Fórum - Téma


problémy s Mazdou CX 5


Fórum CX-5 problémy s Mazdou CX 5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 32

m3m
2013-05-27 15:34:44

dub: Ja mam jeste B,max je pro puvodni objem oleje 5,2l, C uz by melo zohlednit novy objem-max na 4,9l oleje, to cidlo jak vypada meni jen u AT

dub
2013-05-27 16:48:40

m3m: S tím automatem si nejsem jistý, je to podle výrobních čísel..já mám manuál.

2013-05-28 07:44:11

Jak jsem tady psal o té svolávačce, tak jsem jsem byl u Mazdy kvůli termínu. Říkali mi, že kromě svolávací akce

kvůli sensoru výfukových plynů se ještě navíce mimo svolávací akci bude přehrávat aktuální software a měnit měrka oleje.

2013-06-12 18:19:03

lehký update

Svolávačka hotova. Nový software, nová měrka (typ A za typ C), výměna sensoru výfukových plynů.

Výsledek: neskutečné snížení spotřeby (Diesel, AWG, AT). Tam kde jsem na stejné trase (cca 300 km)

měl dříve 6,5 (okresky na limutu + dálnice cca 50 km), mám nyní 5,4. Motor tišší (měkčí), výkon stejný. Hladina oleje

dříve na otvoru Max (najeto 10 000). Na nové měrce také na otvoru Max, ale bod XX (max. ředění) se posunul

oproti měrce A na nové měrce C o zhruba 1 cm. Auto jezdí parádně, jak z praku, je tiché i ve 160. Co více říci. Absolutní

spokojenost.

m3m
2013-06-12 19:56:21

pavelgut: Ahoj, mám podobnou zkušenost, jen při studeném startu dříve motor točil cca 5 sekund kolem 2 000 otáček a teď někdy vydrží kolem minuty, než spadne do normálních otáček. Ale mám určitě starší SW. Dočetl jsem se, že je připravena finální verze SW, který řeší nadměrnou recyklaci, snižuje spotřebu paliva a řeší zvýšenou hladinu oleje, jak se dozvím číslo SW , tak napíšu a samozřejmě budu požadovat na Mazdě.

2013-06-13 13:52:59

Máte někdo podobnou zkušenost u benzínového provedení? Byl někdo s vysokou spotřebou v servisu a po seřízení spotřeba klesla?

dub
2013-06-13 18:13:48

pro pavelgut. jak často teď probíhá regenerace..? Já po přehrání SW pozoruji nižší spotřebu, ale auto mi přijde ,že jede pořád stejně..

dub, 2013-06-13 18:13:48 napsal:

pro pavelgut. jak často teď probíhá regenerace..? Já po přehrání SW pozoruji nižší spotřebu, ale auto mi přijde ,že jede pořád stejně..

2013-06-14 07:57:30

dub:

hned po přehrání softwaru, jsem vynuloval denní počítadlo a zjišťoval kdy začne regenerace. Kolem 300 km začala a trvala cca 12 km.

Regeneraci poznám nyní již i podle sluchu. Motor začne lehoulince dunět. Regeneraci kontroluji akutální spotřebou.

Mám najeto teď 10 000 km a motor, jak se uvolňuje, je stále hbitější a táhne více za plynem. Rozdíl ve výkonu motoru původního sofwaru

a updatovaného je subjektivně stejný. Významně se ale ještě snížila hladina hluku. Mazda byla vždy tichá. A teď je to ještě lepší. Neznám

tišší diesel jak vně, tak uvnitř.

m3m: po nastartování motoru za studena se otáčky drží na 1900-stech po dobu 20 s.

2013-08-26 09:03:57

V březnu jsem tady psal, že podle dovozce nejsou pro odstranění vibrace zrcátek konečným řešením současné výztuhy, které se upevní po rozebrání čalounění dveří z vnitřní strany karoserie v místě zrcátek a že Japonci údajně čekají na homologaci jiného definitivního řešení, které by mělo být k dispozici v létě. Doporučili mi, počkat do léta na to definitivní řešení. Léto už skoro končí , takže nevíte někdo něco o tom "definitivním " řešení anebo ho už máte na CX-5 k zrcátkům namontované? A pokud jo, tak s jakým výsledkem?

