Fórum - Téma


problémy s Mazdou CX 5


Fórum CX-5 problémy s Mazdou CX 5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 32

2013-03-28 23:22:47

Právě, že ty podložky jak byly už zničený, tak se přes ně olej parádně ztrácel Anoo taky bych řekl, že východisko bude

m3m
2013-03-28 23:25:34

MAX6: dobře,končím,ale moje 4x JTD najeto od 0 do 250tkm vzaly olej od max po min bez dolévání, při intervalech 20tkm,to je zkušenost a ne žádné hospodské povídačky o dovezených stočených autech.

Já jsem tu nezačal o Toyotách,BMW a Peugeotech.Taky nevím jaké zkušenosti bych tu hledal před 14 měsíci při objednávce CX5,to tady byl jen obrázek SkyActivu a to ještě z 5 metrů.

dub
2013-03-29 09:34:46

pro max6:

forum je tady od toho, aby se diskutovalo.. řešily se problémy a dávaly návody co a jak vyřešit..Tvé navážení se do m3m mi přijde hloupé..to že srovnává DPF a jeho režim u různých aut je přeci na místě.. já měl taky auto s DPF a regenerace tam probíhala jinak a nějaké přibývaní oleje jsem nikdy nemusel řešit...takže klídek

2013-03-29 10:06:25

tak jsem si hned šel zkotrolova měrku. Auto dodáno v prosinci. Na měrce vyjiskřeno: SH01 10 450 A.

Najeto 6600. Olej je 1 mm nad dírkou. Do "X". zbývá asi cenťák. Tak snad v pohodě. Ale zajímá mě to přehrání SW, jak tady někdo psal. Podle mě je SW nastaven na udávané emise. Takže bude jistě výkonová rezerva (laický názor). U nového Pašíka mi kdysi přehráli SW (skákal do nouzového režimu). Začal sice více kouřit, ale jezdil pak jak z praku. Takže dotaz: zdali při první výměně oleje automaticky přehrávají nový SW nebo si o to musím říci.

Tady se ptal někdo jak často se regeneruje. Moje zkušenost je ta, že tak do 5000 km regeneroval filtr pravidelně po najetí cca 200 km a regenerace trvala cca 10 km. Teď se intervaly prodloužily, ale nemám to ještě zjištěné, jak se to změnilo. Škoda že tam nění nějaká kontrolka.

m3m
2013-03-29 10:26:55

dub: to nema cenu,podivej se na vcerejsi chat z 21:58, po sesti chytrech by mela klavesnice probijet pavelgut: SW mi prehrali v Mazde s vymenou merky,mel jsem stesti,necekali co rekne Praha a primo to objednali v Nemecku,az se dostanu do Cech tak zjistim verzi,technik to komentoval, ze by to melo lepe spalovat??? opravdu to tahne lepe uz od nizkych otacek,jako by zmenily prubeh krouticiho momentu, ale po mesici si na to zvyknes a pripada ti to normalni.

MAX6  
J.
2013-03-29 10:59:45

Můžu mít v sobě třeba 20 piv pánové a pořád mi to bude myslet natolik,abych věděl,že problém přibývajícího oleje se opravdu nevyřeší výměnou měrky. To si na tu původní(bez písmena) můžete udělat nožem zářez podle tý nejnovější a bude to stejný a aspoň ušetříte za měrku.

Za druhý: Když vidim že ostatní auta maj s DPF taky problémy (i ostatní automobilky),tak musim bejt připravenej,že když si tohle auto koupim,tak mam velikou šanci, že ty problémy budu mít taky i když mam auto třeba za 1800000Kč.

Tim se dostávam k tomu jak jsem psal o jinejch automobilkách,že je jedno jestli to auto stojí 1800000 jako kamarádovo BMW 5 nebo 200000Kč a proto slova"Tohle bych u novýho auta za takovouhle cenu nečekal" jsou naprosto zbytečný. To že zrovna tobě na tvojí alfě se nic nestalo,tak jedině dobře pro tebe. Jinak jestli jste si nevšimly,tak jsem hanil i sám sebe se svym autem,takže nejsem vysazenej na nějaký DPF atd... SkyActiv motor neni žádnej mega-vynález. Je to obyčejnej motor jako všecky ostatní,takže opět hláška typu "Jak jsem si to měl přečíst když tu žádný téma nebylo" je blbost.

m3m: Neřek jsem na tebe jedinou sprostou narážku,takže je vidět,že máš opravdu slušný vychování když někomu přeješ aby mu probíjela klávesnice. Ukázal jsi že si borec

dub
2013-03-29 11:22:32

MAX6:

My tady DPF nevyřešíme.. prostě tam je a basta..to že někdo problémy má a někdo ne, není důvod se hádat takže si a je to..

