Fórum - Téma


problémy s Mazdou CX 5


Fórum CX-5 problémy s Mazdou CX 5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 32

2015-03-08 20:12:18

jardabr: Já najel sotva 16000 km - auto kleklo a hurá do servisu.Tak se děsím co bude po záruce.

Otáčky po studeným startu někdy vyletí , ale to není rege.

2015-03-08 20:44:41

bouu: sak to hovorim preto nebudem cakat kym sa mi rozpadnu niekde v alpach ale vymenim hned jak budu ebc green. Tych par eur mi za to stoji

tibalt, 2015-03-08 20:44:41 napsal:

bouu: sak to hovorim .. preto nebudem cakat kym sa mi rozpadnu niekde v alpach ale vymenim hned jak budu ebc green. Tych par eur mi za to stoji

2015-03-09 02:38:03

tibalt: Ahoj, vcem jsou prosim te ebc lepsi mas s tim nakou zkusenost? Ja bych taky rad nakou kvalitu a ne shity a jeste k tomu piskajici... A co myslis tim ze budou ebc green jeste se nedelaji nebo?

Dik

2015-03-11 10:59:03

Pánové, mám dotaz... Nevím, zdali se jedná o vlastnost či závadu. V poslední době se mi stává, že při každé regeneraci auto smrdí a zápach se dostává hlavně při stání a spuštěném motoru i do kabiny. Vně se to line ze zpoda auta také když si člověk přivoní. Zápach jako ze žumpy! Takže musím větrat. Předesílám, že dříve jsem nic podobného necítil. A protože je regenerace pravidelně každých 200 km, tak to začíná vážně obtěžovat. Setkal jste se s tím někdo? Mám také pocit že od této doby stoupla spotřeba. Díky.

MAX6  
J.
2015-03-11 11:08:13

gutpavel: Ahoj,nevím jestli je to normální nebo ne,to ti určitě řekne někdo kdo naftu zná více. Ale kdyby jsi mi tohle řekl jen tak mezi očima,tak bych zkontroloval těsnění mezi výfukovým potrubím. Ale toť jen můj subjektivní názor.

2015-03-11 14:20:18

Taky mi to někdy v garáži smrdí jako když se něco pálí.

2015-03-11 20:19:38

gutpavel: ahoj, nevím kolik máš najeto a jak dlouho auto vlastníš, ale když byla mazda funglovka, tak prvních asi 8 regenerací auto smrdělo vážně obstojně, nejhorší to bylo na světlech nebo v koloně, u prvních dvou se z ní dokonce i kouřilo Ale vevnitř to až tolik cítit nebylo. Teď už žádný smrádek nepozoruji, takže to co píše Max by možná mohla být příčina...

Mikelle, 2015-03-08 20:12:18 napsal:

jardabr: Já najel sotva 16000 km - auto kleklo a hurá do servisu.Tak se děsím co bude po záruce.

Otáčky po studeným startu někdy vyletí , ale to není rege.

2015-03-11 22:19:04

mikelle: a jak se tedy pozná regenerace??

2015-03-11 22:40:00

sircharles: mal som ebc green na alfe a dobre. Su tvrdsie. Tie mazdacke su makke a mam pocit ze po par razantnejsich brzdeniach "vadnu".

JardaBr, 2015-03-11 22:19:04 napsal:

mikelle: a jak se tedy pozná regenerace??

2015-03-12 16:26:03

jardabr:

v případě diesela poznáš regeneraci takto:

1. dáš nohu z plynu a máš na aktuální spotřebě kolem cca 2 l. Jinak čistou 0

2. auto lehce duní

3. při normální jízdě tam, kde máš aktuální spotřebu např 6 l, je cca 12.

4. V mém případě když zastavíš, cítíš smrad spáleného hnoje.

4. Regeneruješ každých cca 200 km, bez ohledu na stylu jízdy či dálnice-město.

5. Regenerace trvá při jízdě cca 12 km (když stojíš a máš spuštěný motor tak cca 10 min)

6 Když regeneraci nedokončíš, vypneš motor a znovu motor nahodíš, začínáš regenerovat od začátku.

Vše v historii tohoto chatu.

2015-03-15 12:10:23

Když už se tu ta rege takhle pěkně řeší, zeptám se: mám automat, a i při regeneraci si auto řadí standartně tak, aby mělo nízké otáčky. U předchozího vozu (s manuálem) mi při regeneraci bylo doporučeno řadit na nižší stupně a udržovat otáčky kolem 3tis./min. Výfuk se rychleji prohřeje, do filtru jde více paliva a proces se rychleji dokončí.

