Fórum - Téma


Podvozek a řízení


Fórum 3 III BM Podvozek a řízení

Informace o modelu: Mazda 3 III BM


1  2  3  4  5

2014-06-05 22:10:25

Klicova slova - davam na pozadavek admina kvuli vyhledavaci a zaroven jako mozne namety k diskuzi:

náprava, brzda, osa, tlumič, pružina, kotouč, čep, rameno, stabilizátor, servo, ložisko, kolo, disk, ABS, ESP, pneu, tlak, homokinetický kloub, geometrie, vyvážení, náboj, šroub, kryt, poklice, rezerva, tlak, sbíhavost, pístek, destička, čelisti, kapalina, lano, lanovod, silentblok

MAX6  
J.
2014-08-30 21:58:33

Pro blázny co chtěj nějakej spešl stavitelnej podvozek,tak BC už něco vymyslelo :

http://www.bc-racing.co.u...-hybrid-fwd-byefp-13.html

http://www.bc-racing.co.u...ers/mazda-3-bmefs-13.html

2014-08-31 13:31:31

Hoši rád bych se zeptal, jestli je u naší trojky normální, když zastavíte např. na křižovatce na světlech, tak při tom propružení, jak se kola zastaví, něco celkem hlasitě lupne (ťukne) z oblasti podvozku. Čím prudší zastavení - tím hlasitější zvuk...

MAX6  
J.
2014-08-31 13:47:34

tomsi: Tohle jsem u mě nějak nezpozoroval. Občas když jsem turbo moc rychlej a stojim třeba do kopce,tak ťukne žůžasnej systém zajištění brzd proti sjetí při rozjíždění,ale to je normální stav a děje se to jen "mojí blbostí".

2014-08-31 14:01:18

max6: Jo vím co máš na mysli, a tohle to není. Ale ten zvuk je podobného rázu, děje se to při jakémkoliv zastavení, jen když se člověk opravdu soustředí, aby auto zastavilo plynule tak to něťukne... No taky mi to normální nepřijde, mám najeto cca 4000km a dle mého názoru to prvních cca 500km nedělalo. Asi navštívím servis. Možná to bude mít spojitost s tím, že z podvozku se mi občas ozvě ťuknutí (podobné tomu když je špatný čep) když projedu v nízké rychlosti např. nějakou větší prohlubeň nebo když sjíždím z většího typu retardéru...

2014-09-04 14:03:58

nevím jestli tady nebo do témy: exterier a interier: pružiny Eibach

MAX6  
J.
2014-09-04 14:08:06

zdenooh: Zuper Kolik centimetrů je to snížení v reálu ?

2014-09-04 14:14:29

zdenooh: skvělá práce

2014-09-04 14:26:05

no, nějak mně to nenapadlo měřit, ale jsou to tyhle: http://eibach.com/america...h-news/mazda3_2014_prokit

cca vpředu 2,5 cm, vzadu 3cm, jo a dík

2014-09-04 16:08:29

Moc pekne takze to nejsou ty origo co prodava primo Mazda?

2014-09-04 18:50:55

zdenooh: vypadá to moc hezky, můžeš porovnat jízdu oproti sérii?

2014-09-04 20:19:33

tielk: Ty origo od Mazdy sou ty same.Ja sem je dal na svoji 6ku ale s tim se u nas neda jezdit.Hradecka dalnice ocistec a trpel sme takze zpet na puvodni.Auto sice sdedelo neskutecne a neslo urvat ale stal se z toho totalni kostitras.Takze pruziny inzeruji zde na prodej v bazaru a jezdim s origo puvodnima.

MAX6  
J.
2014-09-04 20:44:12

zdenooh: Já bych jenom doporučil,pokud sis ty péra koupil pro ježdění a ne dizajn, tak pořiď vzpřeru na přední tlumiče. Aby se ti nekroutila moc kastle.

