Fórum - Téma


Premacy CP - Únik nafty z čerpadla


Fórum Premacy I CP Premacy CP - Únik nafty z čerpadla

Informace o modelu: Mazda Premacy I CP


1 ......... 2  3  4  5  6

2013-12-09 12:25:56

Vorel a MAX6 hlavně Vám dvěma moc děkuji, ventil je v autě, tak snad bude pokoj na nějakou dobu. Samo že děkuji Merlinovi, který mě na toto vlákno navedl. a všem ostatním přispívajícím. Doufám, že svými postřehy jsem pomohl i ostatním.

Jinak výměna 3hodiny, nešlo oddělat to železo, které brání vysunutí ventilu, jinak vše ok, pro zajímavost po odmontování ventilu vyteklo prý tak deci nafty, to aby věděli ti, co to budou řešit doma. Cenu výměny po mě nechtějte, bylo to v režii autobazaru, jelikož tuto závadu jsem s nimi řešil už od koupě auta a oni se k nápravě zavázali. Ale V mém nejbližším okolí berou servisy cca 400/hod.

2013-12-09 21:59:38

radomiláček: tak hlavně, že se zadařilo ať to jezdí...

2015-09-17 23:20:33

Zdárek všicci, tak si to tu pročítám a říkám si, jak já budu tu svoji mazdu 626 74 kw diesel řešit. Dnes jsem jel do práce a málem jsem nedojel. Auto začalo škubat a chvilkama ztrácel výkon, ve výfuku rány jak z kanonu, motor pak nešel vytočit nad 3000 ot. za min. ani by to nedělalo tyhle problémy a samozřejmě motor po cca 10-15 km chcípá. Jde pak nastartovat, ale vše se opakuji. Jelikož jsem měl stejnou mazdu i předtím, tak jsem prohazoval i ventili, ale problém pořád přetrváva, sice ze začátku to bylo lepší, ale ted opět to samé. Vzhledem k tomu, že jsem měl s první mazdou obdobné problémy domnívám se, že možná i ty čidla budou v háji. Myslím si, že je to čerpadlem. Chci se optat co vám dělali ty vadné čidla a jak se auto chovalo po výměně. Já už nevím co s tou mojí károu vymyslím. Rado mi doporučil vyblikat závady, tak na to se v nejbližší době vrhnu, diody už mám nakoupený, ale stejně mám pocit, že to nezjistím bez toho, že dám někde prověřit celé čerpadlo a to bude asi ranec Tak už pomalu přemýšlím, že ji prodám v tom stavu v jakém je.

2015-09-18 06:15:31

thomas: Ahoj, píšu jen za sebe. Já neměl problém s funkcí motoru jako takového, pouze mi kapala nafta z toho ventilu, takže nemohu bohužel sloužit :(

2015-09-18 08:41:13

thomas: ehm, nejak nerozumím tomu "prohazovat ventily". podla popisu závady a prejavu si myslím, že to budú čidla. Vyblikaj závady a uvidíš.

2015-09-18 09:47:09

vorel: u mne to bylo stejné pouze kapala nafta.

2015-09-18 21:35:31

Zdravím, tak ja už nevím co si o te mojí káře mám myslet, když jsem jel z prace domu, tak bylo vše ok. Na radu Rada jsem chtel odpojit cidlo tepoty chlazeni a zkusit jestli se neco zmeni. Nepovedlo se mi to, jen jsem se tam postoura a kupodivu auto jelo bez problemu a ani jednou za 150km nezdechlo. Tak uvidime:-#

2016-08-10 20:50:27

Chtěl bych se zeptat k čemu slouží elektroventil o kterém tu píšete co je ze spoda na čerpadle a od čeho dostává el.impuls. Začal mi cvakat- při sepnutém klíčku(při rozsvícených kontrolkách) dostává napětí cca.na 2s a další 2s bez napětí.Auto jde nastartovat i když je odpojený a po nastartování na něj jde stálé napětí. Po připojení na čerpadlo motor na okamžik změnil chod(zaklepal) a dále běžel normálně jako předtím.Mám Premacy 2.0 DiTD 2000r.

2016-08-10 20:54:37

Bylo mi řečeno, že je to ventil předvstřiku...

2016-08-10 21:01:01

K čemu slouží a jak.

Předvstřik je přeci nastavenej na pevno natočením vstřik.čerpadla nebo ne.