Když jsem to vyzkoušel teď u Mazdy, regenerace byla skutečně rychleji dokončena, a paradoxně auto při pohledu na aktuální spotřebu mělo o cca 30-50% nižší hodnoty, než když jsem to nechal na "D" ať si to dělá co chce (při manuálním řazení nárůst prům. spotřeby o 0,3l, při "D" o 0,5-0,6l a delší doba vypalování)

Co Vy na to?

2015-03-15 19:58:20

tom2s: No mě v Mazdě přesvědčovali , že vyšší otáčky nepomůžou , ale vyzkouším to.

2015-03-16 08:34:53

mikelle:

Zdravím,

nevím nevím jestli to pomůže. Já to zkoušel a jediné čeho jsem dosáhl bylo zvýšení průměrné spotřeby nad rámec standardu.

Konkrétně....když mě probíhá reg. tak se zvýší průměrná spotřeba po reg. o desetinu. Pokud to bylo ,,pod plynem,, tak to šlo o i o dvě desetiny .

2015-03-18 12:41:46

Pro vyznavače benzínu - servisní manuál na horší časy.

http://www.mazdaclub.cz/g...ls/308/cx-5-2013-2-0g.pdf

2015-03-18 18:01:54

Čekal jsem, že na to někdo upozorní. Nestalo se tak. Tak jsem zřejmě první čtenář Auto Diesel,(1/2015) který vlastní CX-5, který upozorňuje a dočte se o přidřených vačkách od pana Vaculíka, jehož články považuji za nezávislé a fundované. Jak jsem zde již psal, že ideálním řešením je prodat Skyactive D dříve, než se to více méně zveřejní. Bohužel jsem to již nestihl a raději připlatil za 5 let záruku. Takže inteznizvně sledujme konvičku s mazáním.

2015-03-18 18:49:02

gutpavel: Hmn, a nemůžeš to sem plácnout...?

2015-03-18 19:49:26

gutpavel: problém bude v ředění oleje naftou(stoupající hladina oleje), mám takové tušení, že o přidřených vačkách zde již někdo psal

KFDmatej, 2015-03-18 19:49:26 napsal:

gutpavel: problém bude v ředění oleje naftou(stoupající hladina oleje), mám takové tušení, že o přidřených vačkách zde již někdo psal

2015-03-19 08:03:16

kfdmatej:

Tady jsme právě o přidřených vačkách motorů Skyactive D popsali "stohy papírů". Mě překvapilo, že zde tento článek skoro zapadl, protože je to ovlastně ofiko venku a dokonce vůči Mazdě velmi nemilosrdně. Abych citoval Dr. Diesel: problém je v konstrukčním řešení motoru, kdy se místo vahadel s rolnami použily na krajích vahadla kluzná (s třecími plochami), která si nerozumí s požadavkem na bezpopelnost motorového oleje. Vačky z odolnějšího materiálu zavedené od 17. září 2013 a jemnější olejové fitry z téhož období nemusí být definitivním řešením. I po výměně vačky, vahadla, vývěvy a obou turbodmychadel není jisté, jaké škody mezitím napáchaly špony na ojničních ložiskách či válcích....Svět Motorů - DIESEL 1/2015, str.58, Kč 39, v každé trafice či u benzínek.

2015-03-19 08:47:30

Dnes rano ma prekvapila hlaska "check battery management system" a to poctivo vypinam istop! Po prejdeni par m vypnuti motora a znovunastartovani hlaska zmizla. Jazdim prevazne mesto ale aj okresky a dialnice kazdy tyzden tak som prekvapeny. Neviem ci to dat pozriet ked to teraz prestalo ale o tyzden idem na dovo a nechcem to riesit niekde mimo. Hm

tibalt, 2015-03-19 08:47:30 napsal:

Dnes rano ma prekvapila hlaska "check battery management system" a to poctivo vypinam istop! Po prejdeni par m vypnuti motora a znovunastartovani hlaska zmizla. Jazdim prevazne mesto ale aj okresky a dialnice kazdy tyzden tak som prekvapeny. Neviem ci to dat pozriet ked to teraz prestalo ale o tyzden idem na dovo a nechcem to riesit niekde mimo. Hm

2015-03-20 10:27:43

tibalt: že Ty máš taky Diesel....


Odpovědět

1 ......... 17  18  19  20  21 ......... 32