Fórum - Téma


Problém rozvodový řetěz - diesel 136 KW


Fórum 6 GH Problém rozvodový řetěz - diesel 136 KW

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2  3  4

2012-10-22 13:42:07

no comment

MAX6  
J.
2012-10-22 15:29:04

To je pravda... Už od tříválcovejch HTP se to po nastartování najednou potkalo,ale u nich to bylo zase krátkou vodící a napínací lištou. Stačilo tuhle lištu koupit z druhovýroby,kde se prodávala o něco delší a problém u HTP byl vyřešen.

Já spíš nechápu proč tam dávaj takovejhle řetízek na kolo. Dyť neni problém to svolávačkou vyměnit. Takhle už (i Mazda) hodně automobilek vyřešilo hodně problémů. Asi je to kšeft....

2012-10-23 18:44:27

no spis nechapu proc tam neni remen jako na RF 2.0L...a proste ho po 120tis.km vymenit.....

MAXi..hele RF 2.0L nebyl licencni ford....86x86mm ctvercovy motor RF ma mazda od roku tusim 87 pres RF-Comprex, RF-DITD, RF-2002 az po RF-2007 pak z nej udelali R2 - coz je 2.2 ktery ma jen zvyseny zdvih na 94mm. To je jejich motor. nebo se tak dramaticky pletu???

Co vim tak licencni byl 1.7TD (323 BA sedan) to bylo isuzu, 1.4HDI - Mazda2 a 1.6HDI Mazda3 (to jsou Ford/PSA/Mazda)

MAX6  
J.

joe.st, 2012-10-23 18:44:27 napsal:

no spis nechapu proc tam neni remen jako na RF 2.0L...a proste ho po 120tis.km vymenit.....

MAXi..hele RF 2.0L nebyl licencni ford....86x86mm ctvercovy motor RF ma mazda od roku tusim 87 pres RF-Comprex, RF-DITD, RF-2002 az po RF-2007 pak z nej udelali R2 - coz je 2.2 ktery ma jen zvyseny zdvih na 94mm. To je jejich motor. nebo se tak dramaticky pletu???

Co vim tak licencni byl 1.7TD (323 BA sedan) to bylo isuzu, 1.4HDI - Mazda2 a 1.6HDI Mazda3 (to jsou Ford/PSA/Mazda)

2012-10-23 19:33:43

Musel bych kouknout do knížky,ale tu mam doma a jsem v práci.Mam poscit,že RF byl forďáckej. 2.0 diesel určitě. A je to licenčně převzatý.Benzíny mimo těch slabejch 1.3,1.25 možná ještě nějaký (M121-Fiesta) tak ty jsou origo Mazda a Ford je má licenčně. To vim určo. Až budu doma,tak se kouknu.

2012-10-23 21:18:34

všechny motory RF diesel, 2.0 i 2.2 jsou opravdu Mazdy, s fordem to nemá nic společnýho... Benzíny 1.8, 2.0, 2.3 od roku 2002-jsou opravdu Ford a s Mazdou to nemá nic společnýho...

2012-10-23 21:33:30

No comment

MAX6  
J.
2012-10-23 21:38:28

Bohužel s tim nesouhlasim,hlaně u těch benzínů Je to takovej přežitek v ČR tohle tvrzení. Asi v důsledku větší prodejnosti Forda (hlavně Probe) než Mazdy v ČR.

Např. Mazďácký benzíny:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mazda_engines

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_L_engine

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_F_engine

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MZR_engine

Peugeoťáckéj diesel 1.6 (Mazda3):

http://en.wikipedia.org/w...rq_engine#1.6_.22Tiger.22

2012-10-23 21:45:32

přečti si pořádně co sem napsal.

MAX6  
J.
2012-10-23 21:55:14

Přečetl jsem si:" Benzíny 1.8, 2.0, 2.3 od roku 2002-jsou opravdu Ford a s Mazdou to nemá nic společnýho..."

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_L_engine

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MZR_engine

2012-10-24 09:58:54

http://wikicars.org/en/Mazda_Z_engine

"The versatile MZR is Mazda's latest straight-4 engine. Development was assisted by Ford, who also sell the engine as the Duratec 23."

2012-10-28 11:31:27

Rozvodový řetěz vyměněn na záruku, naštěstí.

Někdo tvrdí, že problém vznikl kvůli užití nekvalitního materiálu (prý problém více automobilek). Jiní tvrdí, že je to špatně naprogramovanými tlaky oleje.

