Fórum - Téma


Premacy CP - Únik nafty z čerpadla


Fórum Premacy I CP Premacy CP - Únik nafty z čerpadla

Informace o modelu: Mazda Premacy I CP


1 ......... 2  3  4  5  6

2016-08-12 20:22:10

Předtím se tu psalo,že je to ventil předvstřiku teť,že je to čidlo(ventil) tlaku.

Bavíme se všichni o čidlu ,které je na spodku vstřik.čerpadla?

2016-08-12 20:53:51

Já doufám, že se diskutuje o věci na obrázku

2016-08-13 17:32:24

Jo to by mělo být ono. Já ho venku neměl a ani ho pořádně nevidím protože je na spodku čerpadla.Ale ostatním pěti se nepodobá.

Mužeš mě říct jestli ti něco cvaká u vstřik.čerpadla při zapnutém klíčku(rosvícené kontrolky).

2016-08-13 17:37:42

pegyzd: bohužel jsem mimo a k autu se dostanu až za týden. Každopádně při připojení 12V na konektor to nic nedělá, ale odběr to má.

2016-08-13 18:59:12

Projistotu se zeptam měl jsi na druhým kontaktu popř.těle senzoru kostru.

2016-08-13 19:06:31

pegyzd: připojoval jsem na ten vyfocený ventil přímo +/- z baterky

2016-08-13 19:49:25

Ještě je otázka jestli není ukostřený přes těleso jde do něj napětí a přes druhý kontakt odchází napětí zpět třeba do ŘJ po natlakování čerpadla.

Je to čidlo pevný nebo ho jde zatlačit nebo něco.

Pokud by šlo zatlačit dá se změřit na kontaktech třeba rozdílný odpor.

2016-08-13 21:17:48

pegyzd: zvenku nic pohyblivého není.

2016-08-13 22:58:22

pegyzd: v manuále čo sa tu http://www.mazdaclub.cz/manual_download.php?id=188 dá stiahnuť píšu, že odpor medzi vývodmi má byť 12 Ohm plusmínus 2 Ohm. Odpor medzi vývodom a telom ventilu viac ako 10 MOhm.

2016-08-14 17:09:15

Jo díky zkusím to proměřit a kouknu na manual.

Ještě jedna věc.Při studeném motoru startuje dobře,ale u teplého to trvá dýl. Kterým směrem se mám vydat.Auto mám od podzimu a přes zimu to nebyl problém jelikož motor rychle vychlad.Teť v létě je to horší.Kolikrát slibuje ale nechytne a pak stačí přerušit startování a začít znovu a většinou chytne hned.

2016-08-15 11:44:08

pegyzd: Aj toto sa tu už riešilo. Chce to vyčistiť čerpadlo, ak si dobre pamätám, tak konkrétne "spill valve". http://www.mazdaclub.cz/f...-teply-start-80748?kols=5

Najlepšie si to prečítať celé.

2016-08-29 21:17:48

Nové zjištění. Kontrolka červené autíčko a uvnitř černý(nenasvícený) klíček. Dle manualu slouží k jakesimu dvojitému zamykání(auto nejde otevřít ani zevnitř) a nebo patří k imobilizeru.

Kontrolka by se měla rozsvítit s ostatními kontrolkami a zhasnout po nastartování-mužete mě to někdo potvrdit.

Mě se rozsvítí,ale teprve když auto chytne a zhasne což je v pořádku,ale startování trvá různě dlouho.

Dále mě při zamykání neblikají směrovky.

Dle chlapíka který dělá mazdy se v tom bud někdo povrtal a nebo což je horší je někde porušený nebo upadlý kabel což odpovídá problémům se startováním.

2016-08-30 09:47:21

pegyzd: dvojité uzamykanie je priplácaná výbava (nemá to každý kus). Červená kontrolka zhasne potom, čo imobilizér overí autokľúč; v prípade že by bol bez čipu alebo nenakódovaným čipom, immo motor zhasne. Pri zamykaní/odomykaní u originál DO smerovky neblikajú. Len dorábané DO.

Ako si pochodil s čerpadlom? Vyčistil si?

2016-08-30 19:08:58

Teť jsem neměl čas jen jsem koupil novou baterku a silnější takže to zatím chytlo ikdyž to občas trvá dýl.

Čerpadlo jsem nečistil-prý stačí sundat horní dekl s čidlama a podívat se jestli tam neplavou piliny-pokud ne tak je čerpadlo-Ok.Na to se chystám.

Spíš se upínám na tu elektriku. Ohledně tý kontrolky vím jen to co je v manualu.

S toho co píšeš se teda rozsvítí s ostatníma kontrolkama? Pak by to moch být můj probéem protože mě se hned nerozsvítí ale až po různě dlouhý době a v tom momentu auto chytne.

Co s tím.jsou slabý klíčky vuči imobilizeru a trvá to spárování dlouho nebo je problem v imobilizeru.

Dá se imobilizer vypnout?

Asi budu muset do mazdy co?

2016-08-31 14:09:13

pegyzd: neviem prečo, ale podozrievam čip v tvojom kľúči. Neviem či je to vôbec možné, aby bol čip poruchový. Ešte by to mohla byť snímacia cievka pri spínačke! To je ten čierny prstenec okolo zámku. Možno má ona zlý kontakt...

2016-08-31 16:04:11

Vzhledem k tomu že to dělají oba klíče tak asi spíš bude něco s tím prstencem na spínačce.

Teť ještě jestli to není v nějakém drátu nebo kontaktu od spínačky do ŘJ.Protože zaplej klíček mužu mít jak dlouho chci a kontrolka se nerozsvítí ale teprve až když se začne startovat a auto sebou třepe nebo jak to nazvat tak se po určité chvíli kontrolka rozsvítí a auto chytne.

kde je ŘJ.

2016-09-02 09:45:13

pegyzd: overil som si, že tá červená kontrolka sa rozsvieti až potom, čo motor naštartuje. Jej svietenie signalizuje, že prebieha overenie kľúča. Keď zhasne kontrolka, tak je kľúč v poriadku. Keď zhasne motor, tak kľúč nie je OK. Ty buš mať asi závadu niekde inde, keď ti iba dlho štartuje, lebo nepíšeš, že by to po naštartovaní zhaslo. Nemáš zavzdušnený prívod nafty, resp. nepadá ti nafta???

2016-09-02 22:08:54

Já byl přesvědčenej že nejdřív zafunguje imobilizer a potom auto nastartuje. Alspoň tak mi to fungovalo u jiný značky.Prostě podmínka startu.

Zavzdušněný to asi nebude. jednou se stalo že byl prázdnej pal.filtr ale zkoušel jsem i pumpovat pumpičkou před startem a bez nějakého učinku.

2016-09-03 19:49:57

pegyzd: hm, keď u toho človek nestojí, môže len hádať, kde skapal pes. Však sa ozvem, ked ma niečo napadne. zatial

2016-09-07 18:26:44

Kde bych našel čidlo teploty paliva.

Tato závada byla v paměti kromě jiných které jsem vyřadil vzhledem k činnostem na autě.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6