Fórum - Téma


Problemy s novou travni sekackou


Fórum Pokec všeobecný Problemy s novou travni sekackou




2014-06-23 18:26:45

Chtel bych se s vama podelit o jednu neprijemnou zkusenost :(

Koupili sme benzinovou travni sekacku HECHT 460S od firmy WERCO Praha. Pri prvnim seceni asi po pul hodine zacal motor ztracet vykon az se nakonec zastavil. Dival sem se do oleje a byl plny supinek z ojnice. Jeste ten vecer sme sekacku nalozili a vezli na reklamaci. Za tyden volali, ze sekacka je opravena, ze ji stacilo pouze seridit.

Pri vybaleni z krabice a seskladani sem zjistil, ze ma utrhle cepy na unaseci noze, ktery byl v poradku, kdyz sem z toho vyleval benzin pred tou reklamaci. V tu chvili mi bylo jasne, ze je to v pr... a pri dalsi pripadne reklamaci nam to neuznaji a budeme nahrani...

Nejhorsi se stalo skutecnosti o tyden pozdeji. Po hodine seceni po ROVINE bez prekazek, kamenu, korenu atd.(motor jel jak svycary a pro rejpaly-olej tam byl taky) v ni mocne zabouchalo a seklo se to. Jenze ja sem automechanik a moje pani taky, tak pti zatoceni nozem bylo jasne, ze je ojnice na dva kusy. Tak sme sekacku nalozili a odvezli opet na reklamacku. Tentokrat to trvalo 3 tydny a pak nam pani volala, ze je v haji ojnice, reklamaci neuznavaji a navrhovana cena opravy je 1300 kc.

Proc byly teda supinky z ojnice v oleji pri prvnim zastaveni motoru? Nejsem tupy a dohani me to k teorii, ze u prvni reklamace jen vymenili olej, nic neserizovali a navic tam namontovali zniceny unasec, protoze vedeli, ze motor dlouho nepojede a aby nemuseli resit novy kus nebo drahou opravu. Proto do krabice narvali jeste nehorazne mnozstvi igelitu, papiru, a takoveho odpadu, abych nebyl schopen ani ochoten si to v obchode zkontrolovat, zda je vse v cajku a odvezl si to domu. A jakmile sem z obchodu odjel, tak to bylo vicemene jasne, ze maji vyhrano. Moje chyba...

Spolecnost WERCO se haji tim, ze samozrejme oni nic, to se u nich stat nemohlo, pri prvni reklamaci se na unasec nedivali (ale kdyz menili olej, tak to museli naklopit na bok a videt to). uz tehdy by to neuznali. Ale sekacka se vratila "serizena". Moje pani mela s dotycnym technikem dlouhosahly rozhovor, pri kterem jen okecaval a maskoval, ale tuhle teorii vyvratit nebyl schopen. Proto ted shanim do dotycne sekacky ojnici a spolecnost WERCO at jde do haje. Zajimalo by me s kolika lidma takto vykyvali.

2014-06-23 21:03:57

wesker: asi 14 dnů zpět jsem se dohádal v electroworldu.

Manželka a kolegyně se složili na mikrovlnku do práce, jelikož s tím všichni měli nějaký problém, tak jsme koupi zařídili mi a já to autem ženským do práce zavezl. po čtrnácti dnech mikrovlnka přestala mikrovlnit, prostě se z ní stal osvětlený kolotoč pro jídlo. Samozřejmě jsme byli nejhorší, zavezl jsem to na reklamaci, za 6 dní bylo hotovo, přijel jsem pro ní a byla komplet zabalená ve strečfolii. odmítl jsem převzít, pokud mi to nevybalí, neukáží mi, že skleněný talíř je Ok atd. strašně se rozčilovali, po 20min hádání to vyřešil až přivolaný manažer prodejny a přikázal vše rozbalit, předat a pak zase přebalit pro pohodlný převoz ženským do špitálu. Tentokrát bylo vše OK, ale po tom, co čtu tvou zkušenost, vidím, že jsem udělal správně.

cca za 14 dní ponesu na reklamaci, už vím, že mám být ještě opatrnější. Až to budu přebírat, vůbec nvm, na co vše se podívat, aby mě nevydrbali.

