Fórum - Téma


Problém rozvodový řetěz - diesel 136 KW


Fórum 6 GH Problém rozvodový řetěz - diesel 136 KW

Informace o modelu: Mazda 6 GH


1  2  3  4

2012-10-18 17:30:28

Dnes byl diagnostikován vadný rozvodový řetěz.

Má někdo zkušenost co to mohlo způsobit? Najeto cca 80 000km, stáří vozu 3 a půl roku.

Myslíte, že to půjde na záruku?

Děkuji za typy a rady.

MAX6  
J.
2012-10-18 17:43:04

Buď vada z výroby nebo bych to typoval na špatnej napínák. Koukni do záruční knížky kolik let je na motor.

2012-10-19 17:36:34

no comment

2012-10-20 08:01:18

no tak si ctu Sikyluv prispevek....

kouakm, ze to neni prvni auto z Francie se kterym jsou takove trable.... jen k te zaruce, jasne zaruka by platit mela "worldwide" proste mas produkt jedne fabriky a pokud ma nekdo na dverich napis Mazda tak by se mel postarat.... jenze to tak obecne neplati.

Stejne tak jako davaji autorizovani prodejci ruce pryc od aut z USA delaji to i u dovozu z EU viz Francie...

kdyz nad tim clovek popremysli tak se neni cemu divit... proste oni z toho auta vlastne nemaji ani korunu, jen resi problem, za ktery nikdo nechce zaplatit a uz to ze se jedna o problem, ktery ani u puvodniho prodejce nebyl vyresen tak tim spis....(proste horkej brambor)

Vsechno je to o udrzbe auta....kdyz jsem videl auto s vyplnenou serviskou a s razitkem o servisu, vymene vseho mozneho za cca 6-7tisic....a v olejove vane bylo tak 2.1l oleje misto 4.5....tak sorry, ani vyplnena serviska neznamena, ze to nekdo opravdu udelal. VZDY JE TO O TOM JAK SE KDO K AUTU CHOVA. Znicit se da sebelepsi auto.

muj dojem z te fr. M6 2.2D? auto utahany nevhodnym pouzivanim, neservisovane, negarazovane a ta koroze:

ten clovek dojel na hory auto nasolil a pak ho 3-4 mesice neumyl.....(vetsina "sluzebaku" takhle jezdi.....) tohle staci udelat 2 zimy za sebou a koroze je tam....

koupit "problematicke" auto z druhe ruky (pravdepodobne bylo za "vyhodnou cenu") a pak zacit nadavat na znacku popr. vsechny japonce je trochu kratkozrake....

2012-10-20 08:09:51

jo k tem kotoucum, na jedne M6 GY z Mnichova jsem musel kotouce rozrezat flexou abych je vubec dostal dolu....

jake bylo "prekvapeni" kdyz jsem je sundal a zjistil ze to byl nejaky ultra levny aftermarket typu STARLINE apod....

orig. kotouce jdou z Mazdy sundat pomerne snadno i po 170.000 km a 4 letech... viz moje zadni brzdy na CX7.

MAX6  
J.
2012-10-20 08:23:09

Jestli se ten originální řetěz takhle pořád ničí,tak bych vysoce uvažoval nechat si ho vyrobit na mírů třeba od ČZ nebo sehnat podle katalogu od firmy D.I.D. .Taky je tu možnost,že ten origo řetěz se bude muset jednou za čas namazat aby se tak nevytahoval než to Mazda vymyslí,ale jelikož se teďka zabývá SkyActivama,tak by na to nespolíhal.

Koroze může bejt taky tim,že auto neni z fabriky ošetřený. Např. do Itálie se hodně aut dodává skoro bez ošetření,ale do severskejch států jsou ty auta nastříkaný jak blázen. Ale spíš bych to viděl na problém jak píše joe.st,že človíček se o auto vůbec nestaral.

