Fórum - Téma


Přední mlhovky M6


Fórum 6 GG / GY Přední mlhovky M6

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9

2012-11-04 21:12:06

Congratulation, potom napis popis montaze

2012-11-06 13:52:36

Dnes jsem namontoval páčku pod volant s 3 polohovým kroužkem na mlhovky a naštěstí opravdu v mazdě chybělo pouze to a moduly mlhovek ve světlech. Veškerá kabeláž ke světlům, Relé i kontrolky jsou plně funkční teď už jen počkat na balík z Německa se samotnejma mlhovkama

2012-11-09 12:43:16

Tak sem myslel , že montáž bude probíhat jednodušejc.

Nejdřív sem zkusil vyndat nádobku ostřikovačů (což bylo v pohodě 2 šrouby) u Airboxu to bude asi trošku složitější.

Pak sem vyšrouboval ty 2 šrouby co držej onu záslepku ("falešnou čočku") a s tím, že už ji nic nedrží sem se začal pokoušet o její vyndání.

Opravdu ale jenom pokoušet,protože ani za prase prostě nejde ven. Volně se pohybuje(není pnikde jinde přišroubovaná) lze s ní otáčet, ale jak se pokusim za ní zatáhnout ven, tak se o něco šprajcne a konečná. (už se mi povedlo utrhnout i ty boční packy za které by se měla vytáhnout-je z dost křehkýho plastu) Moc nechápu o co se tam šprajcuje.

A když sem se pak rozhod pro druhou variantu, že teda sundám nárazník tak sem narazil na další problém - šroub kterej ho drží zespodu přišroubovaný k rámu nejde povolit - respektive sem ho povolil tak, že se z druhé strany začala protáčet matka ke které absolutně netuším jak se mám dostat. Takže tak skončil první pokus a zejtra to zkusim nějak vyřešit u kámoše na dílně (na parkovišti před panelákem toho víc nevymyslim)

Foto ukazuje jak vypadá ona záslepka hrající si na ježka v kleci před odšroubováním šroubků a pak po odšroubování šroubků (a ulomení jedné packy na jejím boku)

2012-11-09 14:33:28

stejný problém doprovázel moji přestavbu. Už si moc nepamatuju, jak jsem na ni vyzrál, ale žádná citovka to moc nebyla. Myslím, že jsem ji nějak vypáčil šroubovákem. Nevím, jestli je na to nějaký grif, ale už jsem na nic neměl ani náladu ani trpělivost. Myslím, že jsem tam strčil šroubovák a páčil různě ze stran až jsem jí sem a tam vycukal. A před metodou šroubovák jsem ty packy záslepky taky urval Nárazník bych kvůli tomu nesundával. demontáží světel si myslím, že si moc nepomůžeš a je to hromada práce navrch. Tak hodně štěstí a citu, ať se šroubovákem nenaděláš paseku.

2012-11-09 17:36:59

Kluci, vy se toho moc bojite :-D Zaslepka nejde vyndat proto, ze je jeste zdrzena aretacnima vystupkama. Viz foto... Takze ty se musi nejakym zpusobem zlomit a pak uz jen vymanevrovat pres osazeni, ktery ta krytka ma v zeleznym ramu.

2012-11-09 17:46:38

No já za ní zkoušel rvát docela silou, ale prostě se vždycky po centimetru co s ní hnu ven šprajcne v tom kovovym seřizovacim rámečku a pak už nejde nikam jenom zpátky.

2012-11-09 19:52:03

Myslim, že jsem to měl stejně a právě v tom momentě "šprajcnutí", jestli si dobře vzpomínám přišel ke slovu ten šroubovák. nebál jsem se, že bych poškodil záslepku, ale spíš aby mě šroubovák neprošel skrz parabolu až do krytu

2012-11-09 19:59:52

No zkusim to zejtra někaj vypáčit. pak budu muset zpátky seštelovat sklon, protože sem zkoušel jestli se to náhodou neuvolní v krajní poloze.

A ještě jedna věc u levýho světla, když chci vyndat air box, abych se tam dostal šroubovákem, tak to drží jenom na tom jednom šroubu co je dole mezi světlem a airboxem (myslím že to je nějaká 13tka) nebo ještě někde jinde? (nepočítám odpojení konektorů váhy atd. a hadic)

Když sem se pokoušel odmontovat nárazník, tak jsem viděl zespoda ještě šrouby držící úplně spodní díl, ale podle obrázku ve workshop mauálu by měl jít vršek samostatně. (bohužel jak přesně je to sešroubovaný z toho mauálu moc poznat nejde)

2012-11-09 20:48:59

Demontáž nárazníku i airboxu bych ti mohl detailně popsat, ale nevím, jestli tě zbytečně nebudu mást, mám totiž FL, ale nárazník jsem dával ze sport verze 2002+, tak by to mělo bejt stejný. Airbox jsem sundal zásuvku váhy vzduchu odmontoval hadici a pak je airbox pouze zamáčknutej v gumový průchodce v rámu, takže se jen pořádně zabere a vytáhne ven, ale nevím, jak to je u verze 2002-2005, když popisuješ ten šroub. Jinak nárazník má pod každym podběhem v rohu po jednom šroubu (zašroubovanej jakoby nahoru do blatníku), potom dva šrouby zespodu za lízátkem a dva šrouby + dva plastový šrouby u masky , vyndat masku a pak už se jen nárazník vycvakne na koncích v rohách u kol, nahoře u masky, povysune dopředu a nakonec se přizvedne a vycvakne z výztuhy (rámu)..

