Fórum - Téma


problémy s Mazdou CX 5


Fórum CX-5 problémy s Mazdou CX 5

Informace o modelu: Mazda CX-5


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 32

2014-04-06 19:42:44

v piatok som bol na vymene krytov zrkadiel ktora mala vyriesit vybrovanie pri dialnicnych rychlostiach. mal som tusene ze to mam nechat tak po opisoch skusenosti na nemeckych forach ale neodolal som a urobil som chybu. pri ceste domov som si vsimol piskavy zvuk od zrkadla vodica. nove kryty zrkadiel sposobili nepriemny aerodynamicky piskot pri rychlosti od 60 do 120kmh. rovno z auta som volal naspat do servisu a bud.tyzden tam auto necham nech sa prevezu a vypocuju si to sami. ja s tym jazdit nebudem lebo by som sa zblazdnil.

rada pre ostatnych - kaslite na vymenu pokial vam servis neponukne rovno cele nove zrkadlo, co ako prvu moznost nikdy neponukaju, logicky - cena...

tibalt, 2014-04-06 19:42:44 napsal:

v piatok som bol na vymene krytov zrkadiel ktora mala vyriesit vybrovanie pri dialnicnych rychlostiach. mal som tusene ze to mam nechat tak po opisoch skusenosti na nemeckych forach ale neodolal som a urobil som chybu. pri ceste domov som si vsimol piskavy zvuk od zrkadla vodica. nove kryty zrkadiel sposobili nepriemny aerodynamicky piskot pri rychlosti od 60 do 120kmh. rovno z auta som volal naspat do servisu a bud.tyzden tam auto necham nech sa prevezu a vypocuju si to sami. ja s tym jazdit nebudem lebo by som sa zblazdnil. ..

rada pre ostatnych - kaslite na vymenu pokial vam servis neponukne rovno cele nove zrkadlo, co ako prvu moznost nikdy neponukaju, logicky - cena... ..

2014-04-07 09:10:20

tibalt:

Tak toto se mi také stalo! Po reklamaci chvění a úpravě zpětných zrcátek v servisu, jsem zjisťoval hvízdání... Markatněji při staženém okénka. Tak jsem začal pátrat. Za jízdy jsem si stáhl okenko a začal "ohmatávat" zpětné zrcátku. Když jsem překryl spoje u krytu zrcátek najednou hvízdání ustalo. Po podrobném zkoumání spojů jsem zjistit, že kryt zrcátka není dobře napasován a je tam vůle-škvíra (kryt se odchlipoval). Zajel jsem do servisu a na počkání mi to znovu napasovali. Od té doby pokoj. To kritické místo je vidět nejvíce z pohledu řidiče na dolní části krytu u okna.

2014-04-07 18:19:07

gutpavel: zaujimave, vdaka za info. zajtra dam vediet co povedali a ako to dopadlo.

Takze mal si pravdu - bola zle nasadena krytka zrkadla. stalo ma to 60km a par hodin cesty kedze mam servis daleko. aspom ze to nepiska...

tibalt, 2014-04-07 18:19:07 napsal:

gutpavel: zaujimave, vdaka za info. zajtra dam vediet co povedali a ako to dopadlo. ..

Takze mal si pravdu - bola zle nasadena krytka zrkadla. stalo ma to 60km a par hodin cesty kedze mam servis daleko. aspom ze to nepiska... ..

2014-04-09 12:40:46

tibalt:

Tak jsem rád, že se zadařilo. V servisu mi říkali, že je ve uvnitř nějaké voditko, že když se to tam dobře "nezasune" , tak se při bochnutí krytu vodítko skřípne... Takže se musí znovu vytvarovat do původní podoby...No prostě chce to nasazovat s citem hodinářského řemesla a ne humpolácky ranou a honem honem rychle pryč.. Naštěstí mám servis 5 kiláků.

2014-04-09 14:10:42

Jaký je vizuální rozdíl mezi zrcátky po výměně krytu?

rondra, 2014-04-09 14:10:42 napsal:

Jaký je vizuální rozdíl mezi zrcátky po výměně krytu?

2014-04-09 20:50:16

Já myslím, že když se podíváš do nového zrcátka, tak žádnou změnu neuvidíš , pořád tam bude ten stejný obličej , tudíž vizuální změna žádná.

2014-04-10 11:43:59

jardabr:

