Fórum - Téma


Par dotazu na 2.5V6


Fórum 626 GE Par dotazu na 2.5V6

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2008-11-10 13:02:26

Zdravim, mel bych par dotazu ohledne 2.5V6 motoru.

1. Je u nej problem s cvakanim hydrostelu stejne jako u 2.0 a pokud ano, da se resit vymenou regulatoru tlaku oleje?

2. Pokud je ten motor s automatem, da se tam dat manual z libovolne 626 nebo musi byt z 2.5V6 ?

3. Kolik tak vydrzi ten automat km? Je nachylny na udrzbu/zachazeni ?

4. Neznate nekdo papirovou spotrebu V6 s automatem ?

5. Jak na tom byva klima? Pokud se treba dlouhodobe nepouziva, nedoplnuje atp. Odchazi tam neco? Nebo se "doplni a funguje?"

Diky za info

2008-11-10 15:48:43

Zkusím na něco odpovědět

1) problém s cvakáním hydroštelů je o používání a výměně oleje a je stejný u jakéhokoliv auta, tudíž princip je stejný a nedá se říct, že by to auto na to bylo náchylné. Regulátorem tlaku to opravíš, ale také nemusíš pokud už jsou hydroštely hodně špatné. Každopádně princip je stejný jako u 2.0.

2) pokud máš automat tak tam nedáš manuál z jiné 626 ale pouze z 2.5V6, myslím že tam nepasuje. Ani na manuál 2.5V6 se nedá dát manuál z 2.0. Už se to tu několikrát řešilo.

3) automat je nesmrtelný pokud se s ním zachází tak jak má což se celkem blbě porušuje, protože automas se sebou zachází sám. Takže v podstatě je bezproblémový, ale vše záleží na předchozím majiteli.

4) V6 s automatem papírová spotřeba to přesně nevím, ale tuším že něco kolem 10 - 12 litrů. Ale má větší plnící množství převodovky - 8,8l oproti 2,7l u manuálu.

5) Klima opět záleží na předchozím majiteli v jakém jí měl stavu. Ale doporučuji zkontrolovat, vydezinfikovat a naplnit, pak cca po 2 letech jen doplňovat, Občas může začít cvakat spojka na čerpadle protože je orezlá pokud se klima dlouho nepoužívá, ale já jí přes zimu nepoužívám a na jaře či v létě vždy v poho, jen ta spojka občas cvaká. Ale může ti třeba odejít čerpadlo či nějaká hadice - né že by se to stávalo, ale stát se to může.

2008-11-10 22:52:18

Diky za info. Nasel jsem ze kombinovana u 2.5 manual by mela byt 9.5 tak snad bych se s automatem do 11 vlezl. Mam trochu dilema. Chcu totiz koupit jeste jednu 626ku a je moznost 1.8 (zatim nevim jestli 77 nebo 66kw, ale 66 bych nechtel) a nebo 2.5V6 AT a mam moralni rozpor mezi luxusem v podobe 2.5V6 AT a uspornosti 1.8 :)

2008-11-10 23:29:40

srdicko by rado 2,5 a penezenka zase 1,8 ted zalezi ci slovo ma vetsi vahu :)

2008-11-10 23:47:48

A mezitim se mota rozum, co se stridave uspesne snazi srdicku vysvetlit, ze v pripade 2.5 si bude muset nechat zajit chut na jiny radovanky :) No rozsekne to az majitel 1.8 kdyz rekne na kolik si ji ceni nebo ukaze TP, ve kterym bude stat 66kw :) Jenze do te doby si asi vytrham vsechy vlasy :)

2008-11-11 07:54:37

Njn to je vždy dilema, já jelikož toho najezdím ročně hodně tak kolem 30 - 50 tisíc jen svou mazlou tak teĎ takyé přemýšlím o úsporném DiTD v kombinaci s chipem třeba. Ve 2.0 jede celkem slušně a s chipem by to mohlo být zajímavé a spotřeba do 6 litrů je paráda né? Ale musí to být už GF, protože u GE se nafta moc nepovedla.

2008-11-11 19:55:53

No tak pri 30-50 uz je to na naftu zraly. Jinak zpet k tomu prvnimu dilu na 2.5. Da se to nekde sehnat nebo jen v mazde primo? Nevite nekdo orientacni cenu?

2008-11-11 22:07:45

Je, koukam napsal jsem to do spatnyho vlakna :) Patri to do "vyfuk na 626" v tech. koutku


Odpovědět