Fórum - Téma


Premacy CP - Vynechávání a běh na tři válce (LPG)


Fórum Premacy I CP Premacy CP - Vynechávání a běh na tři válce (LPG)

Informace o modelu: Mazda Premacy I CP

Diskuze o vozidlu

2004 Premacy I CP 1.8

19 diskuzí

Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 800 ccm (110 cui), 4-válec, Řadový.



2015-01-27 18:57:51

Zdravim vsechny a prosim o radu, nikdo nevi co s tim. Mam Premacy2004, 1,8benzin+LPG asi jeden rok, neustale problem podle diagnostiky nejedou spravne vsechny 4 valce, na LPG nejde vubec, porad se vypina a nebo silene cuka. Na benzin jede ale je citit ze ty valce vynechavaji. Ma s tim nekdo zkusenost? Menil jsem svicky, kabely s fajkama ke svickam co vedou od civek, menil jsem i civky, nic nepomohlo....kazdy jen rekne ze je to v elektrice a ze Mazdam nerozumi......dekuji za vsechny rady.

2015-02-16 19:56:45

meidny: Čau, řeším stejný problém s tím rozdílem, že už vím co to je...

Vadný benzínový vstřik. Žel originál stojí prý 14000! Za jeden! Takže hledám sháním zdroj neoriginálních, nebo použitých.

`

Tak kdybys o něčem věděl, dej vědět...

2015-02-17 06:01:35

kazatel: Jo vstřiky pánové... Jen taková menší rada - kupte celou lištu a je to... kupovat jeden vstřik někde v Kelly se nevyplatí...

2015-02-17 09:58:12

meidny, kazatel: tie vstreky by to byť mohli, no pre istotu, kým ich kúpite, otestoval by som čidlá kľuky a vačky. Pre istotu. Či už sa stalo?

2015-02-17 10:24:45

merlinhawk: To nevím, ale vstřiky byly na testování a ten jeden z nich na 3. válci nedávku je palivo, prostě se "zapne" a jede furt.

2015-02-17 17:01:43

kazatel: ehm, na benzíne je to možné. Podobnú poruchu majú tiež vstrekovače na common railoch. Klasický vysokotlakový vstrek nie.

2015-09-17 19:09:55

Zdravím všechny můžete mi prosím poradit mám premacy 1,8/71kw. Ráno při studeném startu z výfuku jde bílí kouř který smrdí po oleji ale udělá to jen jednou když pak jezdím a startují během dne tak nic a vše je Ok. Děkuji

2015-09-18 08:42:10

harolld: dotáhnut hlavu? skontroluj, či nemáš nejaký šrób urvaný (hlava-blok).

2015-09-18 09:26:37

merlinhawk: Díky zkontroluji to . Ještě mě napadlo kontroloval jsem měrku oleje a řekl bych, že tam je docela dost oleje navíc a vlastně i od té doby mi to při tom studeném startu tak začoudí jestli to množství oleje neudělalo ten problém????

2015-09-22 11:37:31

harolld: určite. vysokú hladinu oleja rozšpliechajú kľuky a vznikne nezachytiteľná olejová hmla. Tá sa nasaje a spáli. Olejové spaliny však robia modravý dym. Biely robí voda.

2015-09-22 14:29:42

meidny: Tak u mě to prý byla špatná 1 cívka. Tak se budu modlit aby to byla pravda. Zítra si jdu auto vyzvednout. Snad se závada znovu neprojeví. Oprava stála 4000 Kč. Z toho 150 Kč za práci.

2015-09-24 18:25:03

merlinhawk: no tohle je spíše bílí kouř a smrdí to po oleji tak jsem právě tu vodu vyloučil ale je divný že je to jen při prvním startu když je auto studený a pak nic ani žádná změna v jízdě nic úplně normální??? Tak tomu nerozumím

2015-09-25 11:55:08

harolld: dym po štarte (a neskoršie štarty nič) robievajú špatné sedlá (resp. semmeringy). Keď motor stojí viac hodín, cez tesnenia ventilov natečie olej na ventily a pri štarte sa tento nasaje a spáli - preto ten dym. Má však modravú farbu. Možno nemáš problém (iba/práve) s olejom, ale možno ti podobným spôsobom niekde naberá vodu, keď ti robí biely dym. Keby si mal zlé tesnenie pod hlavou, biely dym by si mal stále a aj iné známky by si zistil (olej v nádržke chl. kvapaliny apod). Viac ma teraz nenapadá. Niekoho áno?

Nemáš nejaký problém so vzduchovým filtrom alebo sacím kanálom? Nezhromažďuje sa ti voda tam (napr. zrážková, cez nejakú dieru...)?

2016-03-30 19:30:10

merlinhawk: Zdravím Díky za radu ale nyní jsem nechal udělat kompletní repas hlavy co se tyče přebroušení, ventily, gufera, veškerá těsnění, šrouby atd... tak natěšenej , že to nastartuju a ejhle ??? zase bílý dym , který smrdí tak trochu po oleji a opětovně jen studené starty tak už opravdu nevím . Voda se nestrácí filtr je OK, všechny kapaliny v normě.

2016-04-05 20:27:26

Měl sem to samé a pomohlo překroužkovat.Možná máš připečené stírací kroužky .

2016-04-06 09:18:27

punknenimrkev: to by veru mohlo byť tak ako píšeš aj v harolldovom prípade. To, že komplet repas hlavy nič nezmenil, tomu nahráva. Ja som už nemal ďalší nápad čo je vo veci... ale ako nad tým rozmýšľam, tak tie krúžky nemá v takom zlom stave, keď sa po zahriatí motora uvoľnia a potom už fungujú dobre. Možno by ich stačilo len dobre vypucovat od "lepidla". To sa uvidí, keď sa to otvorí.

2016-04-06 09:48:30

To že měl hodně oleje tomu nasvědčuje a když už budou písty venku tak kroužky nejsou taková investice.

2016-04-06 13:05:32

punknenimrkev: hmm, no hladina oleja samaodseba zničohonič nestúpne. Keď je vysoká, buď to prelial pri výmene/doliatí, alebo mu do oleja unikla voda/nafta. Lenže, žeby olej prelial - to sa nepochválil, voda sa mu nestratila a pri nafte v oleji by skôr zadrel motor ako zapiekol krúžky.

Keď vyrieši krúžky, bude mať takpovediac zgenerálkovaný motor. To neni na škodu, hlavne keď pojde na EK.

2016-04-06 20:02:18

Pokud je hlava ok tak ani jinde problém být nemůže alespoň mě nic nenapadá.Teplem se se zahřejou a trochu roztáhnou navíc je lepší spalování a nesetřený olej shoří.


Odpovědět