Fórum - Téma


problémy s Mazdou CX 5


Fórum CX-5 problémy s Mazdou CX 5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 32

2015-02-25 11:05:29

JNvH : A ty máš problémy s filtrem nebo ředěním oleje naftou?

Tom. To rozhořčení chápu. Je to nové auto a mělo by se jenom jezdit. Třeba si to ještě sedne. Každopádně asi lepší, že mě auto upozorní, že je stav oleje kritický, než abych vesele dál jezdil. Tak máš za sebou výměnu oleje, sem tam to protáhneš delší štrekou a pořádně tomu sem tam šlápnout na krk a bude to snad lepší.

Jinak k nám domů nesmí žádný diesel ani na krok. Navíc, když skyactiv benzíny jezdí za takové spotřeby, tak vůbec nechápu, proč má někdo potřebu kupovat nafťáka jako rodinné auto.

2015-02-25 11:35:13

tiez som jazdil 3 roky 1.9jdtm rv 2006 a nikdy som nemal problem. kratke trasy mesto vacsinou. nejako sa mi to nezda a vyzera to tak, ze tych postihnutych zakaznikov je pomerne vela. aj ked citam nemecke fora. nariedeny olej, vacky, baterka istopu. akoze keby mne diler povedal, ze jazdim zle trasy a preto mam problem mu tam to auto rovno necham. Nikde nieje napisane, ze auto nieje vhodne na jazdenie po meste a kratke trasy, alebo ze ho je dobre "prebehnut" raz za cas. . ked to robi problemy teraz, co bude o 4-6 rokov? turba sa budu menit po 60tis km? vstreky po 70tis lebo clovek nahodou par krat natankuje v chorvatsku na lokalnej benzinke?

2015-02-25 12:20:02

milan123: já nemám problém

Ale před 1/2 rokem ano... 16tis km, ona červená hláška na palubce - servisní linka - odtah - výměna filtru a oleje s tím, že se snad do oleje naředila nafta. Konec. Nikdo se k tomu nechtěl nijak moc vyjadřovat. Stalo se to v neděli dopoledne 550km od domu. Tak jsem vyfasoval náhradní auto a jel si po svých. Třetí den bylo auto opraveno a připraveno. ok. Ale je středa a servis je 550km tam a 550km zpět

Rozumím, že jsou doporučeny delší trasy, chápu i, že je třeba občas měnit olej. Dávat "lepčí" palivo, občas to project... tomu všemu rozumím. Taky chápu, že jsem si měl koupit radši benzín, superba, francouze, kamaz nebo já nevím co. Ale bavíme se o nové M6

Jen si pokládám otázku kdy a kde se to znovu zopakuje, popř. dalo by se tomu třeba předejít? Neb jsou to pro mne jen zbytečné nepříjemnosti...

Každý příspěvek zde diskutujících je pro mne tak cenou zkušeností, neb evidentně nejsem sám

dub
2015-02-25 13:26:27

Zdravím, výrobce určitě o problémech s ředěním oleje ví, vždyť byla svolávací akce u prvních kusů na výměnu měrky oleje.. prý i s úpravou SW, ale vyřešeno to bylo tak, že nová měrka měla posunuté hranice oleje více nahoru.. už se tady o tom diskutovalo, že celý problém je ve velmi časté regeneraci.. nevím jak to mají ostatní značky, ale po 200km si myslím neregeneruje žádné jiné auto.. měl jsem zafiru, také s DPF a tam to probíhalo jednou za 2 500 km.. takže u Mazdy je to 10x častěji.. tak se nemůžeme divit, že nastává problém s naředěným olejem.. jak je to třeba u VW nebo jinde by mne vážně zajímalo...vždyť Euro 6 přeci nesplňuje jenom Mazda..

