Fórum - Téma


problémy s Mazdou CX 5


Fórum CX-5 problémy s Mazdou CX 5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 32

2013-09-03 19:44:55

iceman_21: já s tím tedy žádný problém nemám, musím říci, že tohle u CX5 funguje fakt hodně dobře

2013-09-03 20:35:06

komar: ted mam prosbu, odkud jsi? bylo by mozne to videt jak ti to funguje? me servis neveri a potrebuji videt jak to maka v jine mazde

2013-09-03 20:41:43

iceman_21: kousek od Prahy

2013-09-18 19:02:47

dogwood: Tak jsem byl v servisu kvůli té hlášce "Low oil presure". Auto si nechali 2 dny na testování a za mé přítomnosti volali i do hlavního servisu dovozce. Nejdříve hlavní servis dovozce tvrdil, že to bude vadné olejové čerpadlo, ale asi to ještě konzultovali s japonským výrobcem a ten jim řekl, že je to naředěný olej naftou. Tak mi vyměnili olej, těsnění a olejový filtr - celkem to stálo 5.178,- Kč, najeto14.980 km. Tak uvidíme, zda to zjistili správně.

m3m
2013-09-19 08:35:36

dogwood: pokud je olej moc naředěný naftou,tak by měl dosahovat ke značce X a jelikož máš jen 15tkm,tak by to měla zaplatit Mazda,takhle to proběhlo u mě.Ale žádná hláška mi na X nevyskočila???

2013-09-19 10:42:13

m3m: Právě že hladina oleje byla uprostřed mezi horním bodem a značkou X. Nejsem moc přesvědčený o tom, že to byl nařděný olej, už z toho důvodu, že nevěděli, co ta hláška o nízkém tlaku oleje znamená a museli volat na hlavní servis dovozce. Současně mi prý nahráli nový software, ale to mi udělali při první návštěvě. Tak nevím, ale uvidíme, zda se hláška znovu objeví.

Jinak se mi zdá, že po výměně oleje mi malinko stoupla spotřeba, ale to je můj subjektivní dojem po zhruba 200 km. Třeba si to zase sedne.

2013-09-22 16:16:40

Ahoj,

prohledával jsem web, ale nenašel jsem odpověď na svou otázku.

Mám 2,2 d - při ranním nastartování se motor dle mého soudu chová nestandardně.

Někdy vytočí na volnoběh klasicky do cca 1800 otáček, druhý den to neudělá a je tam klasický volnoběh okolo 1000 otáček.

Máte někdo obdobné zkušenosti???

MAX6  
J.
2013-09-22 16:50:38

factory11: Nemáš náhodou instalovaný předehřev (webasto atd...)?

2013-09-22 18:36:25

max6: nic obdobného nemám...

je to právě divné, při cestě do práce se otáčky při nastartování obvykle nenatočí a třeba při cestě z práce normálně do zvýšených...

MAX6  
J.
2013-09-22 18:44:22

factory11: Tak pokud jsi si jistej že žádnej předehřev nemáš a přijde ti to divný,tak si můžeš nechat překontrolovat čidlo teploty vody jestli správně funguje.

2013-09-22 20:34:02

mne robí to isté. Zvýšené otáčky po naštartovaní pozorujem pri teplote okolia cca. 8 až 16st. C (samozrejme že po dlhšej dobe čo auto stojí a teplota chladiacej kvapaliny sa vyrovná s okolím) sa Zvýšené otáčky sú kvôli tomu aby sa pri takom nízkom kompresnom pomere ako má Skyactiv 2.2 prehrial rýchlejšie spaľovací priestor. Pod touto teplotou to netočí asi preto aby sa už pri príliš nízkej teplote nenamáhal motor zvýšenými otáčkami. Zas pri vyššej teplote nie je potrebné po štarte vytáčať motor lebo je dosť teplý. Toľko moja teória

Používam Webasto a keď ráno dostatočne ohrejem motor webastom tak sa motor nevytáča a štartuje ako by bolo vonku 30st.

2013-09-22 22:01:23

factory11: ahoj

Aj ja mam 2,2

Ak je prilis chladno tak motor netoci na 1800.

A ak je teplo tak tiez nie....

Factory11, 2013-09-22 16:16:40 napsal:

Ahoj,

prohledával jsem web, ale nenašel jsem odpověď na svou otázku.

