Fórum - Téma


POMOOOOC!!!


Fórum 626 GE POMOOOOC!!!

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2009-08-26 16:08:56

zdravím všechny,chci vás poprosit o jednu radu.před dvěma roky jsem koupil mazlíčka 626,rv 94,85kw.bezproblémové luxusní auto které jsem si hned po prvních kilometrech zamiloval.objevile se ale první závada a nevím co,kde,jak,....po nastartování motoru po chvilce začnou kolísat otáčky(nahoru-dolu) a pořád dokola.když se motor ohřeje na provozní teplotu tak kolísání pomine a motor jde plynule,ale pak se občas stane že při volnoběhu zhasne.prosím zkuste poradit,předem moc děkuji

2009-08-26 16:12:58

Vyčisti si škrtící klapku - to je první řešení. Vyhoďíš box na vzduchový filtr, kus hadice sání a tam je klapka - jakoby před hliníkovým sáním co jde do motoru. Vezmi nějakej čistič a odmašťovač a vyčisti to a máš možná po problému. Další věc co by to někdy mohla dělat (ale asi né při teplém motoru) je málo vody v chladiči a úplně poslední a nejhorší varianta - fouklé těsnění pod hlavou (ale to by dělalo taky asi i při zahřátém).

2009-08-26 16:24:22

díky moc za rady,vyzkouším vše jak píšeš a uvidíme.hlavně ať to není ta nejhorší varianta.ozvu se sak jsem dopadnul.ještě jednou díky

2009-08-26 16:31:14

Nemáš zač, zkus a uvidíš, pak dej vědět interkou enbo tady v diskuzi a pořešíme dál.

2009-08-26 18:01:57

určitě vyčištění škrtící klapky by tomu mohlo pomoct, zvláště pokud máš pocit občas zatuhlého plynu apod, já jsem si touto procedurou teď prošel u obou aut, u 323jky cítím znatelné zlepšení ve volnoběžných a nižších otáčkách, u 626 zatím nevím, neb jsem to auto od tý doby ještě nenastartoval jelikož je tam rozdělaných ještě hafo jiných věcí.. doskládám teprve až během zejtřka.. (snad konečně po 14ti dnech vyjedu ) ale každopádně to zkus, mělo by to hodně pomoct

2009-08-26 19:40:06

tak jsem to byl omrknout,dnes jsem neměl moc času tak jsem se dostal akorat ke klapce.šáhnul jsem dovnitř hadrem jak to vypadá no a když jsem ho vytáhl tak hrůza děs!!zasviněný jako prase,černisko,černisko,černisko!zítra to kuchnu a vyblejskám že se to bude lesknout "jak psovi kulky" a uvidíme dál.napíšu jak to vypadá,zatím díky

2009-08-27 01:56:41

hele to kolísání otáček co tu píšeš je zapříčiněno vodou, jo vyčistit klapku od sajrajtu co tam je je dobrá věc ale kolísání otáček tak za to muže voda, dělo se mi to taky a jsem z toho pěkně šílel obzvlášt na semaforech jsem vypadal jak blbec, dolij do vyrovnávací nádoby vodu a koukej jestly neteče dírou ven mazda nemá tlakovací nádobu jako třeba skoda nebo WV ale přepouštěcí to znamená když jí hodně zahřeješ tak odfoukne trochu vařící vody vedle a když je studeno tak si zase nasaje a když nemá co nasát tak to takhle škube. je to levárna od mazdy tohle.

2009-08-27 07:12:30

Bobyk: Jak jsem psal víše může to být obojím, ale v 90% případů to bývá klapka u té ti taky kolísají otáčky a občas to chcípne a když se to zahřeje tak je to OK, kdyby to byla voda tak ta ti to dělá až zahřátá, když to je studený a jede to na sytič tak nic nekolísá až když se to zahřeje a rozhodně to nechcípá, alespoň u mě to tak bylo. Ale máš recht ta nádobka je k nasr.... hlavně jí nemáš jak vylejt když je plná a má jen přepad nahoře v hrdle a stejně se to z ní nevrací všechno zpět.

2009-08-27 08:37:37

Ahoj co se tyka te vody tak ta určo nedela ten problem s chcipanim motoru ba naopak voda se při teplotě,ktera tam je v motoru rozklada a velmi podporuje horeni takze tam moc problem nehledej ja bych se podival na vahu vzduchu a vyčistil bych ji a čidlo teploty motoru bych prověřil a nebo pokud ta klapka nebyla ještě vyndavana muže byt těsněni pod ni špatne a motor si nasava falešny vzduch,protože počitač se vždy snaži udržet notor v chodu třeba na nouzovy režim,ale s falešnym vzduhem si meporadi a motor chcipa.

2009-08-27 10:21:32

Tak tak indy, ale začal bych klapkou, vha to hned být nemusí. Ale jinak máš recht.

2009-08-27 12:54:07

me 626 delala zastudena totez

nikdy teda nechcipla sama nebo tak.. ale nez se zahrala tak otacky litaly tak na cca 1400 myslim a pak se za chvilku ustalily

2009-08-27 13:58:07

Diakon ja to řikam furt jsme dobři na nas auta nevyzrajou

2009-08-27 20:27:00

tak jsem dnes rozhodil tu škrticí klapku.něco tak zasviněnýho jsem ještě dlouho neviděl.fakt masakr.krásně se mi to podařilo ale vyčistit a omastit.po prvním nastarování to má tendenci chcípnout ale stačí lehounce přišlápnout a vše je ok.to ale dělalo i před tím.dál jsem pozoroval co a jak.kolísání otáček se nekonalo a sitič po zahřátí vypnul tak jak má.vše se ale ukáže až zítra ráno až vyrazím do práce.možná by ale ještě chtělo přidat na volnoběhu.má tak 700-800ot.jinak tohle je SUPER stránka,jsem rád že jsem na ni narazil!tu vodu taky vomrknu.když stojím naproti motoru tak je to ta nádobka v pravo že?

2009-08-28 07:51:22

wympi: Ne ta vpravo je přepadová, vodu leješ přímo na chladič vlevo když stojíš před autem - víčko na chladiči tak tam jí dolejváš. S tím chcípáním, co vzducháč? Měnils? Ještě by se to mohlo dusit přes vzducháč. Otáčky nepřidávat, je to OK 650-800ot má být. Já mám 700 a nemám nejmenší problém. Ještě svíčky zkus třeba vyměnit, stojí cca 100,- jedna - ale kup DENSO a nebo NGK - obyčejné ale tyto značky, žádné brisk nebo tak, to do japonce nepatří.

2009-08-28 15:29:38

Diakon:když stojíš před motorem a mrkneš na pravou vrtuli,tak co je před ní(mezi vrtulí a motorem).sezhora je to tak zhruba pod vzducháčem.ptám se protože je to tam jakoby postříkaný,je to i na vrtuli.je to tak do běla.jestli tam něco neprdlo.


Odpovědět