MAX6  
J.
2013-03-29 11:28:38

dub: OK to beru

m3m
2013-03-29 12:00:01

MAX6: Bla,bla,bla....cti poradne,merka+SW, neusetris nic,protoze jsou CX5 v zaruce......

2013-04-10 15:47:45

Tak jsem si po nějaké době proletěl diskusi.

Co se mne týče, mám (možná subjektivně) jiný problém a to s řazením.

Moje benzinová 2.0 MT AWD se prostě špatně řadí. Čekal jsem jestli se to nezlepší a zatím pořád nic (najeto 30000). Jde zejména o 2 a 3 - prostě tam lezou ty rychlosti jakoby přes nějaké hrboly... a ne hladce - ať řadím lehce, nebo to rvu, je to jedno.

Občas tam nejde dát 1 na první pokus, i když je motor natočený. Když se na motor křižovatce vypne, to už si dávám pozor a počkám, až naskočí a pak teprve po prodlevě řadím.

Asi je to jen můj problém - nikde jsem žádnou stížnost na řazení nenašel.

Má někdo také takové problémy, řešil jste to někdo? A jde to vůbec nějak v servisu seřídit?

Díky.

MAX6  
J.
2013-04-10 19:35:53

yarsk: Úplně stejnej problém tu občas mívaj všichni. Osobně bejt tebou jako první zkontroluju jestli je dobře nastavenej spohkovej pedál. Bohužel CX5 je nový auto a asi na něj ještě nevyšel workshop,takže jedině v autorizáku (aspoň od nich zjistit hodnoty a udělat si to sám). Další věc co to hodně dělá je druh převodovýho oleje. U tebe samozřejmě nehrozí že by byl vyjetej,ale jen může bejt použitej blbej typ. Např. všem se tu doporučuje Castrol Syntrans Transaxle 75w90(dříve Taf-X),ale občas si prodejce splete kanistr a dá zákazníkovy Castrol Syntrax Long-life 75w90 a jen za sebe můžu říct,že s tim to fakt blbě řadí.

Jinak když je zima tak ta jednička tam jde dát ztuha vžicky dokud se auto neohřeje,ale pak to musí zapadat jak po másle.

2013-04-11 08:42:06

yarsk: S CX-5 MT AWD jsem jel pouze na předváděčce a z 2 a 3 jsem měl špatný pocit, nemohl jsem je čistě zařadit. Osobně bych reklamoval a dal jim 3 zákonné pokusy na odstranění vady a potom odstoupil od smlouvy. Už jsem to jednou udělal u JEEP Grand Cherokee, byl jsem tvrdý a dobře právně poučený, tak mi i nabídli nové auto (to reklamované mělo najeto cca 16 tis. km), ale už jsem toho amerického šmejda nechtěl, tak mi nakonec vrátili peníze.

2013-04-16 19:00:15

Zdravim,

tak sa aj na nasej CX5(diesel, manual, ~7500 km, 5 mesicov stara) objavili zname "detske" problemy. Po precitani niekolkych clankov na internete som uz vedel, co asi mam cakat. Kedze este nema vyznam riesit kapotu a zrkadla, tak som sa pustil len do stupajuceho oleja, ktory sa dostal uz na maximum. Takze pisem, ako sa k tomu postavili oslovene autorizovane servisy:

Prvy kontaktovany servis Pohona, Roudnice nad Labem:

  • po popise problemu so stupajucou hladinou oleja sme dostali odpoved, ze o nicom takom nevedia a je to tym, ze jazdime v meste - faktom vsak je, ze autom jazdi v meste raz za dva tyzdne, inak pravidelne trasy okolo 200 a 1000 km. Celkovo sa spravali v telefone arogantne a snazili sa v nas vzbudit pocit viny, ze si zato mozeme sami a nech nic ako zarucnu opravu neocakavame.