2015-02-25 21:58:50

No.... taky by mě to docela zajímalo, protože když se tu třeba řešilo třepání kapoty, tak to údajně dělá i na jiných autech....tak nevím. Jen mám pocit....a těch já teda mám, když píšu zde na fóru, že pokaždé, jakmile se vyskytne nějaký problém na autě, okamžitě najdeme přirovnání u ,,sousedů,, a máme vyřešeno. Jenže uživatel jsem já a všechno bylo fajn do té doby než jsem v prodejně zaplatil. Ani slůvko nepadlo o tom, že zmíněná motorizace nesmí do města, protože se nesmí jezdit krátké trasy, ani to, že v případě, že začne regenerace tak si musíte dát ještě cca 18- 30km, pokud ne škodíte motoru. To bylo řečí o spotřebě....Když to vzpomenu v servise, tak je mi řečeno, že mám špatný styl jízdy. Budiž, manželka má svůj ,, taky styl,, a když jezdí s Golfem 1,9Tdi, tak má spotřebu 4,5l. Předal jsem a s Mazdou jezdí za 7,8l. Vždy jsem byl zastáncem a uživatelem ,,nafťáků,, proto taky to rozhodnutí pro 2.2D. Jen se obávám, že vlastnictví této exkluzivní motorizace bude zároveň ,,konečná,, pro moje případné rozhodnutí nad dalším naftovým motorem.

2015-02-26 16:07:13

tom.: Mám ty samý pocity i pro budoucí rozhodování.

Ještě myšlenka : nepomohlo by nějaké aditivum do nafty pro minimalizování regenerací ???

dub
2015-02-26 16:50:19

Nepomůže nic, jen dát filtr pryč.. já už se ptal na jiný SW, nějakou úpravu , nic se s tím dělat nedá..

2015-02-26 20:28:05

dub: vyhodte to k*rvitko a mate pokoj udajne to neovplyvni vysledok na emisnej kontrole

2015-02-27 17:04:52

Nepatří to určitě do problémů s CX-5, ale spíše takové konstatování po roce užívání - auto jsem kupoval s nadšením jako se asi vždy nová auta kupují a po roce můžu zhruba shrnout spokojenost a musím konstatovat, že CX5 a celkově Mazda v mých očích trochu klesla. Nikdy jsme nevěděl, že si budu kupovat nový vůz a už vůbec ne Mazdu, ale uviděl jsem jí náhodou u salonu a zamiloval se:)Pracuji v nových autech a mám dost porovnání s ostatními značkami. Vzhled je na jedničku tomu není nic vytknout, ale zbytek žádná sláva. Nejvíce mě mrzí zpracování interiéru, kterého si člověk začne všímat až po čase. Vše je udělané na oko, ale po bližším prozkoumání a ošahání už spíše velká bída. Jsme zvědav jak bude vnitřek vypadat po 5-ti letech užívání a exteriér doufám, že nezrezne jako všechny předchozí mazdy reznou.. Rozvrzaná přístrojová deska, plasty z nejlevnějšího plastu co existujou..atd. Nad 100km/h celkem vysoký hluk v kabině a klepající se zrcátka. Co jsem viděl facelift CX5 tak to vypadá na zlepšení ve všech interiérových částí což bych CX 5 jenom pomohlo:)...takže jen tak pod čarou

2015-02-27 19:48:14

rc_puma:

Zdravím, sdílím stejné pocity.

Už jsem toho tady napsal dost ohledně mé spokojenosti s Mazdou........... jinými slovy, jsem zklamán. Hodně . A nemyslím si, že ji nějaký facelift pomůže. Jinak můžu jen blahopřát k výběru motorizace.

Tom., 2015-02-27 19:48:14 napsal:

rc_puma:

Zdravím, sdílím stejné pocity.

Už jsem toho tady napsal dost ohledně mé spokojenosti s Mazdou........... jinými slovy, jsem zklamán. Hodně . A nemyslím si, že ji nějaký facelift pomůže. Jinak můžu jen blahopřát k výběru motorizace.

2015-02-28 03:08:17

tom.:

TY TOME,

auto ještě nemám doma a už mám žaludeční problémy.

Kuwa, ty dokážeš potěšit :-DDD

2015-02-28 15:50:04

bouu: hlavne klud. mam cx5 cez rok a som spokojny. Jasne je par drobnosti ktore vedia na*rat ale plasty neriesim a skor mi na ustach vykuzli usmev pri jazde a v zakrutach alebo pri baleni na dovolenku. Teraz po chipe je aj motor fajn. Hluk nad 140kmh-holt nieje to sedan a nie premiove suv za 50tis euro. Vibrujuce zrkadielko vodica mi voobec neprekaza.

