Fórum - Téma


prodej m6 a koupě mazda mpv


Fórum 6 GG / GY prodej m6 a koupě mazda mpv

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2009-01-24 00:33:05

Tak jsem rad, že jem neopustil značku mazda , bohužel jsem musel prodat mazdu 6, protože jsem musel vyřešit místo pro 3 dětské sedačky a to prostě nešlo,tak jsem koupil mazdu mpv, z prvu jsem vubec nevěřil,ale po první jízdě domů jsem byl mile překvapen, že toto auto může překonat mazdu 6, naprosto vyborné odhlučnění interieru, super silny 2 l diesel, dokonalá stabilita při nerovnosti vozovky, super komfort při jízdě a úžasně nízká spotřeba i při velmi nepříznivém počasí (lilo jako z konve ) ve kterém jsem si ji přivezl

Nikde nic nevrže , naprosté ticho oproti mazdě 6 velmi robustní a pevná konstrukce vozu

2009-01-24 01:30:49

vítej v klubu mpv ja si ji nemuzu vynachvalit jediny co bych asi vytknul trochu mekci sedacka jinak pohodicka a hlavne toho místa hafo! ted sem poridil jeste druhy mensi hondu civic 5D 1,6VTEC a po pravce, zatim se mi s ni jezdi nejlip ze vsech aut a uvnitr neskutecnyho mista hlavne vzadu,

2009-01-24 08:24:34

Ještě jednou se musím vrátit k mé mazdě mpv ,je druhý den od koupě vozu a hned po probuzení nemyslím na nic jineho než na mojí novou mazdu .doufam že to nebude číst moje manželka Ta první jízda z bazaru "140 km" mně opravdu strašně nadchla,5 hodin před koupí mpv jsem byl prodat mazdu 6 a byl to pro mně nejhorší den v mem životě opravdu m6 byla prostě super a už jsem nedoufal že mi jiné auto muže nahradit mojí m6.Potřeboval jsem koupit něco velkeho z duvodu 3 sedaček vzadu a převoz kočaru pro dvojčata ,a začal maraton na internetu co koupit,v hledáčku na 1 místě byla mazda mpv ,jenže vyběr žalostný ,pár kousků bez servisek atd,potom jsem koukal na tourana celkem pekný auto ale toho místa zase tolik neni,pak jsem se svezl v renault espace 4,to byla nadhera,ale pak jsem zabrousil na renault club ,a nechapu jak si někdo muže po přečtení diskusí na toto auto vubec auto koupit!No a 2 dny před prodejem m6 jsem nahodou oběvil inzerat na čerstvě přivezenou mazdu mpv z rakouska 1 majitel pravidelný servis mazda,serviska,velký servis včetně rozvodů atd,nova zimní a letní kola všechny na elektronech prostě super a za užasnou cenu 210 000 kč a bylo rozhodnuto.Po přečtení par recenzí na mpv jsem mněl trochu strach ani ne z kvality,ale spíš z jizdního komfortu,byly výtky typu jízda jako s tranzitem,pořad něco vrže atd.M6 ,jedine co mi na ni vadilo byl ten hluk a jako by malá tuhost karoserie.A tady je mé velke překvapení ,u mpv je toto dokonale vyřešené,tak tiché auto jsem ještě neřídil,od kol a motoru při jízdě nad 100 km je téměř naslišitelna,při prujezdu hodně špatnou silnicí ani nevíte že po něčem takovem jedete,to mne opravdu hodně překvapilo.Ale nejvetší zážitek mam z 2l dieselu.Na m6 jsem mnel 2l benzin protože jsem nebyl nikdy fandou dieselů,benzin byl super motor ktery umněl m6 pekne rozhýbat a tak mi bylo jasné,že 2 tuny vážící mpv bude pekná nuda.A rozhodně neni!Obrovský zátah motoru z nízkých otáček ,na trojku to jede líp jak 2l benzin neskutečna síla,motor je na diesela opravdu tichý oproti tdi, to je traktor no trochu jsem se rozepsal tak se omlouvam ale musel jsem se podělit o me první dojmy,snad to někomu pomůže při rozhodovaní koupě mpv,protože recenzí je strašně malo.

2009-01-24 08:47:03

Gratuluji k úspěšné výměně vozu. Před rokem jsem uvažoval o stejných autech jak ty, ale pak jsem zjistil, že tři sedačky dostanu i do M6 a kočárek už nepotřebujeme. M6 je nádherné auto a když teď vidím na cestě ty dodávky co jsem chtěl koupit, tak mě docela zamrazí . Tvým dojmům alé věřím a z praktického hlediska tomu rozhodnutí není co vytknout.

