Fórum - Téma


Přestavba na E85


Fórum 626 GE Přestavba na E85

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2

2012-06-03 17:30:21

Jezdím poměrně dost a ceny benzinu mě ničí. Chtěl bych zkusit E85. Na těchto stránkách http://www.autoethanol.cz/ nabízí jednotku pro montáž za velmi slušnou cenu. Nevíte, jaký typ konektoru máme v našich 626 GE? Jediná Mazda je uvedena u typu BOSCH EV6 a sice M6 1,8. Mohlo by to být stejné? Díky za odpovědi

Pepa

2012-06-04 21:09:39

Zdravim doporucuju precist casopis svet motoru konkretne dnesni vydani tj. 23/2012. Je to tam pekne popsane bohuzel hodne minusu a ja bych do toho nesel: ventilova sedla, cerpadlo paliva, olej v motoru, to vse podleha rychle zkaze. pri provozu na ciste E85.

MAX6  
J.
2012-06-04 21:23:18

U GE-čka bych se zničení motoru nebál. Samozřejmě ostatní věci jak psal kolega asi dostávaj na zadek. Pokud máš v autě 2.0FS 85kW,tak to byl nezničitelnej motor a přežil hodně věcí. Jediný na co trpěl jsou ventily a všechno kolem nich. Takže nevim nevim,jak moc by ta E85 byla výhodná. Našel jsem stránku že mazdy podporovoly maximálně E10 (10% ethanolu 90%benzínu) a i tak v nich GE nebyla vypsaná (až trochu novější mazdy).

2012-06-04 22:23:24

Hmm, tak to mě mrzí. Kolega v práci to má v Renaultu a děsně si to pochvaluje. Říká, že spotřeba je stejná, auto se mu navíc zdá živější a hlavně ta cena. Navíc se mi na tom líbí, že to destiluje lihovar / cukrovar v Dobrovici, takže bych podporoval domácí produkci a ne nějakýho arabskýho šejka a českýho šejdíře s benzínovou pumpou.

MAX6  
J.
2012-06-04 22:28:28

Tak za vyzkoušení nic nedáš. Rozhodně bych to tam nenacpal v čistý formě,ale určitě to nějak zředil benzínem. Pokud ti motor začne cukat,vybrovat atd... tak to hnedka vylejt. S polomotrem se nic nestane,ale aby to neodnesly ventily. S tou břestavbovou sadou nevim. Jestli jí vůbec budou dělat na tohle auto. Jestli máš ale v autě tu 1.8FP tak na to rači zapomeň úplně.

2012-06-04 22:32:59

Mám 2,0i 85kW, ale asi máš pravdu. Kašlu na to....

MAX6  
J.
2012-06-04 22:35:39

Přečti tohle: http://www.mazdaclub.cz/f...-palivem-etanol-e85-67753

2012-06-04 22:51:07

Jo, já to četl. Ale názory se dost rozcházejí. Někdo to chválí, někdo na to nadává a v podstatě tam není nikdo, kdo by měl zabudovanou dodatečnou řídící jednotku.

2012-06-25 23:28:06

Zdravím příznivce e85 mám mazdu 626 rv 2001 najeto 280.tis Na čistej ethanol už jezdím půl roku a tankuju za 23.90 Kč Dočel sem se že tu někdo psal že tento motor podporuje pouze 10% ethanol, na čistý ethanol jezdím díky této sadě. Před zakoupením jsem zkoušel jezdit na čistý ale bohužel auto nešlo jak mělo, cukalo a starty byly hrozný. Sadu jsem si zakoupil taky to nebylo ono tak jsem zavolal a řeki mi mi že je to nutný naprogramovat, podle rady jsem krabičku naprogramoval auto ani necuklo a starty i v horším počásí jsou perfektní. Taky jsem se zeptat o škodlivosti u motoru ventilům to prej ublíží jenom když je moc chudá směs co s tohle sadou není, satčí skontrolovat podle svíček. věřim tomu že že motor to šetří protože výhřevnost ethanolu je o 30% nižší než u benzinu., Spotřeba mi stoupla o 0.4 l a auto je živější a motor jede hladce jsem spojen doporučuji

2012-06-25 23:37:33

na www.auto.cz prave o tom je clanok

2012-07-02 08:50:50

A prosím Tě, montoval sis tam tu řídící jednotku sám nebo servis. A co Tě to stálo?

