Fórum - Téma


Při rychlém přidání plynu se auto dusí.


Fórum Xedos 9 (TA) / Millenia Při rychlém přidání plynu se auto dusí.

Informace o modelu: Mazda Xedos 9 (TA) / Millenia


1  2  3  4

2012-11-28 20:18:25

Nazdar lidi , jsem tu zase s prosíkem o radu. Večer jsem normálně dojel a ráno nešlo auto při přidání plynu do otáček a dusí se. Když přidávám hodně pomalu, tak se rozjede. Nevíte někdo čím to může být? Soused říká, že u jeho opla to dělala vzduchová váha, prý je to u karburátoru moc tomu nerozumím, tak všřím, že tady dostanu opět dobrou radu. Děkuji. Jarda,

MAX6  
J.
2012-11-28 20:23:45

Ta váha by to mohla dělat. Zkusil bych jí jemnym štětečkem namočenym v technickym benzínu vyčistit. Váhu najdeš na tý trubce mezi sánim a vzduchovym filtrem Když do tý trubky koukneš,tak uprostřed ní bude takovej výstupek a uprostřed toho výstupku by měl bejt kovovej plíšek. Tak ten kovovej plíšek vyčisti.

2012-11-28 20:34:59

Ahoj a co bordel v nádrži, já jsem to vypozoroval u mé 9ky, když mám plnou tak je to ok jak dojdu ke 1/4 tak se to při větším zátahu taky dusí už se těším až ji budu sundavat ještě že mám ještě jeden kousek na díly

2012-11-29 10:33:19

těchto témat je na klubu několik desítek, tak proč nezaložit nové, že???? máme sto chutí to zamknout....

2012-11-29 15:26:38

Tak jsem strávil 40 minut hledáním tématu, ale nic. Přes to se omlouvám. Neumím tady hledat. Dudek

2012-11-29 15:57:42

Zdravím, zvl. Maxe6. Vyndali jsme váhu a nějaký plíšek tam vysí jako na dvou vlasech a to by asi nemělo být tak volné. Trochu do toho fouknu, ono se to ohne nahoru a už to tak zůstane. Prosím napiš jak to má spráně držet. Díky. J.

MAX6  
J.
2012-11-29 17:47:37

Jestli se nepletu,tak by to v tý váze vzduchu mělo vypadat asi takhle (viz obr.).

Tam by měl vyset uprostřed takovej silnej vlas,kterej se ohybá silou větru,ale pak se zase narovná.Tenhle vlásek by bylo dobrý hodně jemňounkym štetečkem namočenym v technickym benzínu lehce pošmrdlat a vyšistit.Jestli to u tebe funguje jinak,tak to nevim.Moje má trochu jiný vnitřnosti.

2012-12-07 13:01:14

Tak jsem váhu vyměnil, vše je při starém. Vyměna všech svíček,vyčištění rozdělovače pořád to samé. Našli jsme poškozený díl jehož obrázek posílám. Nevím co je to za elektroventil a k tomu je od micubiši. Jestli někdo ví co má za funkci napište. Je na motoru vzadu nahoře u kabiny a jsou vedle sebe dva asi stejné.

MAX6  
J.
2012-12-07 13:13:33

Váhu stačilo vyčistit to jste nemuseli měnit Tohle jsou většinou klasický ventily co řídej podtlaky vzduchu ze sání. Může to ovládat třeba regulátor tlaku benzínu. Je tam toho mraky co tyhle věcičky ovládaj. Co jsem koukal,tak podle katalogu jsem jich u tebe našel minimálně 4 co vypadaj takhle. Jdi po hadičkách co jsou na to napojený a uvidíš kam se dostaneš.

2012-12-07 13:17:35

Vyčistit se nedala, vysela jen na drátku. posílám ještě jednu fotku abys viděl co je ulomené.

MAX6  
J.
2012-12-07 13:22:28

No tam je ulomenej ten druhej vývod.Tak to bude nejspíš ten tvůj problém. Někde se něčemu nedostává podtlak.Tohle seženeš na každym vrakovišti

2012-12-07 13:31:43

přinesl jsem fotku zakreslil umístění spinače a místo kam vede hadička co není zapojená. Nakonec prosím jak se jmenuje spinač, díky.

MAX6  
J.
2012-12-07 13:41:55

Ta součástka je normální ventil (solenoid). Jestli se nepletu,tak katalogový číslo toho dílu by mělo bejt K801-18-741,ale je to velká střelba od boku,tak to neber závazně. To co to ovládá fakt nevim,já to tahle nepoznam.

2012-12-07 13:43:21

Díky.

MAX6  
J.
2012-12-07 14:22:39

U mě tyhle solenoidy (ventily) od Mitsubishi ovládaj např: regulátor tlaku paliva,klapky v sání na výřivý proudy vzduchu atd...

Hadička co jde od sání do něj má v sobě podtlak a ten ventil ten podtlak reguluje a hadičkou z něj ovládá nějaký zařízení.

Zkus napsat interkou členovy DxDiaG. Ten těch xedosů měl hafo,tak ti řekne k čemu je přesně tenhle. Nebo někomu kdo se zabívá V6 v Xedosech9 nebo 626GE

2012-12-07 14:40:41

Nevím jak se s nimi spojit, dal jsem členové, do vyhledavače DxDiaG a nic.

MAX6  
J.
2012-12-07 14:43:10

http://www.mazdaclub.cz/member_detail.php?id=5050

2012-12-07 14:48:57

Jo, našel se. Díky. Ještě mám sehnat destičku pod víčko rozdělovače. Existuje to samostatně?

2012-12-09 14:46:04

Tak jsem ventil sehnal od jednoho člena ale auto se hltí, po výměně váhy, solenoidu, všech svíček pořád stejně a nejvíc se to projevuje v době, kdy by se dle mého měl vypnout sytič. Nyní jsem se dozvěděl, že destička, kterou mám sehnat je v rozdělovači pod palcem a nikoli meci palcema víčkem. Jesli někdo víte přesně co to je a jak se jmenuje dejte vědět.

2012-12-12 13:53:42

Při dnešní zkušební jízdě upřesňuji závadu. Auto ráno normálně startuje, a do doby, kdy je volnoběh na 1,500ot vše je v pořádku. Po ohřátí auto sníží ot. na 1,000ot a zmiňovaná závada se projevuje, tak jak jsem popisoval. Když to shrnu, tak se hltí po odpojení sytiče. Snad někdo bude vědět co mám hledat. Díky Jarda


Odpovědět

1  2  3  4