Fórum - Téma


Přestavba


Fórum 6 GG / GY Přestavba

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2013-03-30 16:12:23

Zdarec lidi.Mam moznost koupit nepojizdnou mazdu s motorem 2,3 rok 2002.Chci se zeptat, jde do ni dat motor 2.0 nebo 1.8?Dikec moc.Ptam se, protoze jsem uplny laik, co se tohodle tyce.

2013-03-30 18:06:16

přesunuto

admin

2013-03-30 19:00:56

No jako nacpat do 2,3ky menší motor je jednodužší, než opačně, protože 2,3ka má spoustu senzorů a serepetiček navíc oproti těm měnším motorům např. klapky variabilního sání, variabilní časování ventilů....

Takže by to asi šlo, ale zbyde tam pár kabelů, co nebudeš mít kam zapojit.

Každopádně s Motorem musí přijít i jiná řídící jednotka, a 2,3ka má tušim i trošku jinak zpřevodovanou převodovku, ale to by nemuelo mít nějakej fatállní dopad.

2013-03-30 19:15:33

nevím, jak je to dnes, ale před pár lety platilo, že papírově ze silnější na slabší verzi problém nebyl, opačně logicky byl, ale i to se dalo, pokud byly udělané brzdy atd....

jinak to Deri vystihl perfektně.

2013-03-30 22:17:47

Mam totiz moznost koupit 2.3 za 25000Kc, ktera ma zadreny motor a chtel bych sehnat 2.0 nebo 1.8, protoze 2.3 moc zere.A nevite jen tak zhruba na kolik by ten motor i s prestavbou stal?

MAX6  
J.
2013-03-30 22:22:57

PepaBurysek: No pokud si to nebudeš dělat sám,tak si rači rovnou kup tu 2.0 nebo 1.8. Jen tak na oko: V autorizáku v Mazdě na Spořilově chtěj JEN ZA VYNDÁNÍ MOTORU cca 15000Kč. Tak si to vynásob 2x a připočítej k tomu ještě další práci s přestavbou. Navíc ten motor kterej seženeš,tak pokud ho seženeš z vrakoviště nebo podobnejch zařízení,tak máš tak 40% šanci že bude v pořádku 50% šanci že bude např baštit olej (zralej na GO) a 10% šanci že bude totál dead a je nutný udělat GO.Takže ruská ruleta. Cenu tý 2.0 v pěknym stavu bych si představoval tak cca 17000Kč + cca 5000Kč ŘJ + 2000Kč imobilizér (beru průměrný ceny jak se pohybujou v zahraničí).

Pokud si to budeš měnit sám,tak žádnej problém,ale je lepší na to mít nějaký vybavení.

Narovinu: Když už koupit tohle auto,tak by muselo bejt v karosářsky hodně pěknym stavu,tu 2.3 nechat zrepasovat a pak si jí buď nechat s tim že tam máš motor skoro jako novej a nebo jí prodat (takže kšeft)

EDIT: A nebo sehnat nějakou 2.0 nebo tu 1.8 která je totálně zbořená na prdel a donedávna jezdila za nějakej drobnej bakšiš a pak si to všecko přeházet i s kabeláží.

2013-03-30 22:48:35

dikec!jeste premyslim ze bych si koupil M3, rok 2005, 1.6 benal.Nevis jak jsou na tom s poruchovosti?Ale nejradsi bych stejne M6.Jsou ty benzinovy motory u M6 problemovy tak jak ty dieslovy?

MAX6  
J.
2013-03-30 22:55:15

PepaBurysek: Ta 1.6 je funkční a nějaký závažný problémy mi nejsou známi. Je to Forďáckej motor. Neni to ale nic výkonýho. Spotřeba sice dobrá,ale na žádný rychlý předjíždění to neni,leda by jsi jí hodně točil (nad 4500ot),ale i tak nic moc velkýho. Ty ostatní 1.8 a 2.0 už jsou Mazďácký a taky se používají ve Fordech. Oproti naftovejm motorům (cělkově) jsou takřka bezproblémový. Samozřejmě je to stroj a ten se může porouchat vždycky. Jako nejznámější poruchy u těch benzínů co tak tady čtu jsou: špatný napínáky rozvoďáku a s tim spojený chrastění řetězovýho rozvodu; ucpávající se vstřikovače převážně v důsledku nekvalitního paliva; baštění oleje buď způsobený opotřebenim motoru nebo špatnou údržbou a špatnym ježděnim

Ale pořád se tyhle poruchy vyskytujou minimálně.