K těm kotoučům: Většinou se dělá,že se náboj na kterej se pokládá kotouč má očistit a namazat třeba měděnou pastou. Pak jdou kotouče sundat i kdyby tam byly 10 let. Když se tohle neudělá,tak i sebelepší kotouče,který na sobě nemají nějakou nereznoucí ochranu,tak k náboji přirostou a nejdou dolů - teda jdou,fričkou.

2012-10-20 08:32:34

moje rec.....

jak rika MAX..pro ruzne trhy jsou auta ruzne "dodelana" viz Webasta na starych M6, ne nadarmo je v manualu jen pro evropu popsano asi 5 verzi.....vcetne toho, ze kazda specifikace ma jiny servisni intervaly... Izrael, EU, Norway, Rusko... 4 trhy a 4 ruzny auta....

2012-10-20 13:49:00

Řetěz byl vytažen na 13,8... Vůz je pravidelně servisován v originál servisu přímo u prodejce. Zkušenosti se servisem jsou různé, ael bohužel převládají negativní.

No uvidíme, zkusím to vybrečet na záruku.

Naštěstí doposud bez znaků koroze, bez dalších závad na vozidle..

2012-10-20 14:07:52

no comment

2012-10-20 17:25:49

K tomu není co dodat..

2012-10-20 18:43:38

ano k tomu neni co dodat...

zadna znacka ani model neni 100%....jiste jsou postupy a technologie ktere jsou nekdy diskutabilni a bohuzel pro tu fabriku jsou ta auta predevsim o penezich....nikdo z nich nedela ta auta jen pro radost, ale proto aby vydelali penize....

2012-10-20 18:57:12

jinak to ze auto mel puntickar neznamena ze v servisu kdesi v zemi galskeho kohouta jen neodevzdal klice a lidsky faktor daval razitka do servisky a dalsi lidsky faktor menil vse potrebne... opravdu jsem videl auto od autorizovaneho Mazda servisu se zaznamem o vymene oleje, filtru atd... ucet za 6800 Kc... filtr neoriginal a ve vane cca 2 litry cehosi prepaleneho.....dal jsem Castrol.. auto pak narazove ujelo cca 2000km bez jakehokoliv ubytku oleje. Taky je to puntickar....auto v pohode a pekny... ale proste ho dal do servisu......

chci rict, ze sebelepsi technoligie, proces vyroby a ochrany produktu...nemuze eliminovat lidi kteri s autem cestuji, uzivaji ho, nebo treba jen jako nejaky "mechanik" meni oleje....nebo retezy...nikdo z nas u toho nebyl tak nemuzeme hodnotit natoz soudit......

myslim, ze pokud by tato M6 byla v Tvem drzeni od zacatku tak by byla v naprosto jinem stavu nez je ted....kope ojetiny byt od puntickare a cloveka znameho je vzdy VZDY VZDY loterie....treba ho jen parkrat pujcil dceri kdyz nekam jela, jo ta si dala sklenku a ridil nekdo jiny a to ze za ni bral za studena? to jsou spelkulace, ale jak rikam, nikdo nevi co a kdy se s tim autem delo....

ja mel dve nove mazdy, Premacy a CX7... obe cca 4-5 let na obou jsem najel cca 200.000 km.... z ojetych mam druhou MX5ku, mel jsem M6, 323 - ty celkem 4 *BG, BA, BW, BJ*, tata ma M2, segra 19 let starou GE 626... ty auta fungujou....

2012-10-20 19:57:12

To snad není pravda,zase může za stav auta žabožrout,je třeba si shodit růžové brýle a být trochu objektivní

2012-10-21 12:43:46

nuda... nekdy je to proste marny a nema smysl s tim cokoliv delat.... LOVE and PEACE.....

2012-10-22 09:02:57

" Předemnou měl auto puntičkář jako jsem já, který se o vůz staral pořádně, tak jako já..."

Zdar. Já koupil M6 taky od "puntíčkáře" z Italie. Na autě jsem před koupí NENAŠEL žádnou vadu.

