Fórum - Téma


problémy s Mazdou CX 5


Fórum CX-5 problémy s Mazdou CX 5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 32

Tom., 2015-01-24 15:10:07 napsal:

gutpavel:

Já si taky Mazdu koupil, protože se mi líbila a taky když jsem si ji vyzkoušel v té mé motorizaci tak jsem byl unešen z motoru. No.. i soudruzi z Japonska můžou zřejmě udělat chybu .. . Jen nevím proč se k těm všem problémům staví jak ti původní z doby předešlé .. . O všemožných ,,malých problémech,, ví od začátku výroby a jsem přesvědčený, že např. taková kapota se bude třepat dál i po faceliftu. Holt spotřební zboží, jen za víc chechtáků. ..

2015-01-24 17:39:48

tom. a KFDmatej: Pánové, pochybuji velmi, že by japonci něco odflákli. žádný vývoj motorů odfláknutý nebyl, to oni v životě neudělají. Ty by bylo pod jejich čest. Mazda je malá automobilka, má dost zakázek a nepotřebuje vyrábět schválně zmetky, jak tu "pravděpravdoucí" tvrdí KFDmatej.

prostě někdy se věc pokazí, ale chyba bude obvykle v dodavateli součástek a nikoliv ve výrobci. I značkové počítače, telefony se třeba kazí, ale chyba je v součástce. Stejně tak se kazí německé vozy dělané pro evropu. Je znám z novin případ německého zákazníka, který si koupil nového passata a dle jeho slov jediné co na tom passatu fungovalo, bylo rádio...

Vaše "přesvedčení" o třepání kapoty je bohapustý výplod a nemá tu co dělat. Já mám CX-5 z r. 2014 a nic se mi netřepe ani zrcátka nechvějí....

Mám tady rád ty "chytrolíny" na fórech, kteří ví vše lépe než samotný výrobce....a hlavně ví, důvody, proč výrobce "schválně" dělá něco špatně...

2015-01-24 18:14:11

jardabr:

jak to jen říct, tohle forum je tu od toho, že se podělíme o zkušenosti, pochválíme na těch našich autech to co pochvalu zaslouží a zkritizujeme věci pokud tam jsou. Já nikomu nic nevnucuji a pokud něco napíšu, je to jen z vlastní zkušenosti. Bohužel, mám někdy pocit, že jsou tu jedinci a Ty jsi jedním z nich, co mají mžitky před očima ve tvaru, a při sebelepší vůli nechtějí připustit, že taky mohli Ti nejlepší z Japonka něco posrat. Posrat se může něco nahodile a kdykoli, ale pokud vědomě ví, že byla vadná série,tak proč tedy Ti dokonalí a Tebou opětovaní neudělají svolávačku a nepořeší to???. Co se týče Tvého rozhořčení z dotčení třepající se kapoty, tak mě prosím vysvětli, proč z výroby stále vyjížděli nové vozy se stále stejným problémem o kterém se vědělo a to po dobu jednoho roku? Možná aby měli v servise práci,že?. A jestli můžu...KFDmatej chce jen užívat auto ke své spokojenosti tak jako já a nemuset se obávat, že se mi něco,, nečekaně,, posere .

2015-01-24 18:36:36

pochybovat můžete o čem chcete, ale to že je benzin na jiné úrovni než mazda dies. , je bez diskuse

2015-01-24 19:38:02

tom.:

Lépe bych to nevystihl. A proto prosím, vraťme se k tématu. Jardabr je vždy svérázný. KFDMatej, prosím žádný flame ohledně "diesel versus benzin". Jezdím diesely už od legendárního Fiat UNO D z TUZEXU. A vím proč. Řešíme zde přídírání vačky. Zajímalo by mne, zdali to někoho již zde přítomného na fóru skutečně potkalo, jaké měl zkušenosti s opravou a jak se auto chovalo po vlastní opravě. Dále mě zajímá jaké série to postihuje, zdali je to náhodné či ne. Ptal jsem se v servisu. Je to prý náhodné. Série chybných vaček neexistují. I najeté km nerozhodují. U jedné Mazdy ve 30 000 u druhé v 75 000. Nemám se znepokojovat. Vzhledem k počtu Mazd, které prodaly je to prý zanedbatelné množství. Samozřejmě, že mě takováto odpověď s cenou vozu kolem 750 000 neuspokojila. Takže zatím jezdím a na vačku nemyslím.

dub
2015-01-24 19:50:17

jardabr: Nechci se tě dotknout, ale mě podlepovali kapotu 2x a v pondělí jdu opět.. klepe se a zrcátka taky.. řeší to se mnou, protože o problému vědí.. tak neplácej

dub, 2015-01-24 19:50:17 napsal:

jardabr: Nechci se tě dotknout, ale mě podlepovali kapotu 2x a v pondělí jdu opět.. klepe se a zrcátka taky.. řeší to se mnou, protože o problému vědí.. tak neplácej

2015-01-24 21:11:13

dub: dub: dub: Já neplácám. Já to auto mám, koupeno v květnu 2014 a nic se mi netřepe a nechvěje.

