Fórum - Téma


Premacy CP - Nestartuje, bliká žhavení


Fórum Premacy I CP Premacy CP - Nestartuje, bliká žhavení

Informace o modelu: Mazda Premacy I CP


1  2  3

2008-12-29 16:29:00

Ahoj mazďacy,mám problem s nastartováním.Začalo vše blíkaním kontrolky žhavení.Tak jsem vyměmíl žhavičky a po odpojení baterky blíká pořad. Pak jednoho chladného dne auto nastartovalo a po dvou vteřinach chcíplo natvrdo. Po opakovaném nastartování to samé.Druhý den Nastartovalo a měsíc níc. Předevčirem jsem take startovál tak na 5krat a pokaždé naskoči a chcípne až už nenaskočilo vůbec. Palivovej filtr jsem dnes vyměníl a auto aní ne slibí. Po patraní jsem přišel na to že čerpadlo je plné nafty, ventyl otevirá a zavira jak má ale do trisek nafta nedostane.Čim to je... Jo ,je to 2.0 TD 66KW,rv2000, najeto 160000. A ještě-nemá někdo schemá čerpadla a co jsou to za konektory nebo čidla nahoře na čerpadle??? Děkují všem.

2008-12-29 22:14:17

mam len schemu zapojenia pc.ked ti to pomoze

2008-12-29 22:18:30

Dík ,tak to pošli mi na e-mail: DimaLazarenko@seznam.cz

2008-12-29 22:41:12

ok naskenujem to a odoslem

2009-01-01 12:52:06

Tak pořad níc... Auto jsem včera dal do vytapěné garaže a dnes pro něj jedu ,tak uvidím...

2009-01-01 13:27:06

Ahoj.

Namohl bys to poslat i mě?Pokud ano tak dík email jk.kpy@seznam.cz

2009-01-01 16:10:53

OK. Jinák , dnes jsem byl pro auto a po dvou dnech v teplé garaží naskočilo ihned po otočení kličku...........ale,...po dvou minutach už zas nestartovalo. Nafta do vstřiků jde ale nežhavi to. Pokud přivedu proud od baterky na lištu a chvíli podržím tak auto naskoči. Tak otazka zní...nevite někdo kde se nachazí rele žhavení a čidlo teploty pro ŘJ? Děkuji. 5 ledna auto jde na PC a ihned budu informovát.

2009-01-04 17:58:25

Já mám trošku jiný problém,dnes jsem měnil baterku a mezi vzduchovým filtrem a baterkou vedou směrem k motoru 3 káblíky:2 červené, ty jdou k baterce a žlutý , ten je volný konektor. Tak nevím jestli jsem ho někde odpojil nebo je navíc. Nikde v okolí jsem nenašel nic kam bych ho zapojil ,auto jede normálně ,nic nebliká..Premacy 1,8 benzín,není nás tu moc ale zkuste se prosím někdo podívat.Díky moc.

2009-01-04 18:03:20

Zítra auto dostanu zpět a kouknu na to.

2009-01-05 12:22:47

pokus: pozri farby káblov od lišty a prezri všetky relé- hlavne pod kapotou. Nájdeš rovnaké farby pri relé a môžeš kontolovať. Ja som tak postupoval pri oprave sahary a našiel som relátka spadnuté, lebo ich niekto urval pri výmene baterky.

2009-01-06 00:18:47

Dimon..nevím, jak je to u premacy, ale 626 comprex má relé v motorovém prostoru. Nejspíš to bude stejné. A zkusil jsi vyndat žhavičky a zkusit každou zvlášť? Jakmile ti nejdou třeba dvě naplno, už auto moc nechytá... a ještě k těm konektorům, pokud jsi to dosud nezjistil.. jeden z nich by měl být stop ventil-pokud ti nešla nafta do vsřiků, nejspíš byl seklej---najdeš ho někde v blízkosti přívodu do čerpadla...

2009-01-06 17:17:53

Tak auto zatím nemám(dnes jsem ho měl vyzvednout,ale nestíham), ale.... Ne žhavilo protože byla v pr..lí pojístka ale i po tom chyta prej ale musí se díl točit než obvýkle.Žhavičky jsem tam dál před dvěma týdny funglovky-CHAMPION. Nafta do vstříků nešla asy protože byla letní a mrázik je kousnul. Zatím víc nevim... Až dostanu auto tak dam vědět jak to chodí nebo nechodí. Jo...dávate něco do náfty aby nemrzla...jaké jsou zkušeností? Děkuji všem!

