-24 17:54:08

Zdravím kolegové, poprosil bych zkušenější z Vás zda by mi někdo neporadil, včera mi vypovědělo službu auto, Mx3, DoHC 1.6, 16V. dojel jsme domu a pi poslední odbočce mi chcípl motor a konec. auto jsem se pokusil několikrát marně nastartovat, proto jsem auto okoukl, a zjistil jsme že pod kapotou jak je skříňka na pojistky tak mam propálenou 30A pojistku, myslím že na místě Fuel IN, tak jsme jí prohodil za jinou, nadějně otočil klíčkama a to druhá udělala to samé. při čemž mi začala blikat kontrolka airbagu, - i když ta bliká možná proto že jsem použil pojistku z jiného místa nebo´t se tam vyskytují na tom místě FUEL IN nestandartní. mohl by jste mi prosim Vás někdo poradit co stím? děkuji všem moc za rady

2010-04-24 18:45:39

ted už nevím jestli je ta pojistka jak pro vstřiky tak pro čerpadlo skus obojí odpojit a pak tam dej druhou pojistku když neshoří tak skus připojit čerpadlo nebo vstřiky a uvidíš musíš to skusit vylučovací metodou

2010-04-24 21:18:19

dobře, ještě mě napadlo jestli by třeba diagnostika nepomohla, ale nevim kde je cinc na připojení :)

2010-04-25 00:18:27

vedle pojistek co sou v motorovém prostoru

2010-06-25 18:43:59

viděl bych to na palivové čerpadlo...

2010-06-25 18:46:41

podle mě se kouslo, nebo po cestě kraťas na vedení, zkuš pod sedačkami odpojit přívod a na nejsilnější kontakty přivést šťávu zkontroluj kde je kostra případně proměř vedení zpátky a uvidíš...

2010-06-25 19:31:09

Každopádně by to chtělo aspon při nejmenším multimetr s funkcí prozvonění kabelu. Jinak to jde i jinou metodou, podrž namísto pojistky chvilku kus drátu a odkud se začne kouřit, tak tam je problém . Dělám si prdel, na Magdě to nedělej, tohle jsem dělal na škodovkách, kde je ve svazku pět kabelů. Tam to fungovalo stopro.

2010-06-26 20:58:28

lidičky tak problém byl vyřešen původně se to opravilo samo, ale včera se mi to stalo zase, a problém? :-D jak vede od čerpadla svazek kabelů a je napojen tou spojkou , tak v té spojce jsou samice a samec, a ty samice byly více vymáčknuté a tedy tam nevznikal kontakt, no hrozná chyba to byla :-D nejhorší je že sem to s kamarádem elek.. vykuchali půl auta :-D

2010-06-26 22:47:22

Ahoj všem,prosím o rad, vlastním pouze krátkou dobu Mazdu 6 2.0 MZR-CD.Necelé dva roky nejezdila,čekala na mě .Po té co jsem ji koupil nechal jsem vyměnit olej a pal.filtr.A očekával od ní spolehlivost,jenže tento týden do ní večer utahanej jako šňůra od záchodu nasednu,že pojedu domu a ono nic,Budíky a vše svítilo a protože baterka je nová hned jsme věděl,že tam problém nebude.Bylo slyšet,že cívka spíná tak jsme šel po kabelech až ke startéru a zjistil jsem,že jsou tam zkorodované konektory na přívodu od baterky.Prosím nevíte jak nejsnadněji startér vyndat??????????Předem díky za radu.

2010-07-06 10:50:11

prosim vas nevie niekto s coho je vhodny alternator do mazda xsedos 9 2,5 v6

2010-07-06 21:14:51

pokud tam máš alespoň trochu slušný přístup, tak bych startér nevyndával, jen sundat kabeláž očistit, zkontrolovat očko případně nalisovat a zapájet nové...

