Fórum - Téma


pomoc olej ve válcích


Fórum 626 GE pomoc olej ve válcích

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2  3  4  5

2009-12-09 10:50:54

Mazel

doris  
Doris
2009-12-09 11:28:09

Moc krásné, tohle se mi vždy líbí, když se člověk o auto hezky stará. Máš to jak nové!

2009-12-09 11:32:50

pekne.ako z vyrobi.

2009-12-09 15:41:51

Cvok nejsi Pánové a dámy!,Já v té garáži byl ,viděl jsem vše a Honza je pohodář i vypadá na Mazďáka(to měl ještě jednu venku!) Pokecali sme,ochotný i hned pomohl.A to se tak hned nevidí,asi jen když jsou si lidi sympatický Držíme Ti palce ať na jaře vyjedeš jako MazdaKing

2009-12-09 16:12:54

Zjuva - to se tak nekdo ma, kdyz ma celou garaz s dilnou

A jak to jezdi, brzdi, pruzi, kdyz uz to tak pekne vypada? :)

2009-12-09 16:14:22

Nech toho...už se nafukuju Moc Tě zdravím a dík Mám hotov i interier a tak večer pošlu foto. Jen nevím zda se to povedlo.

2009-12-09 16:25:05

Nic nevím. Koupil jsem ji na jaře od pražáááka. Byla ve velmi zanedbaným stavu. Kouslé brzdy ...nešly v Praze ani rozdělat jak to bylo rezavý. Takže celou cestu do Brna mi to přibibržďovalo. V motoru nebyl olej a tak u první benzinky jsem 2l musel dolít. No a v Brně jsem to potom už jen rozdělal a od té doby si chodím po chvilkách hrát. ale vyměnil jsem velký množství dílů kolem náprav a řízení. Myslím,že by to mělo být vše ok. Každopádně až vyřeším problém s tím olejem ve válcích...vyzkůůůšam to. Už se těším

Co se týký výkonu motoru tak si myslím,že je na tom asi dobře...neb to i s tím přibržďování pěkně táhlo. Dokonce jsem v kopci ujel i mé 626 (ale ta má 315 000km a je o 130kg težší.

2009-12-09 16:47:06

Tak ještě něco malinko z nedávné doby při renovaci a večer foto interieru. Mějte se blááááázni

2009-12-09 17:30:00

lelek Tak je to jasný.Beru tě na brigádu.Kdy nastoupíš?

2009-12-09 17:47:53

Jinak k tý tvojí Mazdě.Když už se s tím takhle prtíš tak mám za to,že by se vyplatilo ten motor rozhodit,vyměnit šály,kroužky hydroštely a přetěsnit celý motor.Když už chceš vyjet do ulic až na jaře tak bych to tak udělal.Záleží na tom,kolik to má údajně najeto.Ty gufera jen tak určitě neodešly a tak jsou dvě možnosti.Buď to někdo uvařil a nebo to má hodně nelítáno.V obou případech by se vyplatilo vidět písty a kroužky.Ty šály hold jsou nutnost.Sice to nějakou pětku bude stát navíc ale budeš mít tižší a výkonější motor což se při tolika už udělané práci vyplatí.No a k tvojí ženušce.Vysvětli jí,že je i pro ni lepší když ví kde tě najde.Lepší než abys chodil do hospody.

2009-12-09 19:58:01

TO lelek: To už jsi stihl tu svoji mx6 rozdělat podruhé kvůli těm stírátkům ventilů, nebo to jsou fota z té první generální opravy. ..... Jinak tady souhlas se zajdou, protékání oleje kolem ventilů do válců je celkem normální vlastnost všech mazd, hlavě ty z ´90 let do r. 2001-2002. Mazda v té době používala na gufera jakousi směs kovových pilin a gumy a celkem všechny mazdy jak měly cca. 5-6 let /syntetika, ne-syntetika, opečovávané, neopečovávané/, všechny začaly žrát olej. Jenom málo kdo kvůli tomu rozhazuje motor, protože pokud to nepřesáhle litr oleje měsíčně, tak v podstatě nemělo z ekonomických důvodů cenu řešit.

