Fórum - Téma


problémy s Mazdou CX 5


Fórum CX-5 problémy s Mazdou CX 5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 32

dub
2014-07-28 17:46:39

Oprava vibrací skel v oknech předních dveří provedena, výsledek 100%. Skla se neklepou..spokojenost.

2014-09-14 08:15:36

Musím říci, že mne u Mazdy CX5 trochu mrzí pár detailů, které kazí dojem:

  • spotřeba výrazně vyšší než skutečná. Vím, že je moderní v tomto směru lhát, ale nic to nemění na tom, že Mazda lže.
  • chybí nějaký prostor na odpadky, není kam dát např. ohryzek jablka apod.
  • koberečky mají nízký reliéf a okraje. Voda z bot při dešti či sněhu se dostává mimo ně. Raději jsem si dokoupil lepší s vyššími okraji. Stačí tak málo!
  • plocha pro levou nohu řidiče je vyložena textilem, který za chvíli je špinavý a opotřebený. Dokoupil jsem si jednoduchou podložku z plechu. Tu tam mohli také dát v Mazdě.
  • Mám benzín a je trochu slabý. Předjíždění si musím dobře rozmyslet. Žádná velká akcelerace se nekoná. Převodovka musí brutálně podřadit a motor řve. Diesel je asi lepší. Možná budu hledat tuning. Zkoušel ho už někdo?
  • Schránka spolujezdce není chlazená. To mi chybí.
  • Sedadlo spolujezdce mohlo také být elektricky stavitelné. Nyní prý už je v nabídce.
  • Že se něco třepe za jízdy je ostuda! To se v tom soudruzi z Mazdy neprojeli? Jak asi odflákli jiné věci?

(Zatím jsem dotahoval šroub držící aretaci dveří spolujezdce a zlobí zámek kufru, hlavně, když je zahřeje slunce. )

Jsou to malé věci, ale možná o něčem svědčí. Buď výrobce nějak moc spěchal nebo něco odbyl. Uvidíme, co to všechno bude.

PS: Bude zajímavé, jak dlouho tento příspěvek zde zůstane.

2014-09-14 09:13:00

Ahoj docela by mne zajimalo jaka je ta spotreba.

Jinak zde prispevky zustavaji mazou se jen pokud jsou porusena pravidla coz kritika auta urcite neni.

2014-09-14 09:34:56

vincenc: Několik stížností je poměrně úsměvných, ale s něčím jde souhlasit.

1) Papírová spotřeba je přesně taková, jakou naměřili podle metodik NEDC, které mají s realitou pramálo společného. Pokud se ti to nelíbí, nezbývá nic než v příštích volbách volit euroskeptiky, kteří by v EP příště podobné návrhy omlátili EK o hlavu.

2) Vestavěný odpaďák (jakože skutečný odpaďák) mají tahače nebo autobusy. Nevestavěné odpaďáky jdou koupit v aftermarketu.

3) Takový reliéf a nízké okraje jsou (počítám u gumových koberců) běžné, pokud chceš extra, pořiď si Weathertech.

4) Je nabízeno za příplatek.

5) Neměl sis kupovat dvoulitrovou atmosféru, ale 2.2 biturbo diesel, který lze levně "očipovat". Benzín bez turba nijak účelně ladit nepůjde, alespoň ne za normální peníze a aby byl normálně použitelný.

6) Vzhledem ke způsobu kontrukce palubní desky to ani nějak vyřešit nejde, to by musela být schránka uvnitř uzavřená, aby ji bylo možno napojit husím krkem a výdechem na topení. Ale zase by nebyl tak snadný přístup k elektronice, kabinovému filtru atp.

7) Zřejmě úspora nákladů.

8) Souhlas. Nicméně opět, kdyby automobilky nemusely dělat kapoty z tenkého plechu (aby se do nich chodci mohli zabořit), netřepaly by se. Ale zase mi přijde furt lepší plech, než plastik jako u Twinga.

Jinak jako Tielk, taky by mě zajímala ta příšerná spotřeba.