m3m
2013-08-27 08:22:25

pavelgut: Info pro majitele 2,2D, mám po druhém upgrade SW, svolávačka podle VINu, výměna měrky oleje za typ C, výměna čidla tlaku spalin a přehrání SW, podle německých soudruhů by to měla být tečka za problémem stoupání hladiny oleje, vysoké spotřeby a časté recyklace DPF. Moc se mi do nového SW nechtělo, po posledním jsem byl spokojený s výkonem a olej za 20 000km vystoupal po X, snížila se i spotřeba. Takže minulý týden provedeno, přes víkend jsem jel na otočku do Dolomitů a po 2000 km můžu doporučit, spotřeba ještě o půl litru spadla, za tu cestu s naloženým kufrem ve dvou lidech, dálnice, města, kopečky 6,1l. Výkon se nezměnil, v kopcích je CX 5 k neutahání. Ten SW je měsíc starý, označený písmenka a čísla a na konci za pomlčkou je S nebo R, S pro manuální a R pro automatickou převodovku. Součastně najeto 46 tkm. Hladina oleje zatím na max. tak snad už….

dub
2013-08-27 11:28:10

m3m: ahoj, jak často teď pozoruješ recyklaci DPF? myslím po přehrání toho úplně posledního SW..

m3m
2013-08-27 12:54:00

dub: za těch 2000 km o víkendu 2x, ale je možné, že mi nějaká utekla. Hned po nájezdu na dálnici a zapnutí tempomatu a při návratu za Mnichovem.

2013-08-28 10:49:14

m3m: ešte 2-3 krát svolááávačka na diesel a spotreba bude pod 3,0 litru na 100km

Japončíci zlatí chytří

2013-08-28 10:51:26

jozefs: V tom případě všichni s octávkama začnou jezdit do 2,125l/100km

2013-09-03 12:55:58

mám Mazdu někdy od února, nejvyšší výbava, diesel 129kW, automat, všechny problémy, které zde byly popsány ohledně svolávačky mám i moje auto, ale jednu vadu navíc, kterou zde nikdo nezmiňuje

xenony se natáčí dobře, ale vždy když jede auto proti a někdy i nemusí se xenony sklopí do zeme a svíti to tesne pred autem a není videt na cestu, takto to trva treba i 2minuty pak je to chvíli normální a zase to jde do zeme, v servisu tvrdí, že je auto v poradku

2013-09-03 13:20:18

iceman_21: Takhle funguje automatické vypínání dálkových světel a reaguje i na jiné světelné podněty, než je protijedoucí vozidlo. Ale nemá potom 2 minuty prodlevu a dálkáče se zase zapnou jakmile zmizí zdroj světla před vozidlem.

dub
2013-09-03 14:30:34

pro iceman: mám taky xenony a fungují dobře, stejně jako píše Rondra...jen mě štve jak se na hrbolech klepou...

2013-09-03 14:50:54

ale to já vím jak fungují automaticka dalk svetla, ale tady potkavacky casto jdou do zeme a neni nic videt, nekdy jsou v uplnem normalu ze to sviti super a nemusi byt zaply dalkac, treba je vadne cidlo sklonu svetel nebo netuším

2013-09-03 14:52:21

jeste dodam mel jsem golfa V 2005, pak bmw 3 2007 vse s xenony takze mam zkusenosti jak to sviti jinde

2013-09-03 15:12:30

Zdravím všechny. Mám tento problém. Vlastním CX-5, 2,2D, MT, 129kW, najeto cca 15.000 km. Před měsícem se mi za jízdy objevila hláška "Low oil presure, damage engine avalaible, check oil level". Zastavil jsem, zhasl motor, zkontroloval hladinu oleje, který však byl na měrce v normální výši mezi X a horním tečkou. Nastartoval, hláška zhasla a zase jsem jezdil. Nicméně jel jsem do servisu, tam volali dovozci a ten jim poradil, aby mi nahráli nový software. Nahráli mi verzi s koncovkou - S. Chvíli vše fungovalo OK, ale v poslední době se mi tato hláška začíná čím dál častěji opakovat. Volal jsem znovu do servisu, tak mi řekli, že se nějaké olejové čerpadlo nezaklapne a po zhasnutí motoru se vše vynuluje a funguje normálně. Zřejmě mi budou muset měnit tento komponent. Chtěl jsem se zeptat, zda neměl někdo podobný problém či to je pouze v oleji, který by se měl vyměnit atd. Děkuji za odpověď.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 32