2012-11-10 16:56:27

Operace integrocvané mlhovky proběhla úspěšně.

Nárazník jít dolu nemusel. Airbox sme nakonec uvolnili (byl trošku zatuhlej jak ho nikdo nikdy nevyndaval) a ty slavný záslepky šly nakonec ven kombinačkama. ( vcelku nezůstala ani jedna )

Příští tejden by mi měli projít clem snad i ty druhý mlhovky do nárazníku a budu moct pokračovat.

Seřídil jsem to na vratech garáže 3m vzdálenejch asi 10cm pod linii xenonů, takže oslňovat snad nebudou

Jak to svítí a jak dopadly záslepky je vidět na fotkách

2012-11-10 19:56:32

Gratulace Dobra prace, ted jsi mi pripomel, ze kleste u me taky prisly ke slovu Sklon by mel bejt napsanej na skle svetla shora myslim. Taky jsem ladil na vratech.

2012-11-12 20:36:27

O montáži neuvažuji, ale kde se dá sehnat ta levá páčka pro přední mlhovku za rozumný peníz? Mám namysli, zda znáte konkrétní shop nebo podobně?

MAX6  
J.

chemer, 2012-11-12 20:36:27 napsal:

O montáži neuvažuji, ale kde se dá sehnat ta levá páčka pro přední mlhovku za rozumný peníz? Mám namysli, zda znáte konkrétní shop nebo podobně?

2012-11-12 20:40:57

Já jí koupil na mazďáckym vrakovišti v Úvalech u Prahy za 150Kč a vypadala jak nová.Švagrovi přestala na M6 fungovat.

2012-11-12 21:01:15

Já si našel prodejce dílů z rozebraných(bouraných) aut přes internet a vyšla mě ta páčka s funkcí předních mlhovek na něco málo přes 500 kč + poštovné.

2012-11-13 19:39:57

Tak dneska mi konečně dorazil očekávaný balík z USA

Ve skutečnosti vypadaj ještě líp než na fotkách a popravdě sem nečekal, že budou tak velký z blízka sem totiž velikost těch bočních mřížek v nárazníku nikdy moc detailně nezkoumal

Mám teď tejden volno, takže hned jak počasí dovolí hodim je na auto

2012-11-14 15:25:12

Fyzicky už mám světýlka namontovaný, teď přijde ta horší část natahat dráty až do palulbky Zatím jsem došel od světel až k pojistkové skříňce.

Dolní díl palubky sem nakonec úspěšně sundal (otevírač kapoty se musí vytrhnout poměrně velkou silou), ale teď opravdu netušim, kudy povedu kabely z motorovýho prostoru dovnitř (ta originál průchodka je tak narvaná kabelama, že tam neni šance a jinou cestu jsem zatím nenašel.

Foto ochutnávka (zatím potmě)

2012-11-14 18:10:58

Na YouTube jsem našel video kde je vidět Mazda 6 s kompletně odstrojenou palubní deskou, ale ani to mi moc nepomohlo s problémem kudy táhnout od vypínače k relátkům kabely.

2012-11-14 19:51:52

Z jedneho fora:

There is a rubber grommet underneath the steering wheel which is where the wires come into the cabin. I believe it's directly above the dead pedal (or clutch if you have a manual), above and to the right of the fuse box. If you stick your head underneath the dash, you should see it. Other than that your next option would be to drill a new hole through the firewall, sealed with a new grommet.

Takze niekde madzi spojkovym pedalom a poistkovou skrinkou by mala byt volna priechodka, no je celkom uzka

2012-11-14 19:59:07

Ahoj Deri,

žádný kabel dovnitř bych netahal.

Do předních světlometů vede mlhový kabel, relátko je rovněž osazené. Pokud vyměníš páčku, tím okamžikem oživne i plus kabel pro mlhovku do hlavního světlometu a ty se jenom napojíš na ten správný kablík.

Mělo by to tak fungovat.....

Martin

2012-11-14 21:07:15

Jo klasický ovládání integrovanejch mlhovek mi už komplet funguje, ale důvod proč chci ještě něco tahat dovnitř je, že bych chtěl mít funkci takovou, aby páčka by ovládala všechny mlhovky a přídavný vypínač by ty spodní mohl zvlášť vypnout.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9