Pokud máš starší modelový rok, je to docela možné. Proto i nekupuji auta v prvním 1-2 roky od zahájení prodeje a počkám, až vychytají prvotní mouchy a pak koupím až další modelový rok.

dub
2015-01-24 21:50:12

jardabr: " Vaše "přesvedčení" o třepání kapoty je bohapustý výplod a nemá tu co dělat." to jsi napsal.. my tady diskutujeme..takže to sem patří..

dub, 2015-01-24 21:50:12 napsal:

jardabr: " Vaše "přesvedčení" o třepání kapoty je bohapustý výplod a nemá tu co dělat." to jsi napsal.. my tady diskutujeme..takže to sem patří..

2015-01-24 23:25:06

dub: ale ty jsi to nepochopil. Pokud máš starší auto než model 2014, tak je to možné, to jsem napsal. Ale že by auta s tímto problémem neřešili a pouštěli z výroby i nadále, to se mi nezdá, protože já mám my2014 a nic se netřepe, nechvěje, takže to už asi pořešili ve výrobě .

2015-02-16 23:17:32

ahoj, sleduji zdejsi forum a zatim jsem nezaregistroval problem, ktery jsem resil ja a tak se o to chci podelit...

Po par mesicich provozu (benzin, automat, AWD, Attraction, vyroba 11/2012, koupe 9/2013) jsem zacal pozorovat jakesi krupani ci krupnuti vychazejici z rizeni resp. tyce rizeni nebo nekde z tech mist. Zacalo to pozvolna, plizive, ale postupne se to zhorsovalo. Divne bylo hlavne to, ze vzdy to bylo pri minimalnich rychlostech resp. pri rozjeti se nebo naopak pri zastavovani, nebo pri vyjizdeni ci sjizdeni na/z obrubnik/u, i kdyz vzdy maximalne setrnnem. A hlavne vzdy jenom kdyz byl volant vytocen temer na plny rejd doleva, nikdy ne doprava. Dost blbe se to popisuje, chtelo by to vydet ci zazit zive, ale ja uz jsem pak byl celkem schopnej to krupnuti i vyvolat, kdyz jsem to ukazoval v servisu, nebo jsem uz dopredu tusil pri normalni jizde, kdy to prijde. Abych predesel dotazum,ZDURAZNUJI, ze s Gepardem jsem vzdy jednal a jezdil jako s veci, kterou mam moc rad, takze v rukavickach, zadne prasarny, najizdeni ci sjizdeni vysokych obrubniku a pod. Nevim ani o zadnem narazu ci jine nehode. A kdyz uz se me na to krupani zacali ptat i technicky mene zkusene damy, ktere si to vsimli, rikal jsem si , ze se mi to asi fakt nezda.

Nejhorsi bylo, ze v servisu se s tim jeste nesetkali a dodnes rikaji, ze zatim jsem jediny, kdo neco podobneho resil

(AD centrum Praha-Stodulky). Nejdriv se to resilo v ramci 1. garancni prohlidky. Na chvilu to pomohlo, ale rychle se to zacalo objevovat znovu, a snad jeste horsi. Tak znovu do servisu, tentokrat uz oprava byla bez efektu, takze jsem to znovu reklamoval. Uz jsem si zacinal v servisu pripadat jako vul, kterej si vymysli neexistujici problem. Vadnej se ukazoval snad kloub rizeni, nebo naka podobna soucastka. Uz jsem z toho zacinal bejt celkem nasnej, porad jezdit do servisu a porad nic u temer noveho vozu a znacky s povesti spolehlivosti. Kdyz se zacalo mluvit o vymene rizeni, prislo az primo z Mazdy z Japonska nake reseni a vymena nakeho dilu v kloubu rizeni, ktere se ukazalo jako konecne fungujici. Problem uz se neobjevuje vice nez 7 mesicu, tak snad muzu rict, ze je vyresen definitivne...(snad to nezakriknu). Musim rict, ze se mi celkem ulevilo, pac opakovane jezdeni do servisu a odjizdeni s neporizenou nebylo vubec prijemne a taky casove i psychicky narocne. Jinak jsem s Gepardem (az na par vice ci mene nepodstatnych blbosti) moooc spokojen a koupi nelituju. Varianta vymena rizeni resp. uvahy o celkove reklamaci me dost desili, prece jenom citova vazba byla a je dosti silna