2014-04-10 17:45:12

hlavne z zime mi často svietil BATTERY MANAGEMENT SYSTEM INSPECTION REQUIRED a i-stop bol nefunkčný... prvý raz som to reklamoval a vymenili mi batériu... po čase sa to opakovalo a nové vysvetlenie bolo, že to je spôsobené tým, že jazdím prevažne krátke trasy a batéria sa nestčí dobiť a pri poklese jej nominálnej kapacity pod 80% nastáva spomínaný problém... treba častejšie dobíjanie autobatérie... nie moc príjemné, ale OK... riešenie... dať zakaždým na dva dni auto do servisu, alebo si dobíjať batériu sám... normálny človek sa prikloní k riešeniu č.2... ALE... ak odpojím akumulátor, nastane problém s nastavenými elektronickými hodnotami systému???... vraj ASI nie... nedostal som jednoznačnú odpoveď... tak teda nabíjať autobatériu bez jej odpojenia a demontáže z vozidla... tu vzniká problém, na ktorý chcem požiadať o radu... akú konkrétnu nabíjačku si mám kúpiť, aby som mohol nabíjať autobatériu priamo v aute, bez toho, aby som ju odpojil a pritom v ňom nepoškodil elektronické okruhy???... tá, ktorú mi ukázali v servise je profi a stojí cca 1300 €, čo je trochu moc... ešte som bol upozornený, že to musí byť nabíjačka na GELové autobatérie... na nete som našiel niekoľko invertorových nabíjačiek aj na gelové batérie, ale nejak pri žiadnej nebolo jednoznačne napísané, že ňou možno bezpečne nabíjať akumulátor aj bez jeho odpojenia a demontáže... má to už niekto otestované???...

2014-04-10 19:14:51

jardabr: My hetero... se díváme na zrcátka z druhé strany.

2014-04-11 11:39:51

makos: Zdravím, také o tom uvažuji a snad by stačila nabíječka CTEK MULTI XS 5.0 za cca 1600Kč. Nabíjí všechny druhy baterií včetně gelových a podle manuálu se dají nabíjet i baterie instalované ve vozidle.

2014-04-11 12:17:39

čík: ahoj... práve som si objednal Helvi DISCOVERY 16 za 120€

...

2014-04-11 20:20:09

makos:

Zdravím všechny....,,spokojené majitele,,.Opravdu s podivem tady čtu některé příspěvky, resp. spíše dotazy co dělat, když.... Tak nějak mě to vždy spíš nadzvedne. Jsem taky majitelem CX5 a koupil jsem si ji za účelem používat ji k jízdě. A to jak na krátké trasy, tak na ty dlouhé. Jako druhé auto máme Golf4 Tdi r.v.1998 a jezdí jen kolem komína a za celou dobu provozu má 4-tou baterii.!Nějak nemůžu pobrat, že nám někdo v servisu má snahu říkat, že za všechny problémy, které auto má, může jen a jen řidič. Opakoval bych se, ale bylo v mém vlastnictví již více a jen nových aut, ale s tímto jsem se nesetkal.Tak mě tak napadá, že se můžeme dočkat následujícího...častá a dlouhá recyklace- krátké trasy, vysoká spotřeba-těžká noha?, třepajícíse kapota- velká rychlost,nekvalitní silnice?, nefunkční Bluetooth-časté telefonování?, třepající se zrcátka-silný protivítr?, vybitá baterie u rok starého auta-krátké trasy?zvlněné kotouče-intenzivní brždění?A našli by se i další drobnosti. Skoro to vypadá, jako bych dělal nějakou negativní reklamu, ale já bych chtěl být taky spokojeným majitelem.Vidím,že se mám na co těšit. A proto si myslím, že by se neměl nikdo, včetně mě nechat odbýt v servisu tak lacinými argumenty. pozn. na krátké trasy jsem si mohl koupit kolo

2014-04-12 08:13:43

tom.: Napsal jsi to úplně přesně, jenom dodám, že když jsem se nedal a museli vyměnit v záruce necelé dva roky starou baterii, tak se technik při předávání CX-5 tvářil jako bych mu snědl svačinu nebo ji platil ze svého

2014-04-12 09:24:45

Založil jsem speciální vlákno o řešení problémů s Bluetooth modulem, který u novějších typů CX-5 (od cca 11/2012) obsluhuje, stejně jako u 6 GJ, USB zařízení typu flashdisk, nebo iPod: http://www.mazdaclub.cz/f...uprace-s-usb-medii-121293

Takže pokud jste postižení (máte novější CX-5 od 11/2012 a máte lepší autorádio s dotykovou obrazovkou), pojďte diskutovat tam.

2014-04-12 10:49:56

shr3k:

Zdravím,

po přečtení příspěvku můžu jen souhlasit. Nefunkčnost Bluetooth a párování řeším od koupi vozu. Už jednou mi měnili modul,ale vydrželo to pouze 1 měsíc. Co se týče USB a přehrávání, to je tragedie a posun o 10 let zpět. Skoro mě napadá, spíš jsem o tom přesvědčený, jestli pojem Skyactive náhodou nemá znamenat úspora na všem a hlavně oblbnout lidi,než oslovení nových technologií. A otázku typu jak je možné, že se do prodeje dostávají vozy se závadami, na které už bylo upozorněno a dokonce je na ně svolávací akce,resp. jen kdo se ozve, jsem už taky položil. Odpověď zněla....no..ale už by to mělo být vyřešeno. Je to neskutečné zkoušení trpělivosti lidí, kteří zaplatili nemalé peníze za něco co nesplňuje jejich představy o bezproblémovém užívání.

A ze strany prodejce a dovozce si troufám říct, že se jedná o klamavou reklamu.