2012-07-16 09:37:50

Něco pro příznivce E85

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=496

2012-07-16 18:47:14

celé si mi to číst nechce ale do dnes mám na E85 najeto cca 30 000 km veškerá přestavba kterou jsem udělal byla výměna svíček za svíčky pulstar né že by to bez těch svíček nejelo ale v zimě byly ty starty nekonečné, svíčky pulstar startování v zimě výrazně zkrátily, auto má celkem najeto cca 485 000km a počítám že projdu už jen maximálně jednou na stk, do té doby budu jezdit jen na E85 až auti doslouží mám v ůmyslu motor kompletně rozmontovat a zjistit jak se na něm E85 podepsal, zatím jsem musel měnit pouze tlumič výfuku protože jsem ho utrhl při přejíždění překážky a čistota těch trubek mě hodně překvapila, žádná koroze, žádné karbonové usazeniny, jen čistý kov jako nový, podtřebný výfukový díl jsem vzal z jiného vozu který jezdil na benzín a byl černý s vrstvou karbonových usazenin, docela mě zajímá jak bude vypadat po ujetí 10 000km s E85

2012-08-03 21:39:51

Na Auto Esa je pěkná 626 2,5 za 12.000,- Šel bych do ní, ale zeptal jsem se na zkušenosti na foru jednoho z výrobců přestavbových kitů. Zde dávám zajímavou odpověď:

Zdravím. Mazda 626GE 2,5 120kW si prý s E85 neví moc rady. Máte s tím nějaké zkušenosti? Často jezdím do Prahy, dala by se tedy přestavba dohodnout na nějakém konkrétním místě v Praze zdarma? Děkuji za odpověď.

FLEXCAR.cz reaguje:

31.7.2012 (01:40)X

Zdravím,

ano tento motor se na naší přestavbu jako jeden z mála nehodí (dělali jsme starší verzi se 123kW) je tam velice atypické vstřikování.

2012-09-12 11:40:18

Zdravím, chtěl bych se podělit o zkušenosti s e85 v Mazdě 626 2.0 85kW FS motor najeto 245000km asi.. Ze začátku jsem jezdil na míchaný e85 a N95 1:1. A protože benzín dál stoupal ke hvězdám, vyaukroval jsem přestavbovou krabičku za 1500,- s konektorama Denso, namontoval, nechal seřídit v servisu, kde tyto "kouzelné krabičky" montují a jezdil. Nastavené to mám na 70%EKO, pouze někdy přepínám na AUTO. Filtr mám normální papírový, páč dávat 1800,- za K&Nko se mi nechce, svíčky Bosch LPG, vyměnil jsem palivový filtr (stejně si to zasloužil). Jezdím de facto stejnou trasu a nezdá se mi, že se nějak zvýšil výkon a spotřeba je cca o 0,5L vyšší, ale srovnávám s benzínem od OMV nebo Agip. Na sračky od ONO, Unicorn atd. po neustálém čištění vstřiků ultrazvukem už dávno nejezdím.. Najeto cca 15000km, zkušenosti vezkrze dobré. Cena za e85 23,50 kč, takže není co řešit. Jo a chlapík v srvisu co mi to seřizoval říkal, že ne každému autu tahle krabička sedne a stává se, že radějc vymontuje a vrátí peníze, než by neustále se o něčem dohadoval a seřizoval.

2012-10-08 09:39:39

kde kupujes za 23,50 ?? Nekde v praze ?

2012-10-09 09:07:54

Tankuju E85 u pumpy ONO ve Spytihněvy, je to mezi Uherským Hradištěm a Napajedlama, mám to cca 7km z práce. Ale nic jiného bych tam netankoval...

2012-11-04 00:55:07

Na kolik procent přídavného vstriku to máš nastavené??? A máš tam jen jeden mód, či více a popřípadě po kolika procentech??? Moc dik

2012-11-05 09:54:04

Nazdar, mám tam tuhle krabičku http://www.ethanolshop.cz...avba-4v-nippon-denso.html a na kolik to je nastavené fakt nevím, já jsem to jenom namontoval a nastavoval to chlapík v servisu. Zatím všecko bez závad, jen studené starty pod -5 startuju nadvakrát.

2012-11-05 13:06:52

Mám tu samou jednotku, na starty doporucuju zapnout zapalování a počkat 5 sekund, tím se aktivuje studený start a pak by to nělo chytit i na první natočení, pokud ne tak přidat na studenej start procenta. Tady je na to návod: http://www.autoethanol.cz...-BOSCH-EV1/download#anch1

A pokud by si mi kouknul, na kolik máš jednotlivý mody nastavený, tak bych ti byl velice vděcný, protože mě se zvedla spotřeba o cca 2l a to mi příde dost. Vše je taky v tom návodu, ale stroze, podržet tlačítko na jednotce, všechny kontrolky se rozsvítí. Pak modra blikne jednou, což je první mod a začne blikat žlutá. Stačí mi ten počet těch žlutech bliknutí, to jsou ty procenta, pak se zmačkne znova tlačítko, skočí tam další mod, modrá blikne 2x a pak zase začne blikat žlutá a ukaže počtem bliknutí kolik je tam procent, pak 3mod... a čtvrtej je ten studený start. Vím že to je trochu práce, ale strasne moc by si mi tím pomoh. Ale jinak to jezdí naprosto bez problémů a furt ušetřím. Jinak pokud bys měl nějákej problém, tak mám švaru automechanika co servisoval tyhle mazdy v autorizovaným servisu a dokáže mi s dost věcma poradit... kdyby něco, jo a popřípadě tady je to nastavování i na videu, pokud by někdo potřeboval: http://www.youtube.com/wa...I&feature=player_embedded


Odpovědět

1  2