Fórum - Téma


po demontáži sání a vstřiků nejede


Fórum 323 IV BA / BH po demontáži sání a vstřiků nejede

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH

Diskuze o vozidlu

1997 323 / Familia / Protegé IV BA / BH

15 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec.



2013-04-09 20:01:52

Caaute chlapi rozhodl sem se vycistit sani tak sem to zacal rozebirat rozebral sem klapku a vse co bylo pripojene na ni vycistil sem co slo chtel sem sundat i to litinove sani tak sem sundal striky i s listou pote sem zjistil ze jsou srouby ze spod a z vrchu se knim nedostanu tak sem to zacal davat dohromady s vycistenou klapkou a pri nastartovani to drzi sotva nastartovane klepe se a slysim sykot zkousel sem odpojit tu soucastku naproti klapce je to napojene na klapku asi ji to nak ovlada a chovalo se to stejne jak pripojene atou i zdecha ale pri pridani plynu je to myslim ok

2013-04-09 20:06:41

1dirtjump: 1) ten název, který jsi tomu dal, tak změním, za rok nikdo nebude vědět, o čem to je a ani vyhledat to nepůjde

2) sice asi všichni pochopí "tu součástku" ale příště to raději doplň o fotografii, urychlí to odpověď a všem to ušetří čas

MAX6  
J.
2013-04-09 20:09:36

1dirtjump: Ty šrouby na sání jdou povolit když máš dlouhej nástavec na golu a oříšek. Ohledně toho problému: Když jsi dával zpátky klapku,tak dal jsi nový těsnění mezi klapku a to "hliníkový" sání ? Všecky čidla jsi zapojil ? Během čištění,nehnul jsi omylem s nějakym šroubem na klapce ?

2013-04-09 20:14:24

max6: pridal sem obrazek ne nedal chtel sem zkusit jestli to slape ale ten sykot jde s opracny strany ano vse by melo byt zapojeny ano s lankem od plynu sem pohl ale tim to asi nebude bylo to spis ve visich otackach a padalo to pomalu pak zacal zdechat zkousel sem volnobezny sroub ale nepomohlo to takze se to bude muset nastavit znova az na to pridu co tomu je

2013-04-09 20:20:25

1dirtjump: a k tomu sani je to na dve casti chtel sem sundat jen te vrch ale ten nesel bylo to tam asi zapeceny nebo neco nechtel sem to pacit tak sem si rekl ze to sundam i s tou spodni casti co jde k motoru tam jsou srouby z vrchu a pak ze spodu a ty jsou primo pod tim spodnim sanim tak sem se tam nedostal

MAX6  
J.
2013-04-09 20:24:10

1dirtjump: jen tak pro info všem ostatnim: Bylo by dobý napsat co máš vlastně za motor.

2013-04-09 20:25:39

max6: jo sorry 1.8 16v dohc r.v 1997

MAX6  
J.
2013-04-09 20:32:41

1dirtjump: No tak tam to sání drží za X šroubů a matek: http://old.japancars.ru/c...ge.php?ilfl=1BB9891&s=0.7

Když povolíš šecky šrouby,tak musíš do toho sání lehce klepnout gumovou paličkou aby se povolilo od tý spodní části. Časem se to prostě připeče,ale neni problém to sundat. Nepáčit,jen klepnout.

Jinak všecky tyhle těsnění by se měli dát nový,nebo pokud jsou ještě hodně v pohodě,tak namazat vazelínkou,jinak tam může vznikdout malá díra a tim to přisává vzduch a potom to dělá takovejhle bordel. Jinačnevim jak u aut bez OBD2,ale u aut s OBD2 se všecko nastavuje přes počítač a na ty šroubky by se bez workshopu nemělo vůbec ani dívat,jinak si to rozhodíš a nikdy to nenastavíš správně. Zkusil bych si stáhnout na internetu workshop na tvoje auto a podle něj to když tak doladit zpátky.

2013-05-17 23:09:15

Jinak diky za rady motor uz je ok jednoho dne proste prestal blbnout ale zda se mi ze smrdi nespaleny benzin...


Odpovědět