Fórum - Téma


Při sešlápnutí plynu cuká motor, ztráci


Fórum 626 (obecně) Při sešlápnutí plynu cuká motor, ztráci

Informace o modelu: Mazda 626



2009-06-01 20:57:49

Při sešplánutí motoru na 2,3,4- tím spíš do kopce prostě auto cuká - nepravidělně - jednou více, jednou slaběji, ale pořád. Mám 626 z roku 1998 benzin dvoulitr GW. Na krátky okamžil prostě ztrací na výkonu jako byl motor bral jen vzduch, to krátké zpomalení je prostě tak znatelné že je jasně cíti jako to cukne.

Měl jste někdo podobné problémy? Přijmu jakokoliv radu.

Díky Pavel

2009-06-01 21:10:05

Možností je spousta...hodně rozebíráno v diskuzích. Palivový filtr může být zanesený, kvalita benzinu u nás je příšerná a Mazda je na benzin citlivá. Další možnost, váha vzduchu. Pokud cuká v kopci, dost možný, myslím, že lze zjistit na diagnostice. Pak klasika...svíčky apod. Ale začínej od nejjednodušších věcí, takže vyměnit filt paliva, toť doporučuji já. Není to drahá záležitost a neuškodí to. Kdyžtak pak napiš...

2009-06-02 10:46:25

cau ja mam ten samej problem pri zeslapnuti plynu to skace jak koza ja uz sem vymenil vse co slo a porad to dela. mozna jeste ta vaha vzduchu ale nevim jak na ni. kdys obevis cim to je tak prosim napis dikec moc

2009-06-02 11:39:49

U mě to byly vadné svíčkové kabely, samozřejmě že zasraný palivový filtr udělá také svoje...

2009-06-02 18:46:17

Ahojte všem.

Dnes jsem dal na diagnostiku, tak snad brzo budu vědět více.

2009-06-02 18:51:57

U mě též kabely,nejhorší to bylo z nízkejch otáček.To auto skákalo jak blázen ,musel sem podřadit a pak šlo.Dělal sem vše možné až mě pak napadlo natočit auto v noci a otevřít kapotu samej kraták jak prskavka.Dal sem nové orig. Nipparts (1 200kč) a jede jak drak

2009-06-02 20:09:36

cauvec a muzes me poradit kde si sehnal ty kabely nipparts??? ja je vsude videl jen za 2300kc a vis. diky moc

a celkove pod 2000 je nikde nemohu najit.

2009-06-03 11:42:45

Mě to dělalo po nastartování někdy víc někdy míň. Bylo to těsněním pod víkem, olej mi tekl na svíčky a chvilku trvalo než se spálil.

2009-06-03 13:29:01

me to dela totez jak psal pavel hned ten prvni prispevek. mam take 2.0 nejvice to cuka do kopce na 2,3.... ja svicky venku mel a byly ciste skoro jako nove ale stejne sem je vymenil. jeste skusim ty kabely a pak me ceka MAZDA nebo vazne nevim

2009-06-03 16:40:11

Tak dnes jsem volal mechanikovi. Říkal že dělali diagnostiku a na nic nepříšli (vše se zdálo být v pořádku).

Vypadá to prý že při pořádném sešlápnutí pedálu plynu se vypne elektrika - co kam nevím. Plyn je pokud vím ovládán klasicky lankem, kdy se jehla posouvá a tím se zvětšuje štěrbina přes kterou proudí benzín...

2009-06-03 19:36:03

Nejnovější zprávy.

Vypustil se benzín, vyměnil se paliv. filtr. Mechanik říkal že se mu to palivo nezdálo už podle smradu, říkal že mu to připadlo jako natural 91. Jsem si jist dle učtenek že jsem tankoval vždycky 95, která tam má být, nicnémě účtenka je jen účtenka.

Během posledního měsíce jsem tak měl natankovaný mix ze tří neznačkových benzínek. Natankovalo se nově na prázdnou nádrž u společnosti Shell.

Výsledek: Auto si ten tam občas cukne, ale opravdu neznatelně. Najeto cca pouze 30 km, ale na plný plyn, zítra vyzkouším více. Pravděpodobně se budu muset vyhnout čerpacím stanicím UniCorn, LukOil...(i když s tím LukOilem jsem probémy za cca 8 měsíců neměl).

Kde tankujete Vy pro svoji mazdu 626?

2009-06-03 20:42:52

ja tankuji jedine u shel. uz asi dva roky a stezovat si nemohu mel sem 323f a ta byla zvikla jedine na schell a jak sem tan dal jinej treba ten unicorn tak to byla katastrofa. noha na podlaze a auto nejelo. 626ku zivim tim stejnym a neda si rici, furt cuka. me pomohlo vymenit paliv filtr ale bohuzel asi jen tak na dva dny pak to zacalo delat zase.. a nadrz mam vycistenou. j

2009-06-05 19:14:07

Shell, OMV, Benzina (V-power, Carrera, Verva 100). Vyplati se, je to sice na litr drazsi, ale na kc/km je to levnejsi, klesne spotreba (kdyz na to clovek kdovijak neslape) a trochu stoupne vykon. Nejlepsi je asi ta Carrera, a neni nejdrazsi.

2009-06-05 21:30:34

Teď zkusím jít tvojí doporučenou cestou. Dnes jsem ke benzínu Shellu (již předtím natankován) přidal V power. Příště koupím zase V power, uvidíme co to udělá dlouhodobě. Každopádně se pozná, zda-li ten můj problém mizí až po nějaké době při pořádném šeplánutí plynu na delší cestě.

Apropo ještě jsem koupil Einspritz - reininger, což je aditivo zakoupené v motorovce, cca 320 ml směsi v umělé lahvičce, která se po natankování nalije do benzínu (1 lahvička na nádrž, ccak každých 6 -10 tisicí ujetých kilometrů), cena lahvička 135 kč.

Obal lahvičky píše že je to čistič vstřikovacích trysek a ventilů - odstraňuje usazeniny, vstřik. tryskách a ventilech, usnadňuje studený start, zajišťuje stabilizování chodu volnoběhu a zabraňuje škubání při rozjíždění - a hlavně zamezuje tvoření uhlových usazenin spal. prostoru, odstraňuje rezivění... Kamarád mi to doporučil.

Máte někdo s tímto aditivem zkušenosti?


Odpovědět