Fórum - Téma


pískání z motoru při otáčkách


Fórum 6 GG / GY pískání z motoru při otáčkách

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY


1  2

2014-09-02 11:44:33

ach,ach ale zas mám všetko už kupene,,, všetko mám z anglicka,, skusim to doskladať ak sa to posere tak to rozoberem naspať ,,, na druhej strane ma zaujima 2.2 diesel,,, čo si o tom myslíte,,, benzín si nemožem dovoliť cestujem hlavne do práce.

2014-09-02 12:50:11

kamco93: Nemám sice M6 ale asi bych ji ani v dieselu nechtěl. Já mám auto dá se říct taky na cestu do práce (jsem tam víc jak doma) takže pro mne by byl diesel špatná volba. Auto by se ani nezahřálo.

Na delší cesty je lepší diesel, kdežto benzíňák je zase podle mě lepší do města a na krátké vzdálenosti..

Můj názor

2014-09-02 13:15:14

samozrejme to máš pravdu tak tieš by som benzin bral ale dochadzam 30km,, no uvudime čo z toho vykvitne

2014-09-02 13:27:05

kamco93: Já to mám nějakých 20km... z toho je asi 35% po rychlostní silnici.

Osobně bych už diesel nechtěl, možná tak na cestu do chorvatska, kde je fakt lepší jet za 5 litrů než za 8 / 100km.

2014-09-02 22:52:36

ved hej pravdu máš,,, ale zas noo mám kopce a 30km tam a spat 30km,,, asi to predám,,, ale ked mazda tak dobrý dizajn kua... keby to mala škodovka,VW tak enváham

2014-09-02 23:23:24

Kamco93: Tohle všechno je jen kvůli špatným podložkám pod vstřikama. Ty ti potom odkouří motor a turbo. Jak dlouho auto máš? Jestli dlouho, tak sis musel všimnout, že ti to žere olej jak parník.. A spoustu dalších příznaků. To se potom stane, že když člověk zanedbá banalitu, tak se z banality stane něco horšího. Je to škoda, že jsi o tomto problému s podložkama nevěděl.

Magnetto: Proč by měnil motor? Motoru nic není. Horší to bude s turbem :( Pokud už je načlé a budeš chtít repasovat, tak pozor u koho to budeš dělat. Hodně firem se jen tváří, že to umí udělat :/

Btw..O jiných motorech a o tom kdy je lepší benzín, je tu popsáno hodně (stejně jako o podložkách :) )

2014-09-02 23:33:16

takto moj pribeh : kupim som mazdu ,,, okej prišla domov ,, vymenili sme olej,palivový filter,olejovy filter, dal som spravit rozvod. všetko klapalo pekne až troška sa mi zdalo že motorik trošičku klepe ale to len cca 1 minutu,,, najazdil som 10 tis km,, a nič,, až na jeden den ked mi odišlo turbo,, tak ma to zobralo že som začal rozoberat čo sa dalo nieje to až take zle ale nooo teraz ked pridem domov tak chcem rozobrat vaňu ako to tam vyzerá,,, ja si myslím že saci koš je zanesený,,, a tie podložky ma dostati ako keby tam ani neboli,,, doniesli mi to z nemecka,,,2.0D.. 2005 bez DPF filtra a ešte chcem vymeniť špičky vstrekov..... jedine ked to poskladám a uvidime... ale ak by vás ešte dačo napadlo tak mi prosím vás poraďte.

2014-09-03 12:22:15

kamco93: Muj přibeh:

Koupil jsem auto v AAA, hned jak jsem ho dovezl domu, vymenil jsem olej a filtry. Vse se zdalo OK, az do prvni kontroly oleje. Najezdil jsem 10 000 km a pritom spotreboval 25 litru oleje ( to je realnych 1 litr na 400 km). Auto jsem sel reklamovat do AAA. Po tezky tahanicich jsem byl nucen vytahnout a vymenit motor. Stary motor jsem radsi ani nerozebiral protoze by me asi jelo ale jak to bude aktualni, poslu nejake fotky. Hold do motoru videt nejde a je lepsi dat ruce od takovaho auta pryc až to zjistis. Motor vylagrovanej, jinak celkove auto v top stavu. Na 14 let stare auto jsem musel nasetrit dalsich 63 000 kč ktere padly do oleje, a dalsich vecí.

Myslim ze jsi na tom jeste dobre

2014-09-22 18:52:07

zdar lidi já mám nalítáno 130tkm s 100kw 2litrem 2003 , rozvody měněný při 120tkm a po víměně začalo taky pískat, výkon se mi zdá stejný(takže turbo to asi neni)... olej 5w-50 kroon-oil

Marza 6 bad engine

2014-09-25 08:27:16

Ahoj. Pískání většinou asi dělá volný klínový řemen. Nevím jaké zvuky bude dělat volný plochý řemen, ale asi to bude podobné. Jinak mě před časem u M6 měnili obě kladky plochého řemenu, protože v nich už byla v háji ložiska. V Mazdě mi řekli, že je to častá závada u M6. Mám dojem že se to ale neprojevovalo přímo pískáním, ale myslím spíš bzučením. Nejdříve mi měnili jednu kladku a po nějaké době bylo potřeba vyměnit i druhou kladku a myslím že výměna každé kladky vyšla kolem 3000kč

2014-10-03 17:04:12

klínák je novej, jo a mam odpojenej egr ale ten sem odpojil už když to pískalo takže by to na to nemělo mít vliv... hlavně mě štvou ty studený starty, v motoru to klepe a řinčí (při rozjezdu) jako kdybych tam k oleji nasypal matky....

2014-10-04 21:13:16

renus: Já jsem to video viděl až teď a klíňák to asi opravdu nebude. To je opravdu dost vysoké hvízdání jako od něčeho, co se dost rychle točí. Nevím jestli by to nemohly být ty kladky řemenu. V Mazdě mi tenkrát řekli, že je to častá závada, ale mě to spíš bzučelo. Taky si říkám, jestli by tak nemohl hvízdat třeba alternátor.

2014-10-04 21:44:27

no jasny, mě spíš příde jestli to nedělá to turbo, (nějaka netěsnost někde), protože to fakt začalo až po výměně klínáku i řemene... jestli v servisru hnuli nějakou trubicí a ta tet hvízdá ale nevim jak poznatkde je ten uník, i ten zvuk se zdá že de od turba ale výkon se nestratil...

2014-10-28 12:12:30

hele ještě mě tak napadlo nemůže to dělat cooler? dneska sem na něj koukal a celkem je to olejová koule

2014-10-28 19:48:53

renus: Mě prosakoval taky chladič a nic nebylo slyšet-takže si myslím že jestli v něm nemáš díru jako palec tak to nebude tím. Návod na opravu: http://www.mazdaclub.cz/f...lect=127587#message127587

U tebe bych to jako laik tipoval na něco kolem turba...


Odpovědět

1  2