Fórum - Téma


problém s palivovou soustavou


Fórum 626 GD problém s palivovou soustavou

Informace o modelu: Mazda 626 GD



2008-09-13 20:27:15

Čauvec,mám problémek s palivovou soustavou na mazdě 626 GD.Potrřebuju vědět,jestli jsou důležité či nějak potřebné ty úzké trubičky ( v mém případě hadičky,protože ten válec u plnicí trubky,byl úplně shnilý) a ten válec kolem plnicí trubky(foto 2),vede to do nádrže a u té mi právě 1 také uhnila a ta druhá je malinko děravá (foto 4)pak jedna jde někam k motoru a další do soustavy hadiček a tam jsou 2 vývody jen ven(foto 3).Vůbec nevim k čemu to slouží a co vše můžu vyhodit.Nebudu kvůli tomu kupovat jak nádrž tak ten systém s plnicí trubkou. Ještě sem hodil foto,jak vypadá originál ta plnicí trubka(foto 1)Díky za rady

2008-09-13 22:37:49

Tá strieborná rúra tam je origo, pri plniacom hrdle? Asi nie, lebo mne tam išli kovové z tých dvoch tenkých (čo máš jednu prehnitú). Ja som mal tie od nádrže odtrhnuté tiež a nejak som to nabastlil, už mi to nesmrdí. Na hrdlo som nepozeral, ale mráz mi behá po chrbte, asi to bude horšie ako u teba. Mal si tam diery pri hrdle, nemáš fotky toho odhnitého hrdla? Ako to išlo dole? Spravím to na ulici to hrdlo?

Som zvedavý, čo povedia odborníci. Tie dve malé z nádrže idú z nejakých samostatný komôr v nádrži a zhora nevracia sa tade benzín s tej, čo ide od motora?Tá paralelna z velkou, asi na vzduch pri tankovaní, to je na každom aute asi. A tá posladná asi na prebytočný benzín, čo sa nespotrebuje pri vstrekovaní. Nemal si tam ešte taký nejaký biely umelý ventil, z ktorého išla hadička, ako keby odtok, prepad dole?

Aha u teba to vyzerá ináč a odtoky tam máš dva.

2008-09-14 11:07:15

Tak ta co má v násrži narvaný červený hadr a u plnicí trubky mám zelenou hadici,tak ta je odvzdušňovací,to je mi jasné.Ale nevim,právě k čemu slouží ty hubené a ten válec(co já ho mám stříbrný=nerez,protože ten původní byl ko právě i stěma trubičkama,tak sem tam dal ty průhledné hadičky.Nejradši bych to celé vyhodil,nechal tam jen plnicí trubku s odvzdušňovací a po těch hubených nádrž zaslepil.Ale jestli ty hubené jsou na vracení nespotřebovaného benzinu tak,aby se mi kapku hodně nezvýšila spotřeba,netušim kolik se toho benzinu nespálí a vrací se do nádrže.

2008-09-14 14:03:13

Akú si mal spotrebu? Ja sa v tom nevyznám tak tipujem.Keď si vyberal nádrž tak si nevidel kam to ide? Z nádrže idú dopredu dve, tak čo je to potom? Žeby to pretekalo pri pretankovaní? A cez tie ventily von, ale načo potom ide z tých dvoch sránd dopredu rúrka? Tie dve srandy na obrázku sú asi nejaké ventily keby dačo nech to vyťeká a vypartý sa z tej nápravy, alebo ako sa to volá. Musím to pozreť, či mám kaput tú rúru, čo máš z nereze? Ako si ju spravil? Ten valec načo môže byť nič v ňom nebolo? Nechápem načo sa to rozdvojuje? Len viem, že to ide do dvoch samostatných komôrok v nádrži.

