Fórum - Téma


Passat TDI 125kw po 100tis km


Fórum Pokec všeobecný Passat TDI 125kw po 100tis km



1  2  3  4

doris  
Doris
2008-10-16 12:08:59

Tak tak, diesel v Mazdě se ukázal na úrovni a nezklamal. Jinak je fakt a to potvrzuji, že antikorozní ochrana je u Mazdy slabá, ale pokud člověk tomu autu věnuje trochu času a doladí to, tak se to dá napravit. Nám dosud nerezne M6 vůbec. U Primerky se mi toto povedlo docílit též, ovšem ta je už 17 let v provozu a nájezdem přesahuje trojnásobně 100tkm. Mnohem víc by mi vadilo, kdyby se ta auta kazila po stránce techniky, kde si mnohdy člověk neporadí a musí holt do servisu.

2008-10-16 12:13:22

Ty tomu ten čas věnuješ, Doris, ale člověk co tomu nerozumí a jen jezdí... Tomu jsou nějaký dutiny a ochrana spodku u .......

doris  
Doris
2008-10-16 12:31:45

Myslím, že péče o auto je normální věc a patří k běžné údržbě. Je to vizitka majitele. Pokud si někdo jen vozí v autě zadek a na údržbu kašle, pak to taky tak vypadá....Mám kolegu ,co má taky M6 a jeho auto po roce užívání vypadá hrozně.... Ani v tom nezkontroluje olej..... Je však pravdou, že u Mazdy mne zarazilo, jak ta auta chátrají a vizuálně stárnou. V bazarech byly velmi často ve stavu,jaký by odpovídal minimálně dvakrát staršímu autu. Je to škoda.

2008-10-16 13:23:46

Peca:když ten test máš doma tak nám ho zase naskenuj a hoď to sem ať se pokocháme.Díkec

2008-10-16 13:33:22

Njn, to je prave ten rozdil mezi vw a mazdou.....mazda je po technicke strance super, ale kvalita zpracovani zase pokulhava. Je to proste o tom kde ktera automobilka setri. VW ted ztratil hodne casu vyvojem PD, ktere opousti a snad budou motory CR spolehlivejsi. Jinak nafta v mazde bych rekl, ze patri k prumeru. Neoslni spotrebou ani vykonem, ale spolehlivost se da rict je Ok. Je ale otazkou jaka je nachylnost techto motoru na kvalitu paliva. Vseobecne je zname ze systemy CR jsou na kvalitu nafty jeste vic haklivejsi nez PD.

No a co se tyka tveho prispevku ze ochranu kastle povazujes za beznou udrzbu, tak s tim ja zasadne nesouhlasim. Souhlasim max s tim, ze koroze na mazde neni nic proti poruse turba nebo vstrikovani, ale i tak povazuji korozi za velke minus mazdy na kterou vyrobce vylozene prdi, kdyz se toho nevyvaruje u novych modelu. Promijim to jeste memu BJ, ale autu z roku 2008 uz se to promiji hure. Proste ty svemu autu venujes more casu protoze je to tvuj konicek a nepovazujes to ani za praci, ale bohuzel existuji i lide, kteri jen jezdi a sem tam zajedou do servisu na nejakou tu garancku. Popravde si myslim, ze velka vetsina uzivatelu nema ani potuchy, ze by si meli dat u nove mazdy na nejakou ochranu proti korozi pozor. Proto si musi dat pozor az clovek ktery to kupuje z druhe ruky.

Uzavrel bych to asi tak, ze zrejme casem do nove M6 pujdu pokud budu spokojeny s odhlucnenim a antikorozni ochranu posilim dodatecne

2008-10-16 15:53:06

Peca, s těmi diesely nesouhlasím, z 2l 105Kw a hlavně krouťák 360 neměl v době vyjetí mazdy nikdo. Jediný s čím souhlasím je fakt, že filtr pevných částic se příliš nepovedl a ubírá body na kráse. Obzvláště na krátkých a pomalých tratích. Co se týče antikorozní úpravy, je to bohužel tak. Je ošizená. Je to daň za to, že chceme čímdáltím levnější auta, někdo holt šetří na ochraně a někdo na elektrice. Tady bych s Doris taky trochu polemizoval, ano mám rád čisté a voňavé auto, ale dělat práci za automobilku mi je taky tak trochu proti srsti.