2016-08-10 21:05:41

pegyzd: víc fakt nevím a ani jsem se nepídil po podrobnostech. Zkrátka kapala z toho nafta a když se to odpojilo, tak motor šel nepravidelně. Nezbylo než sehnat nový, neboť je to neopravitelné.

 Magnetto  
2016-08-10 21:15:30

Pánové, nebavíte se náhodou o ventilu odlučovače vody z palivového filtru??

Nejsem si jist prvotním příspěvkem a tak se raději zeptám.

EDIT: Aha, už se dívám na úplně první příspěvek s fotkou. Je to TCV nebo-li čidlo které zjišťuje tlak nafty. Jelikož je to na gumovém uložení které časem zteří, prolíná nafta kolem něj. Již jsem to pro někoho sháněl (nevzpomenu si zrovna ale bylo to na PREMACY) a stál kolem nějakých 19 00 Kč bez dokladu. No, zkuste.

2016-08-10 21:21:22

Tlumočím pouze to, co mi bylo řečeno. Nafta skrz ventil prochází a ve velkém tlaku, tudíž nelze nic těsnit či lepit...

edit: mě nafta tekla skrz el. konektor

 Magnetto  
2016-08-10 21:24:47

vorel: Ano, spousta těchto dílů je pod tlakem a hlavně toto kontroluje tlak nafty. No, myslím že budou stačit gumové těsnění které se dají sehnat i v železářství.

Funguje to podobně jako čidlo tlaku oleje ale to je kovové našroubované v bloku motoru.. Toto je fakt prkotina na kterou se musí sehnat těsnění nebo celý nový kus.

To těsnění které tam patří máme (velikostně) máme pod sklem na stolku aby neklouzalo..

2016-08-10 21:36:08

Řešíme ventil co je na spodku vstřik.čerpadla.

Problém s průsakem nafty nemám.

Ale jak jsem psal začal cvakat což dříve nedělal.Tak se pídím po tom jak má správně fungovat a čím je ovládán.Občas jsem měl problém se startováním převážně za tepla to bylo,ale částěčně vyřešeno po tom co jsem zjistil upadlý šponovák na altíku(a povolené řemeny)takže baterka ztrácela kapacitu i napětí.A jak jsem se několikrát přesvědčil tak tenhle motor nechytne pokud startér pořádně nezatočí-což je asi u každá nafty.Pak začalo cvakání.

2016-08-10 21:46:39

Tak je to ventil nebo čidlo.

Nebo ventil co funguje jako čidlo po tom co se natlakuje čerpadlo.

V každém případě jak má fungovat po elektrické stránce.

 Magnetto  
2016-08-10 21:51:12

pegyzd: Je to čidlo které dává řídící jednotce signál o tom, jaký je tlak nafty v čerpadle. Jelikož to funguje téměř stejně jako váha vzduch (akorát tam není žádný tlak), tak se díl opotřebuje - spíš jeho těsnění. Dá se to považovat i za ventil ale nevěřím tomu, že by to něco otevíralo nebo zavíralo. Navíc to nemá nic mechanického ale jen ocas jako lambda sonda.

2016-08-11 10:25:14

magnetto: podľa názvu je to "ventil", ale podľa všetkého neovláda tlak, ale je ovládané tlakom, je to teda vlastne senzor. Vzhľadom na to, že motor vie ísť s odpojeným TCV, to tak bude. Tipujem, že po odpojení bude blikať kontrolka žhavenia.

 Magnetto  
2016-08-11 11:43:41

merlinhawk: No, jak jsem psal - nic to neovládá

2016-08-12 20:18:29

magnetto: Dobře nic ovládat nemusí.Ale dává ŘJ signal,že je dostatečnej tlak nafty v čerpadle-vše v pořádku-v opačném případě by ŘJ po vyhodnocení nenechala motor zřejmě běžet(ale vzhledem k tomu,že motor běží i při odstaveném čidle tak nechápu jeho význam).Pak teda tam musí být mech.část a být tlak a ne jak píšeš v předchozím příspěvku.

Vzhledem k tomu,že cvaká když dostane 12V tak se přikláním k tomu,že je to elektroventil který je přetlačen tlakem nafty a ŘJ si to vyhodnotí.

Můžete mě někdo teda říct alspoň jestli vám taky cvaká při sepnutém klíčku? Nebo něco cvaká u vstřik.čerpadla. dík


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6