Fórum - Téma


Prodat - neprodat


Fórum Pokec všeobecný Prodat - neprodat




2010-06-28 11:55:31

Cau, mozna me nekdo poradi v rozhodovani...premyslim jestli prodat my GE. Pokud se kouknete na http://moje.auto.cz/kukuraj/mazda-626.html tak jsem na aute udelal spoustu veci, takze je v nem uz dost penez. Aktualne me teda praskl stredni dil vyfuku, ktery musim vyreklamovat a auto i pres nove gumy tahne doprava. Navic v zatackach na nerovnostech to trochu uskakuje. No proste napravy, resp. jeji dily nejsou nejnovejsi. Vsichni zname :) Premyslim, jestli se mam dal snazit, nebo auto predat dal, nekomu, kdo ma cas si s tim hrat. Misto toho bych sel bude do GF lift. nebo kombi, nebo civica lift/kombi. S tim ze auto by slo na 100% na plyn, abych vubec usetril nejaky penize na splaceni auta a plynu. Auto bych kupoval tak v cene asi 50-60tis+ ten plyn. Ted je hlavni otazka, kolik za my GE tak muzu dostat a jestli to ma vubec cenu :/

2010-06-28 13:27:23

Když se podíváš tak se prodávají kolen 10 tisíc,takže nic moc! ,ba i za přepis,na díly a tak!

2010-06-28 14:00:30

no prave, sice v inzeratech jsou za 30, ale realne myslim 10. jeste jsem si pohraval s myslenkou koupit GF, dat dokupy to lepsi z obou do toho GFka. Tzn gumy, baterka, brzdy, vybrat veci co se muzou pokazit jako cerpadlo, veci z motoru ( to predpoklada koupit ten samej 2.0 85kW), predelat na plyn a jezdit. ale zas bych se musel zadluzit s tim ze stejne auto kolem 50tis nebude zadna hitparada a mohl bych dopadnout uplne stejne za rok :(

2010-06-28 18:39:29

hele z pohledu bývalýho obchodníka s ojetými i novými vozy ti řeknu určitě prodat ale to předpokládám asi slyšet nechceš...

jinak... hele za GE 10 je trošku málo a to jsou spíš vylítaný m..ky co už to maj za sebou takže reálně za ní těch 20-30 dostaneš, záleží na stavu, já bych ten průměr viděl okolo pětadvaceti... nejlevnější GF co mám já začínají už na 40ti, pěkný kousky od 50-60 plus mínus, ale ceny jdou dolu a dolu...

já osobně mám GF.. dávám ho dokupy a už mě to celkem nebaví, má poměrně dost najeto a tak uvažuju že bych se jí do konce roka zbavil. Ovšem.. jsem v )( s penězma takže pokud bude příznivá situace tak snad konecm roku .. ale nepředbíhal bych... každopádně... pokud chceš poradit s GF tak se ptej na cokoliv rád Ti odpovím.. Gf mám prolezlý tak jako málokterý jiný auto...

btw předělávat na plyn je čistá hovadina.. stojí to prachy a každoroční revizí a každoroční technickou plus dalšíma věcma neušetříš.. nebo ušetříš málo a návratnost máš tak za pět let.. nedoporučuju vůbec, GF v dvoulitru nebo v jednaosmě zas tolik nežere.... a to bys musel najezdit hodně km aby se to vyplatilo...

takže já radím prodat dokud jsou ceny jakžtakž... ale... názor si udělej sám

2010-06-29 08:43:45

Cau, dik za nazor....vcera jsem zvazoval pro a proti a fakt je ten, ze jsem asi v podobne situaci...taky me to uz nebavi a jsem v )( s penezma :D s plynem mam nazor trosku jinej. Jezdil jsem s favoritem na plyn, kde sice montaz podtlaku stala jen 9 tis, ale pak uspora obrovska. plyn by byl podminka, protoze mesicne projedu asi 3-4tis kc v benzinu, projel bych tim padem 2-2.5 tim padem kdyz neco prihodim, mam na splatku auta. Jinak to nejde. Jeste jsem zvazoval variantu DiTD...jenze nic o nem nevim, ani jsem info neshanel, predpokladam, ze to ale za 5.5 jak TDI nejezdi :/ Dalsi vec je, ze kdyz auto obmenim ted, splatim treba za 2-3 roky, coz je presne cas, kdy potrebuju byt bez zavazku jako splaceni atp. Druha varianta je, zacit vic setrit, na auto se vykaslat a jezdit, coz neni moje oblibene, mam rad, kdyz mam auto v dobrym stavu. Za dva roky skonci STK a uvidim. Takze asi zkusim nahodit inzerat a uvidim jestli vubec bude zajem. Pokud vis hodne o GF, zkus nejak zhodnotit DiTD vs 2L 85kw@LPG. Zatim se klonim k benzinu. Naftu nemam rad a tento benzin mam naprosto bezproblemovy, krom jeme klapajicich hyder po vymene regulatoru tlaku oleje. Predtim klapaly docela dost.