Je ale na každém co si vybere. Ideál totiž nexistuje.

2008-10-16 18:36:28

Jj je to mozny zase tak dopodrobna jsem to nesledoval. A s filtrem pevnych cestic ma podle me problem kazde auto, ktere jedni kratke trasy. Kdyz se nad tim tak zamyslim, tak dobrou zkusenost s TDI a vw obecne mam jen s tema staryma pred nastupem PD...pak uz je to asi o necem jinem.

Jo a abych nezapomnel na ten test Touranu....dnes jak jsem dorazil z prace tak jsem si to vyhledal a osvezil si pamet. Myslim, ze to tady strhne uplne pozdvizeni az to tady rano dam nascanovane....nebo spis kazdy bude volat ze vedel davno, ze je VW Touran shit No kazdopadne se v tomto svetle da zavaznost koroze mazdy prirovnat k praskle zarovce u vw

doris  
Doris
2008-10-16 19:06:34

No každopádně je tady otázka pořizovací ceny - za kolik je Mazda a za kolik VW s obdobnou motorizací a výbavou.....Vždyť tuctová Octávka 1.6FSI byla dražší než M6 s 1.8 a větší výbavou. Kdyby Mazda zainvestovala do lepší antikorozky a lepších materiálů, byla by sice dražší, ale rozhodně ne tak, jako ty německé plechovky. A přitom by byla s minimem poruch při zachování stávající techniky.... Jenomže, ať se nám to líbí nebo ne, faktem zůstává to, že jednak je pro výrobce důležitá konkurenceschopnost, což je hodně o pořizovací ceně - především výrobky, které nestavějí na renomé značky či prestiži, a pak ještě to, že pokud by vcelku bezproblémové auto bylo i velice trvanlivé, pak by automobilka mohla taky dopadnout bledě, protože by neměla komu prodávat, když by všichni dlouho a spokojeně jezdili starými auty.....Takže spokojenost zákazníků ano, ale aby výrobce přežil, musí stále prodávat. A o tom to všechno je.

2008-10-16 19:20:47

škoda,že si test přečtu až večer.Teď sem vyfasoval VW transporter a čeká mě týden ježdění v das Auto

2008-10-16 21:14:06

No jo ja bych to nascanoval i driv, ale scaner ma bracha a ten je linej mi to udelat Jinak s doris souhlasim, jen bych to s tim vw nevidel uplne tak cerne....aspon se mi to nezda, ze by to zacali tak oje....t. Dnes uz je asi mozne vsechno, kdyz je treba setrit naklady a zrejme opravdu vw tezi jen ze znacky. No snad mazde ta stoupajici tendence v prodejich vydrzi a pak by se mohlo na nasich silnicich pohybovat vice mazd. Od toho by se snad mohla odvijet i vyssi dostupnost servisu a nahradnich dilu. Asi je fakt skoda, ze bracha chytl tak blbej kousek a poznali jsme i tu spatnou stranku japonce.