Víc najdeš v diskusi: Vybíráme Mazdu 6

2013-03-30 22:57:33

Jeste bych se te chtel zeptat, ty osobne bys teda do te prestavby nesels?

MAX6  
J.
2013-03-30 23:04:14

PepaBurysek: Kdyby ta 2.3 byla po karosářský stránce v top stavu a i interiér a ostaní věci by byly supr,tak bych jí spíš nechal zrepasovat a pak bych si jí užíval. Jenže já mam možnost si motor vyndat sám a tim mi odpadaj peníze za montáž a demontáž.

Jinak u 2002 mi přijde přestavba zbytečně drahá a rači bych koupil už celý pojízdný auto.

2013-03-30 23:14:25

A ty mas diesela nebo benal?Jak jses spokojenej s mazdou?

MAX6  
J.
2013-03-30 23:18:47

PepaBurysek: Já mam 323BJ 2.0 benzín,otec má M6 MPS benzín, švagr M6 2.3 benzín 2003, náš mechanik má 626GF 2.0 benzín, jeden služebák je M3 BK 1.6 benzín 2008 a druhej M3 BL 2.0 benzín. Takže máme samej benzín. Teda abych nekecal,tak ještě tam máme služebáka na rozvoz 323BA 2.0 diesel.

A všichni naprostá spokojenost. Jediný co je tak to jsou klasický neduhy a to je rez. Hlavně u tý mojí 323BJ,ale stačí tomu dávat občas lásku a o rzi ani zmínka.

2013-03-30 23:21:23

O te rzi vim, ale jak rikas kdyz se o ot budu starat, tak to bude v poho.Ja pudu taky do benzinu, tomu dieslu neverim, pote co jsem si procetl vsechny ty poznatky na diskuzi.Ale bojim se te spotreby:((((

2013-03-31 14:39:55

Jenom taková vsuvka a zastání u nafty. Měl jsem a mám 6ky v dieslu a pohoda Když se o ně člověk stará, není problém. Když se tak "bojíš" spotřeby, jaký máš roční nájezd?? Sorry za trochu OT

2013-03-31 16:41:36

Mam tak 5000Km rocne, tak uz jen proto si myslim, ze se me vyplati vic benal.

2013-03-31 17:46:25

Jojo to určitě, pokud ovšem těch 5000 nenajedeš v kuse

2013-03-31 21:07:40

Neboj, to snad ne:)

2013-03-31 22:24:11

to Pepa: 5000 Km ročně, zamysli se a spočítej si to,rozdíl v ceně paliva bude naprosto zanedbatelnej, pár tisíc Kč ročně.

Při tvým nájezdu je spotřeba zanedbatelnej parametr.

Neřešil bych a koupil 2.3 bude žrát o litr/dva víc než ta 2.0 a pojede o dost líp + výbava bude někde jinde, jen je třeba dávat majzla na hladinu oleje...

Moje 2,3 žere cca těch 10-11, ale to je primárně město,krátký trasy + zima, ročně najedu taky prd, tak těch 10 - 15k.

Pohledej si tady v diskuzi kolik některý kluky stály problémy s dieslama a dojde ti, že na 5000 ročně je diesel naprostá blbost...

2013-03-31 22:53:08

Uz jsem se rozhodl, pujdu do 2.0.Ale zajimalo by me, jak velky je rozdil ve spotrebe mezi 1.8 a 2.0!

2013-03-31 23:07:21

PepaBurysek: stačí pohledat, nejsi první, kdo řeší tento rozdíl, už tu toho bylo na toto téma popsáno fakt hodně, až některé obdivuji, že je baví to psát stále dokola

a začínám mít pocit, že z tématu přestavba, tu máme téma spotřeba


Odpovědět