2014-09-14 19:19:47

vincenc: s tym benzinom si sa mal asi najprv previest ne? ci si kupoval auto bez skusobnej jazdy? ale mas pravdu v tom, ze ked chces svizenjsiu jazdu musis tomu motoru nalozit. mne to tiez zacina trochu vadit a bol by som radsej keby mal vacsi zatah, ale holt je to hladky benzin. zas ked to vytocis, asi vies ze od tych 3000 rpm pekne potiahne.

ostatne veci co spominas su prkotiny ktore poriesis za par eur. a ohryzok z jablka hod z okna. ved to je bio odpad

tuning pre tento motor ako bolo spomenute nieje velmi realny. mozno skusit KN filter a nejaky sportovy vyfuk, ale to je skor placebo

2014-09-15 08:08:12

No nevím, já si Mazdu CX-5 nekupoval jako sporťáka, tak řešit jako zásadní problém to, zda auto zrychluje tak nebo tak, mi přijde dosti absurdní. Myslím že její přednosti jsou někde úplně jinde. A když vím jak jede (a nejde i ten benzín špatně) tak s tím počítám i při jízdě a předjíždění. Pokud by nefungoval např 4x4, tak to bych v mém případě bral jako problém.

2014-09-15 10:37:15

Já to vidím podobně, pokud někdo nechce mít velkou spotřebu a chce jezdit rychle, nemá si kupovat něco s aerodynamickým odporem krabice od bot a na rozměru 225/55/19. Tak to prostě je a to je CX-5 proti jiným SUV díky dietně naladěným motorům ještě celkem dobrý kauf.

2014-12-16 19:39:36

tak priatelia riesim vrzgajucu palubnu dosku alebo nieco. ide to zo strany spolujazdca a este som neidentifikoval co to je. je to v zime kym sa auto nezahreje a iba pri urcitych vibraciach-otackach. vybral som z auta vsetko, aj tik-taky a stale to vrzga. mal uz niekto podobny "problem"?

Stas  
Standa
2014-12-17 07:58:59

tibalt: jo, o něčem takovém jsem psal na str. 12, dole. Tak na to mrkni, jestli náhodou nemáš to samé.

2015-01-09 19:55:32

moja CX-5

https://www.youtube.com/watch?v=Kx4H5Z_ZVzY

CX-5 2.2D klepanie

klepanie v studenom motore Mazdy CX-5 2.2D

2015-01-10 15:09:20

Bych tipnul, jestli to nebyla kuna chycená v motorovém prostoru a po nastartování zoufale mlátila do kapoty, aby ji z tama vyndali , protože motor se začínal zahřívat.

Tak to pusť v servise nejlépe.... (nebo u veterináře, oni ji z tama vyndají....)

blacklemon4, 2015-01-09 19:55:32 napsal:

..

moja CX-5

https://www.youtube.com/watch?v=Kx4H5Z_ZVzY

2015-01-23 11:00:33

blacklemon4:

Ahoj. Zajímá mě výsledek. Byl jsi s tím již v servisu?

2015-01-23 17:19:45

v servise som bol nič nenašli.. nastavili akurát vstreky. vraj uz tam mali nejaké kusy s vadnou vačkou a s tým spojenými problémami , takže sa spolieham na to, že by to mali vedieť rozoznať.

takže jazdím ďalej...

..problém je aj to,že sa mi to stalo iba 1x a pri -18C. a napodobniť tieto podmienky túto zimu aby sa to prejavilo znovu sa mi už asi nepodarí...jedine zaparkovať auto do mraziaceho boxu.

2015-01-23 18:25:59

blacklemon4:

Díky za zprávu. Tak to nasimulovat bude vážně problém..V mém servisu mi při II. garančce na můj dotaz sdělili, že dělali u diesela již dvě vačky. Nechtěli mě děsit, tak si to vynásobím raději rovnou dvěma. Proto mě ty pazvuky vycházející z tvého motoru zaujaly.