Autoexe už to dělá http://www.autoexe.co.jp/...r/mbm4000soucyaku_hev.jpg

CorkSport a StreetUnit to budou mít za chvíli určitě taky.

Ty Eibachy nejsou teda až tak tvrdý aby to něco dělalo,ale při hodně ostrym průjezdu by to bylo znát.

2014-09-05 07:31:50

stambous: Diky z toho mam prave obavy i ja ze to koupim a pak to budu davat zase pryc no nic vydrzim treba se mi naskytne nekdy prilezitost se projet ve snizene 3 a pak se rozhodnu dekuji za nazor.

2014-09-05 08:52:07

ano, jsou to od Mazdy origo příslušenství . Budu mluvit za sebe, jsem spokojenej, určitě bych to nenazval kostitras, rozdíl je poznat jenom na opravdu zlém povrchu (hodně nerovné, záplaty) anebo na retardérech, tam je rozdíl nejvíc, už mám s nima něco najeto a v pohodě, neměnil bych a samo sebou drží jak má a neposledním řadě vypadá to konečně jak v prospektech . Ale taky ne každému sedí tvrdší podvozek, takže asi nejlepší by bylo vyzkoušet, třeba nový Seat Leon je má sériově tvrdší podvozek než konkurence

MAX6: stojí za úvahu rozpěrná tyč i když to má svoje rizika

2014-09-05 09:07:08

tielk: hlavne si to projed nejen po meste ale jed i na dalnici.Ja sem z Prahy a jako po meste docela ok a rikal sem si ze se to da.Jenze pak sme jeli do Hradce a ja zjistil proc majitele sportovnejsich vozu typu Nissan Z300 a tak jezdej na techto silnicich do 120km/h a to sem opravdu nebyl ochonej uz podstupovat.Nekomu to treba vadit nebude ala si nicit novy auto nehodlam plus mi to fakt vadilo i co se tyce pohodli respektive nepohodli.Takze za me snizeni podvozku ma sice fun factor 100%,visual factor 100% ale comfort factor -100% plus obava ze za rok vytlucu podvozek a zacne pulka auta vrzat.Takze radim pred instalaci jeli to mozne si upravenou project.Ne kazdemu to bude vyhovovat.

2014-09-05 09:25:36

stambous: no, nechci se hádat, ale myslím, že podvozek Z300 a lehce kratší pružiny Eibach se nedají srovnat! Ale je jasné, že co jednému vadí, druhému může vyhovovat. Nenutil bych radikálně jenom jeden názor

2014-09-05 13:11:56

zdenooh: zdenooh: on nekdo srovnava podvozky?ja tim co sem psal o z300 rikam ze tvrdy perovani je na nasich dalnicich nepouzitelne pro rychlosti nad 120km/h a i v tech je to na hrane proste je to moc tvrdy.dokonce i moje deti ktere netusili za mam jine pruziny se me ptali proc mame rozbite auto ze to je trakar.jak rikam nekomu to muze vyhovovat nekomu ne a je dobre aby zazneli obe zkusenosti.nikomu nic nevnucuji pisu svoji zkusenost

2014-09-05 14:24:34

OK,OK, je to tvůj názor, respektuji, máš svoje zkušenosti, jel jsem už s tím i z Prahy na Hradec, to byla noc a lilo, takže max. 120, pak z Olomouce na Ostravu, krásne počasí, chvilku jsem to prubnul - 190 km/h, nevím moje zkušenost je, čím rychleji, tím líp to drží, toď vše.

2014-09-05 18:45:03

zdenooh: o tom ze to drzi na silnici jak zidovska vira nepolemizuji.jen pisu ze na mne je to moc tvrdy a ze neverim ze to autu dela dobre na nasich silnicich.chci si mazdu nechat aspon 5let a nechci za tu dobu menit kosti v podvozku a tlumice a nechci aby to bylo rozvrzane a zkroucene coz podle me by bylo.


Odpovědět

1  2  3  4  5