Fórum - Téma


problémy s Mazdou CX 5


Fórum CX-5 problémy s Mazdou CX 5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 32

2015-02-17 15:20:15

pepajosef: prepac ale mozes si setrit auto ako chces, ked raz vletis o rok a pol do vytlku rozmeru krateru sopky vezuv niekde na hornej nitre, ti to setrenie napravy a hladanie parkovacieho boxu mino chodnik je na dve veci. Jazdis asi iba v lete ked je sucho a nie prilis prasno a nelieta pel ne, aby si predisiel hrdzy a opotrebeniu?

Videl si ako sa testuju auta? tie macacie hlavy, leziaci policajti a diery po com to jazdi dokola hodiny? sak to neprejde normalny motorista za 5-8 rokov, tolko dier.

2015-02-22 21:55:35

Dobrý den, mám CX-5(2014) 2.2 D 129 KW najeto 15600 km.

Dnes se mi objevlo červené hlášení s vykřičníkem na palubce : Nízký tlak oleje, hrozí poškození motoru ...

Volal jsem na Mazda Servis -auto nestartovat a nikam nejezdit, zavolat odtahovku do nejbližšího servisu.

Než přijel odvoz mrknul jsem na olej, byl nad horní tečkou , ale ne u křížku. viz návod k obsluze str 6-26.

Podle mě je olej naředěný naftou , jen mě udivuje , že když jsem se díval naposled asi před dvěma měsíci, bylo vše ok a teď se hladina tak rychle změnila.

Napíšu co zítra zjistí .

2015-02-22 23:50:42

mikelle: Teď to diskutují na mazda 6 GJ - zrovna dneska, tak tam mrkni a když tak se s nimi spoj. Jim měnili olej a filtr.

2015-02-23 08:33:07

mikelle: Nazdar, já jsem měl stejný problém při cca 14 tisících km. Je to naředěný olej. Dojel jsem do servisu - nevolal jsem žádnou odtahovku, tam vyměnili olej a upravili software a od té doby jsem již tento problém neměl, mám najeto cca 55 tisíc km. Jinak jsem už o tom tady na foru v minulosti psal.

2015-02-23 08:46:43

Ahoj. Já to absolvoval 2x- ve stavu cca 13000 km, olej naředěný, mnoho proběhlých regenrací DPF, poté znovu na cca 28000 podruhé, totéž- jezdím město, krátké trasy, agresivnější jízda, ale tak jednou za týden delší trasa, v létě více. Je to daň za euro 6 normu a celý systém regenerace.

2015-02-23 08:50:14

Díky za reakce.

Ať žije REGENERACE.

2015-02-23 14:17:52

dogwood: Dotaz na dojezd do servisu: kolik km jsi si troufl?

2015-02-23 14:59:35

jnvh: nevím jak dogwood ale já s tím jezdil asi dva týdny...(600km)

2015-02-23 15:09:46

wardiman: a nikde to nebylo znát

2015-02-23 19:33:18

ja som dnes bol zalievat prasklinu na celnom skle po kamienku od polskeho kamiona. uz druha za dva roky. pred tym som nemal problem 10rokov. holt asi tensie sklo a iny sklon

2015-02-23 19:42:15

jnvh: Když se mi hláška objevila, volal jsem do servisu. Řekli mi, že s tím mám přijet, že to budou zkoumat, že si ale myslí, že to bude naředěný olej a že se nemusím moc obávat. Jsou tam prý dvě čerpadla, jedno nízkotlaké a druhé pro vyšší tlak. Když je naředěný olej, pak to s vyšším tlakem údajně nečerpá, ale na to druhé se dá dojet prý 20 - 50 km bez problému, ale nesmí se jet razantně (hodně vytáčet motor) Když jsem nastarttoval, kontrolka nesvítila, ujel jsem tak 5 - 10 km, pak začala svítit. Tak jsem zastavil, vypnul motor, kontrolka nesvítila a zase asi po 5 - 10 km se to opakovalo. Byla to sice hrozná otrava, ale dalo se to. Do servisu jsem měl cca 20 - 30 km. Motoru se podle servisu vůbec nic nestalo, protože fungovalo to nízkotlaké čerpadlo.