Po tejto skutocnosti som kontaktoval dalsi servis - Auto Zeman, Praha 9

  • tu som vyplnil objednavku na servis dostupnu na ich strankach, na ktoru vobec nereagovali
  • po par dnoch som tam zavolal a po popise problemu som dostal zaujimavu odpoved, ze problem je sposobeny nasim nadmernym jazdenim po dialnici, po tejto sprave ma uz ani velmi neprekvapilo to, ze nam oznamil, ze je to samozrejme nasa chyba a nech ziadnu zarucnu opravu necakame

V poradi treti servis som kontaktoval Auto Duba, Praha 5

  • tu som ocakaval, ze sa dozviem, ze to auto nieje stavane na jazdenie po okreskach, ze je to sposobene nadmernou jazdou po nich a ze je to samozrejme nasa chyba.
  • nastastie ma PRIJEMNE PREKVAPILI a po popise problemu som rovno v telefone dostal odpoved, ze o tom probleme sa vie a ze ak nahodou nenajdu neco nepredvidatelne pocas prehliadky, tak to bude zarucna oprava
  • - auto som doviezol v piatok rano o 7:00 a o 14:00 ma cakalo opravene a umyte
  • - vsetko prebehlo hladko, sice olej nevymenili, s cim som uplne nesuhlasil, no prehlasili, ze ho testovali a je v poriadku.
  • - oprava zahrnala vymenu mierky a upravu programu riadiacej jednotky

Takze z toho vyplyva, ze nieje autorizovany servis ako autorizovany servis a ani oficialne servisne smernice dovozcu niesu asi pre niektore autorizovane servisy dostatocne. Tak prajem pevne nervy pri riesieni Vasich pripadnych problemov.

2013-04-17 22:25:26

rondra: zdravim, mam stejny problem s poskakovanim predni kapoty na dalnici a le i na okrskach pri nerovnostech, byl jsem na servise v Ostrave a nejak to tam nedokazali pochopit, tak jako nevim jestli mluvim cinsky... prosim o kontakt na servis kde to chapou a vi o co goo... diky moc

2013-04-18 07:03:04

keiros: AUTOCENTRUM BEK Ústí nad Labem

2013-04-18 08:33:23

mirres: Ty wole, no to jsou borci v těch servisech - prodat auto to jo, to dokáží být příjemní a vychvalovat a slibovat, ale jakmile mají něco taky sami splnit, tak to je výmluv a arogance. Jako dostalo mě, že ti řekli, že bud jezdíš po dálnicích a nebo naopak po okrskách či ve městě. No a tou měrkou mě to přijde taky jako zhovadilost - to přeci problém nevyřeší - prostě je jen ryska o trošku výš. Taky by ti mohli říci, at ten olej po 1000 km upouštíš.

2013-05-03 18:45:56

Měnil jsem na létňáky, díval se náhodně na brzdy a všiml si jedné věci. Je tam na třmenu či jak se tomu říká (co drží čelisti) taková zasunutá pružná sponka. Koukal jsem jako blázen. Jsou na předních kolech prasklé podél a rezaté. Pro kontrolu jsem jsem oběhl celé auto. Dvě spony na kolech zadních jsou v pořádku. Tam je povrchová úprava jina - do mosaze.. Nevím do jaké míry je to problém či kosmetika. Ale vypadá to děsně.

m3m
2013-05-03 19:25:53

pavelgut: na těch fotkách je vše v pořádku,na třmenu jsou ty mosazné sponky ve kterých je usazená destička,nikde žádnou prasklinu nevidím

2013-05-03 19:45:24

m3m:

ty sponky jsou prskle či lépe řečeno... jako když ohýbáte plech a v mistě ohybu se uvolní a oddělí. Spona se oddělila na dva kusy.

Ale díky. Nebudu se tím znepokojovat.

m3m
2013-05-03 20:15:08

pavelgut: není tam nic vidět,na třmenu nasazená spona a mezi sponou a třmenem trocha rzi,destičky ti nevypadnou maximálně to bude při brzdění pískat nebo hrkat,až pojedeš na výměnu oleje můžeš je nechat zkontrolovat,ale fakt na tom obrázku není žádná prasklina vidět


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 32