2008-10-16 21:48:10

Tak bracha se slitoval a testik nascanoval jeste dnes....takze podekujte jemu

2008-10-16 22:00:18

njn co víc dodat.das auto.ale je to síla,co se vše vysere

doris  
Doris
2008-10-16 22:50:47

Peca: Díky za ty články! Tak to je fakt mazec. Holt s kvalitou dost polevili a při prodejích a cenové politice dost těží z dobré pověsti dávných dob. Zarazilo mne, že na předposlední příčce je i VW Polo s jednoduchým benzíňákem 1.2 (pokud to vidím správně ) Takže ani s benzínem člověk nemá u této značky vahráno. Jedině snad Octávka se s 1.6FSI umístila hezky, jenže v testech byly problémy právě kolem motoru, kde se objevovaly usazeniny a nevím co ještě přesně. Každopádně test je jen test, ale na všem je trochu pravdy. Koupě auta je do jisté míry i o štěstí na daný kus. Vím o čem mluvím, protože před M6 jsme měli novější model Primery P11(koupili jsem ji z důvodu velké spokojenosti s tou starší, kterou máme dodnes). Jenže už to bylo jiné kafe a po třech letech šla z domu, připadalo nám to jako auto minimálně o jednu kvalitativní úroveň níže a po najetí 100.000km se začala sypat i přes pravidelný servis a údržbu . Přitom mnoho majitelů je s těmito vozy spokojeno, já už bych si ho však nikdy nekoupila. Takže asi tak.

2008-10-17 07:56:10

Doris: Jj ten benzinu v Polu uz jsem si vsiml. Chystam se, ze ten test vyhrabu a prectu si v cem bylo tak spatne. Vubec si nepamatuju o co tam slo. U nas v praci mame presne tohle polo jako sluzebak. Ma nalitano pres 100tis od roku 2003 a nevim o nicem s cim by byl problem. A to musim podotknout ze v poslednich 50tis uz nema skoro zadnou udrzbu. Ja jsem s tim autem najel cca 800km na trase Praha - Most a vsechno OK. No a kdyz si vemu kolik uz se tech 1,2 prodalo, tak mi neni jasny co se tam kazi. Mozna bude problem v tom ze je neco jineho nalitat za 2 roky 100tis s 1,2 a s 2,0TDI. No kazdopadne ukaze az cas jestli se tyhle testy projevi i ve spokojenosti majitelu vw....tim padem by se fakt mohlo zacit bliskat na lepsi casy japoncu v evrope.

2008-10-17 07:58:22

No konecne tady taky neco napisu. Po mich zkusenostech s mazdou jsem si myslel, ze mazda uz nikdy vice a ze dalsi auto bude nejspise z koncernu VW, ale po techhle vysledcich uz o tom hodne pochybuji. No uvidime jak to bude vypadat za 2 roky, kdy predpokladam vymenu za neco novejsiho...

2008-10-17 09:31:04

Potřeboval bych test na volkswagen touran kdybyste někdo byl tak hodný a našel ho. Tady v tom testu vyšel jako nejhorší a rád bych věděl proč. Jestli jde jen o motorizaci 2.0 a nebo jestli i u 1.8. Díky moc

2008-10-17 10:03:50

to Diakon: myslim ze na klasicke testy neni treba nic scanovat. tady: http://www.auto.cz/?r=clanky&q=vw+touran najdes dost materialu ohledne tohoto auta. Pak jeste muzu doporucit sekci moje auto. Tam jsou uzivatelske recenze a ne vsichni jsou tam vw fanatici, takze napisou i slabe stranky auta. Nedavno jsem si tam prosel i zkusenosti uzivatelu s OII jak se tady resil jeji facelift.....taky ma sve mouchy a vady o kterych jsem ani nevedel. Takze nic neni tak dobre popr spatne jak se muze na prvni pohled zdat

2008-10-17 21:24:34

no to sem se zase pobavil:o)) zeby objektivni recenze?:) vypada to tak, protoze asi prvni clanek, kde si nekdo DOVOLI haňit neco co božský HitlerWagen vypustil:)

Dekuju za takoveto clanky, je me o trosku liip, vic se vyjadrovat nebudu, opakoval bych se, znate moje nazory na plastove nemecke stroje:)

Mimochodem takto dopadne KOZENY fofrklacek octavie ve vybave Laurin-Dement po ujeti poctivych 120 000km......

Je potreba hlavici udelat Obřízku aby se to dalo vubec chytit do ruky...a pak ze sem zaujaty:)

2008-10-17 21:59:43

Když jsi vzpoměl tu obřízku,taky záleží kdo s ním co dělal, když je to auto na p...

2008-10-18 07:29:03

je to sluzebak ktereho ma firma od novoty, jsi snad nazoru ze ve sluzebaku se dotykas radici paky jinak nez ve svem aute? :)


Odpovědět

1  2  3  4