Fórum - Téma


podsvícení budíků a levé zadní světlo


Fórum 323 (obecně) podsvícení budíků a levé zadní světlo

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé


1  2

2009-07-20 22:51:04

No já jsem jenom řešil problém při zapojení rádia . Jinak s tebou souhlasím co se týče průřezů (ale pokud používá jen rádio jako zdroj signálu bez koncáku) tak je zbytečné tahat nový kabel k rádiu na napájení.

Jinak co se týče zapojení zesilovačů tak je daný určitý průřez na výkon zesiku a dráty k svářečce to je jen výsměch ( 1. jsou dost tuhé a blbě se tahaj a mají menší poměr mědi než kabely určené přímo pro zesiky)

Já osobně mám natažený kabel pro 3 zesiky o prů.50mm2 . Jinak s těma signálama máš 100% pravdu.

ale zapomněl jsi dodat že se signál tahá pokud možno mimo kabely napájení .A pak pokud se používá kvalitní zboží tak není problém se smyčkami

2009-07-20 22:52:12

ještě jsem zapoměl posílám nějaké foto jak by se měly asi tahat

2009-07-22 20:31:20

Jatro Tak asi takhle.Já vycházím z ceny.Pokud tam dám svářecí kabely tak jsou rozhodně levnější než speciální napájecí kabely.To nemá cenu o tom dohadovat.Je to jen o ceně kabelů.S těma signálovýma zase až tak s tebou nesouhlasím protože ať už je vedeš kudy chceš tak ti to stejně udělá smyčku.Pak už jde jen o to jaký který drát co bude poblíž naindukuje nějaký to magnetický pole.To bys to musel mít stíněný dvakrát,nebo mít stíněný všechny kabely.Netvrdím,že se se musí vždy něco naindukovat ale pokud ano,tak nechápu proč mi to musí zesilovač zesílit.Raději přeruším smyčku a mám stoprocentně klid.

Tady šlo v podstatě vysvětlit,že čím větší průřez tím líp a na tom se jistě shodneme.Zažil jsem i takovýho pokustona,že si připojil zesilovač telefoňáckejma drátkama.Těma barevnejma s průřezem 0,0nic a byl překvapenej,že mu to nehrálo.Zrovna tak můj kamarád si zapojil zesilovač v kufru ,mínus připojil na kostru auta a plus si natáhl kabelem od baterky a divil se jak ke možné,že mu to kreslí.Když jsem to změřil tak na zesilovači měl 8V.Já už toho v životě viděl opravdu hodně.Lidi dokážou děsný věci.

2009-07-22 20:35:06

Jatro A ještě k tomu nad tím.Pokud si myslíš,že je zbytečný tahat drát k rádiu tak je to stejně zbytečná mít tam to rádio vůbec.Žádná firma která se zabývá montáží audia do aut na profesionální úrovni ti nezapojí z původní instalace ani drátek.

2009-08-05 22:13:52

Zajdo: tak to sory Nevím s čeho ty vycházíš a hraješ si na nejlepšího. Pokud mě něco chceš učit tak tě upozorním že jsem postavil v roce 2005 2místo ČR EMMA (Rookie Unlimited) Jaromír Renfus

http://www.emmanet.cz/?page=vysledkymcr2005 a v 2008 1místo ČR v EMMA http://www.emmanet.cz/?page=vysledkymcr2008 , takže pokud se chceš semnou dohadovat o něčem tak se ukaž taky ty s instalací

jinak co jsi popisoval výše tak 1. většina signálů které já používám tak je 2-3 stíněné

2. pokud jsou odpojené koncáky tak rádio nepotřebuje skoro žádný proud bere se cca 2A (hlavně mechanika) tak mě řekni proč je potřeba tahat silný drát

pokud jsou připojeny koncáky tak s tebou souhlasím doporučuji průřez 2mm

Jinak co se týče ukostření zesilovače tak je úplně zbytečné tahat kabel od baterky (kastle auta je větší průřez ne?) 1. já ukostřím znova baterku patřičným průřezem 2, vytvořím pořádně kostřící bot u zesilovače a propojím patřičným průřezem

Jinak vše v dobrém

2009-08-05 23:50:42

Jatro Nikoho nepoučuju a nemusím být nejlepší.Špatne si mě pochopil.To,že si obsadil před 4 rokama druhé místo je jistě dobrý pocit ale jde o srovnání někoho s někým.Já jsem se snažil pouze poradit několik zásad pro ty co jsou schopni natáhnout k zesilovači dvoulinku 2x 0,25 mm.Pro mě za mě ať si to tahá každej čím chce a klidně ať si připojí mínus na rezavej blatník.Já se tady nehodlám kasat kolik a jakých aparatur jsem postavil.Možná by ti z toho bylo smutno.Já se držím jen toho co jsem schopnej naměřit.Věřím jen tomu co vidím na osciloskopu a na měřáku.S tím mínusem přes kastli mě ale neukecáš.Zkus si někdy změřit úbytek napětí a možná mi dáš za pravdu.Při 12voltech je každý voltík šeredně znát.Jinak já jsem neuvažoval o rádii jako o pouhém zdroji signálu ale o zapojení reproduktorů k rádiu.On je rozdíl zapojit muziku do auta aby to dobře hrálo bez zbytečného výkonu a něco jiného je zapojení několika kW aparatury na závody.Nacpat do auta haldu zesilovačů a výkoných repráků není problém.Tady jde jen o prachy,kolik jsi schopnej do toho nastrkat.Problém je právě v tom napájení a o to mi šlo.

Věřím tomu,že této problematice toho i dost víš a zřejmě jsi už taky dost laboroval s různým výsledkem.Tak to dělá spousta lidí.Měl si ale možnost si to všechno změřit a podívat se na to co ti ten signál doopravdy dělá a jak se to chová?Možná že jo.Neznám tě a nevím co umíš a co ne.Každopádně už jsi se něčeho zůčastnil a obsadil si i dobré místo.Já to zatím nezkoušel ale pokud bych do něčeho podobného šel a měl na to prachy tak věřím,že bych špatně nedopadl.Mám s elektronikou i s akustikou mnohaleté zkušenosti a vím jedno.Na kvalitní poslech nepotřebuju 200W zesilovač.Možná by ses divil jak dokáže hrát 4 x 20W

Navážu na tvou poslední větu.Samozřejmě vše v dobrém.Jsme tady snad všicni členi jednoho klubu a já nejsem konfliktní typ.Nehodlám se na nikoho povyšovat nebo se do někoho navážet.Prostě jde nám zřejmě o stejnou věc ale s tím rozdílem,že asi máme jiné požadavky a jiné zkušenosti.Od toho snad ten klub je aby jsme si navzájem vědomosti předávali a ne se tady napadat.Ti přeju ať ti to hraje co nejlíp.Možná se někdy sejdeme a dáme řeč.Svět je malej.

2009-08-07 22:19:48

Ano pane máš pravdu cos napsal a věřím že nám jde jen o to jedno (aby vše hrálo podle svého gusta)

a co se týče toho výkonu tak já stavým auta na SQ( soud qvalita) a taky SPL (tlakaři) takže vým že dobrý zesik a dobře reprodukovaná hudba stačí i při malých výkonech


Odpovědět

1  2