Fórum - Téma


Premacy CP - Koupě


Fórum Premacy I CP Premacy CP - Koupě

Informace o modelu: Mazda Premacy I CP


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 16

2013-08-20 00:06:50

radomiláček: jj,je to mazel - teda alespoň podle fotek. Jen aby to tak bylo i v reálu...

2013-08-20 00:08:34

davep: jj, rád bych jí aspoň viděl, ať vím, o čem už třičtvrtě roku sním

a to za tu dobu šla o 20.000Kč dolů

2013-08-20 00:20:58

radomiláček: Tak asi se tam vydám - taky se mi líbí. Zítra borcovi brknu a ještě se trochu poptám...

2013-08-20 00:32:52

davep: tak hlavně udělej spoustu fotek, ať můžeme srovnat, co jsi nafotil a co nafotil prodejce. tak jak to je pár stránek předem.

ale dle toho, co jsi mi psal interkou a že se neprodala téměř rok, bych řekl, že tam bude big problem.

2013-08-20 00:38:33

radomiláček: jj Zítra ho zkusím zmáčkout a dostat z něho v čem u tohoto auta zakopanej pes. Nechce se mi jet jen tak 300 km tam a nazpět Ale tato Premacy se mi prostě líbí..tak uvidím.

Něco do zálohy najdu a asi už pomalu vím i co kdyby to nevyšlo..no snad ta koupě Premacy dopadne na pohodu.

2013-08-20 00:43:37

davep: pořádně ho zmáčkni, vždyť ten bazar nemá ani vlastní stránky, na to kolik aut mají v nabídce, už to je podezřelé.

2013-08-20 00:51:16

radomiláček: No něco tam smrdí a ne zrovna málo. Ale co to je,to budu muset zjistit asi osobně. Ještě uvidím co se dál od něho dozvím.

Ale že by takovýho krasavce nikdo skoro rok nekoupil? Ani tady z klubu..? To se mi prostě nezdá

2013-08-20 20:31:05

A co říkáte na motor 2.0 16V 96 kW? Je jich málo,ale nemusí být úplně marnej... nebo radši 1.8 16V 74 kW...

MAX6  
J.
2013-08-20 21:21:34

davep: Absolutně identikej motor jako 1.8 jen silnější. Trocha víc poruchovější. Trocha víc nenažranější. Trocha víc zábavnější (i když nevim jestli je Premacy pro blbnutí). Motorový díly co jsou rozdílný oproti 1.8 se na něj sháněj o něco líp (používal se častěji a dýl).

2013-08-20 21:31:19

max6: takže spíš ne jak jo? Předpokládám,že má taky podložky (a nemá hydroštely). V čem je víc poruchovější? Pořád hledám co koupit a když jsem dnes protáhl pár aut Cebií,tak jsem se nestačil divit.. Tak si říkám,jestli není lepší koupit už něco slušnějšího s lepšíma km.

MAX6  
J.
2013-08-20 21:37:25

davep: Tak to záleží na tobě. Pokud chceš spíš dobrou spotřebu tak bych volil tu 1.8. U tý 2.0 sespíš časteji připečou pístní kroužky a začne to bačtit olej,ale když budeš pravidelně měnit olej a dávat kvalitní olej s viskozitou podle toho jak jezdíš,tak se to dá razantně oddálit. Ale viděl jsem už tyhle motory,kde majitel měnil olej po 20000km (tak jak píše mazda), jezdil s tim ostřeji a přitom měl viskozitu xW-30 (tak jak píše Mazda) a ve 130000km mu to žralo litr oleje na 400km. Sice pak stačí překroužkovat a je to OK. Na druhou stranu,tahle 2.0 nemá vůbe žádnej problém najet hodně přes 300000km. Jsou lidi co na něm maj i půl mega.

Jelikož je totožnej jako 1.8,tak má taky podložky,ale to neni problém.

2013-08-20 21:46:40

max6: Tak ať 1.8 nebo 2.0 půjde do plynu. Takže spotřeba mě až tak netrápí. Šlo mi spíš o to,aby se třeba víc nesral. Chtěl jsem 1.8,ale ten co se mi líbil jsem po protáhnutí Cebií a pár dalších drobnostech zavrhl. A právě jsem si všiml toho 2.0i

MAX6  
J.
2013-08-20 21:51:11

davep: Půjči si je a projeď se vnich. Hlavně to vem někde kde pojedeš na 110km/h. Tam teprve poznáš ten největší rozdíl. Do těch 110 to jede v podstatě stejně. Tyhle F-kový motory se serou spíš podle toho jak je člověk udžuje. Je pravda,že ta 1.8 je trocha míň háklivá a lecos na údržbě odpustí.

Jinak ta 2.0 se musí trocha víc točit aby fungovala tak jak má. Takže jestli máš v plánu kvůli spotřebě jezdit okolo 2000ot,tak si spíš kup tu 2.0 naftu. Tohle by tu 2.0 benzín zabilo.

2013-08-20 21:59:36

max6: Trochu víc točit je co? Kvůli spotřebě tam dám lpg,pak už je to celkem jedno jestli bude spotřeba o půl litru větší bo menší. Předtím jsem měl Legacy 2.5 a to jezdilo za 12-13l plynu. Takže pokud chce trochu točit,neměl bych s tím problém.

Naftu určitě nechci..

MAX6  
J.
2013-08-20 22:02:16

davep: Pro tuhle 96kW/100kW je ideál něco mezi 2500-3000 při dlouhodobý konstantní jízdě. Dokonce jí nevadí ani dlouhodobá konstatní jízda při 4000ot. Kdyby to byla ta stará 85kW tak tý bylo všecko jedno,ale týhle novější už to tak jedno neni.

2013-08-20 22:12:38

max6: Tak to je v poho. Když jsem měl Legacy,tomu se vyloženě nelíbily otáčka kolem 2000. To začal škubat a říkat si přeřazení. Takže ten 2.0 bude asi v tomto směru hodně podobnej

MAX6  
J.
2013-08-20 22:44:43

Kdybych si měl vybírat já,tak bych šel do tohodle: http://suchen.mobile.de/a...1&negativeFeatures=EXPORT

jen bych hnedka udělal v zadu lemy dokud to vypadá jen takhle a vyměnil bych ten volant za Nardi.

nebo tahle: http://suchen.mobile.de/a...1&negativeFeatures=EXPORT

2013-08-20 22:59:18

max6: hezký mašinky..o tom žádná..ale bohužel nemám nikoho kdo by mi to dovezl a navím ani moc času. V pondělí si přijede borec pro moje auto a já musím fungovat.

Původně se mi fakt líbila tato:

http://www.sauto.cz/osobn...macy/13475702?goFrom=list

A teď jsem tak nějak vybírám mezi těmahle:

http://auto.bazos.cz/inze...6278513/Mazda-Premacy.php

http://www.sauto.cz/osobn...macy/12958344?goFrom=list

A teď ten 2.0 - ale je dražší

http://www.sauto.cz/osobn...macy/13053482?goFrom=list

MAX6  
J.
2013-08-20 23:06:28

davep: No já bych teda spíš bral verze po faceliftu (od 2001) už jen kvůli výbavě atd... Ta 2.0 vypadá hezky,ale ty kilometry za 11 let najet jen nějakejch 84000km ? Pro tyhle auta bych spíš bral minimum 140000km když to bude vlastin člověk v prostředním nebo mladšim věku.

2013-08-20 23:07:23

max6: to už přeháníš, ne???? vůbec tu takové auta nedávej jsem si poslintal klábosnici


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 16