Pokud jste to docetli az jsem, dejte vedet, jestli nekdo z vas mel podobny problem ci o tom jen slysel treba i u jineho modelu nez CX-5...

MAX6  
J.
2015-02-16 23:27:58

sircharles: častý problém,ale u starších aut. Buď způsobený homokynetickým kloubem a nebo daleko častěji (asi o 99% častěji) je to způsobeno nedostatečnym množstvim vazelíny v tyči řízení v místě kde "pracuje" vysouvání a zasouvání volantu. Ale jak říkám,to se týká věkově starších aut.

Bohužel,máš pravdu v tom,že se to musí zažít ideálně naživo,protože hodně záleží na pravidelnosti,zbůsobu a typu toho "klepání/křupání".

Takže to u tebe mohl být klidně úplně jiný problém. Bylo by ale dobrý zjistit co se tam konkrétně měnilo (případně opravili),kdyby se jednalo o nějakou častěji se vyskytující závadu tohoto konkrétního modelu.

2015-02-16 23:32:12

sircharles:

rada..nenajizdej na obrubniky..to autu nikdy nedela dobre.

Jinak Ti preji at se vada neopakuje a jina nenastane:)

Prosim specifikuj presne jaky dil Ti menily.

Diky P.

2015-02-16 23:35:00

A jeste dejte vedet, jak takove zalezitosti resite vy...

Chci si ted nechat domontovat v ramci 2. garancky parkovaci kameru, ktera kdyz jsem Geparda kupoval, jeste nebyla v originalnim prislusenstvi a tudiz domontovat slo jenom nakou neorigo nahrazku bez parkovacich pruhu nebo mit verzi Revolution.

Ted uz origo kamera v nabidce je. Myslite si, ze po tomto vleklem problemu mam pravo ci narok chtit bud pres PR Mazdy nebo primo od prodejce jako benefit kameru zadarmo, nebo aspon se slevou, treba za nakupni cenu? Mate nekdo zkusenosti s podobnym vyjednavanim? Ja se nerad hadam, ale kdyz mam pocit, ze mam na neco narok, nenecham se jen tak... Ale myslim, ze jelikoz jsme v CR, tak me budou chtit poslat nekam.... Ale ja se jen tak nedam, tech nervu a casu, co to stalo...

Diky za vas nazor a opakui, ze jinak jsem MOOOC spokojeny majitel ...

MAX6  
J.
2015-02-16 23:36:01

pepajosef: Souhlasím. Na ty obrubníky bych opravdu nenajížděl kor když je na předku jednoduchý zavěšení s jedním spodním čepem do těhlice typu mcpherson. Jemu nedělá moc dobře ta počáteční rána o ten obrubník.

sircharles: Pokud ti opravili závadu bezplatně v záruce,tak nějak nevidím důvod dávat slevu na něco co s tím nemá vůbec nic společnýho. Ale tak vyjednávat zkusit můžeš.

2015-02-17 00:11:08

Ale ja na obrubniky nenajizdel a uz vubec ne schvalne... Ja myslim situace, kdy cca nulovou rychlosti najizdis nebo sjizdis na /z obrubnik/u a fakt velmi jemne ci opatrne. Zvlast tam kde ti to uklada dopravni znacka jako jedinou moznost povoleneho parkovani... Nerikejte mi, ze par vyjeti na nevysoky obrubnik/chodnik takhle rozhodi rizeni... Cekal bych to u stareho krapu ale ne u auta stari par mesicu a SUV. A navic, to jak kolikrat jezdi ostatni i treba kamaradi se svymi auty, je 1000x horsi nez moje milimetrove vyhoupnuti se na obrubnik pri parkovani, kdyz musim a z kamaradu divochu si nikdo na krupani u svych aut nestezoval. Me je jasny, ze opakovane najizdeni na obrubnik a v rychlosti je spatne. Ale tento problem co popisuju tam musel bejt vod zacatku a v podstate to potvrdili sami technici z Mazdy, kdyz to primo v Japonsku resili a uspesnej byl az 2. upgrade toho meneneho dilu, ktery si jinak po vymene nechali poslat do Japonska ke zkoumani takze o tom jiz vedeli- treba vadna serie...