2015-05-22 18:06:24

řeším neúspěšně další reklamaci.

telefeon acer zakoupený v alze, baterie ukazuje 60%, chci volat, nebo poslat email apod a tel se vypne. zapnout nejde, až po připojení k nabíječce jde po cca 10min zapnout, nabíjí se od nuly. dal jsem na reklamaci, ta byla uznána a zaslali mi nový telefon. ten samozřejmě dělá to samé. tak jsem volal do servisu, kde to opravovali, co dělám špatně, bylo mi řečeno, že to je vada všech těchto telefonů a že i ten nový mám dát na reklamaci. bylo mi vysvětleno, že nefunguje komunikace mezi baterií, která je v pořádku a mezi telefonem, proto telefon signalizuje nabití např na 40%, ale ta má v tu chvíli jen třeba 5% a když chci volat, tak se vypne. dal jsem tedy telefon znovu na reklamaci. tento týden mi z aceru volali, že je telefon v pořádku a že se jedná o VLASTNOST tohoto telefonu nejedná se o závadu a reklamaci neuznali. závada se neprojevila. testovali jen baterii. bylo mi řečeno, že mám telefon kdykoliv jsem doma nabíjet a tak se mi nikdy nestane, že se nedovolám, což jsem argumentoval, že to je mobilní telefon a ne pevná linka. ke všemu si takto rychle vyřídím baterii dále jsem dostal radu, že když chci jít ven a chci mít jistotu, že se dovolám, tak mám telefon "probudit " z režimu spánku a udržovat jej v akci, že telefon si načte správnou hodnotu betrie. jedno procento načítá asi jednu minutu. takže pokud chci jít s telefonem ven, měl bych se telefonu asi hodinu věnovat, abych zjistil, jak hodně je/není nabitý, jiná možnost, jak to zjistit není.

osobně vlastností telefonu rozumím např to, že šumí reprák u levnějšího telefonu, že fotky nejsou ostré apod. ale toto mi připadá jako závada a teď se jen vymlouvají, hlavně když jednu reklamaci uznali.

na poradenské lince čoi mi řekli, že oni s tím nemají nic společného a že obchodní vztah vznikl mezi mnou a alzou, takže mám uhánět alzu a na acer se mám vy

zítra nebo v pondělí jdu do alzy, nějaké rady?????

2015-05-22 19:28:59

radomiláček: něco reklamovat je v dnešní době fakt o nervy, já mám v paměti taky jednu zkušenost: v Deichmannu jsme koupili synovy zimní boty loni, zhruba na konci zimy jsem po několikerém zprdnutí syna, že kde chodí když má zase mokré ponožky, zjistil, když jsem boty postavil do velkého starého hrnce s trochou vody, že do nich normálně teče! Přitom nikde žádná díra, sám jsem nechápal, ale prostě za chvíli byli boty vevnitř vlhké až mokré. Tak jsem je vzal do prodejny. Samozřejmě: my je nemůžeme vzít n reklamaci, když není viditelné žádné poškození a blá, blá. Na můj apel, ať najde něco, kde může napustit vodu a vyzkoušet to, vůbec paní nereagovala. Nakonec mně vytočila, když plácla, že boty nejsou určeny do vody!! Zimní boty podle ní nejsou určeny do vody! V tu chvíli jsem vytáhl mobil se sdělením, že si pouštím nahrávání ať my zopakuje, vše proč to nejde. V tu chvílí jsem vyhrál , najednou vše šlo, ani boty nechtěla na reklamaci, rovnou jsem si mohl vybrat jiné nové boty, ani je nevadilo, že jsem vybral o číslo větší

2015-05-23 11:01:18

zdenooh: Přesně tak! Po mých několika zkušenostech ať šlo o elekroniku či jinou věc s tebou plne souhlasím. Ono je sice velmi pěkně když jde člověk něco reklamovat a jedna slušně, jenže v některých až většině případů to nejde.

Tady jak je vidět, musí poškozený ukázat že se nebojí a že za každou cenu vyhraje.

Vždy to slusne nejde.

Pokud začneš hulákat jak šilenec na obchode kde je dalších X lidí, tak prodejce ti radši vymeni a vyhoví nez aby přišel o další potenciální zákazníky... Davam palec nahoru 👍.

2015-05-24 10:42:05

magnetto: jo, s některýma lidma a v některých situacích to prostě jinak nejde, bohužel...

2015-05-24 11:26:31

zdenooh: Souhlasím -


Odpovědět