2010-07-02 14:21:53

Hans: trochu tě poupravím ... STK a ME se i s plynem dělá každé 2 roky, jen stojí o 150,-Kč více, což při ceně plynu 14,50,-Kč/ 1l je směšná cifra ... no a s tou návratností - pokud najezdí 20-25 000 km, tak má investici vrácenou a od té doby šetří okolo 1,-Kč na kilometr, takže si to musí každý zvážit kolik nejezdí a za jak dlouho.

2010-07-03 15:35:35

Blueberry Ď za doplnění

při tomhle jízdním výkonu bych ale spíš přecejenom uvažoval o naftě... i když...

je fatk že vozíš 50kg zbytečně navíc a jak známo LPG ubírá dost na ceně při dalším prodeji

Nafta je taky dost nákladná co se týče provozních výdajů.. s tím nic nenaděláš... ale aspoň starý DiTD nemaj onen zázrak jménem DPF co poslední dobou se táhne jako tenká červená nit šestkama po faceliftu.

2010-07-03 17:16:33

A za kolik se s tim DiTD da jezdit? Maji nejaky bolesti jako treba u benzinu gufera na ventilech ci zapeceny krouzky -> spotreba oleje hlavne v zime, nebo standartne klapajici hydrostely? Nebo je to bezproblemovej motor? Myslim, ze na te nafta zas tak moc neusetrim. Pokud s benzinem jezdim za 7,5L a s naftou bych jezdil za 6, tak to vyjde pri najezdi 15tis rocne tak o 5tis levneji jak benzin. S plynem to vyjde levneji tak 12tis kc, coz dava litr mesicne na splatku auta i kdyz je fakt, ze investice do plynu je velka. Nicmene da to sanci to auto vubec zaplatit i kdyz za dyl.

2010-07-03 20:41:18

spíš pozor na vstřiky, je to náchylný na naftu která se do toho lila, rozhodně netankovat někde ve dvoře a lejt do toho kvalitní naftu z velkejch čerpaček, jinak vsřiky udělají papá a to je hodně drahá sranda (propálený písty atd.. tuším že tu někdo i posílal fotečky jak to vypadá není to moc hezkej pohled) jinak kultura chodu nic moc, podobné jako u tdi akorát mírně lepší, jinak spotřeba cca 6-7l, jediný co je u toho drahý jsou rozvody cca 10t i s kladkama, olej to moc nežere, pokud se s tím nezachází hrozně, občas tento motor trápí prasklý těsnění pod hlavou, jinak je to docela spolehlivej motor.

nevím jak je to s olejovou vanou, u benzínu často rezla, pro jistotu bych ji zkontroloval jestli to už nemá za sebou. Výměna je ale jednoduchá,. zvládneš ji sám a nová plechová stojí 1400. Dynamika nic moc super spíš průměr... spotřeba benzínu taky vyšší... ale zajímavé ceny ojetin. Jenom pozor na ty co maj mnoho nalítáno... bejvají celkově v dezolátním stavu... obecně platí že nejlepší je shánet GFko který má najeto do 220ti tisíc... pozor na brzdy a takový tyhle věci co bejvají u mazd typické..

2010-07-03 22:47:28

Mno, tak to se to DiTD vubec nevyplati kupovat. Spotreba 6-7 oproti 7-8 u benzinu neni vubec zajimava. 1L rozdil ve spotrebe dela pri cene PHM 30kc 3000 na 10tis km. Pri nakych 15tkm to je 4500kc. Takze pro me pripada v uvahu jedine benzinak na plyn. Nicmene GE je zjevne neprodejny, takze ho pospravuju a dojezdim. Uvrtat se do dluhu ( cca 70 tis kc) kvuli o trochu lepsimu autu fakt nema cenu.


Odpovědět