2015-02-17 00:29:42

sircharles: Auta jiz nejsou co byvala..co se konstrukce a kvality materialu tyka.

Prave ty jakoby pomale najezdy a sjezdy jsou nejhorsi a nemusi to byt nutne obrubnik..proste ostre hrany s cca 10cm prevysenim ci diry.

Proste se tomu snaz vyhnout a parkuj jinde.

Jinak samozrejme to byla vada materialu ci vyrobniho postupu..ci slabe misto a protoze se to opakovalo, Mazda to vyresila a tak by jsi mel mit po problemu. Kazde auto ma sve drobne vady ci slaba mista, ktera se behem vyrovniho procesu optimalizuji-ladi.

Proto pravidlo zni..vuz a dany typ kupujeme vzdy az po faceliftu:) alespon tak je tomu u me. No ja mam Mazdu GG uz temer deset let a zadnou vadu jsem na ni nezaznamenal. Minimalizujes tim vetsinu vad z kraje vyroby a facelift ma vzdy neco navic ci jednotlive vylepseni oproti verzi pred FC. Treba u nove 6tky je to opravdu znatelne..jak na vzhledu, tak v technickych vecech.

P.

2015-02-17 00:34:45

max6:: No bezplatne a v zaruce to sice opravili, ale po jake dobe a kdyz bys spocital, kolikrat jsem tam musel jen a kolik dni jsem byl bez auta resp. jsem tomu musel prizpusobit denni ci tydenni program tak by to nebylo uplne prijemne, asi to ani nechci vedet...

Ja nechci tady z nekoho vytriskavat prachy, ale preci jenom u auta s cenou kolem 800 tis. bych cekal, ze pokud se podobnej opakovanej problem vyskytne, ze se k tomu automobilka ci prodejce i nejak postavi. A ze daji najevo, ze si sveho klienta vazi a i to , ze netrval na reklamaci, i kdyz na to zakonnej narok byl... Predstav si, ze koupis ne levnou vec, ktara ma zavadu, ktara se nadari odstranit. V servise se tvari, jako ze to je dobry a ze to neni problem a ty nevis, jestli mas riskovat nejakou delsi trasu ci cestu do ciziny a jestli nehrozi cestou porucha ci nehoda, takze si delsi dobu bez spolehliveho auta ...

A ja bych ani neuvazoval o nakych slevach na kameru a pod. Me jenom po vyreseni toho problemu chybelo nake: Diky, zes u nas zustal, vazime si toho, tady mas flasku okeny ci nemrznouci smesi a di A ja bych vzal flasku a spokojene sel... Jenze takhle mi pri tech vzpominkach zustava pachut, jako bych pil tu okenu misto kvalitniho piti...

2015-02-17 10:29:55

pepajosef: nestraste s tymi obrubnikmi. nemame supersporty s nizkoprofil pneu a karbonovym zavesenim kolies. nehovorim, ze treba jazdit ako prasa a tiez jazdim opatrne, ale to auto musi nieco vydrzat. snad ho nenavrhovali na jazdu vyhradne po hladkom asvalte

2015-02-17 11:03:44

To je teda pořádný problém s Mazdou CX-5, když nemůže jezdit na obrubníky a přitom ho prodejci deklarují jako SUV = Sport utility vehicle, tedy sportovní užitkové vozidlo, které má kombinovat výhody terénních vozidel, tedy schopnost pohybu i mimo silnice s pozitivními vlastnostmi silničních osobních vozidel (komfort, ovladatelnost na silnici).

2015-02-17 15:07:57

tibalt: ja Vas nestrasim..to je realita.

Ono ty dily neco vydrzi, ale jen neco. Proste pokud nemas auto na 3 roky nebo jen jako pohybovadlo, tak si ho nenic.

Pri najezdu 120tkm a vice se vsechny tyto veci zadnou projevovat. Cim vice ho budete namahat a delat mu co nema rado, tim

drive ty soucastky odejdou.. nic vice nic mene. Vesmes jsem to psal, ptoze si to ani nikdo nemusi uvedomit prave z toho duvodu,

ze ma SUV.

cus

2015-02-17 15:07:57

double srry


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 32