2010-07-07 00:16:15

slayer:

Použití dílu J5113041 ( HERTH+BUSS JAKOPARTS - alternátor ) ve vozidle:

MAZDA 323 F V (BA), 1.8 16V , 84 kW / 114 HP

(Benzín, 4 vál.) 1994/08 -> 1998/09 , motory: BP-ZE

MAZDA 323 F VI (BJ), 1.6 , 70 kW / 95 HP

(Benzín, 4 vál.) 2001/01 -> 2004/05 , motory: ZM

MAZDA 323 F VI (BJ), 1.6 , 72 kW / 98 HP

(Benzín, 4 vál.) 2001/01 -> 2004/05 , motory: ZM

MAZDA 323 F VI (BJ), 1.9 16V , 84 kW / 114 HP

(Benzín, 4 vál.) 1998/09 -> 2001/01 , motory:

MAZDA 323 F VI (BJ), 2.0 , 96 kW / 131 HP

(Benzín, 4 vál.) 2001/01 -> 2004/05 , motory: FS7E FS7G

MAZDA 323 S VI (BJ), 1.6 , 70 kW / 95 HP

(Benzín, 4 vál.) 2001/01 -> 2004/05 , motory: ZM

MAZDA 323 S VI (BJ), 1.6 , 72 kW / 98 HP

(Benzín, 4 vál.) 2001/01 -> 2004/05 , motory: ZM

MAZDA 323 S VI (BJ), 1.9 16V , 84 kW / 114 HP

(Benzín, 4 vál.) 1998/09 -> 2004/05 , motory:

MAZDA 323 S VI (BJ), 2.0 , 96 kW / 131 HP

(Benzín, 4 vál.) 2001/01 -> 2004/05 , motory: FS7E FS7G

MAZDA 626 V Hatchback (GF), 1.8 , 66 kW / 90 HP

(Benzín, 4 vál.) 1997/05 -> 1999/12 , motory:

MAZDA 626 V Hatchback (GF), 1.8 , 74 kW / 100 HP

(Benzín, 4 vál.) 1999/12 -> 2002/10 , motory: FP

MAZDA 626 V Hatchback (GF), 2.0 , 85 kW / 115 HP

(Benzín, 4 vál.) 1997/05 -> 2002/10 , motory: FS

MAZDA 626 V Hatchback (GF), 2.0 H.P. , 100 kW / 136 HP

(Benzín, 4 vál.) 1998/02 -> 2002/10 , motory: FS2C

MAZDA 626 V (GF), 1.8 , 66 kW / 90 HP

(Benzín, 4 vál.) 1997/05 -> 1999/12 , motory:

MAZDA 626 V (GF), 1.8 , 74 kW / 100 HP

(Benzín, 4 vál.) 1999/12 -> 2002/10 , motory: FP9A

MAZDA 626 V (GF), 2.0 , 85 kW / 115 HP

(Benzín, 4 vál.) 1997/05 -> 2002/10 , motory: FS

MAZDA 626 V (GF), 2.0 , 100 kW / 136 HP

(Benzín, 4 vál.) 1998/04 -> 2002/10 , motory: FS2C

MAZDA 626 V Station Wagon (GW), 1.8 , 66 kW / 90 HP

(Benzín, 4 vál.) 1998/02 -> 2000/01 , motory:

MAZDA 626 V Station Wagon (GW), 1.8 , 74 kW / 100 HP

(Benzín, 4 vál.) 2000/01 -> 2002/10 , motory: FP9A

MAZDA 626 V Station Wagon (GW), 2.0 , 85 kW / 116 HP

(Benzín, 4 vál.) 1998/02 -> 2002/10 , motory: FS

MAZDA 626 V Station Wagon (GW), 2.0 H.P. , 100 kW / 136 HP

(Benzín, 4 vál.) 1998/02 -> 2002/10 , motory: FS2C

MAZDA PREMACY (CP), 1.8 , 74 kW / 100 HP

(Benzín, 4 vál.) 1999/07 -> / , motory: FP

MAZDA PREMACY (CP), 1.9 , 84 kW / 114 HP

(Benzín, 4 vál.) 1999/07 -> / , motory: FP

MAZDA PREMACY (CP), 2.0 , 96 kW / 131 HP

(Benzín, 4 vál.) 2001/11 -> / , motory: FS7E FS7G

MAZDA XEDOS 9 (TA), 2.5 V6 , 120 kW / 163 HP

(Benzín, 6 vál.) 2000/07 -> / , motory: KL


Odpovědět