Fórum - Téma


Problem v elektrice u 323 1996


Fórum 323 IV BA / BH Problem v elektrice u 323 1996

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH


1  2

2010-06-05 23:28:00

Ahoj,

nevite nekdo cim by mohlo byt zpusobene celkove "umreni " auta? Jel sem zaparkoval, a uz nenastartoval. Kdyz dam klicek do polohy 1 tak se zapne radio a hodiny, zajimave je ze radio hraje, kdyz dam klic do polohy 2 vsechno se vypne a misto rozsviceni kontrolek na palubce je mrtvo. Pokud zkusim rozsvitit svetla, nebo vystrazne, tak zacne neco cvakat pod volantem u pojistkovky. Asi nejake rele... Nemate nekdo prosim schema elektriky na mazdu 323s 1996? Pripadne popisek co znamenaji ty zkratky na pojistkovym boxu. Diky moc za kazdou radu.

2010-06-05 23:39:08

Ahoj, a co bez zapnutí klíčku zapneš varovky? Je to stejný jako při zapnutém? Naoadá mě spínací skřínka? Posílám schémy.

2010-06-05 23:42:41

klicek uplne vypnuty-varovky nefungujou, jde slyset jedno cvaknuti rele.. se zapnutym na prvni poloze je to uplne stejny, se zapnutym na druhe to nereaguje vubec... respektive rele taky jednou cvakne ale tu uz pri prenuti do te druhe polohy..

2010-06-05 23:48:06

napadají mě ještě hlavní pojistky v motorovém prostoru takové ty hranaté 60A, 80A a 100A

2010-06-05 23:51:48

diky za schemata, pojistky jsem zkoumal vsechny, a jssu v poradku, jako vypada to na nejaky zkrat, ale je divny ze se zadna pojistka nespalila.. zkusim nad tim zitra jeste pospekulovat s obrazkama...

2010-06-05 23:55:49

bYCH TO VIDĚL NA POJISTKU F14 15A a nebo F19 10A

2010-06-06 00:01:23

A co baterie, pokud ti nejede vůbec nic, ani světla, ani varovky, klakson, centrální zamykání a jen při zapnutí klíčku cvakne relé, vypadá to na slabou baterku. Radio a hodiny nemaj zádnej odběr a pokud říkáš že na pvní polohu jedou a druhou zat¨ížíš baterku sepnutím všeho natolik, že jen cvakne relátko a konečná.

NA TUTY JE TO BATERTKA!

2010-06-06 00:03:49

tohle vypadá na vybitou baterii,změřit a kdyžtak dobít

2010-06-06 00:07:21

JJ máš recht, vůbec jsem s takovou nepočítal, snad první co udělám zjistím jestli mám vůbec štávu a on neudělal ani to, no to mi poser.

2010-06-06 00:17:22

hele, stava tam stopro je, baterka je tri mesice stara, a jezdil sem tim porad. Urcite dobiji, protoze deset minut predtim nez se to takhle rozesr alo sem uplne normalne nastartoval .. kdyby byla slaba tak se mi rozsvitijou alespon malo svetla, nebo malo ta palubka, nebo to alespon zkusi zatocit motorem, ale ono to zhasne a vynuluje to cas a vsechno takze je to spis nejakej zkrat..a radio bezi uplne normalne.... jeste mozna stoji za to dodat, ze se mi asi dvakrat podarilo aby se to cely i na druhy poloze rozsvitilo, jednou sem doknce nastartoval, ale v podstate okamzite to zdechlo...

2010-06-06 00:19:35

baterka nemá šťávu nebo ti to někde brutálně probíjí,vytáhnout baterku změřit v klidu kolik má a pak nejlíp kolik dává když ji máš v autě a máš zapnutej klíček.

2010-06-06 00:34:41

To nevokecáš :-D

2010-06-06 08:46:14

Zazil sem i tenouckou vrstvu oxidu zevnitr na svorkach... slo skrz to stavy tak akorat pro hodiny, kdyz sem zapl klic, tak v tom jen cvaklo a nic. Zkontroluj svorky na baterce a ukostreni atd...

2010-06-06 09:35:41

Me se prave tohle stalo u skodovky, pred par rokama, takze ty svorky a baterka byly to prvni co jsem kontroloval, a tam ten problem fakt bohuzel neni, tyhle veci kontroluju prvni, svorky, baterka, pojistky. vsechno je ok (i kdyz jedna ta velka pojistka, je trochu zoxidovana) :( uprime receno bylo by skvely kdyby byl tam... nechapu ale proc kdyz zapnu svetla, tak zacne to rele cvakat porad celkem rychle za sebou dokud to nevypnu.

No kazdopadne diky za rady..

2010-06-06 16:44:19

to cvaka relé pro nedostatek štávy, prostě odpadává. Dej volotmetr na baterii a zapni ty světla, kolik ukáže sem dej. A nebo odkud jsi?

2010-06-12 12:58:07

jsem z brna, v pondeli hodin udaj, ted sem byl pryc, diky za rady

meg
2010-06-21 22:34:17

Zdravím.

Měl jsem skoro to samý, na Mazdě mi fungovali jen výstražná světla. Několikrát jsem prohlídnul pojistky a hlavně ty u motoru, vše vypadalo v pořádku. Nakonec mi to nedalo a pojistky jsem vyndal a proměřil.

Pouhým okem vše v pořádku a ta 80 A nebila průchozí. Pak jsem našel ještě 3 přepálené.

meg

2010-06-21 22:56:06

mrkni ješte na ukostření na ( - ) ke karoserii, možna oxidace přišroubovaní , stavalo se me to že sem rano přišel k auto , imobilizer , kontrolky ok, otočim kličkem a ticho, ani tuk do ničeho, lez sem všude a nic, pak me napadlo mrknout na toto, zalomcoval sem s dratem na ( - ) ke kostře a ejhle, štava tam byla z5

2010-07-12 09:10:35

No tak, po dlouhym hledani, kdy se na nic neprislo, auto zaclo samo od sebe fungovat, takze fakt nevim, pravdepodobne nejaka kostra. Aaa to je na zabiti :)

2010-07-20 10:01:13

Ja mam tiez taky mensi problem, ked nastartujem auto ide priblizne 2 sekundy a potom sa vypne motor, je to mazda 323 BA, sedan, 1995 rocnik, 65 kW, ma to imobilizer a dost mozne ze je to on ale ked sme ho vypli v riadiacke tak aj tak to robilo to iste, uz vazne neviem co s tym poradte niekto ak mate rovnaku skusenost.


Odpovědět

1  2