2009-01-08 21:59:00

Tak auto už jede a dobře. Celý problém byl v tom že 1).Odešlo žhavicí rele.2).Jsem kok.t při vymeně palivového filtru neutáhl odvzdušňovací šroub na pumpičce filtru. Náfta dostala velkou porci aditivů a Premacka šlape jako hodínky.

2009-01-08 22:08:38

Ten pocit poznám, šťastím bez seba, ale najradšej by som sa odstrelil za tie voloviny, čo som narobil

2009-02-19 16:32:26

Tak už je to tu zás. Dlouho jsem nepsal -snažíl jsem se patrat na vlastní pěst. Ale zatím níc....

Pří teplotach pod nulou auto chytá až po 10-15 pokusech. Někdy to chytné a běží delší dobu a pak kratší ,ale normalně se rozběhné tak na 15 pokus. Ale když už rozběhne tak jede dobře(řekl bych - normal). Během dne najedu dost - a po stání do 3 hodín auto ještě chytá a jede OK. Ale po delší odstavce( přes noc) opakuje se dlouhodobé startování. Každé ráno-je boj o nastartování. Ale jak říkám -jenom při teplotach pod nulou. Za plusových teplot není žadný problem. Žavení-OK, Palivový filtr -nový, Tankují výhradně Alpin od OMV.Žeby v nádrži byl kanistr vody? Pořad nevím -kde je čidlo teploty pro ŘJ.Poradí někdo? Jake koliv napady jsou vítané.

Dík.

P.S.: motor RF2A-2.0 TD-66KW,rv.2000.

2009-03-03 19:36:55

Snád je po problemu. Byl jsem na diagnostice a.......níc. Podle diagnostiky v Mazdě-ČB-žadná chyba která má vliv na startování nebyla nalezená.....ale na serveru Mazda-klub.ru(russký klub Mazda) jsem našel stejný problem a řešení bylo v rele které napají vstřikování. Prostě občas seplo a občas ne.3el jsem po něm a hele-ono to skutečně blbne. Zatím jsem ho nevyměníl-pouze vyčistíl kontakty a přiohnul plíšek dosedacího kontaktu aby po sepnutí byl taky trochu našponovaný. Zatím bez problemů. Ono totíž ŘJ nezaznamená sepnutí a rozepnutí toho rele jako chybu ale jako zapnutí a vypnutí kličku zapalování-takže žadná chyba-toto se hledá velice těžko.

2009-06-28 23:05:57

sháním převodovku na Premacy 1,8i 16V,r.v. 1999,84kw,........projel jsem net a moc vrakovišť jsem nenašel,nejlépe by bylo něco na Moravě,u Olomouce jsou dvě-tam jsem byl-bez výsledku....dovolená se blíží a auto na špalkách......poradí mi někdo prosím? tomaskoukola@seznam.cz

2009-10-30 11:52:31

Ahoj, já mám teď podobný problém s Premackou 2,0 DiTD 74Kw...začalo to někdy v létě, kdy mi to chcíplo za jízdy a rozblikala se kontrolka žhavení. Normálně jsem potom nastaroval a jelo to normálně dál.

Udělalo to ještě párkrát , ale někdy jen zacukání a pak dlouho nic...

Teď se ochladilo a je problém znatelnější. Ráno z garáže bez problému, pohoda . Ale odpoledne až je to studené, nastartuju a už se mi stalo že třikrát mi to chcíplo na stejném místě po ujetí asi půl kilometru- nastartoval jsem a jelo to dál... Dnes mám problém s nastartováním stálo to přes noc venku...tak nevím.

Co kdo na to?

2009-10-31 14:59:57

Mužu jen poradít zkontrolovat to relatko v pojistkovce(ta co je v motoru).Rele má zelenou barvu a je to první zezhora. Otevřít rele a počistít kontakty a přívohnout je lehce. Jinak u nafty taky se muže kravit ventyl který otevírá naftu do čerpadla. Umístený na boku čerpadla a vede do něj jeden drat. Je elektromagnetickýa muže drhnout.

2009-11-03 10:22:53

Dimon: Mockrát děkuji za rychlou reakci- mrknu prověřím ....je to záhada , když vyjedu z domu z garáže,není problém, můžu najet 500km a 10x startovat a ok. Jak to stojí celý den venku je problem s nastarováním( z výfuku nic...)


Odpovědět

1  2  3