V každém případě funguje mazda garance... Tedy většinou.

MAX6  
J.

Vi.tO, 2012-10-28 11:31:27 napsal:

Rozvodový řetěz vyměněn na záruku, naštěstí.

Někdo tvrdí, že problém vznikl kvůli užití nekvalitního materiálu (prý problém více automobilek). Jiní tvrdí, že je to špatně naprogramovanými tlaky oleje.

V každém případě funguje mazda garance... Tedy většinou.

2012-10-28 11:33:34

To je fajn. Teď by jsi měl mít na ten řetěz teoreticky znovu 2 roky záruku ?

2012-10-28 18:30:30

Byl jsem informován, že na řetěz mam záruku furt. Tedy třeba i po třech letech, jako nyní, protože dle garance řetěz má větší výdrž..

No raději bych to nezjišťoval, a jezdil bez problémů :)

2012-10-31 00:56:02

Pouze u vozu zakoupeného v ČR! Pokud je zakoupen mimo ČR i přesto, že má vpořádku servisní historii, dokumentaci k vozu, tak Mazda neuhradí ani korunu. Dnes jsem to zaplatil naplno! Tímto taky zdravím na tomto fóru spousty zaměstnanců systému Mazda, kteří se vydávají za různé nadšence a členy. Dva konkrétní budou vědět o kom píši, že?

2012-10-31 11:03:00

Taky je zdravím č...ky

VIP
2013-01-16 12:29:20

Vadný rozvodový řetěz mi rozsekal motor... Konkrétně hlavu motoru. Najeto cca 80.000 km, stáří 3,5 roku... Náhoda?

Jsem zvědav, jestli se ke mě Mazda postaví stejně korektně, když mi ten řetěz nadělal takovou paseku...

2013-01-26 20:13:42

Těchto motorů už mám hodně

2013-05-09 11:12:47

vip: mně zatím ne, ale pokud s tím rychle něco neudělám, tak asi ano. Mám najeto 57000 model 2009 2.2. D 120 kw !! a v servisu mi diagnostikovali vytahaný řetěz a výměnu za 27 tis. Auto koupené u nás, na servis jezdím do Mazdy. To přeci není normální....Ještě před měsícem, jsem o té nové přemýšlel, ale ted....ani omylem.

2013-05-10 17:06:00

Na řetězy existuje servisní akce - nejprve se měnily řetězy všem vytahaným, pak přišel rozkaz, že ti co nemají vytaháno, těm se nahrával jen nový software, ti co mají, těm se měnil řetěz. Hranice je tuším, když nějaké čidlo na klice ukazuje 11 stupňů. Nové auto má cca 7 stupňů. Divím se, že za to některé servisy chtějí peníze. Musíte být tvrdší při vyjednávání, protože tohle je konstrukční vada toho řetězu a importér se jen snaží minimalizovat náklady. To samé v bleděmodrém se dá říct o zanášení motoru (např. sacího koše olejového čerpadla) karbonem.

2013-05-11 12:45:10

shr3k: Mám Mazdu 6 GH, 2.2 D,120kw, r.v. 2009, s kompletní servisní hitorií, zakoupeno ve Francii, po 1 majiteli. Přišlo se na to, že mám taky řetěz KO. I přes dlouhé vyjednávání a známosti jsem si musel řetěz nakonec zaplatit! Jelikož auto nebylo koupeno v ČR importér neuhradil ani korunu (protože na něm nevydělal) Na 163.000 km už 3 řetěz Po výměně jsem viděl i vyndané díly: vytahyný řetěz, polámané vodící lišty- ulomené plasty z krajů, na doraz vyjetý napínák. Ať si každý udělá obrázek sám! Výmluvy na nekvalitní servis, dovoz, špatné užívání auta neberu! Kde je Mazdou proklamovaná Mazda garance (Evropa)? Jako všude jinde.... Z nových aut je minimální zisk a tak se žije ze servisu. Bohužel už i Mazda se přizpůsobila celosvětovému trendu. Jediné co mohu poradit je, sednout v servisu s přijímcím technikem při sepisování zakázky a vyškrtat Mazdou předepsané díly (např. palivové trubky- hadice) a vyměnit pouze vadné díly. Nakonec mě to touto cestou stálo 18.000,-Kč namísto původních 30.000,-Kč. No a na nové díly mám 2 roky záruku. Z mým počtem ujetých km (+/- 80.000km /rok) stihnu v této záruce další výměnu .


Odpovědět

1  2  3  4