Fórum - Téma


pomoc olej ve válcích


Fórum 626 GE pomoc olej ve válcích

Informace o modelu: Mazda 626 GE


1  2  3  4  5

2009-12-07 19:24:57

Ahoj,mám zvláštní problém. Motor FS dvoulitr. Po jízdě když nechám motor den stát....šíleně mi potom po nastartování kouří. Postupně během jízdy kouřit přestane a je vše ok. Dnes jsem před nastartováním demontoval svíčky a s hrůzou jsem zjistil,že mám nad druhým a čtvrtým pístem asi půl mm oleje. Leskne se tam normálně hladina. Co to může být? Přece není možné aby takový množství nateklo špatnejma guferama? Nebo je závada jinde? Tohle jsem ještě nezažil. Toho oleje je tam opravdu moc. Co tlak oleje? Nemůže být zaseklý ventil tlaku oleje? Vůbec mi to nejde do hlavy. Pomožte s radou. Díky. Honza

2009-12-07 23:15:50

Jo jsou to ty gufera na ventilech.Ono z těch hydroštelů vyteče poměrně dost oleje.Taky jsem to už řešil.

2009-12-08 06:05:34

Ano,moc díky a o víkendu je všechny vyměním. Jen fakt to množství oleje mě dost zarazilo. Díkec. Honza

2009-12-08 09:17:38

Ať se zadaří.Není to zrovna jednoduchá práce.Pak napiš jak si dopadl.Jirka

2009-12-08 12:02:12

Určitě dám vědět. Jestli je opravdu možný...aby takový množství oleje přiteklo po zastavení motoru nad píst..tak už je potom možný snad všechno. Třeba u Sierry jsem měl kdysi taky špatný gufera...ale motor si pokuřoval jen tak průběžně. Možná,že ten mazďáckej motor má ty ventily více ponořené v oleji...když se motor zastaví. To jedinný by to vysvětlovalo. No budu hodně doufat,že je to opravdu jen tím. Už jsem uvažoval i třeba nad mazacím kanálkem který třeba může těsněním prolínat . Taky mi bylo docela divný,že při demontáži vaček mi při každým povolení objímky vačky...vystřikl pod tlakem olej...a to prosím motor dobrý dva dny nevrčel. jsem z toho trochu paf. no uvidíme. Fakt budu informovat o tom...zda ty gufera pomohly. Tak čau čau. Honza

2009-12-08 12:14:49

Věřím,že to bude OK.Jak jsem psal.Měl jsem to samý.

2009-12-08 22:46:18

no mne robi presne toto iste ale mne bolo vysvetlene a tak to aj chapem že su to stieracie kružky.pretože ak su zle gufera tak to dymi stale ale ak stieracie kružky tak to dymi len pri studenom starte asi tak 1 minutu kym sa kružky teplom dako nevymedzia.preto ma prekvapuje že ti to dymí len ked je to studene

2009-12-08 22:55:29

schympanze Přesně naopak.Když auto jezdí tak i kdyby byly kroužky úplně v hajzlu tak budou propouštět olej ale ten se spálí a nezůstane nad pístem.Tím,že se spaluje ten olej tak to hulí.Když to ale kouří jen po nastartování po delším stání tak se spálí jen ten olej,který stekl po dříkách otevřených ventilů na píst.Samozřejmě to částečně spaluje určité množství oleje i takhle ale to není tolik vidět.

2009-12-08 23:20:18

pozeram ako pozeram ale ja som sa nepomilil.no v oboch pripadoch to prestane po chvíli.ale ak su v takom stave tie gufera že prepustia take množstvo oleja na piest ked auto stoji,to znamena že by si musel vsimnut pocas jazdy už na zohriatom motore že mu dymí.

2009-12-08 23:26:37

V obou případech ne.Když ti propouští stírací kroužka tak to hulí stále ale podstatně víc.Při malém množství to není tak markantní a navíc to propouští výfukové ventily a ten olej se do válců při jízdě nedostane.

2009-12-08 23:45:16

dufam že vies že mam na mysli stieraci kružok ako piestny kružok

2009-12-08 23:52:12

V pohodě už jsem tak 30 motorů dělal.

2009-12-08 23:58:39

no ako odlisit teda zle gufera od zlích kružkou?ja mam za to že ist so zaradenou rychlostou dole kopcom bez plynu a dole pridat plyn.ak nejde dym tak su na prd stieracie kružky.je to tak?

2009-12-09 00:06:52

Když jedeš z kopce bez plynu a dole přidáš plyn a nekouří to tak je to v pořádku.Pokud to zahulí tak jsou to gufera na sacích ventilech.Když jsou v háji stírací kroužky tak to hulí pořád.

2009-12-09 00:17:16

mne to nedymi ked spravim test s kopcom.mne to dymi ked nastartujem rano a je zima a po zahriati prestane.a niekedy nezadymí.nastartoval som aj dnes a z vyfuku nic.vcera sa dymilo asi 1 minutu

2009-12-09 00:33:18

To jsme už přece rozebrali.Vyměň si gufera na ventilech a nepřemýšlej o blbostech.

2009-12-09 00:40:10

ved ale mne to nedymi ked spravim ten test

2009-12-09 09:30:07

Ahoj...tak sobotní rozluštění "záhady" s olejem se blíží. Taky si myslím,že stíráky to nebudou..páááč se ten olej dostává po zastavení motoru až nad píst. Takže asi fakt to teče od vrchu. No a kdyby přece jen náhodou gufírka nepomohla...půjde dolů hlava atd atd. Muselo by se přece na něco nakonec přijít.

Zkusím vložit jednu fotku toho parchanta co mi to dělá. Tak jsem si ho vyšlechtil alespoň na povrchu a on sviňák takhle pozlobuje

2009-12-09 09:51:10

Teda čumím.Takhle se s tím vyprtět to se nevidí.Ty budeš pěknej puntičkář.Je to ale hezký.Když už auto tak pěkný a to i pod kapotou.Musím se přiznat,že já mám v autě děsnej bordel a o motoru ani nemluvím.Potřeboval bych tě na brigádu

2009-12-09 10:42:36

Puntičkář? Napiš raději cvok Takhle jsem udělal celý auto. Chystám se vyjet až z jara. Zatím ještě šlechtím.

Celý šasy mám takhle..prostě všechno co je na autě. Říkám.....cvok....vlastně opakuji jen co říká ženuška


Odpovědět

1  2  3  4  5