Fórum - Téma


Při rychlém přidání plynu se auto dusí.


Fórum Xedos 9 (TA) / Millenia Při rychlém přidání plynu se auto dusí.

Informace o modelu: Mazda Xedos 9 (TA) / Millenia


1  2  3  4

2013-01-15 21:15:03

To neřikal mechanik, to si myslím jenom já. Řekl mě, že by si s tím hrál třeba týden a taky je možnost, že bych zaplatil čas a nic by se nezměnilo. Je to již třetí mechanik.

2013-01-16 19:47:01

Tak jsem se dozvěděl další možnost co to může dělat. Prý to může být rozsypaný katalizátor, který nepropouští dostatečně plyny ven a ty se při prudkém přidání s části vracejí. Jaký máte názor??

2013-01-16 20:02:40

nejlíp vytáhnout a podivat se je to možne, ja ted řeším spotřebu EGR + kat http://www.mazdaclub.cz/f...select=96614#message96614

2013-01-29 20:12:04

čau tak jak jsi dopadl? už jezdíš ? skoušel jsi ten tlak v pal. soustavě ? měl by být 2,2 - 3 barů

2013-01-29 21:04:16

Sháním někoho na kontrolu výfuku vč .katalizátoru. Prý ho mám vyřadit???

2013-01-29 21:40:02

tak kdyby byl díravej vyfuk nebo rozsypané přepážky tak by to bylo poznat na zvuku na katayzator se chystám i já na X6 prostě to chce ho sundat a podívat se do něj v jakém je stavu pokud je ta keramická vložka ucpaná nebo rozsypaná tak ho nějakou tyčkou vymlať ven a je to, myslím že Max6 potom do toho katu navařil trubku kvůli zvuku

A zkusil bych změřit ten tlak benzínu.

2013-01-29 21:52:48

Díky, výfuk jsem již minulý týden zavařil. Zvuk má normální. Uvidím po vymlácení.

2013-01-30 09:32:15

Stejně bych zkusil ten tlak, tlakoměr si uděláš do 200,- a doma se nestratí, ja ho mam tady na videu můžeš mrknout http://www.mazdaclub.cz/f...select=96612#message96612

Přidám i foto budík stačí tak okolo 5 Bar, ten můj je na propan a t-kus s koncovkama koupíš ve vodo instalo

2013-01-30 09:36:59

sikovne

2013-01-30 09:38:58

Dík

2013-01-30 09:44:10

Ma napada dost oneskorene , ze mi mozno trebalo tiez len skontrolovat tlak paliva pred vstrekovacim cerpadlom, lebo mi to po studenych nociach nechcelo tahat . A potom by som vedel, ze filter v nadrzi je .

2013-01-30 09:45:30

Pěkné a to se zapojí do série?

2013-01-30 09:46:34

Mě to studené jede normálně, zlobí po zahřátí.

2013-01-30 09:48:26

Ja by som to napojil na odvzdusnovak (ako T odbocka), to bude potom kvazi paralelne, nee? A je to pristupne a pohodlne. Alebo ako sa citis

Edit: Isteze, ten obrazok ukazuje tlakomer vyrobeny s privodom a odvodom, teda je vhodny na zapojenie do serie. Ked jeden privod uzavres, zapojis ho paralelne - pripad, ze ho napojis na ten odvzdusnovak. Treba len dodrzat svetlost hadic, inak moze dojst ku skresleniu nameranej hodnoty tlaku.

Moze byt, ne?

2013-01-30 10:15:50

přesně tak je do serie, nad tím odvzdušnovákem sem taky uvažoval ale nějak jsem ho nenašel když to dělá jen za tepla nemůže to být sytič ? když jsi čistil klapku nesundaval si TPS? je to docela jebačka ho správně nastavit. Chtělo by to shrnout co už jsi všechno podstoupil, aby byl přehled na co se ještě zaměřit odkud jsi ?

ještě dodám jaký má mít tlak

na obrázku měří před filtrem já jsem to hodil normálně mezi vstřik. lišty

2013-01-30 11:01:41

Já jsem od Neratovic. Jen pro upřesnění, prý to nemůže dělat nic co pozná test. Počkej jak dopadne ten výfuk a potom napíší. Děkuji. J.

2013-01-30 16:49:43

myslíš že třeba ten tlak v pal. soustavě bys poznal přez diag. ?

Neratovice jsou trochu z ruky škoda celkem bych to chtěl vidět co to dělá mrška

2013-01-30 17:00:36

To opravdu nevím, já to všechno nechal na odbornících a takto jsem dopadl.Jenom mě řekli, že porouchaný výfuk vč. katalizátoru to neukáže.

2013-02-05 12:57:11

Tak přátelé, tlak na palivu je v pořádku, bez výfuku to je stejné, pokusy mě stály dalších 5000Kč celkem již 15000.- a auto je ve stejném stavu, nejede jak má.

2013-02-05 13:03:28

to je docela drsný, bylo by dobré kdyby jsi shrnul co všechno už jsi podnikl, pro lepší přehled.


Odpovědět

1  2  3  4