2008-09-14 17:45:49

Taky právě potřebuju vědět,k čemu tenhle systém slouží.Ten válec z nerewzu je ohnutý plech zacínovaný a k tomu docínované ty konce,vevnitř byo pokračování těch trubiček,jedna vedla až těsně k vrchu a druhá končila hned u dna.Asi to všechno zahodim i s těma ventilama s hadičkama a bude.spotřebu netušim,auto užř 2 roky nejezdí,dělá se komplet přestavba

2008-09-14 21:38:23

Pozri aspoň odkial ide od motora tá rúrka, keby tam nebola tiež by som to vyhodil, lebo sa mi to fakt zdá proti pretankovaniu, dačo také mi jeden vyštudovaný konštruktér áut vravel že existuje, ale či sa to aj teraz nejako rieši v autách to by som tiež rád vedel. Jazdil si na ňom pred tým? Mal si podtlak v nádrži, keď si išiel takovať pred dvoma rokmi?

Ešte by ma zujímalo prečo bolo prehnité práve tamto a nie tankovacia rúra, nie je to nejaký super systém na odstrá nenie vody a preto to hnije :).

2008-09-15 00:03:06

Jak se pozná podtlak v nádrži fakt netušim,ale jezdilo to normálně i s tím shnilým,než sem si toho všiml a proč hnije právě tohle,to je mi taky záhada.Beztak je to k ničemu,v továrně do těch aut toho dávají zbytečně moc

2008-09-16 09:44:13

vieš, čo je to cucflek? Tak, keď otváraš nádrž a urobí to ako, keď robíš cucflek tak je tam podtlak . Asi tam má byť, aby nebolo vzduch pri palive a nezrážala sa tam voda zo vzduchu. Vznika proste, lebo všetko je tesné a vzduch sa tam nedostáva, len benál odchádza. Hádam som to vysvetlil k pochopitelne. . Pozerám, že aj na 626GE je tolko rúrok, tak kto nám to vysvetlí?

2008-10-01 11:34:05

Tak tie dve rúrky sú asi nejaký aktívny odvetrávací systém-pozri obrázok. Tak čo stčí ich zapchať? Nikto nevie?

2008-10-02 22:46:12

Sem zjistil,že na tomhle foru se moc důležitých věcí nevyřeší,při tom tenhle problém má určitě každá starší mazdice,jelikož ty trubičky sou nějaký "pozink",tím pádem stačí kamínek a už to rezne a pka to jen upadne.Přemýšlím o 2 variantách:1. od motoru zpět do nádrže vede jen 1 ta trubička,takže ji nechám otevřenou,ať to teče pod auto,jestli z toho vůbec něco teče,a zbytek těch trubiček a hadiček vyhodim a nechám tam jen tu ětší odvzdušňovací a nádrž tedy zaslepim. 2: pokusim se odstranit komplet celý ten aktivní systém,ale to by byla asi pěkná jebačka.Jsou tam i nějaké trojcestné ventily apod.Si myslim,že zpět z motoru do nádrže toho moc jít nemůže,takže spotřeba se snad nezvedne.

2008-10-02 23:00:23

Buď si to kúpili nové, alebo predali auto a poniektorý jazdia z dierou, podla toho čo som tu vyčítal. Ale viem už cca na čo to je , dnes som to našiel v jednej kňižke. Ide to k motoru do filtra s uhlím a potom do sania, takže na spotrebu asi minimálny vplyv. Ako je v tom texte, pri zmene teploty sa menia tlaky a výpary unikajú tými dvoma rúrkami. Tie ventily neviem možno proti pretankovaniu, alebo len vzduch, ale potom k motoru do uhlia. Ja to asi nejako poskladám ako ty, a nechám tam. .

Len nechápem, ako môže byť podtlak v nádrži, keď je tam ten odvetrávací systém. A keďže je toto moje prvé auto, tak by som rád vedel, či je to aj v iných (skočím na Nissan klub :)

2008-10-03 09:36:11

Tak je to kôli ekológii, kôli unikaniu benzínu do okolia. Maju to vraj všetky novšie autá. Staré to mali odvetrané nejakou malou dierkou asi. Takže sa s tými dierami jazdí .


Odpovědět