2009-12-09 20:05:31

Ahoj. No podle tachometru a nějaké účtenky z Rakouska asi před dvěma roky by měly km sedět dle tachometru. Necelých 150 000

Ale ten tah se mi zdál opravdu dobrej. Já zkusím zatím ty gufera. Mimochodem. Dnes jsem je mezi posledníma mailíkama vyměnil všechny ty gufera....jsem rychlík

Posílám i nějaké fotky. Kompletace a odzkoušení plánuji na sobotu. Do té doby nemám čas. ale už teď jsem napnutý jako struna.

To úplné rozdělání bych asi fakt řešil pokud to nepomůže.

2009-12-09 20:17:40

Pokud ten motor není přidřenej, nebo nějak poškozený, tak výměna gufer mu určitě pomůže . Však to všechno poznáš na spotřebě oleje. Jinak koukal jsem na fotky, a předpokládal jsem, že tvá mx6 je us verze, protože pokud vím, tak do čr, se vozily pouze 2,5 V6. ...... Jinak konečně někdo z Brna, někdy můžem pokecat třeba přímo nad kárama , jsem taky z Brna.

2009-12-09 22:30:29

no moc pěkné až ni tu vyskočila otázka to auto slouží tobě nebo ty sloužíš autu? ale jo líbí se mi když je to takhle vypucovaný jen já bych se s tím babrat nechtěl když už něco dělám na své MX3 tak věci které jsou víc ůčelné než zkrášlující tu zadní nápravu co jsi tak pracně brousil nenapadlo tě ju ůplně rozdělat nechat opískovat a na to práškový lak? myslím že to pískování zbavá ty díly od rzi důkladněji a prášková barva taky hodně vydrží a je odolnější. ten motor na to že tam bylo málo oleje když si to koupil a auto bylo zanedbané tak je krásně čistounký (myslím vnitřek)

2009-12-09 22:37:59

Ahoj. No tohle přesně jsem nechal udělat. Tu nápravu jsem si jen tak nahrubo očistil. Takže přední i zadní základ nápravy je opískováno a stříkáno Kumaxem A to máš pravdu s tím sloužením. Ale já to mám jako relax. Mě to prostě baví. Na slušnýho veterána nemám a tak se mi zdála tahle MX6 za 18000 docela vhodná na hraní si. Veterán to není....ale fakt je,že jich moc není vidět. Asi jich bude čím dál tím míň. Hodně jich už závodníci dotloukli a hodně jich umřelo na 2,5l motor. Alespoň takovej mám postřeh za poslední rok.

2009-12-09 22:49:34

Tak ještě nějaká karoserie a chlubílek hnusnej může jít spát. Tak dobrou všeci

2009-12-10 00:48:47

Hleďme na něj ,dlouho nic a najednou jak obživnul Pěkné ukázky,pěkné

2009-12-12 17:27:27

Ahoj všichni. Takže slíbená zpráva o tom..jak jsem dopadl po výměně gufer ventilů.

Auto jsem po výměně gufer nechal půl hodiny běžet...potom jsem ujel 20km . Po té z výfuku nešel žádný kouř ....vypadalo to,že je to super!

Auto jsem odstavil do garáže a asi po dvou hodinách zdemontoval svíčky. Ve třech válcích je asi mm oleje nad pístem.

Jsem z toho na prášky a do ústavu. Guferama to fakt není. Navíc tam olej nateče až po zastavení motoru. Tak teď mudrujte a přemýšlejte. Kudy tam nateče? Kolem ventilů? Vyloučeno Sáním kolem sacích ventilů? Hlavou někde těsněním od mazacích kanálků? Nechápu,nevím To množství oleje se mi zdá moc velký...aby vám to zalilo celej vršek pístu!!

2009-12-12 17:57:20

Parchant jeden

2009-12-12 18:41:03

No tyjo,to je pech,ja nevim,ale myslim,ze stiraci krouzky muzou bejt v haji...ty jsi nemenil vid? ja mel olej ve svicce v accentu taky a mechanici mi rekli,ze je to tema krouzkama


Odpovědět

1  2  3  4  5