Na autě byly nové gumy, podvozek BEZ vůlí,bez rezu, zánovní brzdy, atd. Podle dokladu vyměněno kde -co v servisu.(palivový filtr, vzduchový filtr, olej a filtr... a souhlasilo to podle stavu, takže to byla pravda)

ALE : asi v IT. neznaj problém s podložkama pod vstřikovačema , a následný problémy z toho plynoucí, který můžou skončit až zadřením motoru, kůli ucpanému sacímu koši...

Když jsme ten motor u Kuby otevřeli - víko, tak mě málem kleplo z těch usazenin humusu.

A pokud by se s tim něco neudělalo, tak už sem malem mohl schánět jinej motor...

A k těm rozvodovým řetězům. Nechápu proč Mazda nedává jiné - pořádné řetězy, např jako se dávaj na motorky.

Když jsem ten řetěz viděl, (2,2D ), je jasné, že to rozhodně není řetěz, který by vydržel celou životnost motoru.

A je to škoda, protože takové řetězy už se dnes vyrábí.

Jedině že by to byl úmysl, aby jezdily mazdičky do servisu....

MAX6  
J.
2012-10-22 09:51:44

Viď,já to taky nechápu.Když jsem koukal na foto řezu toho dieselu a viděl co tam je za řetěz,tak jsem kroutil hlavou. Kdyby dali rozvodovej řetěz z moto,tak maj vystaráno. Mít to auto a vědět,že jsou takovýhle problémy s řetězem,tak tam dam sand normální řetěz na motorky co se dává na pohon zadního kola. Jednou za čas,když by se měnil olej,bych ho nastříkal a musel by vydržet věčnost.

Docela by mě zajímalo jestli tyhle problémy má i Ford,protože naftový motory má mazda licenčně převzatý od Fordu. Ale teď si nejsem jistej jestli se nejedná jen o ty starý 2.0DI. Ty nový 2.2 už je možná origo mazda. Bych musel kouknout do chytrý knihy.

MAX6  
J.
2012-10-22 09:59:40

K těm servisům v cizině.

Jednou jsem byl donucen (odtažen) s Tranzitem ve Francii v Béziers do Forďáckýho servisu. Musim uznat,všude čisto,mechanici běhali v bílejch pláštích s bílejma rukavičkama - nekecam.

Dokonce mi dovolili se projít po dílně

Na každym autě pracovali 2 lidičkové,dílna suprově vybavená a tim to všecko skončilo.

Připadal jsem si jako u nás v autorizáku (mimo bílejch rukavic),kde ty mechanici už jenom vyměňujou a koukaj do počítače na workshop co maj vlastně dělat. Nandavali tam člověku zrovna nový kotouče s destičkama. Jeden člověk dával kotouč a druhej destičky Ale že by je pány třeba napadlo namazat nebo očistit ten třmen.... Ani náhodou.

Jinak k cenám: Nikde ve francii neseženete na novýho Tranzita řemen (posilovač řízení,vodní pumpa) a nebo vám to ty žabožrouti aspoň neřeknou. A odkoupit si ho samozřejmě taky nemůžete,že by ste si ho vyměnili na dovolený sami. Takže cena: tramtadadá 6000Kč a nemoch sem říct ani B,protože Francouzi jinak než Francouzky neuměj,pokud nedržíš v ruce E-čka.

U nás cena: 200Kč a za 10minut si ho sám vyměnim.

2012-10-22 10:18:55

já myslel např takovýto řetěz...ten by se nevytahoval

MAX6  
J.

kolibrik007, 2012-10-22 10:18:55 napsal:

já myslel např takovýto řetěz...ten by se nevytahoval

2012-10-22 10:24:59

No a bylo by vystaráno.

2012-10-22 10:57:47

PLS info o ceně

Výměna rozvodového řetězu a s tím i věcí, které k tomu náleží. Je mi jasný olej a filtr...


Odpovědět

1  2  3  4