Fórum - Téma


Při rychlém přidání plynu se auto dusí.


Fórum Xedos 9 (TA) / Millenia Při rychlém přidání plynu se auto dusí.

Informace o modelu: Mazda Xedos 9 (TA) / Millenia


1  2  3  4

2012-12-16 13:25:36

Něco podobného jsem zažil i já na moji staré Xedos 6. Byli to staré kabely ke svíčkám...dal jsem nové a auto jelo jako za mlada Jak je máš staré?

2012-12-16 13:36:27

No já ani nevím, já je nemněnil a mám ji 12let a je z 95. roku. Jarda.

2012-12-16 16:04:31

Moje mazda byla taky 95rok, tak pokud máš stále origo kabely tak je velká pravděpodobnost že jsou to ony co tě zlobí.

Jen takoví poznatek ke koupil kabelů ...já tehdy koupil nějaké kabely no-name prostě ty levnější a vydržely cca rok!! Tak jestli se rozhodneš je koupit tak určitě si připlať za nějaké kvalitnější a vyhni se těm levnějším!!

2012-12-16 16:24:57

Díky, musim s ní na testy, ale nejprve musím vyměnit vodní pumpu, teče.

2013-01-08 18:08:16

čau, tak jak to dopadlo s xedosem ? kabely ke svíčkám se dají proměřit ,1m / má mit 16 Ohm , taky jsem ted měnil jeden byl špatný ukazoval 170 Ohmu mrška, a ještě jsem vyčistil klapku sání je to tisíc ku jedné. ještě nějaké mouchy to má ale to se doladí

2013-01-08 18:18:05

Mazdička je u mechanika, asi toho bude víc ale největší vada bude asi v kabelech. Až ji přivezu dám vědět. Díky všem za účast a nápady. Jarda.

2013-01-08 19:35:25

Si robite srandu ? 1 meter = 16 ohmov ??? To je teda vydatne "odporny" kabel. To sa teda musi pekne hriat.. Co poznam vodivost medi (1.75 mikroohm.cm), tak 1 mm2 ma odpor 0.175 miliohm, 0.1 mm2 potom 10x viac. To je vsetko hrozne daleko od 16 ohm. Ci to je tak schvalne?

2013-01-08 21:29:37

je to tak napsané ve workshopu že by to bylo micro se na to ještě radči mrknu

2013-01-08 21:39:12

tak jsem to špatně napsal omlouvám se přikládám foto

2013-01-08 21:40:28

Neviem aky prierez maju tie kable, ale urcite to nebude pod 0.1 mm2, to by sa uz prepalili. Ak je tam nejaky odpor, potom to bude zaoxidovany konec kabla. Alebo uz nalomeny. Nedokazem vsak uverit tomu, aby 1 meter toho kabla mal odpor radovo Ohmy. Takisto to nebudu mikroOhmy, to je uz prilis malo, to by ten kabel musel byt hruby jak ruka

EDIT: tak uz je to jasne, v navode je urceny rozsah, na akom merat... v kazdom pripade, cim mensi odpor na ceste od A po B, tym lepsie. Vratane kontaktov.

2013-01-08 21:43:52

jj tak kOhm

2013-01-08 22:52:51

Tak to vypadá na 16000ohmů, alespoň na stránce z katalogu. Asi tam bude nějaký kondenzátor na odrušení .

2013-01-09 20:06:36

Keby tam bol kondik v serii, ten by sa pri merani odporu kabla nabijal. Prejavilo by sa to tak, ze by ti od momentu ako pripojis meracie kable rastol odpor od nejake malej hodnoty az do nekonecna. Urcite viem, ze kable musia mat hrubu izolaciu, aby vysoke napatie neprerazalo von - tymto smerom musia mat velky odpor a to radove mega-teraohmy (co najvacsi). Smerom k sviecke co najmensi, inak by sa hriali. Nie je mi celkom jasne, o co tu ide . Rad by som sa poucil; je tu nejaky dobry autoelektrikar?

2013-01-09 23:10:40

Zapalovací kabely mají v koncovkách tzv. odrušovací rezistory který fungujou jako ochrana proti nechtěnejm přeskokům jiskry naindukováním napětí ve vedení po přerušení jiskry. Někdy to taky bejvá udělaný tzv indukčním jádrem kdy je okolo samotného jádra kabelu ještě namotána cívka jako odrušovací tlumivka.

2013-01-10 22:09:54

to dava zmysel. dat tam iba jeden kondik nestaci, odrusovaci element je vzdy kombinaciou RLC. fajn, diky za vsetkych.

2013-01-15 19:06:39

Tak lidí přivezl jsem auto za servisu, bylo na dvou různých testech, ale nic neukázaly. Tak to shrnu, výměnil jsem:

váhu vzduchu, zmiňované relátko, svíčky, kabely od svíček, vodní pumpu, vyčistil karburátor, rozdělovač a pořád po zahřátí na teplotu pro odpojení sytiče auto začne cukat.Prý je mížné jen jedna závada a to něco v benzinu. Prosím o váš názor.

2013-01-15 19:24:18

a měřily ti tlak v palivové soustavě?

2013-01-15 19:46:28

kdysi dávno je to už hromadu let mě takhle zlobilo čerpadlo na fiatu regata, volnoběh v pořádku ale v záběru se to taky dusilo bylo to čerpadlo byly na něm steřelý nějaký těsnění a nedávalo správnej tlak. docela by mě zajímalo jestli ti ten tlak v pal. soustavě měřily . jinak mě to takhle na X9 zlobí cca pod polovinou nádrže taky se začne dusit při jízdě tak to bud tipuju na bordel v nádrži, nebo jestli jsem správně koukal na pal. čerpadlo tak má takový nasávací rameno pokud se hýbe s hladinou tak by tam taky mohlo být nějaké těsnění. doberu do plné a je po problému.

2013-01-15 20:00:16

Jde o to, že tam je benzinu skoro plná. Tlak v pal. soustavě asi neměřili.

2013-01-15 20:50:37

tomu vcelku nerozumím když mechanik řekne je problém asi v benzinu, ale tlak nezměří a co ti k tomu vlastně řekly

?? to jsem fakt zvědavej čim to bude ale ten tlak bych zkusil změřit.


Odpovědět

1  2  3  4