Fórum - Téma


Palubní přístroje GE


Fórum 626 GE Palubní přístroje GE

Informace o modelu: Mazda 626 GE



2009-03-12 12:33:24

Měnil jsem stupnice na přístrojích a ejhle ukazujou špatně. Dá se to nějak zkalibrovat, dělal to už někdo. Ty stupnice se mi moc líbí a byla by škoda aby zůstaly ve skříni.

Při otočení klíčku vyjedou otáčky na +/- 500 a teploměr asi na polovinu (a to ještě není nastartováno)

2009-03-12 16:58:17

Co vím já tak můžeš vyměnit budíky, zkalibrovat se to nedá. Nejčastější věc při polepech budíků, proto jsem se do toho radši nehrabal, pak ještě blbě ukazuje palivoměr (viď Florine).

2009-03-12 23:46:40

Udělal bych to jednoduše.Sundal bych ručičky z těch co ukazují špatně a připojil bych budíky do auta.Pak bych zapnul klíček a nasadil bych ručičku teploty tak jak má být.Jistě si pamatuješ kolik ti ukazovala před tím rozebráním.(Klidně i na zahřátém motoru).Pak bych to natočil a při volnoběhu bych nasadil ručičku otáčkoměru na požadovanou hodnotu.Rychloměr si srovnáš podle GPS.

2009-03-12 23:48:49

Diakon Všechno se dá změřit a zkalibrovat.Něco je jen náročnější na čas,znalosti a měřící technice.

2009-03-13 01:17:25

Právě, že jsem si z vrakače nechal poslat budíky a na těch jsem to zkoušel. Před montáží v poho a po montáži : palivo nevím, pač jem měl asi 3/4 nádrže a to je zatím v poho, rychloměr nereaguje vůbec, otáčky před nastartováním asi 500, po startu na volnoběh po vypnutí sytiče asi 2000, ale co mě pak zaráží je pracovní režim 2000-3000, i při vytočení je tam max 3000, teploměr je spadlý za max ještě před startem. Myslel jsem si, že maximálně blbě pootočím ručičky(to by šlo celkem v poho opravit), ale takové rozhození jsem nečekal.

2009-03-13 01:22:51

Vpodstatě to jsou elektomotorky resp. cívky, které by se měly natočit podle velikosti napětí

2009-03-13 08:21:59

Tak to tam máš kopanec někde jinde.Podle toho co píšeš se ti povedlo něco poškodit.S největší pravděpodobností se ti povedlo něco ěco špatně složit nebo něco prasklo.Každopádně to ještě jednou rozeber,vem si lupu a prohlídni si celá tištěný spoj jestli ti nepraskla některá cestička a taky si zkovtroluj konektory jestli nemáš kopanec v nich.Takhle na dálku se těžko radí ale uvidíš,že to bude nějaká blbost.

2009-03-13 10:52:38

Zajda: Ani zklaibrovat se dá vše, to je fakt, jde ale o to jestli to má cenu víš? jestli se s tím sr.. a dělat když nevíš co a jak a nebo radši koupit nové které ve finále vyjdou stejně levněji.

2009-03-13 22:19:03

Diakon Samozřejmě pokud se jedná jen o vějakou výměnu stejného tak máš pravdu.Většinou se ale člověk zabývá těmato věcma ve chvíli,kdy chce mít něco jiného než seriovka.Potom to má cenu se s tím otravovat.Mám na autě taky krásné polepky a podsvícení.Vím jaké to je když máš něco jiného než ostatní.Je to jen o vkusu,dovednosti,možnostech a přáních každého jednotlivce.V tom je to krásné,že nejsme všichni stejní a máme odlišné názory a vkus.A o tom to všechno je.Já toho hocha naprosto chápu.


Odpovědět