Tes sa a neries hovadiny

tibalt, 2015-02-28 15:50:04 napsal:

bouu: hlavne klud. .. .. mam cx5 cez rok a som spokojny. Jasne je par drobnosti ktore vedia na*rat ale plasty neriesim a skor mi na ustach vykuzli usmev pri jazde a v zakrutach alebo pri baleni na dovolenku. Teraz po chipe je aj motor fajn. Hluk nad 140kmh-holt nieje to sedan a nie premiove suv za 50tis euro. Vibrujuce zrkadielko vodica mi voobec neprekaza.

Tes sa a neries hovadiny ..

2015-02-28 18:00:52

tibalt: Já má CX-5 z května 2014, 2.2 D AT 175k, nyní najeto 18.000 km a kapota se mi netřepe, ani zrcátka, hluk mi nepřipadá nijak velký, žádné závady. Spokojenost.

2015-02-28 21:51:23

jardabr: gratulujem. Mne kapotu spravili v mazde v ramci zaruky a ten "hluk" mi vobec nevadi. Zvysim radio o par a je to pohoda. Cestovna rychlost 160

2015-03-01 12:17:36

bouu:

Zdravím,

je potřeba věřit, že budeš spokojený a proto určitě budeš. Jsi natěšený na nové auto, tak si nenech tu radost mnou rozhodit.

Nechci se tady na fóru dohadovat jestli má být někdo spokojený nebo ne s CX5-kou. Já si ji kupoval s úplně stejnou radostí a v očekávání jako Ty. To co teď napíšu je jen můj osobní názor , který nikomu nevnucuji, ale oproti všem autům (novým) co jsem měl před , jsem ani s jedním z nich nebyl tak často v servise. A že je Mazda hlučná při dálničních přesunech a to od 120km/h, není o pocitu , ale jako holý fakt. Nedovedu si představit, že bych měl jezdit po DE dálnici a valit stále kolem 160km/h. Asi by se mi nevlezla hlava do auta. Podotýkám, že nejde o hluk od motoru, ale aerodynamický hluk pronikající dovnitř kabiny a to jak od oken, tak od kol. Jen takový malý postřeh.......hučí nám auto, tak přidáme na rádiu-taky řešení. U mě dělá auto autem jeho celkové vlastnosti a žádné rádoby tuningové pentličky mě ten názor nezmění.

2015-03-01 17:42:15

co se týče hlučnosti při vyšší rychlosti, tak bych řekl, že to bude velkými zrcátky(převážně), aledost mi překvapuje jak je auto špatně odhlučněné ze zadu-pořád mam pocit, jako bych jezdil s otevřenými pátými dveřmi

2015-03-01 19:54:25

kfdmatej: za par tisic si dajte vytlmit podbehy ked vam to vadi a mate pokoj holt to auto je aj o nejakych 300kg lahsie ako napr. podobne velka Q5. niekde to museli usetrit

2015-03-02 07:20:57

kfdmatej:

Já mám pocit , že to jde ne z pátých dveří, ale jakoby z prostoru mezi zadními dveřmi a tím malým okýnkem. A to více na straně spolujezdce. Neustále kontroluji dovřené dveře a okna.

To: Tibalt,

Vážně mě nikdy nenapadlo ,že bych měl hlučnost vevnitř auta řešit tím, že přidám na hlasitosti rádia. To potom se spolucestujícím hodíme řeč až u kávy na pumpě, ne?

Ale nic ve zlým, jak jsem již zmínil, taky řešení.

2015-03-02 10:18:05

tom.: tak asi mam trochu nizsie naroky. absolvoval som uz 1000km cestu a nemal som problem sa s manzelkou v pohode rozpravat ani pri spominanej 160tke

2015-03-02 10:32:13

Taková hrůza to s tím hlukem v interiéru zase není, bavit se dá normálně, ale na místě spolujezdce ten hluk z prostoru prázdného kufru slyším více. Když je kufr naložený zavazadly, tak zavazadla fungují jako akustické odhlučnění. Možná by stačilo dát na dno kufru nějaký tlumicí materiál, třeba akustický samolepící izolační molitan.


Odpovědět

1 ......... 15  16  17  18  19 ......... 32