2009-01-24 21:54:51

jo tak to mi mluvíš z duše, je vážně povedená a škoda, že dneska takových aut už moc nedělaj, jízdní komfort je fakt super, a to i ve 180

2009-06-23 13:00:32

Hoši, dejte si velký pozor na trubky k zadnímu radiátoru topení! Moje mpv je z roku2003 a při sundání krytu podběhu u p.z. kola jsem drátěným kartáčem jemně klepl na usazeniny na trubkách a hle-vystříkl na mě fridex Vyřešil jsem situaci výměnou za hadice až do středu auta ,kde je napojení na přední trubky. Vůbec nechápu jak ta schnilotina mohla ještě těsnit. Stát se mi to v řecku,kam za týden odjíždím tak nevím..Další šok nastal při instalaci parkovacího asistenta. Po sundání zadního nárazníku jsem zjistil že výstuha je prožraná skrz nazkrz. Inu nezbývalo než ji vyvařit. Strávil jsem pod vozem dva krásné víkendy.Asi udělali soudruzi v japonsku někde chybu.Celý spodek je jaksi orezlý.Důsledně doporučuji vystříkat dutiny a spodek auta. Myslel jsem že vůz za 900 000 kč bude po 6 letech v lepším stavu. Před tím jsem měl Renault scenic a po10 letech ani náznak rzi. Jinak přeju hodně štěstí( hadice pasuje ze škody 120-topení)

2009-06-23 16:38:44

a kde tam je umisteny radiator? stejne to je nejake divne, mas auto kupovane v cr? nebylo bourane? jinak koukam neco na tom bude asi to taky zchecknu :) http://www.mpvclub.com/tsb.php?id=168

2009-06-24 10:05:32

Radiátor se nachází společně s odparníkem klimatizace v kufru pod velkým plastovým krytem vpravo. Jde dolů docela dobře,jen je potřeba odpojit konektory ovládání zadního topení zezhora pod plastovým krytem. Nejdřív ale sundej kryt podběhu a jukni pod auto. Trubky jsou uchyceny v plastových držácích a přesně tam to hnije. Moje auto je z Rakouska. Z podběhů a zadní výztuhy jsem vyndal asi půl kýble posypového materiálu. Nevím jestli se v Rakousku solí ale myslím že ne,to by to bylo sežrané více. Když budeš pod autem tak jukni i na tu výztuhu.Jestli je dobrá,doporučuji navrtat otvory aby se tam nedržela voda a vystříkat olejem nebo rezistinem.Myslím že pan Rakušák jezdil mojím autem někde na horách a honil s ním po louce krávy. Dej vědět až to zkoukneš.

2009-06-24 20:33:55

tak skutečně, je to tak, díky za upozornění! stačí jenom vycvaknout par spuntu a sundat textilni kryt podbehu a videl sem tu zkazu podbeh sice krasne cistej, ale tesne nad prechodem textilniho podbehu a spodni plast. casti je skvira a skrz tu tam de voda a u toho vstupu je to fakt zrezly, opatrne sem z tech trubek sundal kusy zrezlych casti a pocitam, ze ted to bude pekne tenky, takze to preventivne musim resit, vidim to tak ze bych to normalne odriznul v tom pobehu nad tim a nastavil tema gum. hadicema, to by mohlo jit btw jakej je vstup do toho topeni vevnitr z tech trubek? na matku? jinak tady je o tom obsahla diskuze a fotky presne toho jak to vypada i u me :) http://forum.mpvclub.com/...=0&postorder=asc&start=15

2009-06-25 09:24:32

Trubky končí pár cm zaprůchodkami z podběhu a propojení s radiátorem zajišťují 2 hadice s ocelovými sponami. Původně jsem to chtěl udělat jako ty ale když jsem začal řezat trubku v podběhu tak to začalo kapat pod autem. Tak jsem zalehl a zjistil korozi trubek v plastových držácích.Proto jsem natáhl hadice až do středu auta. Záleží jak to u tebe vypadá. Malý problém jsem měl při protahování hadic do průchodek.Musel jsem je trochu ohnout a průchodky se vykláněly do podběhu.Utěsnil jsem je takovým měkým karosářským tmelem který jsem našel v dílně(medvědí hovno) .Hadice jsem za průchodkami ukončil a pomocí kousků hliníkových trubek jsem je napojil na stávající hadice protože jinak by se zplácly. Původní hadice jsou už natvarované.Hadice v podběhu a pod autem jsem připáskoval silnějšími zdrhovacími páskami.Šlo to docela dobře.Co se týče odvzdušnění nenašel jsem žádný odvzdošňovák.Dolil jsem fridex a hlídal hladinu v nádobce.Za asi 50 km se radiátor odvzdušnil sám a topení už zase topí

2009-07-13 17:04:17

ja nakonec objednam tu trubku (je to komplet obe) origos novou, chtej sice za to 4tis., ale to se da prezit, dole uz je to taky naky orezly, tak at je klid

2009-07-14 07:11:23

Možná by je chtělo před montáží do vozu nechat povrchově upravit,třeba pozinkovat a byl by klid.

2009-07-14 08:54:24

joto me taky napadlo...spis nastrikat jeste necim, kazdopadne kdyz to vydrzelo 7 let tak nova vydrz minimalne jednou tolik to uz bude auto buhvi kde to uz budeme jezdit na elektriku

2009-07-18 11:37:29

tak dnes vyzvednuto v mazde, mile prekvapen, 4tis a je to komplet to potrubi a jak se pise, tentokrat komplet hlinik (stejne jako klima trubky) navic potazeny cernou gumou, vcetne drzaku, hadice, takze staci jenom cely prohodit


Odpovědět