Ale závada může být prý pokaždé jiná, nejlépe zkonzultovat nejdřív se servisem po telefonu.

2015-02-24 21:02:23

Dnes jsem byl pro auto( po té červené hlášce o oleji) . Vyměnili olej za 3890,- . V květnu má být první garančka , olej se znovu měnit nebude.

Bylo mi doporučeno hlítat okamžitou spotřebu kvůli regeneraci a nevypínat při tom motor.

Jen nějak nemůžu vstřebat fakt , že tohle je možný u auta za 850000,- a nevydrží ani do první garančky.

Tyhle trable bych čekal třeba u Dacie za 150000 ,-

Příští auto zvolím asi evropský , přeci jen přemýšlíme o dost racionálněj a neregenerujeme přes olej v motoru.

2015-02-25 07:53:17

...já se jen "lehce" obávám, kdy a kde se to stane znova Jinak ok.

Servisní linka je také určitě moc fajn věc, ale trávit čas v odtahovce? Po 16t km? Zředěný olej naftou? Poškození motoru možné..?

2015-02-25 08:15:11

Jezdíte s turbodehtem krátké trasy po městě navíc s filtrem pevných částic a pak se divíte, že přijdou problémy.

2015-02-25 08:34:54

mikelle: Já jsem vše vyřešil tak, že na výměnu oleje pro jistotu jezdím místo předepsaných 20.000 km radši po 15.000 km až do 60.000 km, pak už budu jezdit v termínu garanční prohlídky po 20.000 km. Dále si myslím, že pokud je auto tzv. v záběhu, tj. do 15 - 20 tis. km, pak má motor a spotřeba úplně jiný režim než auto zaběhlé. V dobách před 30 - 40 lety, když si člověk koupil auto, jezdil na první výměnu oleje a kontrolu hned po nějakých 500 - 1000 km. Chápu, že technologie pokročily dál, ale podle mne podstata je stejná, motor se musí pořádně zaběhnout, vše usadit, odplavit nečistoty. Podle mne by měla být první výměna oleje po 5 - 10 tis. km a pak už v normálních předepsaných intervalech.

2015-02-25 08:35:10

S Kia Ceed turbodehtem jsem najel 70 000 km bez jedinýho problému. Řikal jsem si , že Mazda by to mohla zvládnout taky.

Asi omyl....

2015-02-25 08:44:55

Ono se nic nestalo, jenom je potřeba občas delší trasou vyvenčit filtr.

2015-02-25 09:10:09

milan123: mno, právě že město nejezdím... 80% jsou cesty 150-600km

2015-02-25 09:29:33

milan123:

No..... já teda nevím. Tohle jako důvod k zamyšlení je. Začínám mít pocit, že se musí chodit kolem Mazdy opatrně a v rukavičkách , což mi u SUV auta za 850tKč přijde minimálně smutné .A nejsem si jist, zda pro umravnění chování těch našich krasavic bude stačit to ,,vyvenčení,,. Když se to stane za komínem u baráku, tak je člověk jen ,, nasraný,, ,ale chtěl bych vidět ,jak by se někdo tvářil a pojal to jako prkotinu, když by měl naloženou celou rodinu na hory , byl za čárou a do určité hodiny by se měl ubytovat . Ano, může se stát, že se auto posere, ale mám za to, že si všichni zde zůčastnění koupili nové auto hlavně kvůli spolehlivosti a bezstarostnému provozu a nezabývali se opravami jako u nějakého starého auta.

2015-02-25 10:36:34

Čím dál tím víc si blahopřeji, že jsem po předváděcích jízdách nepodlehl dojmu z "krouťáku" a kupoval s rozumem CX-5 benzín. Po tom co čtu o ředění nafty olejem jsem přesvědčen, že jediným řešením je reklamovat vadnou funkci palivového systému (nebo toho co je příčinou) a požadovat výměnu za novou CX-5. Pokud ovšem není v návodu, že prodávají krám, ve kterém nelze normálně jezdit podle potřeby řidiče.

Mám více než 3 roky Superba v dieselu a neměl jsem jediný problém s DP filtrem a ředěním. Většinou denně jezdím 2 x 25 km a 1 až 2x měsíčně pár stovek km. Občas v garáži hučí spalování na DP filtru a nic se neděje.


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 32