Mám 2,2 d - při ranním nastartování se motor dle mého soudu chová nestandardně.

Někdy vytočí na volnoběh klasicky do cca 1800 otáček, druhý den to neudělá a je tam klasický volnoběh okolo 1000 otáček.

Máte někdo obdobné zkušenosti???

2013-09-23 08:08:00

factory11:

Tak přesně na tohle jsem se chtěl také přeptat. Přes léto normálně vždy zvýšené otáčky studeného motoru na 1800 po dobu 20 vteřin. A teď během 2 týdnů pozoruji, že po nastartování jsou otáčky v normálu. Tedy jak kdy... Předtím za tepla ale vždy pravidelně. Tohle jsem pozoroval vlastně i minulou zimu. Tak jsem rád, že je to vlastnost či nějaká závada...

dub
2013-11-06 16:26:12

Zdravím, včera mi vyměnily snímač tlaku výfukových plynů, přehráli SW.. v rámci servisní akce. Chci se zeptat, jestli tuto výměnu už také někdo absolvoval a jestli to k něčemu bylo.. snížení spotřeby nebo méně častá regenerace filtru pev.částic..???

2013-11-08 13:29:32

Ja jsem tu vymenu absolvoval asi pred 2 mesici v ramci svolavacky. Tesil jsem se na mensi spotrebu ale zmena nenastala absolutne zadna. Spotreba je jedine v cem me CX-5 zklamala. Mam 2.2d ,podle pocitace 6.8 , realna je kolem 7 litru. Jiste ,na tak velke auto a 4x 4 to je spotreba dobra ale proti hodnotam v technicaku je to pekne daleko. Bohuzel to bylo v mem pripade jedno z kriterii vyberu. Predchozi mazdy, ktere jsme vlastnili jezdili presne podle spotreby v technicaku, tak jsem predpokladal, ze i CX-5 bude. Spletl jsem se.

MAX6  
J.
2013-11-08 13:35:54

czlucas: Přečti si http://www.autoweb.cz/aut...i-spotreba-palivat/18405/ a pak uvidíš,že v EU jsou hodnoty napsaný v techničáku úplně mimo mísu. 7 litříků na takovýhle auto je dobrý

2013-12-10 20:31:28

Ahoj Všem, Koupil jsem Mazdu CX5 2,2D, 175k A/T. Mám takový problém vždy po tak 50KM začne auto celkem hodně dunět čím vyšší rychlost, tím hlasitější hukot. Musím říci, že je to na vystoupení Vždy je to ve chvíli kdy brzdím motorem. Když sešlápnu plyn či brzdu hluk zmizí. Nevím přijde mi jako kdyby měl řadit a neřadí (pokud přidám plyn či sešlápnu brzdu ihned řadí). Pokud zastavím, tak auto hrozně smrdí spáleninou. Pouze z venku v kabině nic necítím. Zkoušel jsem ošahat kola jestli se brzdy nepřehřívají a ty jsou v pohodě. Dokonce oproti RAV4 jsem byl překvapen, jak jsou chladné. Problém je v tom, že když přijedu do servisu tak auto jede jak hodinky a to jsem si dal tu práci a vzal to do servisu obklikou dlouhou 70km, jak na potvoru nic. Máte někdo takovou zkušenost? Mimo jiné mi nefunguje "Brzdový asistent" dnes jsem 2x projel papírovou zdí Což mě až tak netrápí.

Drejcik

MAX6  
J.
2013-12-10 20:34:23

drejcik: Nejsem žádnej automatů znalej,ale zkus si nechat zkontrolovat jestli ti někde nevytejká olej z převodovky,případně kolik oleje v ní je.

2013-12-10 22:00:36

drejcik: ahoj ked pocujes ten hluk. Tak si pozri spotrebu okamžitú.

Prave prebieha regeneracia dpf.

2013-12-10 22:20:58

děkuji za reakce ... Dle tohoto by to vypadalo, že regenerace DPF probíhá 50-100Km a ještě v případě Ze nemám sešlápnutý plyn? Ale zkusím sledovat okamžitou spotřebu - to mě nenapadlo. Navíc ten hluk je tak velký, že skoro nemohu mluvit se spolujezdcem ... A zalehaji uši... Tedy pokud jedu přes 130

Drejcik


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 32