2014-04-12 12:06:03

Pánové,

po sledování tohoto fóra se zeptám je tu vůbec někdo kdo je s tímto vozem spokojen....?

ptám se proto že mi má CX-5 dorazit přelom duben-květen!!

do teď jsem se na auto těšil ale teď...

začíná na me jít hrůza když vidím co mě čekáreklamace, stížnosti, nefunkčnost...

2014-04-12 13:41:31

tom.: Problém je, že když někomu měnili ten Bluetooth modul, pokud se porouchal, tak ho měnili stále za ten samý. Žádný, který by to měl vyřešeno, neexistuje. Resp. pravděpodobně se teprve testuje.

ladys: Není to tak zlé. Některé problémy jsou jen pseudoproblémy, které vycházejí už z principu konstrukce automobilu, vyhovění nějakým předpisům a normám (jakože normovaná spotřeba, emisní limity, ochrana chodců, ekologie). Nelze ty auta srovnávat se staršími modely, u kterých jsme na něco zvyklí. Např. dříve neměla auta tak tenké plechy kapoty (ochrana chodců), neměla tenké a vodou ředitelné laky (ekologická zátěž), neměla DPF (emisní norma EURO6), takže se nimi dalo jezdit ve městě okolo komínu, výrobci nemuseli uvádět laboratorní spotřebu (všimněte si vždycky, že tam je napsáno podle jaké normy to bylo měřeno) atd. Na jiných fórech u jiných značek se řeší potkané motory, ložiska co vydrží 20000 km atp. a to jsou teprve závady...

Ale co se týče toho, kdo konstruoval a pustil do výroby ten zmetek obsluhující USB port, to musel být opravdu blbec.

2014-04-12 18:16:46

Sice je to tak trochu mimo mísu, ale další várka cx5 má dorazit příští týden, včetně té mojí.....

Na to že jsem ji objednával 21.1.2014 si Japonci docela pospíšili.

2014-04-13 11:08:29

Ladys: Ano, já jsem spokojen. Mám 2,2 Revolution D 175 k, MT. A psal jsem to tu již dříve, měl jsem půjčený Hyundai i VW v podobném provedení, nové, a byl jsem u půjčených vozů zklamaný - větší hlučnost, horší jízdní vlastnosti. Co se týče poruchovosti, myslím si, že Mazda je na tom lépe než jiné značky, a to nejen u modelů ve srovnatelné třídě, ale i ve vyšších třídách (např. ze zkušeností kamaráda s BMW X6). A pokud se u někoho objeví závada, pak si myslím, že je to podobné jako například u lidí - někdo onemocní na chřipku, jiný si zlomí nohu atd. Nechci tím srovnávat lidi s autem, ale dávám to jako přirovnání, že je to kus od kusu auta, tedy že některá součástka u některého auta může mít závadu zatímco jiní je mají v pořádku. Co se týče celkových oprav a svolávaček, ano, pár celkových závad je, ale svolávačky mají všechny automobilky, hlavně že to není taková jako měla svého času slavná Lancia, aby jí to ekonomicky položilo. Moje filozofie je taková, že i na auto se dívám jako na spotřební zboží, sice taky s větším emotivním vztahem k němu, ale je to spotřební zboží, které mi má sloužit a které může taky tzv. onemocnět.

Ano, s CX-5 jsem spokojen, i když má své některé mouchy, jako třeba s popisovaným přehráváním z USB, což ale pro jízdní vlastnosti auta pro mne není rozhodující. Takže bych se nebál koupi CX-5.

MAX6  
J.
2014-04-13 12:25:00

makos: K tý nabíječce,tak můžu doporučit OPTIMATE 6 nebo OPTIMATE 5. Tyhle nabíječky používaj snad všichni kluci co maj doma motorku a jsou fakt výborný. Řady 5 a 6 jsou stavěný i na autobaterie(řada Optimate6 do 240Ah) a jsou za super cenu. http://www.optimate.cz/

Podle toho co tady čtu,tak v tom autorizáku dělaj asi lidi na koksu,protože ukazovat běžnýmu člověku testovací stanici baterií za 1600euro je asi jako kdyby jadernej fyzik ukazoval dítěti ze školky že když bude chtít doma rozsvítit žárovku,tak si musí v pokojíčku postavit jadernou elektrárnu.

K samotnýmu problému i-Stopu už jsem psal někdy v roce 2010 u M3BL že tam ta baterie musí bejt na nabíječce (nemusí se přitom vyndavat z auta) snad pořád. A to M3BL má dvě baterie,přitom jedna z nich je určená přímo na i-Stop. Nevim jak dneska,ale tehdá byly Japončíci ještě opatrný,protože to bylo první auto kde to sériově použily a ke klasickýmu návodu na auto byla ještě zvlášť knížka jen o i-Stopu. Po těch 5 letech co máme tu služební M3BL jsem zjistil,že jsou jen dvě varianty. Buď koupit pořádnou gelovku třeba od Optima řada Yellow za cca 3500Kč a nebo pořád nabíjet a nabíjet,aby na tý baterce nikdy nekleslo napětí a nezačala se samovolně ničit = následná chyba i-Stopu.


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 32