2015-01-23 21:25:36

gutpavel: teraz tu mame okolo 1C v noci a ani naznak klepotania

2015-01-23 21:27:01

gutpavel:

Zdravím,

podle info které mám, žádné takové pazvuky v případě poškození vaček slyšet není. V prvopočátku začínají být slyšet turba, ale to už jsou dávno vydřené obě vačky. Souběžně s prvním turbem jde na onen svět vakuová pumpa a posléze druhé turbo. Je to podle toho, jak dlouho se s tím jezdí. Snížení výkonu jde poznat, cca - 20% ve špičce a samo dle poškození. Automatickou výměnu servis nenabízí páč jde o dost vysokou částku. Řeší se to až se to posere a jen u toho kdo se ozve. Taky kdo by dělal svolávačku když jde o cca150tis.Kč.Smůla pokud je to po záruce. Nejsem si jist vstřícným jednáním ze strany .

2015-01-24 07:59:14

asi si to zratali podľa počtu prípadov, že sa im radšej oplatí spraviť komplet obnovu jednotlivých posr. motorov ako meniť na všetkých len vačky. samozrejme táto politika firmy je na

Tom., 2015-01-23 21:27:01 napsal:

gutpavel:

Zdravím,

podle info které mám, žádné takové pazvuky v případě poškození vaček slyšet není. V prvopočátku začínají být slyšet turba, ale to už jsou dávno vydřené obě vačky. Souběžně s prvním turbem jde na onen svět vakuová pumpa a posléze druhé turbo. Je to podle toho, jak dlouho se s tím jezdí. Snížení výkonu jde poznat, cca - 20% ve špičce a samo dle poškození. Automatickou výměnu servis nenabízí páč jde o dost vysokou částku. Řeší se to až se to posere a jen u toho kdo se ozve. Taky kdo by dělal svolávačku když jde o cca150tis.Kč. .. Smůla pokud je to po záruce. Nejsem si jist vstřícným jednáním ze strany .. .

2015-01-24 10:51:08

tom.:

Takže samé radostné zprávy. Nechci být "cíťa", ale jenom ten pocit, že se mi kdykoli může přidřít motor a zároveň čekat, kdy se tak stane, je pro mne opravdu nepříjemný. Sakra, já si koupil Mazdu právě pro spolehlivost a na dlouho. Ale i pocit, že když toto nastane a bude se mi někdo hrabat v motoru a povyměňuje odborně či neodborně díly, které shledá za závadné, mě nenaplňuje optimismem. Nikdy to nikdo neposkládá tak dohromady jak šlo auto z výroby. Stále jsem si říkal zdali nemám s koupí raději počkat až do prvního faceliftu a vyčkávat na zkušenosti jiných. Jenže jsem byl tak na CX-5 nadržený, že jsem ustoupil ze svých zásad a samozřejmě byl jedním z prvních dobrodruhů. Alespoň jsem si pořídil 5-ti letou záruku, ale i tak. Nejlepší by bylo najít způsob jízdy, jak vačku přidřít rovnou, aby to opravili a já měl pak na léta klid v duši, že snad už budu jezdit konečně se spolehlivou károu. Poslední možností je CX-5 prodat pokud je ještě v kurzu a pokud se o tom problém ještě moc neví... Přímo kacířská myšlenka.

2015-01-24 12:20:54

gutpavel: podle mě je problém v tom, že se dostává nafta do oleje(díky regeneracím) a proto životnost dieselu nebude nijak zázračná

další důvod , je to, že diesel se dělá snad jenom pro evropu a rusko a proto vývoj diesel motoru se asi až tolik neřešil

2015-01-24 15:10:07

gutpavel:

Já si taky Mazdu koupil, protože se mi líbila a taky když jsem si ji vyzkoušel v té mé motorizaci tak jsem byl unešen z motoru. No.. i soudruzi z Japonska můžou zřejmě udělat chybu. Jen nevím proč se k těm všem problémům staví jak ti původní z doby předešlé. O všemožných ,,malých problémech,, ví od začátku výroby a jsem přesvědčený, že např. taková kapota se bude třepat dál i po faceliftu. Holt spotřební zboží, jen za víc chechtáků.


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 32