Fórum - Téma


Pretesneni motoru


Fórum 626 GF / GW Pretesneni motoru

Informace o modelu: Mazda 626 GF / GW



2015-04-29 22:01:04

Ahoj. Jsem novym vlastnikem 626 GF 2.0i 85 Kw (cca 2tkm)

Motor je tichy. Nikde nic neklepe a kdyz otevru kapotu jsou slyset pouze rozvody. V kabine na volnobeh ani nevim ze ten motor bezi:) Ovsem jsem dalsi z tech ktery trpi na koureni po nastartovani pri delsim stani. Kouri to docela dost a vadi mi to proto se chci zeptat na kolik zhruba vyjde vymena gufer ventilu, pistnich krouzku, tesneni pod hlavu a tesneni pod viko ventilu s tim ze veskere dily dodam. Mam velmi dobre ceny na ND.

2015-04-30 01:56:43

stali: Ahoj, no měl jsem stejný problém..ale bylo by dobré udat barvu kouře..nemusí to vždycky znamenat toto pokud je kouř tmavý až černý může to být špatnou směsí (lambda apod.) a naopak bílý voda se ti dostává do spalovací komory (těsnení pod hlavou např.) no ale pokud je kouř modrý a olej žere? Tak to budou nejspíše ty pístní kroužky bohužel tím tyto motory lehce trpí..každopádně pokud máš okay komprese a olej to bere v normě tak bych to tak nechal být..jinak když teda budeš měnit tak doporučuji opravdu udělat komplet noo a cena počítej minimálně 5 000 otázka jestli máš nějakého mechanika známého nebo ne :) jsou to spíše hodiny práce plus nový olej, voda a tak dále..

2015-04-30 06:50:57

barvu jsem jeste nezkoumal. Podivam se na to ale vypada to na ten olej. Je to jen pri delsim stani. Necham to vykourit na volnobeh a pak uz za jizdy zadna znamka koure at jedu 5km do prace nebo delsi jizda. Kolik zere oleje jsem ejste nezkoumal ale cca 0.5L na 1000km

ANo kour je takovi do modra a je dost citit spalenina. Neznate nekoho sikovnyho v Brne? Podle puvodniho majitele diagnostikovali gufera ventulu. Prej to jde vymenit bez sundani hlavy, ale mechos ke kterymu jsem vzdy jezdil si na to netroufne, protoze muze neco spadnout do motoru a stejne by se pak musel rozdelat, tak rikal ze by to rovnou rozdelaval

2015-05-01 00:35:25

stali: Když se přetěsňuje hlava (mění gufera na ventilech), je nejlepší sundat celou hlavu a dovézt někam kde se tím zabývají protože dělat to na motoru a pořád s ním otáčet do střihu aby byli písty nahoře a tím ti nespadl povolený ventil do motoru je dosti náročné a neznám nikoho kdo by to takto dělal..

Stejně se musí udělat poté i změření vůle a převůlování ventilů a tak je lepší potom jen vzít hotovou hlavu a vrátit ji jen do auta.. Toto ale vyžaduje další menší investici a to ta že se musí nechat srovnat hlava (udělají při výměně gufer) a taky se musí dát nové těsnění pod hlavou... Doporučuji o nový rozvoďák protože hlava bude po srovnání o nepoznatelný milimetr nižší (ani to snad není milimetr).

Kdyby jsi byl té dobroty a v tvém profilu vyplnil alespoň své auto (motorizaci), nabídl bych ti jednu ze dvou hlav a to i vč. například těsnění pod hlavu (novým nepoužitým) a stejně tak i tyto gufera ventilů.

Mám 2 hlavy z těchto aut:

  • 1.9 DOHC (z Mazdy 323F BJ) 84 kW [motor FP]
  • 2.0 DOHC (z Mazdy 323F BJ) 96 kW [motor FS]

Má i dost dílů jako pístní kroužky, gufera vačky, komplet těsnění na celý motor i pístní kroužky.. Chtěl jsem dělat velkou GO ale nebyl čas a tak jsem musel vyměnit celý motor.

Hlavu by jsi nechal na základě dílů (levněji) přetěsnit, nechal srovnat a vyměnil kus za kus... To je to nejjednodušší co můžeš udělat.

2015-05-01 11:28:46

Mam doplnene. Melo by to byt podle google FS. Mam v planu ¨to auto par let mit tak to castecny go motoru bych rad udelal kdyz uz jsem delal i podvozek. Poloosy, tycky stabiku, brzdy v predu i v zadu, tlumice, ulozeni tlumicu, cepy, geometrie. O vikendu se dotesnovala a doplnovala klima:) Ted v pondeli jdu na vymenu loziska na PP kole. Kluci to asi nejak zvorali a docela huci. Jak jsem rikal co se tyce ND mam ceny velkoobchodniho nakupu + dan. Pro predstavu to lozisko co stoji 2700 mam za 800:)

Kolik by jsi za ty veci chtel?

2015-05-01 15:46:28

stali: vyresime interkou... Napis mi do soukrome

2015-05-01 19:36:30

Prej ti vzkazy mohou posilat jen pratele a pridat si te nemuzu :)

2015-05-01 23:14:49

stali: Já si tě přidám

2015-05-06 08:43:26

Stali: Tak jak pokračuješ?? :)

2015-05-06 18:12:45

V pondeli jsem delal pruplach podle tviho clanku. Uvidime jestly se to zlepsi. Kazdopadne zmena je znat kdyz to tocim na teplym motoru tak kour uz je minimalni. Ovsem rani starty porad hulijou jak dukovany. Podotykam ze od toho pruplachu je najeto pouze cca 50Km Dnes jsem ji vezl k mechosovi na vymenu PP loziska. O vikendu si asi udelam vylet a uvidime jestly se vyhnu tomu castecnymu GO.

2015-05-06 23:45:47

stali: Když už máš dole hlavu tak je dobrý rovnou udělat kruhy... 50 kiláků je fakt dost málo. Hele, však jsi viděl - já to točím a je to už OK :)

Myslím že by ti to mohlo pomoct ale to až postupem kilometrů. Držím palce

2015-05-07 13:34:10

No zmena planu pristi vikend bude vylet prez cepou republiku. Povezu kamose pro bmw 325i takze tech 400km + skoro v kuse najedu tak uvidime.

2015-05-07 21:46:57

stali: Takže dneska přetěsněný motor (víko ventilů), vyměněná hadička a ventil odvětrávacího traktu klikové skříně.

2015-05-08 18:21:25

Ano diky moc Magnetto :)

Dneska nebo zitra se kouknu na ty svody a mam v planu pres vikend zbavit rzi brzdovi trmeny.


Odpovědět